Ogłoszenie z dnia 2025-02-11
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00626780/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-02
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do Samorządowego Przedszkola w Przecławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Samorządowe Przedszkole w Przecławiu
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001058409
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Wenecka 41
1.5.2.) Miejscowość: Przecław
1.5.3.) Kod pocztowy: 39-320
1.5.4.) Województwo: podkarpackie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL824 - Tarnobrzeski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariatpp@przedszkoleprzeclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.przedszkoleprzeclaw.naszbip.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-63b71524-df28-4fa9-bd03-83cd698103391.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do Samorządowego Przedszkola w Przecławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-63b71524-df28-4fa9-bd03-83cd69810339
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00098003
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-11
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00401124/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych (produktów spożywczych) do Samorządowego Przedszkola w Przecławiu
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00626780
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Sam.P.P.261.2.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 140782,93 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 1: GRUPA 1 - ARTYKUŁY SPOŻYWCZE I INNE PRODUKTYLp. Asortyment J.m. Ilość
1. Ananas w puszce 565g w syropie (plastry) op. 20
2. Bazylia suszona op. 9g op. 7
3. Biszkopty op. 250 g op. 100
4. Brzoskwinie w syropie połówki w puszce 820g op. 50
5. Budyń bez dodatku cukru ( różne smaki ) op. 35g op. 200
6. Bułka tarta op. 500g kg. 40
7. Chrupki kukurydziane składnik grys kukurydziany lub kasza kukurydziana 100% bez soli barwników, bez konserwantów op. 60g op. 80
8. Chrzan tarty zawartość chrzanu w składzie min. 70% słoik 190g szt. 5
9. Cukier biały kryształ op. 1 kg kg 130
10. Cynamon mielony op. 13g op. 5
11. Czosnek granulowany w proszku op. 20g op. 25
12. Drożdże – kostka 100g szt. 25
13. Dżem 100 % owoców bez konserwantów bez dodatku cukru, niskosłodzony (różne smaki m.in. truskawka, wiśnia, brzoskwinia, czarna porzeczka) 280g szt. 70
14. Mąka pszenna typ 500 poznańska op. 1 kg op. 150
15. Filet z makreli w sosie pomidorowym – puszka 175g szt. 60
16. Galaretka owocowa ( różne smaki ) w proszku op. min. 60g op. 200
17. Kasza bul-gur op. 1 kg szt. 100
18. Herbata czarna ekspresowa min. 100 torebek w opakowaniu zbiorczym op. 7
19. Herbata owocowa - różne smaki op. min. 35 g op. 40
20. Płatki kukurydziane 5 witamin bez glutenu i oleju palmowego op. 600g op. 50
21. Kakao z witaminami magnez + cynk op. 30
22. Kasza jaglana w woreczkach op. min 350g max 500g szt. 50
23. Kasza jęczmienna perłowa op. min. 900g max 1000 g kg 50
24. Kawa zbożowa typu Inka op. min. 180g max 220g op. 80
25. Ketchup łagodny 480g 62% pomidorów szt. 40
26. Koncentrat pomidorowy 30% op. 210 g szt. 80
27. Przyprawa GYROS -KEBAB op. 100g szt. 10
28. Kukurydza konserwowa złocista bez dodatku cukru puszka min. 380 g szt. 10
29. Liść laurowy op. min. 5g szt. 30
30. Tuńczyk w oleju puszka min. 170g szt. 20
31. Majeranek op. min 7 g szt. 30
32. Majonez dekoracyjny słoik min. 850 g szt. 25
33. Mąka tortowa op. 1 kg kg 70
34. Makaron typu nitki cięte/ 5 jajeczny op. 400g kg 40
35. Makaron typ kokardka duża/świderek 5 jajeczny op. 400g kg 180
36. Makaron pełne ziarno op. 400 g kg 50
37. Mąka żytnia typ 720 op. 900g kg 20
38. Miód wielokwiatowy naturalny słoik min. 1100 g szt. 25
39. Morele suszone op. 100g szt. 10
40. Musztarda op. min. 170g szt. 5
41. Makaron typu różne kształty op. 250g szt. 50
42. Sok owocowy kartonik 200ml szt. 900
43. Olej pierwsze tłoczenie omega-3 butelka 1l. l. 60
44. Mus owocowy różne smaki tubka 120 g bez dodatku cukru szt. 1100
45. Oregano suszone op. 9g szt. 7
46. Papryka słodka mielona op. 18g szt. 50
47. Płatki ryżowe o obniżonym cukrze op. 500g szt. 50
48. Pestki słonecznika op. 100g szt. 15
49. Pieprz czarny mielony op. 20g szt. 70
50. Kasza manna op. 500g kg 20
51. Pomidory krojone bez skórki w zalewie op. 400ml szt. 40
52. Powidła śliwkowe op. 350g szt. 40
53. Ryż biały op. 400g op. 120
54. Sok marchwiowo- owocowy butelka 300ml bez dodatku cukru szt. 1200
55. Soda oczyszczona op. 100g szt. 10
56. Sól drobnoziarnista morska op. 900g kg 80
57. Włoszczyzna suszona op. 100g szt. 200
58. Susz kopru op. 20g szt. 200
59. Susz pietruszki op. 20g szt. 200
60. Kurkuma szt. 5
61. Płatki jaglane op. 300g szt. 40
62. Płatki owsiane op. 500g szt. 40
63. Woda źródlana niegazowana butelka 5l l. 1100
64. Ziele angielskie op. 14g op. 30
65. Zioła prowansalskie op. 9g op. 5
66. Koncentrat barszczu czerwonego op. 0,3 l op. 50
67. Oliwa z oliwek extra - virgin z pierwszego tłocz.
butelka 900ml l. 2
68. Fasola czerwona konserwowa puszka min. 380g szt. 5
69. Sól kamienna jodowana drobno mielona op. 900g kg 25
70. Żurawina suszona op. 100g szt. 20
71. Cukier puder op. 500g kg 20
72. Cukier wanilinowy op. 30g szt. 50
73. Proszek do pieczenia op. 30g szt. 35
74. Ciastka zbożowe fit op. 50g szt. 700
75. Wafle tortowe op. 170g szt. 130
76. Czekolada gorzka 100% kakao 50g szt. 50
77. Mąka ziemniaczana op. 500g kg 15
78. Kisiel owocowy op. min. 35g szt. 250
79. Mace /podpłomyki op. 160g szt. 150
80. Herbatniki op. 350g szt. 200
81. Mus jabłkowy op. 100 g szt. 900
82. Ocet jabłkowy op. 0,5l szt. 2
83. Groszek konserwowy puszka min. 380 g szt. 5
84. Pomidory suszone z ziołami słoik 270g szt. 8
85. Sezam łuskany op. 200g szt. 4
86. Passata pomidorowa słoik 550 g min. 62% pomidorów szt. 7
Dostawa: 2 razy w tygodniu lub w razie potrzeby
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.5.) Wartość części: 31726,23 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 2: GRUPA 2 MROŻONKILp. Asortyment J.m. Ilość
1. Brokuł - różyczki op. 2,5 kg kg 40
2. Brukselka op. 2,5 kg kg 20
3. Bukiet/mieszanka warzyw min. 3 – składnikowy op. 2,5 kg kg 40
4. Groszek zielony op. 2,5 kg kg 10
5. Fasola szparagowa zielona op. 2,5 kg kg 30
6. Szpinak op. 2,5 kg kg 10
7. Kalafior op. 2,5 kg kg 40
8. Maliny op. 2 kg kg 15
9. Marchewka mini mrożona op. 2,5 kg kg 50
10. Mieszanka kompotowa min. 3 - składnikowa bez pestek op. 2,5 kg kg 300
11. Mieszanka warzywna min. 7 – składnikowa op. 2,5 kg kg 40
12. Kostka miruna chile morex karton 5 kg kg 200
13. Truskawki bez szypułek op. 2,5 kg kg 70
14. Uszka do barszczu op. 5 kg kg 7
15. Włoszczyzna paski min. 4 – składnikowa op. 2,5 kg kg 20
16. Borówka amerykańska op. 2,0 kg kg 10
Dostawa raz na tydzień.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331170-9 - Warzywa mrożone
4.5.5.) Wartość części: 9211 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 3: GRUPA 3 NABIAŁ I PRODUKTY MLECZARSKIELp. Asortyment J.m. Ilość
1. Serek homogenizowany różne smaki op. 140g szt. 600
2. Serek kanapkowy różne smaki op. 150g szt. 80
3. Jogurt pitny różne smaki (cztero-pak. 100 g) szt. 600
4. Jogurt pitny różne smaki (butelka 290g) szt. 800
5. Twaróg tłusty 3X mielony 600g szt. 150
6. Jogurt naturalny 1% - 2,8 % tłuszczu; skład: mleko pasteryzowane i/lub mleko, żywe kultury bakterii (bez dodatku mleka w proszku, żelatyny) opakowanie min. 400 ml szt. 80
7. Jogurt naturalny typu greckiego (w składzie bez żelatyny i mleka w proszku) opakowanie minimum 350ml szt. 80
8. Ser Mozarella blok 2,5 kg kg 5
9. Masło min.82 % tłuszczu, opakowanie min 200g szt. 1000
10. Mleko świeże 2 % tłuszczu, pasteryzowane, butelka, opakowanie minimum 1 l karton l . 3000
11. Mleko świeże 2 % opakowanie/worek 900l l. 1400
12. Ser biały twarogowy półtłusty mielony. Skład: mleko krowie pasteryzowane, czyste kultury bakterii. Bez soli, bez dodatku cukru, bez konserwantów. Typu Twaróg wiejski półtłusty lub równoważny o powyższych parametrach, opakowanie min 250 g szt. 20
13. Ser biały twarogowy, pół tłusty blok pergamin kg 150
14. Ser żółty złoty Mazur kg 25
15. Śmietana 18% 400 ml szt. 180
16. Jogurt owocowe różne smaki 30% owoców op. 115g szt. 900
17. Śmietana 30% 500g szt. 130
18. Deser czekoladowy mleko 49% śmietanka, kakao w proszku o obniżonej zawartości tłuszczu op. 150g szt. 800
19. Jogurt duży owocowy 350g szt. 100
Dostawa dwa razy w tygodniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15500000-3 - Produkty mleczarskie
4.5.5.) Wartość części: 46161,70 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 4: GRUPA 4 WARZYWA I OWOCELp. Asortyment J.m. Ilość
1. Banan kg. 900
2. Pomidor malinowy kg. 30
3. Jabłko szara reneta kg. 60
4. Groch łuskany kg. 25
5. Buraczki ćwikłowe kg. 80
6. Cebula biała kg. 50
7. Cytryna kg. 15
8. Czosnek polski główka szt. 40
9. Gruszka kg. 100
10. Jabłko kg. 250
11. Kalafior świeży szt. 5
12. Kapusta biała kg. 50
13. Kapusta kiszona kg. 35
14. Kapusta pekińska szt. 50
15. Kiwi -koszyczek szt. 70
16. Koperek pęczek szt. 40
17. Melon szt. 10
18. Mandarynka kg. 100
19. Marchew kg. 500
20. Nektarynka kg. 10
21. Ogórek kiszony op. 400g op. 200
22. Ogórek zielony szklarniowy kg. 120
23. Papryka czerwona kg. 50
24. Pietruszka korzeń kg. 160
25. Pietruszka natka pęczek szt. 25
26. Pomarańcza kg. 50
27. Pomidor kg. 150
28. Rukola op. 125g szt. 10
29. Rzodkiewka pęczek szt. 60
30. Sałata zielona szt. 50
31. Seler kg. 200
32. Szczypiorek pęczek szt. 25
33. Śliwka kg. 25
34. Truskawka świeża kg. 30
35. Arbuz kg. 30
36. Ziemniaki kg. 4000
37. Pieczarki kg. 20
38. Winogrono bezpestkowe kg. 10
Dostawa dwa razy w tygodniu
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15300000-1 - Owoce, warzywa i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 35550,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Część 5: GRUPA 5 PIECZYWOLp. Asortyment J.m. Ilość
1. Babka piaskowa szt. 7
2. Strucla drożdżowa z jabłkiem szt. 200
3. Bułka razowa szt. 400
4. Bułka kajzerka szt. 1500
5. Bułka zwykła/warszawska szt. 60
6. Chałka szt. 130
7. Chleb mieszany wieloziarnisty 400g szt. 200
8. Chleb tostowy 500g szt. 80
9. Chleb zwykły pszenno/żytni 500g szt. 1400
10. Ciasteczka kruche/ grzebyczki kg 10
11. Chleb graham krojony pszenny 400g szt. 70
12. Drożdżówki ser/marmolada mini 50g szt. 900
13. Makowiec 450g szt. 7
14. Pączki mini 80g szt. 170
15. Rogalik mini maślany szt. 700
16. Wek 350g szt. 200
Dostawa pieczywa codziennie o godz.6.00 od poniedziałku do piątku.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15800000-6 - Różne produkty spożywcze
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15811000-6 - Pieczywo
4.5.5.) Wartość części: 18134,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34935,98 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38374,04 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34935,98 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANKA-2 LEWIATAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731220080
7.3.4) Miejscowość: WADOWICE GÓRNE
7.3.5) Kod pocztowy: 39-308
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34935,98 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8805,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9030,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8805,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Jawit A. i J. Białas, L. i W. Lampara Spółka Jawna
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6840006798
7.3.3) Ulica: MIĘSOWICZA 24
7.3.4) Miejscowość: KROSNO
7.3.5) Kod pocztowy: 38-400
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
jakie przetargi wygrała firma
"JAWIT" A.I J. BIAŁAS, L.I W. LAMPARA SPÓŁKA JAWNA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8805,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51205,27 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 51205,27 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51205,27 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ANKA-2 LEWIATAN
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8731220080
7.3.4) Miejscowość: WADOWICE GÓRNE
7.3.5) Kod pocztowy: 39-308
7.3.6.) Województwo: podkarpackie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51205,27 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24522,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 29651,22 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24522,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU „ZZ” SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7342830085
7.3.3) Ulica: KILIŃSKIEGO 58
7.3.4) Miejscowość: NOWY SĄCZ
7.3.5) Kod pocztowy: 33-300
7.3.6.) Województwo: małopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
jakie przetargi wygrała firma
PPHU "ZZ" SPÓŁKA JAWNA ZBIGNIEW CZOCH ZDZISŁAW BAŁUSZYŃSKI
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-08
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24522,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli nie złożono żadnej oferty.
INNE PRZETARGI PRZECŁAW
więcej: przetargi PRZECŁAW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Zespole Szkół nr 3 w Przytkowicach od września do grudnia 2025 roku"
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do stołówki szkolnej w Szkole Podstawowej im. Janusza Korczaka w Brodach od września do grudnia 2025 r
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Zamościu - 6 części
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania we Włodawie - 6 części
- "Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych dla potrzeb Zespołu Szkól w Zadzimiu Szkoła Podstawowa i Przedszkole, ul. Szkolna 20, 99-232 Zadzim".
- Sukcesywna dostawa artykułów żywnościowych do Ośrodka Szkolenia i Wychowania w Radzyniu Podlaskim - 6 części
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.