Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00043879/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-29
- 2021/BZP 00054368/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-13
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097833 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji budynku głównego TWŁ, wraz z przebudową głównych schodów wejściowych w ramach zadania inwestycyjnego: „Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Teatr Wielki w Łodzi
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000279195
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Plac Dąbrowskiego
1.5.2.) Miejscowość: Łódź
1.5.3.) Kod pocztowy: 90-249
1.5.4.) Województwo: łódzkie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: a.iwanowska@teatr-wielki.lodz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.operalodz.com
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
platformazakupowa.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji budynku głównego TWŁ, wraz z przebudową głównych schodów wejściowych w ramach zadania inwestycyjnego: „Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-010a40bf-a8dd-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097833
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000763/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.2 Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00043879/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DP/TP/02/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 2312148,71 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest wykonanie remontu konserwatorskiego elewacji budynku głównego Teatru Wielkiego w Łodzi, wpisanego do rejestru zabytków pod nr A/202 wraz z przebudową głównych schodów wejściowych w ramach zadania inwestycyjnego: „Modernizacja Teatru Wielkiego w Łodzi”. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji projektowej, stanowiącej załącznik nr 4 do SWZ, w skład której wchodzą: projekt budowlany, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, przedmiar robót – w części prac objętych niniejszym zamówieniem.
2. Dokumentacja projektowa wymieniona w pkt. 1 zawiera szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, specyfikację techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiar robót oraz inne informacje niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia.
3. Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z otrzymaną dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przedmiarem, umową i warunkami zawartymi w SWZ oraz zasadami wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, w oparciu o obowiązujące przepisy Prawa Budowlanego i wydane na ich podstawie akty wykonawcze, przepisy Kodeksu Cywilnego i inne wynikające ze specyfiki przedmiotu zamówienia.
4. Zakres zadań objętych przedmiotem zamówienia obejmuje w szczególności:
4.1. Roboty zaplanowane do wykonania do przerwy zimowej:
a) remont elewacji południowej, zachodniej i północnej budynku głównego Teatru Wielkiego w Łodzi w zakresie dokotwienia płyt kamiennej okładziny, dylatacji budynku, gzymsów, wymiany płyt kamiennych parteru (pierwszy rząd licząc od poziomu schodów);
b) przebudowa głównych schodów wejściowych od strony południowej i zachodniej budynku głównego Teatru Wielkiego w Łodzi w tym: podgrzewanie elektryczne schodów i płyty podestowej od strony południowej w zakresie wykonania instalacji elektrycznej dla kabli grzewczych.
4.2. Roboty zaplanowane do wykonania po przerwie zimowej:
a) remont elewacji wschodniej budynku głównego Teatru Wielkiego w Łodzi w zakresie: dokotwienia płyt kamiennej okładziny, dylatacji budynku, gzymsów, wymiany płyt kamiennych parteru (pierwszy rząd licząc od poziomu schodów),
b) przebudowa głównych schodów wejściowych od strony wschodniej budynku głównego Teatru Wielkiego w Łodzi w tym: podgrzewanie elektryczne schodów, płyty podestowej i pochylni od strony wschodniej w zakresie wykonania instalacji elektrycznej dla kabli grzewczych oraz wykonanie struktury zasilającej – rozdzielnia elektryczna dla całej instalacji podgrzewania elektrycznego schodów (od strony wschodniej i południowej).
5. Prace objęte przedmiotem zamówienia będą wykonywane na czynnym, użytkowanym obiekcie. Wszelkie prace mogą być wykonywane w każdym dniu tygodnia w godzinach uzgodnionych z Zamawiającym (z uwzględnieniem godzin pracy Teatru).
6. Zamawiający wymaga, aby oferta obejmowała pełny zakres zamówienia. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych.
7. Zamawiający wskazuje, że czynności dotyczące wykonania:
7.1. instalacji podgrzewania elektrycznego schodów zewnętrznych, pochylni i płyty podestowej z wykonaniem instalacji elektrycznej dla kabli grzewczych wraz z infrastrukturą zasilającą – rozdzielnia elektryczna,
7.2. okładziny granitowej gr. 5 cm o regularnych kształtach na schodach zewnętrznych, pochylni i płycie podestowej,
7.3. dokotwienia płyt kamiennej okładziny elewacji budynku, dylatacji budynku, gzymsów, wymiany płyt kamiennych parteru (pierwszy rząd licząc od poziomu schodów)
muszą być wykonywane przez osoby zatrudnione na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 roku - Kodeks pracy (tekst jednolity: Dz.U. z 2020roku poz. 1320 z późniejszymi zmianami).
8. Dokumentowanie zatrudnienia osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności na etapie składania ofert przez Wykonawców będzie polegało na złożeniu oświadczenia zamieszczonego w Formularzu oferty, stanowiącym załącznik do SWZ.
9. W trakcie realizacji zamówienia Zamawiający uprawniony jest do wykonywania czynności kontrolnych wobec Wykonawcy odnośnie do spełniania przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności.
W celu weryfikacji zatrudniania, przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, na podstawie umowy o pracę, osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, Zamawiający przewiduje możliwość żądania od Wykonawcy, w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego, w szczególności:
9.1. oświadczenia zatrudnionego pracownika,
9.2. oświadczenia Wykonawcy lub Podwykonawcy o zatrudnieniu pracownika na podstawie umowy o pracę,
9.3. poświadczonej za zgodność z oryginałem kopii umowy o pracę zatrudnionego pracownika,
9.4. innych dokumentów
− zawierających informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę i zakres obowiązków pracownika.
10. Niezłożenie przez Wykonawcę w wyznaczonym przez Zamawiającego terminie żądanych przez Zamawiającego dowodów w celu potwierdzenia spełnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę traktowane będzie jako niespełnienie przez Wykonawcę lub Podwykonawcę wymogu zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane w punkcie 7 czynności.
11. W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub Podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy.
12. Numery CPV dotyczące przedmiotu zamówienia: 45.000000-7 (roboty budowlane), 45.11.10.00-8 ( roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne), 45.11.12.20-6 (roboty w zakresie usuwania gruzu), 45.11.12.30-9 (roboty w zakresie stabilizacji gruntu), 45.11.12.50-5 (badanie gruntu), 45.21.23.50-4 (budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej), 45.23.32.22-1 (roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania), 45.26.21.00-2 (roboty przy wznoszeniu rusztowań), 45.26.21.10-5 (demontaż rusztowań), 45.26.22.10-6 (fundamentowanie), 45.26.23.00-4 (betonowanie), 45.26.23.10-7 (zbrojenie), 45.26.10.00-4 (wykonanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty), 45.26.25.10-9 (roboty kamieniarskie), 45.26.25.12-3 (kamieniarskie roboty wykończeniowe), 45.31.00.00-3 (roboty instalacyjne elektryczne), 45.31.57.00-5 (instalowanie stacji rozdzielczych), 45.44.23.00-0 (roboty w zakresie ochrony powierzchni), 45.45.30.00-7 (roboty remontowe i renowacyjne).
13. Zamawiający nie przewiduje zawarcia umowy ramowej.
14. Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień polegających na powtórzeniu podobnych usług lub robót budowlanych
15. Zamawiający nie przewiduje możliwości i nie wymaga złożenia oferty po odbyciu wizji lokalnej lub sprawdzeniu dokumentów niezbędnych do realizacji zamówienia.
16. Zamawiający nie wymaga i nie dopuszcza składania ofert wariantowych.
17. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej.
18. Zamawiający nie wymaga i nie przewiduje możliwości złożenia ofert w postaci katalogów elektronicznych lub dołączenia katalogów elektronicznych do oferty.
19. Zamawiający nie przewiduje udzielania zaliczek na realizację niniejszego zamówienia.
20. Podwykonawcy:
20.1. Zamawiający dopuszcza powierzenie wykonania części niniejszego zamówienia podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę, w ofercie, części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz podania nazw ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani. Brak w ofercie powyższej informacji będzie rozumiane jako wykonanie przez Wykonawcę całego przedmiotu zamówienia samodzielnie.
20.2. Zamawiający nie wymaga osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych zadań dotyczących niniejszego zamówienia.
20.3. Powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom nie zwalnia Wykonawcy z odpowiedzialności za należyte wykonanie tego zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45111230-9 - Roboty w zakresie stabilizacji gruntu
45111250-5 - Badanie gruntu
45212350-4 - Budynki o szczególnej wartości historycznej lub architektonicznej
45233222-1 - Roboty budowlane w zakresie układania chodników i asfaltowania
45261000-4 - Wykonywanie pokryć i konstrukcji dachowych oraz podobne roboty
45262100-2 - Roboty przy wznoszeniu rusztowań
45262110-5 - Demontaż rusztowań
45262210-6 - Fundamentowanie
45262300-4 - Betonowanie
45262310-7 - Zbrojenie
45262510-9 - Roboty kamieniarskie
45262512-3 - Kamieniarskie roboty wykończeniowe
45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne
45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych
45442300-0 - Roboty w zakresie ochrony powierzchni
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3151260,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3905883,45 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3151260,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: VIK-BUD Wiktorowicz Spółka komandytowa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8311638631
7.3.3) Ulica: Piekarnicza 7
7.3.4) Miejscowość: Łask
7.3.5) Kod pocztowy: 98-100
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
remont elewacji oraz nawierzchni - VIK-BUD Sp. z o.o.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
VIK-BUD WIKTOROWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
VIK-BUD WIKTOROWICZ SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3151260,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-10-302021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- Dostawa sprzętu komputerowego i oprogramowania dla Wojewódzkiego Ośrodka Ruchu Drogowego w Łodzi
- 89/TP/ZP/D/2025 Dostawy materiałów kościozastępczych z podajnikiem dla USK nr 2 UM w Łodzi.
- 86/TP/ZP/D/2025 dostawy kołder grzewczych do urządzeń do ogrzewania pacjenta Bair Hugger i urządzenia do ogrzewania pacjenta
- Dostawa samochodu specjalnego dla Komendy Miejskiej PSP w Łodzi
- Malowanie, wymiana wykładzin podłogowych, konserwacja parkietów oraz wymiana sufitów kasetonowych w wybranych pomieszczeniach budynku "A" Sądu Okręgowego w Łodzi
- Dostawa pomocy dydaktycznych dla P. M. nr 202 w Łodzi , w ramach projektu "RównoWażni" FELD 2021-2027 etap 3
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w Aleksandrowie Kujawskim
- Rozbudowa drogi powiatowej nr 1352P Piotrowo - Skrzetusz - Ryczywół
- Modernizacja boiska sportowego w Stadnikach
- Remont instalacji elektrycznej i odgromowej w budynkach: B, C, E, F, G, H, I, J w Zespole Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Adama Mickiewicza w Radymnie
- Rewitalizacja łuku triumfalnego znajdującego się w PAN DZiK w Jabłonnie, wpisanego do rejestru zabytków pod numerem 1036/210 na terenie działki nr 4/5 w miejscowości Jabłonna, obr. 5, gmina Jabłonna
- "Rozbiórka obiektów budowlanych na terenie Nadleśnictwa Przedbórz"
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.