eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Jabłonowo Pomorskie › Budowa budynku świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Mileszewy (II)

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa budynku świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Mileszewy (II)

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO I GMINA JABŁONOWO POMORSKIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118431

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Główna 28

1.5.2.) Miejscowość: Jabłonowo Pomorskie

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-330

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL616 - Grudziądzki

1.5.7.) Numer telefonu: 566976800

1.5.8.) Numer faksu: 566979001

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@jablonowopomorskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.jablonowopomorskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/697731

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa budynku świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Mileszewy (II)

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7f9c8b59-7000-11ed-aea3-5a7c432eaced

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098420

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00016447/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.3 Budowa budynku świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Mileszewy

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00466181/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: IIPP.271.1.9.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 3120159,37 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą oraz wyposażeniem w miejscowości Mileszewy. Lokalizacja robót: województwo Kujawsko-Pomorskie, powiat brodnicki, gmina Jabłonowo Pomorskie (jednostka ewidencyjna: 040207_5 Jabłonowo Pomorskie), miejscowość Mileszewy, obręb ewidencyjny 0012 Lembarg, działka nr 503/1.
2. Obiekt budowlany stanowiący budynek świetlicy wiejskiej wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Mileszewy projektuje się jako budynek wolnostojący niepodpiwniczony z dachem płaskim o spadku 2,6%.
3. Projektowane parametry techniczne przedmiotu zamówienia, w tym zestawienie powierzchni:
1) powierzchnia zabudowy - 323,96 m ²
2) powierzchnia całkowita - 388,00 m ²
3) powierzchnia użytkowa - 269,03 m ²
4) kubatura - 1590,00 m ³
5) wysokość budynku - 5,19 m
6) długość budynku - 12,84 m
7) szerokość budynku - 30,09 m
8) liczba kondygnacji – 1
9) powierzchnia projektowanych terenów zielonych (trawa) – 2587,05 m 2,
10) powierzchnia schodów i tarasów – 64,04 m2,
11) powierzchnia projektowanych terenów utwardzonych – 1324,95 m2,
12) powierzchnia zjazdu publicznego – 34,9 m2,
13) powierzchnia pobocza gruntowego ulepszonego – 10,6 m2 .
4. Na parterze budynku zaprojektowano: wiatrołap, korytarz, toalety, dwie sale, magazyn, podgrzewalnię posiłków, szatnię, pomieszczenie gospodarcze, kotłownię, skład (magazyn) opału.
5. Zakres prac będzie obejmował wykonanie m.in.:
1) robót branży: budowlanej, sanitarnej, elektrycznej oraz drogowej,
2) robót budowlanych m.in. w zakresie: przygotowania terenu pod budowę, robót ziemnych, fundamentowania, wznoszenia budynków, robót murarskich, robót dekarskich, robót blacharskich, tynkowania, robót malarskich, itp.,
3) utwardzeń z kostki betonowej: dojścia, dojazdy, w tym droga pożarowa, oraz miejsca postojowe (parking) na 18 stanowisk, w tym 2 dla osób niepełnosprawnych,
4) dachu - pokrycie z membrany dachowej koloru szarego,
5) robót w zakresie stolarki budowlanej, w tym montaż ościeżnic, drzwi, okien, parapetów,
6) izolacji i ociepleń,
7) obrzeży,
8) zjazdu publicznego z kostki betonowej, wibroprasowanej koloru czerwonego bezfazowej o grubości 8,0 cm, z drogi powiatowej nr 1815C w km 12+515 (oś zjazdu) str. prawa na działkę nr 503/1,
9) instalacji: kanalizacji sanitarnej wewnętrznej, wewnętrznej p.poż., zimnej wody i c.w.u., c.o., wentylacji, klimatyzacji,
10) instalacji teletechnicznej,
11) instalacji odgromowej, elektrycznej i oświetlenia: wewnętrznego, zewnętrznego i ewakuacyjnego,
12) przyłącza kanalizacji sanitarnej,
13) przyłącza wodociągowego,
14) licowanie ścian i podłóg płytkami ceramicznymi i gresowymi,
15) podjazdu dla osób niepełnosprawnych,
16) montażu kotła do spalania biomasy,
17) wykonanie terenów zielonych,
18) ogrodzenia terenu inwestycji - ogrodzenie panelowe z cokołem h=1,73 m,
19) pozostałych prac, które zostały ujęte w dokumentacji technicznej, stanowiącej załącznik nr 1 do SWZ.
6. Szczegółową dokumentację techniczną opisu przedmiotu zamówienia, zawarto w załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45262520-2 - Roboty murowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45317300-5 - Elektryczne elektrycznych urządzeń rozdzielczych

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45312310-3 - Ochrona odgromowa

45316100-6 - Instalowanie urządzeń oświetlenia zewnętrznego

32424000-1 - Infrastruktura sieciowa

45314300-4 - Instalowanie infrastruktury okablowania

35125300-2 - Kamery bezpieczeństwa

45332300-6 - Roboty instalacyjne kanalizacyjne

45343000-3 - Roboty instalacyjne przeciwpożarowe

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331110-0 - Instalowanie kotłów

45331210-1 - Instalowanie wentylacji

45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45331220-4 - Instalowanie urządzeń klimatyzacyjnych

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

45262210-6 - Fundamentowanie

45262522-6 - Roboty murarskie

45223500-1 - Konstrukcje z betonu zbrojonego

45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45410000-4 - Tynkowanie

45442100-8 - Roboty malarskie

45321000-3 - Izolacja cieplna

45262300-4 - Betonowanie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania

45342000-6 - Wznoszenie ogrodzeń

77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

45233120-6 - Roboty w zakresie budowy dróg

45232130-2 - Roboty budowlane w zakresie rurociągów do odprowadzania wody burzowej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 7 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 255 pkt 7 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (tekst jedn. Dz. U. z 2022 r. poz. 1710 ze zm.), Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy lub uchylił się od zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego, z uwzględnieniem art. 263.
W dniu 02 lutego 2023 r. Zamawiający dokonał wyboru najkorzystniejszej oferty. Na dzień 10 lutego 2023 r. zaplanowano zawarcie umowy na „Budowę budynku świetlicy wraz z niezbędną infrastrukturą w miejscowości Mileszewy” z wybranym Wykonawcą. W dniu 09 lutego br. o godz. 12:45 Wykonawca poinformował Zamawiającego, że nie może podpisać umowy na realizację ww. inwestycji ponieważ podwykonawca, który miał realizować część robót budowlanych, w ramach przedmiotowego zadania, odmówił się ich podjęcia. W związku z czym, Wykonawca nie będzie mógł zrealizować inwestycji w ustalonym terminie do 10.08.2023 r.
W dniu 10 lutego 2023 r. Zamawiający ponownie wezwał Wykonawcę do zawarcia przedmiotowej umowy, wyznaczając nowy termin jej podpisania na dzień 13.02.2023 r. na godz. 08:00 w siedzibie Zamawiającego. Wezwanie w tym zakresie Wykonawca otrzymał osobiście w swojej siedzibie w dniu 10 lutego br. o godz. 14:00 oraz odczytał na platformie zakupowej prowadzonego postępowania w dniu 10.02.2023 r. o godz. 20:49. W dniu 13.02.2023 r. o godz. 07:40 Zamawiający otrzymał od Wykonawcy potwierdzenie podtrzymania odmowy zawarcia umowy na realizację przedmiotowej inwestycji. W związku z powyższym, zgodnie z art. 255 pkt 7 ww. ustawy oraz rozdziałem XVIII ust. 5 Specyfikacji Warunków Zamówienia stwierdza się, że Wykonawca uchylił się od zawarcia umowy w sprawie przedmiotowego zamówienia publicznego.
Zamawiający informuje, że nie mógł dokonać ponownego badania i oceny ofert spośród ofert pozostałych w postępowaniu, o czym stanowi art. 263 ww. ustawy, ponieważ wszystkie pozostałe oferty które złożono w postępowaniu w dniu 19.01.2023 r. zostały odrzucone.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 9

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2880931,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3618442,62 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.