eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Osiek Ma³yDostawa lekkiego oleju opa³owego



Og³oszenie z dnia 2025-02-11


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa lekkiego oleju opa³owego

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Osiek Ma³y

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 311019295

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: G³ówna 1

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Osiek Ma³y

1.5.3.) Kod pocztowy: 62-613

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL414 - Koniñski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: osiek.maly@wokiss.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: http://bip3.wokiss.pl/osiekmaly/bip.html

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa lekkiego oleju opa³owego

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-2c2eaaf1-ac6f-459f-9c90-9c7830a4975d

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00097852

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-11

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2025/BZP 00079084/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa lekkiego oleju opa³owego

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Postêpowanie prowadzone jest w
jêzyku polskim w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl pod adresem:
https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly. W celu skrócenia czasu udzielenia odpowiedzi na pytanie preferuje siê, aby
komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawc±, w tym wszelkie o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje
przekazywane by³y za po¶rednictwem platformazakupowa.pl i formularza „Wy¶lij formularz do Zamawiaj±cego”. Za datê przekazania
(wp³ywu) o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich przes³ania za po¶rednictwem
platformazakupowa.pl poprzez klikniêcie przycisku „Wy¶lij wiadomo¶æ do zamawiaj±cego” po którym pojawi siê komunikat, ¿e
wiadomo¶æ zosta³a wys³ana do Zamawiaj±cego. Zamawiaj±cy dopuszcza awaryjnie komunikacjê za po¶rednictwem poczty
elektronicznej. Adres poczty elektronicznej osoby uprawnionej do kontaktu z Wykonawcami: inwestycje@osiek-maly.pl.
Zamawiaj±cy bêdzie przekazywa³ Wykonawcom informacje w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl.
Informacje dotycz±ce odpowiedzi na pytania, zmiany specyfikacji, zmiany terminu sk³adania i otwarcia ofert Zamawiaj±cy bêdzie
zamieszcza³ na platformie w sekcji „Komunikaty”. Korespondencja, której zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami adresatem jest
konkretny Wykonawca, bêdzie przekazywana w formie elektronicznej za po¶rednictwem platformazakupowa.pl do konkretnego
Wykonawcy

3.7.) Adres strony internetowej, pod którym s± dostêpne narzêdzia, urz±dzenia lub formaty plików, które nie s± ogólnie dostêpne: https://platformazakupowa.pl/strona/45-instrukcje

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46//WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L119 z 04.05.2016r., str. 1) , dalej ,,RODO,, , Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1) Administratorem danych osobowych jest: Wójt Gminy Osiek Ma³y;
osiek.maly@wokiss.pl
2) Inspektorem ochrony danych osobowych w Gminie Osiek Ma³y jest Pani Ewa Galiñska. Kontakt do Inspektora Ochrony Danych: adres e-mail inspektor@osdidk.pl;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art.6 ust 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego w zakresie zadania pn.: ,,Dostawa lekkiego oleju opa³owego, numer sprawy: ZP.271.1.2025, prowadzonym w trybie podstawowym, o którym mowa w art. 275 pkt 1 Pzp;
4) Odbiorcami danych osobowych bêd± osoby lub podmioty , którym udostêpniona zostanie dokumentacja w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp;
5) Dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust.1 przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli okres obowi±zywania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6) Obowi±zek podania przez Pani±/ Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/ Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
7) W odniesieniu do danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8) Wykonawca posiada:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do przekazanych danych osobowych, jednak w sytuacji gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art.15 ust 1-3 rozporz±dzenia RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od Wykonawcy, którego dane dotycz±, wskazania Dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub kontaktu, czy sprecyzowania nazwy lub daty postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania przekazanych danych osobowych (skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem okresu trwania postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego lub konkursu oraz przypadków, o których mowa w art. 18 ust.2 RODO (prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego);
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych osobowych, gdy uzna Pani/ Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) Nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art.17 ust. 3 lit b lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c) na podstawie art.21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust.1 lit. c RODO;
10) przys³uguje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego na niezgodne z RODO przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych przez administratora. Organem w³a¶ciwym dla przedmiotowej skargi jest Urz±d Ochrony Danych Osobowych, ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Klauzula informacyjna zosta³a zawarta w pkt 23 SWZ

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: ZP.271.1.2025

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa lekkiego oleju opa³owego przeznaczonego do kot³owni olejowych ni¿ej wymienionych budynków w okresie od dnia zawarcia umowy do dnia 31.12.2025r. w ilo¶ci oko³o 40.000 litrów wraz z za³adunkiem, transportem i roz³adunkiem Wykonawcy i na jego koszt.
Miejsce dostawy - maksymalna ilo¶æ litrów - maksymalna pojemno¶æ zbiorników:
1. Budynek administracyjny Urzêdu Gminy w Osieku Ma³ym, ul. G³ówna 1, 62-613 Osiek Ma³y - 12000 l - 6000 l
2. Budynek administracyjny w Osieku Ma³ym (po betoniarni), ul. G³ówna 6, 62-613 Osiek Ma³y – 6000 l – 4000 l
3. Budynek Agronomówki w Osieku Ma³ym, ul. Le¶na 4, 62-613 Osiek Ma³y – 5000 l – 3000 l
4. Budynek po O¶rodku Zdrowia w Dêbach Szlacheckich, Dêby Szlacheckie 88, 62-613 Osiek Ma³y – 11000 l – 6000 l
5. Dom Nauczyciela w Dêbach Szlacheckich, Dêby Szlacheckie 87, 62-613 Osiek Ma³y – 6000 l – 4000 l
Dostarczony olej opa³owy musi spe³niaæ wymagania jako¶ciowe okre¶lone w Polskiej Normie PN-C-96024:L1 i spe³niaæ
nastêpuj±ce parametry (wg rozporz±dzenie Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych
dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje
opa³owe (Dz. U. 2016r., poz. 2008 z pózn. zm.):- warto¶æ opalowa min. 42,6 MJ/kg- gêsto¶æ w temperaturze 15OC maks. 860 kg/m3- temperatura zap³onu min. 56oC- lepko¶æ kinetyczna w temp. 20oC mak. 6,0 mm2/s- temperatura p³yniêcia maks. -20oC- zawarto¶æ siarki maks. 0,10% (m/m

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: do 2025-12-31

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Przy dokonywaniu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy stosowaæ bêdzie wy³±cznie kryterium ceny: cena brutto 1 litra oleju - waga kryterium 100 %.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

- O udzielenie niniejszego zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu na zasadach okre¶lonych w pkt 6 oraz spe³niaj± okre¶lone przez Zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
- O udziale zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
- Zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie.
- Posiadania uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Wykonawca musi posiadaæ aktualn± koncesjê Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – Prawo Energetyczne (tj. Dz.U. z 2024r. poz. 266 ze zm.).
- Okre¶lonej sytuacji finansowej lub ekonomicznej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w powy¿szym zakresie.
- Zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia warunków w powy¿szym zakresie.
- W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, warunek okre¶lony w pkt 5.2.2 musi zostaæ spe³niony przez ka¿dego z Wykonawców.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz. U. z 2024r., poz. 1616), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenie o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej – zgodnie z za³±cznikiem nr 3 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Aktualna
koncesja Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki na wykonywanie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi
objêtymi zamówieniem, stosownie do art. 32 ust. 1 pkt 4 ustawy z dnia 10 kwietnia 1997r. – prawo Energetyczne (tj. Dz.U. z 2024r.
poz. 266 ze zm.).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj±
pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia
publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt.7.1
SWZ, sk³ada ka¿dy z Wykonawców oddzielnie. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie
warunków udzia³u w postêpowaniu.
Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które
dostawy wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
O¶wiadczenia i dokumenty potwierdzaj±ce brak podstaw do wykluczenia z postêpowania sk³ada ka¿dy z Wykonawców
wspólnie ubiegaj±cych siê o zamówienie.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454 – 455 ustawy Pzp oraz wskazanym we wzorze umowy, stanowi±cym za³±cznik nr 6 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-19 09:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://platformazakupowa.pl/pn/osiek_maly

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-19 09:10

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: 30 dni

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.