Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00091133/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-02-05
- 2025/BZP 00241962/01 - Wynik z dnia 2025-05-21
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Świadczenie usług ochrony osób i mienia w budynkach Sądu Rejonowego w Siedlcach
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: Sąd Rejonowy w Siedlcach
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000324949
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Kazimierzowska 31 A
1.4.2.) Miejscowość: Siedlce
1.4.3.) Kod pocztowy: 08-110
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL925 - Siedlecki
1.4.7.) Numer telefonu: 256400881
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: srsiedlce@siedlce.sr.gov.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.siedlce.sr.gov.pl/
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
sąd powszechny
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
wymiar sprawiedliwości
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097655
2.2.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2025/BZP 00091133
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
7.4. Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunków ich wprowadzenia Przed zmianą:
1. Strony dopuszczają zmiany Umowy w następujących okolicznościach:
1) zmiana godzin pracy Sądu - w zakresie zmiany godzin rozpoczęcia lub zakończenia usług przy zachowaniu niezmienionej maksymalnej liczby godzin usług ochrony,
2) zmiana obowiązujących przepisów - w zakresie koniecznym do dostosowania sposobu wykonywania przedmiotu umowy do obowiązujących przepisów prawa.
3) zwiększenie lub zmniejszenie ilości godzin ochrony w przypadku uzasadnionych potrzeb Zamawiającego w szczególności zmiany w przepisach regulujących zasady urzędowania jednostki Zamawiającego- zmiana wysokości wynagrodzenia (zwiększenie lub zmniejszenie) w zależności od ilości godzin ochrony ulegających zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy zachowaniu stawki jednostkowej za godzinę z Formularza ofertowo-cenowego – o nie więcej niż 10 % wartości umowy,
4) zmiany stawki podatku od towarów i usług - zmiana wysokości wynagrodzenia brutto (zwiększenie lub zmniejszenie) począwszy od dnia zmiany stawki VAT
5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części - w razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
6) w przypadku konieczności rozwiązania Zamiejscowego VIII Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Siedlcach z siedzibą w Łosicach, przy ul. Szpitalnej 2, w przypadku konieczności likwidacji w trakcie trwania Umowy w/w Wydziału jak również w przypadku konieczności zamknięcia budynku w/w Wydziału z powodu planowanego generalnego remontu przez Powiat Łosicki – zmiana w zakresie przedmiotu umowy i wynagrodzenia Wykonawcy poprzez odpowiednie jego pomniejszenie. Wykonawca o powyższej zmianie zostanie poinformowany na piśmie z miesięcznym wyprzedzeniem.
7) W zakresie zmiany podwykonawcy - ewentualna zmiana podwykonawcy będzie dopuszczalna pod warunkiem, że Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie o zamiarze zmiany podwykonawcy na co najmniej 14 dni przed planowaną zmianą, a podwykonawca będzie spełniał wymogi SWZ.
2. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, jeśli wystąpi:
1) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( tj. 2024 poz. 1773 ze zm.),
2) zmiana zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania przedmiotu umowy,
3) zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2023 r., poz. 46 ze zm.), o ile zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania przedmiotu umowy,
4) zmiana cen materiałów i kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy,
Wniosek o zmianę umowy z powodów o których mowa w ust. 2 pkt. 1-3 można złożyć po wejściu w życie zmiany przepisów, zaś wniosek z powodów, o których mowa w w ust. 2 pkt. 4 można złożyć nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy (początkowy termin ustalenia zmiany wynagrodzenia).
Po zmianie:
1. Strony dopuszczają zmiany Umowy w następujących okolicznościach:
1) zmiana godzin pracy Sądu - w zakresie zmiany godzin rozpoczęcia lub zakończenia usług przy zachowaniu niezmienionej maksymalnej liczby godzin usług ochrony,
2) zmiana obowiązujących przepisów - w zakresie koniecznym do dostosowania sposobu wykonywania przedmiotu umowy do obowiązujących przepisów prawa.
3) zwiększenie lub zmniejszenie ilości godzin ochrony w przypadku uzasadnionych potrzeb Zamawiającego w szczególności zmiany w przepisach regulujących zasady urzędowania jednostki Zamawiającego- zmiana wysokości wynagrodzenia (zwiększenie lub zmniejszenie) w zależności od ilości godzin ochrony ulegających zwiększeniu lub zmniejszeniu, przy zachowaniu stawki jednostkowej za godzinę z Formularza ofertowo-cenowego – o nie więcej niż 10 % wartości umowy,
4) zmiany stawki podatku od towarów i usług - zmiana wysokości wynagrodzenia brutto (zwiększenie lub zmniejszenie) począwszy od dnia zmiany stawki VAT
5) zaistnienia siły wyższej rozumianej jako wystąpienie zdarzenia nadzwyczajnego, zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia i zapobieżenia, którego nie dało się uniknąć nawet przy zachowaniu najwyższej staranności, a które uniemożliwia Wykonawcy wykonanie jego zobowiązania w całości lub w części - w razie wystąpienia siły wyższej Strony Umowy zobowiązane są dołożyć wszelkich starań w celu ograniczenia do minimum opóźnienia w wykonaniu swoich zobowiązań umownych, powstałego na skutek działania siły wyższej.
6) w przypadku konieczności rozwiązania Zamiejscowego VIII Wydziału Ksiąg Wieczystych Sądu Rejonowego w Siedlcach z siedzibą w Łosicach, przy ul. Szpitalnej 2, w przypadku konieczności likwidacji w trakcie trwania Umowy w/w Wydziału jak również w przypadku konieczności zamknięcia budynku w/w Wydziału z powodu planowanego generalnego remontu przez Powiat Łosicki – zmiana w zakresie przedmiotu umowy i wynagrodzenia Wykonawcy poprzez odpowiednie jego pomniejszenie. Wykonawca o powyższej zmianie zostanie poinformowany na piśmie z miesięcznym wyprzedzeniem.
7) W zakresie zmiany podwykonawcy - ewentualna zmiana podwykonawcy będzie dopuszczalna pod warunkiem, że Wykonawca poinformuje Zamawiającego na piśmie o zamiarze zmiany podwykonawcy na co najmniej 14 dni przed planowaną zmianą, a podwykonawca będzie spełniał wymogi SWZ.
2. Zamawiający przewiduje także możliwość zmiany maksymalnego wynagrodzenia Wykonawcy, jeśli wystąpi:
1) zmiana wysokości minimalnego wynagrodzenia za pracę albo wysokości minimalnej stawki godzinowej ustalonych na podstawie przepisów ustawy z dnia 10 października 2002 o minimalnym wynagrodzeniu za pracę ( tj. 2024 poz. 1773 ze zm.),
2) zmiana zasad podleganiu ubezpieczeniom społecznym lub ubezpieczeniu zdrowotnemu lub wysokości stawki na ubezpieczenia społeczne lub zdrowotne, o ile zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania przedmiotu umowy,
3) zmiana zasad gromadzenia i wysokości wpłat do pracowniczych planów kapitałowych, o których mowa w ustawie z dnia 4 października 2018 r. o pracowniczych planach kapitałowych (Dz. U. z 2023 r., poz. 46 ze zm.), o ile zmiany te będą miały wpływ na koszt wykonania przedmiotu umowy,
4) zmiana cen materiałów i kosztów związanych z realizacją przedmiotu umowy,
3. Zmiana wynagrodzenia o której mowa w ust.2 pkt.1-3 będzie obowiązywała od dnia wejścia w życie zmian przepisów będących podstawą do zmiany wysokości wynagrodzenia”.
Wniosek o zmianę umowy z powodów o których mowa w ust. 2 pkt. 1-3 można złożyć po wejściu w życie zmiany przepisów, zaś wniosek z powodów, o których mowa w w ust. 2 pkt. 4 można złożyć nie wcześniej niż po upływie 6 miesięcy od dnia zawarcia umowy.
INNE PRZETARGI Z SIEDLEC
- Usługa pralnicza przedmiotów umundurowania i wyekwipowania dla 28 WOG oraz jednostek będących na jego zaopatrzeniu na 2026 rok z podziałem na 3 zadania.
- Dostawa sprzętu komputerowego w ramach projektu "Dostępność plus ... coś więcej"
- Dostawa paliw płynnych dla Gminy Siedlce oraz jej jednostek organizacyjnych
- Dostawa leków z podziałem na 2 zadania
- Wynajem maszyn budowlanych do budowy, remontów i utrzymania dróg leśnych na terenie RDLP Warszawa i RDLP Lublin 2025-2028
- Przeglądy aparatów do diagnostyki obrazowej z wyposażeniem produkcji Siemens/GE w Mazowieckim Szpitalu Wojewódzkim im. św. Jana Pawła II Sp. z o.o. w Siedlcach w okresie 24 miesięcy
więcej: przetargi w Siedlcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usługi całodobowej, stałej ochrony fizycznej osób i mienia oraz dozoru obiektu użyteczności publicznej przy ul. Brzeskiej 41 w Białej Podlaskiej
- Usługi ochrony fizycznej obiektów, osób i mienia w Narodowym Muzeum Techniki
- Modernizacja i dostawa systemów monitoringu wizyjnego CCTV i alarmowego, usługa ochrony mienia i osób oraz świadczenie usługi monitoringu wraz z możliwością reagowania patrolu interwencyjnego w GBL
- Usługa dozoru i ochrony mienia oraz utrzymania w czystości obiektów instalacji przetwarzania odpadów komunalnych i składowiska odpadów w Giedlarowej w okresie 01.01.2026 - 31.12.2026
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia obiektu DWOMP przy ul. Joannitów 10-12.
- Usługi ochrony i dozoru nieruchomości Zespołu budynków Willa Decjusza przy ul. 28 lipca 1943 17a w Krakowie oraz nieruchomości Strzelnica przy ul. Królowej Jadwigi 220 w Krakowie
więcej: Usługi ochroniarskie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





