Og³oszenie z dnia 2021-06-29
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00184367/01 - Wynik z dnia 2021-09-17
Og³oszenie nr 2021/BZP 00098157 z dnia 2021-06-29 |
Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego
1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Kock
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431020061
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: Jana Paw³a II 29
1.5.2.) Miejscowo¶æ: Kock
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-150
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: 818591004
1.5.8.) Numer faksu: 818591059
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kock@kock.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.kock.pl
1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego
1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego
2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-b3b9be7e-c769-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00098157
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00015385/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.1.3 Budowa bloku komunalnego
2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania
https://kock.ezamawiajacy.pl3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie
3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://kock.ezamawiajacy.pl
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. W przedmiotowym postêpowaniu Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ przekazywania sobie przez strony postêpowania o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji: 1) elektronicznie na adres e-mail: kock@kock.pl lub za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://kock.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja”.2. O¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia lub informacje, które wp³yn± do Zamawiaj±cego, uwa¿a siê za dokumenty z³o¿one w terminie, je¶li ich czytelna tre¶æ dotrze do Zamawiaj±cego przed up³ywem tego terminu. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ,
wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przekazywanym na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie. 3. Ogólne zasady korzystania z Platformy:1) Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu Zamawiaj±cego dostêpnego pod adresem: https://kock.ezamawiajacy.pl, lubhttps://oneplace.marketplanet.pl;2) Wykonawca po wybraniu opcji „przyst±p do postêpowania” zostanie przekierowany do strony https://oneplace.marketplanet.pl, gdzie zostanie powiadomiony o mo¿liwo¶ci zalogowania lub do za³o¿enia bezp³atnego konta. Wykonawca zak³ada konto wykonuj±c kroki procesu rejestracyjnego; podaje adres e-mail, ustanawia has³o, nastêpnie powtarza has³o, wpisuje kod z obrazka, akceptuje regulamin, klika polecenie „zarejestruj siê”.3) Rejestracja Wykonawcy
trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia Oferty w postaci elektronicznej.Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê
pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.4) Po za³o¿eniu konta Wykonawca ma mo¿liwo¶æ z³o¿enia Oferty w postêpowaniu.Komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami, w szczególno¶ci zawiadomienia oraz informacje, przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy Zakupowej. Za datê przekazania za¶wiadczeñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich wys³ania za po¶rednictwem zak³adki „Korespondencja”.4. Zamawiaj±cy okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo- aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na Platformie Zakupowej tj.:1) Sta³y dostêp do
sieci Internet o gwarantowanej przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s;2) Komputer klasy PC lub MAC, o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min 2GB Ram, procesor Intel IV 2GHZ, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7 , Mac Os x 10.4, Linux, lub ich nowsze wersje;3) Zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa obs³uguj±ca TLS 1.2, najlepiej w najnowszej wersji w przypadku
Internet Explorer minimalnie wersja 10.0;4) W³±czona obs³uga JavaScript;5) Zainstalowany program Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy pliki w formacie .pdf.5. Zamawiaj±cy okre¶la dopuszczalne formaty przesy³anych danych tj. plików o wielko¶ci do 100 MB w txt, rtf, pdf ,xps, odt, ods, odp, doc, xls,
ppt, docx, xlsx, pptx, csv, jpg, jpeg, tif, tiff, geotiff,png, svg, wav, mp3, avi, mpg, mpeg, mp4, m4a, mpeg4, ogg, ogv, zip, tar, gz, gzip, 7z, html,xhtml, css, xml, xsd, gml, rng, xsl, xslt, TSL, XMLsig, XAdES, CAdES, ASIC, XMLenc. 6. Sporz±dzanie i przekazywanie informacji w tym dokumentów elektronicznych musi byæ zgody z wymaganiami okre¶lonymi w rozporz±dzeniu Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji oraz
wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursie.
3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:
polski
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w
zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e: 1) Jest administratorem danych
osobowych Wykonawcy oraz osób, których dane Wykonawca przekaza³ w niniejszym postêpowaniu; 2) dane osobowe Wykonawcy przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. cRODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego na zadanie pn.: „Budowa bloku mieszkalnego wielorodzinnego” prowadzonym w trybie podstawowym bez negocjacji; 3) odbiorcami danych osobowych Wykonawcy bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.
8 oraz art. 96 ust. 3 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z pó¼n. zm.), dalej „ustawa Pzp”, 4) odbiorc± danych osobowych Wykonawcy bêdzie spó³ka Otwarty Rynek Elektroniczny S.A. siedzib± w Warszawie (02-672) przy ul. Domaniewskiej 49, wpisan± do Rejestru Przedsiêbiorców Krajowego Rejestru S±dowego, prowadzonego przez S±d Rejonowy dla m.st. Warszawy w Warszawie XIII Wydzia³ Gospodarczy Krajowego Rejestru S±dowego pod numerem
KRS: 0000041441, REGON: 017282436, NIP: 526-25-35-153, jako w³a¶ciciel Platformy Zakupowej, na której Gmina Kock prowadzi postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego, dzia³aj±c± pod adresem: https://kock.ezamawiajacy.pl 5) dane osobowe Wykonawcy bêd± przechowywane, zgodnie z art. 97 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy; 6) obowi±zek podania przez Wykonawcê danych osobowych bezpo¶rednio go
dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp; 7) w odniesieniu do danych osobowych Wykonawcy decyzje nie bêd±
podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO; 8) Wykonawca posiada:− na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych dotycz±cych Wykonawcy; − na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania danych osobowych, o ile ich zmiana nie skutkuje zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie narusza integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników; − na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO; − prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy Wykonawca uzna, ¿e przetwarzanie jego danych osobowych narusza przepisy RODO; W przypadku, gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia 2016/679, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania
dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu. Skorzystanie przez osobê, której dane dotycz±, z uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia danych osobowych, o którym
mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw±.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: RG.271.6.2021
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie
4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest budowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego w Kocku, przy ul. Wojska Polskiego (dz. nr ewid. 477 i 478 – obrêb Kock Miasto) wraz z urz±dzeniem towarzysz±cej infrastruktury tj. kablowym przy³±czem elektroenergetycznym, przy³±czem wodoci±gowym, przy³±czem kanalizacyjnym, przy³±czem gazowym, utwardzeniami doj¶æ, dojazdów i miejsc postojowych, dostaw± i monta¿em na dachu instalacji fotowoltaicznej o mocy 3,2 kWp. Planowany budynek jest budynkiem wolnostoj±cym, niepodpiwniczonym, piêtrowym, z u¿ytkowym poddaszem, kryty dachem dwuspadowym z lukarnami, sk³adaj±cym siê z 16 samodzielnych mieszkañ. Ka¿de z mieszkañ posiada samodzielne instalacje sanitarne, c.o. i gazowe, wyposa¿one w oddzielne liczniki wody i gazu. Zestawienie powierzchni dla budynku: - pow. zabudowy - 390,56 m2, - pow. ca³kowita - 1119,38 m2, - pow. u¿ytkowa - 850,96 m2, - kubatura - 3536,95 m3.
4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
09331200-0 - S³oneczne modu³y fotoelektryczne
45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowê
45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich czê¶ci oraz roboty w zakresie in¿ynierii l±dowej i wodnej
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45400000-1 - Roboty wykoñczeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 15 miesi±ce
4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert: 1) Cena (C) - 60 %2) D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane i instalacyjne (G) - 40 %Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt. Punkty za kryterium „Cena” zostan± obliczone wed³ug wzoru: C = Cn/Cb x 60 pkt gdzie,C- ilo¶æ
punktów za kryterium cena,Cn - najni¿sza cena ofertowa spo¶ród ofert nieodrzuconych,Cb – cena oferty badanej.W kryterium „Cena”, oferta z najni¿sz± cen± otrzyma 60 punktów a pozosta³e oferty po matematycznym przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Koñcowy wynik powy¿szego dzia³ania zostanie zaokr±glony do dwóch miejsc po przecinku. Kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane i instalacyjne” liczone w okresach miesiêcznych: W przypadku zaoferowania minimalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 36 miesiêcy, Wykonawca otrzyma zero (0) punktów. W przypadku zaoferowania maksymalnej d³ugo¶ci okresu gwarancji tj. 60 miesiêcy, Wykonawca otrzyma czterdzie¶ci (40) punktów. W przypadku zaoferowania gwarancji pomiêdzy 36 a 60miesiêcy Wykonawca otrzyma pkt wg wzoru: G = G o/ G max. x 40 pkt gdzie: G - warto¶æ punktowa,któr± nale¿y wyznaczyæ, Gmax. - najd³u¿szy oferowany okres gwarancji,Go - okres gwarancji podany w badanej ofercie.Za najkorzystniejsz± ofertê zostanie uznana oferta, która otrzyma najwiêksz± ilo¶æ punktów (O) obliczon± na podstawie wzoru: O = C + G gdzie: O- ³±czna ilo¶æ punktów oferty ocenianej,C- liczba punktów uzyskanych w kryterium „Cena”,G- liczba punktów uzyskanych w kryterium „D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane i
instalacyjne”.
4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
serwis posprzeda¿ny, pomoc techniczna, warunki dostawy takich jak termin, sposób lub czas dostawy, oraz okresu realizacji.4.3.5.) Nazwa kryterium: D³ugo¶æ okresu gwarancji jako¶ci na wykonane roboty budowlane i instalacyjne
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.
O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu dotycz±ce zdolno¶ci technicznej lub zawodowej. Zamawiaj±cy okre¶la, ¿e ww. warunek zostanie spe³niony, je¶li Wykonawca wyka¿e, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie), wykona³ - co najmniej 1 robotê budowlan± odpowiadaj±c± swoim rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia. Za robotê budowlan± odpowiadaj±c± rodzajem i warto¶ci± robotom stanowi±cym przedmiot zamówienia rozumie siê robotê wykonan± w ramach jednej inwestycji obejmuj±c± przebudowê, budowê, rozbudowê lub remont budynku o powierzchni ca³kowitej co najmniej 500 m2, w ramach której wykonano co najmniej roboty polegaj±ce na dociepleniu budynku oraz monta¿u lub wymiany stolarki okiennej i drzwiowej.5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) O¶wiadczenie wstêpne (wg wzoru - za³±cznik nr 4 do SWZ) 2)
O¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w pkt 8.1 SWZ, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego – wg za³±cznika nr 7 do SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) Wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne odpowiednie dokumenty, zgodnie z wzorem stanowi±cym
Za³±cznik nr 5 do SWZ.
5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:
Zamawiaj±cy nie wymaga w niniejszym postêpowaniu przedmiotowych ¶rodków dowodowych5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:
1) Formularz ofertowy2) O¶wiadczenie wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie - je¶li dotyczy
3) Potwierdzenie umocowania do dzia³ania w imieniu wykonawcy lub
podmiotu udostêpniaj±cego zasoby - je¶li dotyczy
SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie
6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie
6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia: a) o¶wiadczenia o których mowa w pkt. 8.1 SWZ sk³ada z ofert± ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu lub kryteriów selekcji.b) w przypadku, o którym mowa w rozdziale 6.3 SWZ wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy. O¶wiadczenie nale¿y z³o¿yæ wg wymogów za³±cznika nr 6 do SWZ. O¶wiadczenie to jest podmiotowym ¶rodkiem dowodowym. c) zobowi±zani s± oni na wezwanie Zamawiaj±cego, z³o¿yæ podmiotowe ¶rodki dowodowe, o których mowa w pkt. 8.3 SWZ, przy czym podmiotowe
¶rodki dowodowe, o których mowa:- w pkt. 8.3.1 SWZ sk³ada odpowiednio
Wykonawca/Wykonawcy, który/którzy wykazuje/-± spe³nienie warunku- w pkt. 8.3.2 SWZ sk³ada ka¿dy z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia. 3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy
reguluj±cej wspó³pracê tych wykonawców.
6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak
7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:
Poza przypadkami, o których mowa w art. 454 i 455 ustawy, Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzania zmiany umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy w przypadku: 1) zmniejszenie/ograniczenie zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym zakresie nie le¿y w interesie publicznym lub gdy wykonanie tegozakresu nie bêdzie mo¿liwe z przyczyn niezale¿nych od stron niniejszej umowy, 2) zmniejszenie/ograniczenie wynagrodzenia za wykonanie przedmiotu umowy w przypadku zmniejszenia jego zakresu w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa w pkt 1, 3) zmiana pierwotnie przyjêtej technologii wykonania robót w stosunku do za³o¿eñ zawartych w dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych,4) zmiana materia³ów budowlanych, urz±dzeñ, w stosunku do materia³ów budowlanych, urz±dzeñ wskazanych w dokumentacji projektowej i/lub specyfikacji technicznej
wykonania i odbioru robót budowlanych albo ofercie, 5) zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, w przypadku: a) gdy zachowanie pierwotnie okre¶lonego terminu nie le¿y w interesie publicznym,b) dzia³ania si³y wy¿szej, uniemo¿liwiaj±cego wykonanie robót w okre¶lonym pierwotnie terminie,c) zaistnienia niesprzyjaj±cych warunków atmosferycznych, uniemo¿liwiaj±cych wykonywanie robót zgodnie z przyjêt± technologi± i wymogami opisanymi w
specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych, dokumentowanych w dzienniku budowy i potwierdzonych wyci±giem (raportem) z zapisów danych pogodowych Instytutu Meteorologii i Gospodarki Wodnej, d) przerwy lub przerw w dostawie pr±du, wody lub innych niezbêdnych mediów, trwaj±cych ³±cznie ponad 7 dni, e) konieczno¶ci zmniejszenia/ograniczenia zakresu przedmiotu umowy, gdy jego wykonanie w pierwotnym
zakresie nie le¿y w interesie publicznym lub gdy wykonanie tego zakresu nie bêdzie mo¿liwe z przyczyn niezale¿nych od Stron niniejszej umowy, f) wyd³u¿enia terminów dostaw materia³ów i/lub urz±dzeñ z przyczyn niezale¿nych od Wykonawcy, g) b³êdów i/lub zmian w dokumentacji projektowej skutkuj±cych wstrzymaniem robót w celu uzgodnienia i wprowadzenia zmian w
dokumentacji projektowej,h) konieczno¶ci uzyskania decyzji i/lub uzgodnieñ, mog±cych spowodowaæ wstrzymanie robót, i) konieczno¶ci zmiany finansowania,j) konieczno¶ci wykonania dodatkowych badañ i/lub ekspertyz, k)konieczno¶ci prowadzenia prac skutkuj±cych wstrzymaniem robót objêtych niniejsz± umow±, l) realizacji robót powi±zanych z przedmiotem niniejszej umowy, realizowanych na podstawie aneksu do niniejszej umowy lub na podstawie odrêbnej umowy, wymuszaj±cych konieczno¶æ koordynacji tych robót z robotami realizowanymi na podstawie niniejszej umowy i uwzglêdnienia wzajemnych powi±zañ, m) zaistnienia którejkolwiek z okoliczno¶ci, wskazanych w pkt 3) i/ lub 4), n) przekroczenia terminu okre¶lonego w § 4 niniejszej umowy, z przyczyn le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, 6) zmiana wysoko¶ci wynagrodzenia nale¿nego Wykonawcy, w przypadku zmiany: a) stawki podatku od towarów i us³ug, b) pierwotnie przyjêtej technologii wykonania robót i/lub materia³ów budowlanych, urz±dzeñ w razie zaistnienia sytuacji, o której mowa odpowiednio w pkt 3) i/lub 4), je¿eli zmiany te bêd± mia³y wp³yw na koszty wykonania zamówienia przez Wykonawcê. 7) zmiana zakresu zamówienia powierzonego Podwykonawcom, o którym mowa w § 12 ust. 1a lub
zmiana Podwykonawcy, o którym mowa w § 12 ust. 1b. 8) zmiany bêd±cej wynikiem zmiany umowy o dofinansowanie projektu zawartej pomiêdzy Zamawiaj±cym a Instytucj± Wspó³finansuj±c± w zakresie terminów (w tym terminu rzeczowej realizacji projektu) lub wysoko¶ci i warunków p³atno¶ci dofinansowania realizacji projektu stanowi±cego przedmiot niniejszej umowy; 9) dzia³añ osób trzecich uniemo¿liwiaj±cych wykonanie zamówienia pod
warunkiem, ¿e dzia³ania te nie s± konsekwencj± dzia³añ którejkolwiek ze Stron niniejszej Umowy.
7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin sk³adania ofert: 2021-07-21 10:00
8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê na Platformie Zakupowej pod adresem: https://kock.ezamawiajacy.pl w zak³adce „OFERTY".
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-21 10:30
8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2021-08-19
SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE
3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny) - Wykonawcy nie przys³uguje: − w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych; − prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO; − na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania danych osobowych Wykonawcy jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.2021-06-29 Biuletyn Zamówieñ Publicznych | Og³oszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy - Roboty budowlane |
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa placu zabaw na terenie Zespo³u Szkolno-Przedszkolnego nr 21 we Wroc³awiu, w formule zaprojektuj i wybuduj.
- REMONT BUDYNKU NA TERENIE DZIA£KI NR 180/4 W MIEJSCOWO¦CI S£ABOSZEWO W RAMACH REALIZACJI ZADAÑ: a)Utworzenie ¿³obka gminnego b) Prace adaptacyjne w budynku c) Termomodernizacja budynku.
- Modernizacja szatni mokrych wraz z ³azienkami ogólnodostêpnymi na P³ywalni "Pingwin" przy ul. O³awskiej 3a w Warszawie (powtórzony)
- Przebudowa istniej±cej kot³owni w ramach budowy nowego ¼ród³a ciep³a w Jab³onnie na terenie dzia³ki nr ew.4/5 obrêb 0005 przy ul. Modliñskiej 105 w Jab³onnie, gm. Jab³onna
- Remont pod³ogi sali D.222 w Zamku Piastowskim w Legnicy (zadanie bud¿etowe: "Modernizacja Zamku Piastowskiego")
- Wykonanie robót budowlanych w budynku Powiatowego Centrum P.P.P. i D.E. polegaj±cych na: Czê¶æ I - Przebudowie ¶ciany frontowej, Czê¶æ II - Przebudowie klatki schodowej i korytarza
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.