eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Iwaniska › "DOWÓZ UCZNIÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY IWANISKA WRAZ Z OPIEKUNEM W 2023 ROKU"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-16


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„DOWÓZ UCZNIÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY IWANISKA WRAZ Z OPIEKUNEM W 2023 ROKU”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Centrum Usług Wspólnych

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 523939880

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Opatowska 25

1.5.2.) Miejscowość: Iwaniska

1.5.3.) Kod pocztowy: 27-570

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: danuta-zeas@o2.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.iwaniska.eu/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-9142effe-9bf1-11ed-94da-6ae0fe5e7159

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

„DOWÓZ UCZNIÓW DO PUBLICZNYCH SZKÓŁ PODSTAWOWYCH NA TERENIE GMINY IWANISKA WRAZ Z OPIEKUNEM W 2023 ROKU”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9142effe-9bf1-11ed-94da-6ae0fe5e7159

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00098395

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-16

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00055387

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 268269,45 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr I: Dowóz uczniów

I TRASA:
− Iwaniska, Kamienna Góra, Gryzikamień, Gryzikamień wieś, Łopatno, Marianów, Dziewiątle, Wygiełzów, Kamienna Góra - PSP Iwaniska,
− Iwaniska, Sobiekurów, Wojnowice 1 , Wojnowice - Nowa Wieś, Planta1, Planta 2, Kobylany - PSP Iwaniska,
− dwa kursy i dwa powroty.

Ilość kilometrów dziennie - 154 km.

II TRASA:
− Iwaniska – Wzory1, Wzory 2, Zielonka, Skolankowska Wola, Jastrzębska Wola, Łagowica Stara, Jastrzębska Wola, Wola Skolankowska, Zielonka, Wzory1, Wzory 2, Stobiec Porąbki Górne, (Pętla) Stabiec, Porąbki Dolne, Zaldów - PSP Iwaniska,
− dwa kursy i dwa powroty.

Ilość kilometrów dziennie - 130 km.

III TRASA:
− Iwaniska, Krępa, Tęcza – PSP Iwaniska- Ujazd, Kopiec, Kamieniec, Kamieniec Kolonia, Przepiórów. Krasków, Garbowice, Borków, Borków Kolonie, PSP Mydłów, Boduszów, Mydłów Jerozolima, Mydłowiec, Strzyżowice, Kaczyce – PSP Mydłów, Boduszów , Krępa Dolna, Krępa Górna – Tęcza, PSP Iwaniska - dwa kursy i dwa powroty.

Ilość kilometrów dziennie - 160 km.

IV TRASA:
− Iwaniska, Kopiec Kisiołki, Kopiec, Kujawy, Kamieniec, Radwanówek , Radwan - wieś, Radwan, Toporów, PSP Ujazd, Haliszka , PSP Iwaniska - dwa kursy i dwa powroty.

Ilość kilometrów dziennie - 120 km.

Kierowcy powinni się zatrzymywać na wszystkich IV trasach, na których są oznaczone przystanki autobusowe zgodnie z załącznikiem graficznym.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 212057,41 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część nr II: Dowóz uczniów

Dowóz uczniów na trasie V:
− Dowóz i powrót dzieci i młodzieży niepełnosprawnej wraz z opiekunem na trasie: Wygiełzów, Kujawy, Przepiórów (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) do Ośrodka Rehabilitacyjno-Edukacyjnego „Radość Życia„ dla Dzieci i Młodzieży Niepełnosprawnej
w Sandomierzu.
Ilość dzieci – 3, Ilość kilometrów dziennie - 160 km (dowóz i powrót).

Dowóz uczniów na trasie VI:
− Dowóz i powrót uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem na trasie: Planta, Łagowica Nowa, Kopiec, Garbowice Kolonia (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego)
do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Jałowęsach , Gmina Opatów
− ilość uczniów –5. Ilość kilometrów dziennie - 150 km ( dowóz i powrót).

Dowóz uczniów na trasie VII:
− Dowóz i powrót uczniów niepełnosprawnych wraz z opiekunem na trasie: Iwaniska, Krępa, Przepiórów, Ujazd, Łopatno, Stobiec (miejsce zamieszkania ucznia niepełnosprawnego) do Specjalnego Ośrodka Szkolno-Wychowawczego w Niemienicach, Gmina Sadowie
− ilość dzieci -7. Ilość kilometrów dziennie - 170 km (dowóz i powrót).

Uwaga 1:
Zamawiający zastrzega sobie dowóz dzieci w bezpośredni rejon placówek oświatowych oraz wymaga od wykonawcy dostosowania godzin dowozu i odwozu do zajęć szkolnych
w poszczególnych placówkach.

Zamawiający zastrzega sobie maksymalny czas na podstawienie pojazdu zastępczego (serwis) wynoszący 31minut.

4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

60112000-6 - Usługi w zakresie publicznego transportu drogowego

4.5.5.) Wartość części: 56212,04 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 268554,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 268554,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 268554,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: BUS CAR SERVICE Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 9591840764

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-516

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-13

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 219726,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2023-02-13 do 2023-12-31

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zamawiający wypełniając zobowiązania wynikające z postanowień art. 255 ustawy Prawo zamówień publicznych (tj. Dz. U. z 2022r. poz. 1710 ze zm.) informuje, iż w przedmiotowym postępowaniu
na część nr II nie złożono żadnej oferty dlatego też stosownie do zapisów art. 255 pkt. 1 ustawy Pzp postępowanie na część nr II unieważniono.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.