eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówBudowa wyniesionego przej¶cia dla pieszych na ul. Francesco Nullo ko³o Szko³y Podstawowej 38.



Og³oszenie z dnia 2025-02-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o wyniku postêpowania
Roboty budowlane
Budowa wyniesionego przej¶cia dla pieszych na ul. Francesco Nullo ko³o Szko³y Podstawowej 38.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Zarz±d Dróg Miasta Krakowa

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 357116163

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Centralna 53

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kraków

1.5.3.) Kod pocztowy: 31-586

1.5.4.) Województwo: ma³opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL213 - Miasto Kraków

1.5.7.) Numer telefonu: 126167416

1.5.8.) Numer faksu: 126167417

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@zdmk.krakow.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.zdmk.krakow.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/zdmk.krakow

1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa wyniesionego przej¶cia dla pieszych na ul. Francesco Nullo ko³o Szko³y Podstawowej 38.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-9143a122-a757-4179-96f2-7b449cb11910

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00098261

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00634585

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 1/XII/2024

4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.3.) Warto¶æ zamówienia: 342930,92 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

a) Przedmiotem zamówienia publicznego jest robota budowlana polegaj±ca na budowie wyniesionego przej¶cia dla pieszych na ul. Francesco Nullo ko³o Szko³y Podstawowej 38.
b) Zamawiaj±cy opisa³ przedmiot zamówienia na podstawie:
Projektowanych postanowieñ umowy (PPU), stanowi±cych za³±cznik nr 2 do SWZ; Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowi±cej za³±cznik nr 8 do SWZ; dokumentacji projektowej, stanowi±cej za³±cznik nr 9 do SWZ oraz przedmiarów robót, stanowi±cych za³±cznik nr 10 do SWZ.
c) W przypadku wyst±pienia w którymkolwiek za³±czniku do SWZ nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia produkty mo¿na zast±piæ równowa¿nymi. Za rozwi±zania równowa¿ne Zamawiaj±cy uzna takie rozwi±zania, które umo¿liwiaj± uzyskanie efektu za³o¿onego przez. Zamawiaj±cego za pomoc± innych rozwi±zañ technicznych. Za rozwi±zania równowa¿ne nie mo¿na uznaæ rozwi±zania identycznego (to¿samego), a jedynie takie, które w porównywanych cechach wskazuje dok³adnie t± sam± lub bardzo zbli¿on± warto¶æ u¿ytkow±. Poprzez wskazanie nazw producenta, znaków towarowych, norm, aprobat czy systemów odniesienia Zamawiaj±cy mia³ na celu okre¶lenie minimalnych parametrów jako¶ciowych i cech u¿ytkowych, jakim musz± odpowiadaæ towary, aby spe³niæ wymagania stawiane przez Zamawiaj±cego i stanowi± wy³±cznie wzorzec jako¶ciowy przedmiotu zamówienia. Poprzez zapis dotycz±cy minimalnych wymagañ parametrów jako¶ciowych, Zamawiaj±cy rozumie wymagania towarów zawarte w ogólnie dostêpnych ¼ród³ach, katalogach, stronach internetowych producentów itp. Operowanie przyk³adowymi nazwami producenta, ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwañ Zamawiaj±cego w stosunku do okre¶lonego rozwi±zania
d) Wymagany okres gwarancji:
Minimalny okres gwarancji wynosi 36 miesiêcy. Maksymalny okres gwarancji wynosi 60 miesiêcy. Oferty zawieraj±ce okres gwarancji krótszy ni¿ 36 miesiêcy zostan± odrzucone.
e) Umowa o podwykonawstwo, której przedmiotem s± roboty budowlane, powinna byæ zgodna z za³±cznikiem nr 2 do SWZ, tj. projektowanymi postanowieniami umowy. Niespe³nienie danego warunku spowoduje zg³oszenie przez Zamawiaj±cego odpowiednio zastrze¿eñ lub sprzeciwu.
f) Zamawiaj±cy zgodnie z art. 95 ust. 1 Pzp, wymaga zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie stosunku pracy, osób wykonuj±cych wskazane ni¿ej czynno¶ci – za wyj±tkiem osób pe³ni±cych tzw. Samodzielne funkcje techniczne w budownictwie w rozumieniu ustawy prawo budowlane:
• Pracownicy fizyczni szczebla technicznego – organizowanie i realizacja robót budowlanych,
• Pracownicy fizyczni – bezpo¶rednie wykonywanie robót budowlanych.
Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ osobistego realizowania zamówienia przez osoby prowadz±ce dzia³alno¶æ gospodarcz± lub wspólników spó³ki prawa handlowego
g) Zamawiaj±cy przed podpisaniem umowy jak i w trakcie jej realizacji ma prawo do kontroli spe³nienia przez Wykonawcê lub Podwykonawcê wymagania wskazanego w czê¶ci 1 pkt 3 SWZ, zgodnie z zapisami Projektowanych Postanowieñ Umowy.
h) Wy³oniony Wykonawca zobowi±zany jest realizowaæ przedmiot zamówienia zgodnie z wymaganiami okre¶lonymi w ustawie z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilno¶ci i paliwach alternatywnych (Dz. U. z 2021 r. poz. 2269 z pó¼n. zm.). Szczegó³owy opis wymagañ w tym zakresie zawiera SWZ.

4.5.3.) G³ówny kod CPV: 45233260-9 - Roboty budowlane w zakresie dróg pieszych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45231000-5 - Roboty budowlane w zakresie budowy ruroci±gów, ci±gów komunikacyjnych i linii energetycznych

45316000-5 - Instalowanie systemów o¶wietleniowych i sygnalizacyjnych

SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA

5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 333613,05 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 371725,93 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 333613,05 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiêbiorstwo In¿ynieryjno-Budowlane GACZOREK Sp. z o. o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6772357923

7.3.3) Ulica: ul. Pod³±cze 2

7.3.4) Miejscowo¶æ: Kraków

7.3.5) Kod pocztowy: 30-218

7.3.6.) Województwo: ma³opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-05

8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 333613,05 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 6 miesi±ce

8.4.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.