eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TuczępyAdaptacja pomieszczeń na bibliotekę gminną



Ogłoszenie z dnia 2025-02-10


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Adaptacja pomieszczeń na bibliotekę gminną

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Tuczępy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 291010820

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Tuczępy 35

1.5.2.) Miejscowość: Tuczępy

1.5.3.) Kod pocztowy: 28-142

1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski

1.5.7.) Numer telefonu: 41 3533135

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: urzad@tuczepy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.tuczepy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-176f2781-5598-4f25-913b-b056aa911de3

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Adaptacja pomieszczeń na bibliotekę gminną

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-176f2781-5598-4f25-913b-b056aa911de3

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097650

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00017389/05/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.10 Adaptacja pomieszczeń na biblioteke gminną

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00642110

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BGK.I.271.13.PZP.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest adaptacja pomieszczeń budynku usługowo – biurowego na bibliotekę gminna, działka nr ewid. 283/6, 86, 282/5, obręb Tuczępy.

W ramach zakresu prac przewiduje prace, m.in.:
- roboty w zakresie rozbiórki,
- roboty murowe,
- wykonanie posadzek,
- wykonanie tynków,
- stolarka drzwiowa, okienna,
- malowanie,
- instalacje wody,
- instalacja elektryczna,
- instalacja kanalizacyjna,
- instalacja C.O,
- izolację fundamentów,

Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia określa PRZEDMIAR, STWiOR, HARMONOGRAM RZECZOWO – FINANSOWY oraz PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY stanowiący załącznik do SWZ.


Jeżeli Wykonawca stwierdzi, że użyte w SWZ i w załącznikach do SWZ normy krajowe lub normy europejskie lub normy międzynarodowe mogą wskazywać na producentów produktów lub źródła ich pochodzenia to Zamawiający dopuszcza w tym zakresie rozwiązania równoważne.
Oznacza to, że parametry techniczne główne i mające znaczenie do osiągnięcia celu tak wskazanych produktów, określają wymagane przez Zamawiającego minimalne oczekiwania co do jakości produktów, które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Ponadto, w każdym przypadku stwierdzenie, że opis czy też cecha opisanego produktu, która może wskazywać na źródło pochodzenia lub producenta to Wykonawca również jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych, przez które rozumie się takie, które posiadają parametry techniczne nie gorsze od tych wskazanych w SWZ i/lub w załącznikach do SWZ. Dopuszcza się również wykazanie tej równoważności normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w OPZ lub powszechnie obowiązujących. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wskazania „równoważności”. Przy doborze materiałów urządzeń i sprzętu równoważnych Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również osiągnięcie wskaźników określonych w OPZ oraz w celu zapewnienia porównywalności ofert produkty równoważne muszą być w cenie porównywalnej do produktu wskazanego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45262522-6 - Roboty murarskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45410000-4 - Tynkowanie

45421000-4 - Roboty w zakresie stolarki budowlanej

45442110-1 - Malowanie budynków

45332200-5 - Roboty instalacyjne hydrauliczne

45331100-7 - Instalowanie centralnego ogrzewania

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Zgodnie z art. 260 ust. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. – Prawo zamówień publicznych Dz.U. 2024 poz. 1320 ze zm.), zwanej dalej ustawą pzp, Zamawiający w ramach postępowania pn.: „Adaptacja pomieszczeń na bibliotekę gminną” informuje o odrzuconych ofertach podając ich uzasadnienie faktyczne i prawne oraz o unieważnieniu postepowania na mocy art. 255 pkt 3 ustawy Pzp, tj. cena najkorzystniejszej oferty spośród ofert ważnych przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
1. Zamawiający odrzucę oferty tych Wykonawców, którzy nie wyrazili pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą.
Wykonawca nie przedłużył terminu związania ofertą, nie wyraził pisemnej zgody na przedłużenie terminu związania ofertą – art. 226 ust. 1 ppkt. 12 ustawy pzp
a) INTECH Piotr Ciamaga, ul. Kolejowa 1C, 27-570 Iwaniska,
b) MAGBUD Agnieszka Surdy, ul. Raciborskiego 12/33, 25-645 Kielce,
c) Zakład Remontowo Budowlany Jarosław Olesiński, ul. Sole 11, 28-100 Busko-Zdrój,
d) Zbigniew Dziuba Usługi Remontowo-Budowlane, ul. Szkolna 31, 28-200 Koniemłoty,
e) Firma Remontowo-Budowlana SELBUD Selena Grabka, ul. Stefana Okrzei 64/3, 25-526 Kielce,
f) JMKN KONSTRUKCJE SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ, ul. Rynek Główny 28, 31-010 Kraków,
g) Zakład Remontowo-Budowlany Zdzisław Gaweł, ul. Kopernika 11, 28-100 Busko-Zdrój,
h) Kambud Izabela Mielewczyk ul. Kocborowska 7-9, 83-200 Starogard Gdański,
i) „MARGOT TOP MAŁGORZATA MISIUKANIS”, ul. KEN 49 m 242, 02-797 Warszawa,
j) M-BUD Monika Duda, Pogórska Wola 37c, 33-152 Pogórska Wola,
k) Usługi Remontowo- Budowlane „BUD-MAX” Wiesław Droś, ul. Partyzantów 3, 28-236 Rytwiany,
l) Firma Remontowo Budowlana- Spawanie Kula Tomasz, Zdzieci Nowe 66, 28-230 Połaniec,
m) Spółdzielnia Rzemieślnicza w Busku-Zdroju, ul. Partyzantów 22, 28-100 Busko-Zdrój,

2. Zamawiający odrzuca oferty tych wykonawców, których oferta jest niezgodna z przepisami ustawy – art. 226 ust. 1 ppkt. 3 ustawy pzp.
Wykonawcy niewłaściwie podpisali swoje oferty. Brak zachowania właściwej formy oferty, która określona została pod rygorem nieważności w Pzp. Przepis art. 63 Pzp ustanawia formę elektroniczną dla oferty w postępowaniach o udzielenie zamówienia o wartości równej lub przekraczającej progi unijne, oraz formę elektroniczną dla oferty lub postać elektroniczną oferty opatrzoną podpisem zaufanym lub podpisem osobistym – dla postępowań o wartościach mniejszych niż progi unijne. Poprzez formę elektroniczną należy rozumieć, za art. 78¹ Kc, postać elektroniczną opatrzoną kwalifikowanym podpisem elektronicznym. Oferty złożone przez Wykonawców najpierw są opatrzone własnoręcznym podpisem, następnie zeskanowane i podpisane elektronicznie.
a) USŁUGI BUDOWLANE Marcin Zaremba, ul. Długa 41, 28-236 Rytwiany,
b) MAR-BUD Mariusz Nawrocki, ul. Łysogórska, 26-010 Wilków,
c) Usługi Budowlane- Grzegolec Zdzisław Grzegolec, ul. Targowa 185, 26-008 Gnojno,

3. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia,
Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli cena lub koszt najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia – art. 255 pkt. 3 ustawy pzp.
Oferta Wykonawcy, która podlega punktacji:
a) Przedsiębiorstwo Produkcyjno-Usługowe Trans-Energo Połaniec Sp. z o.o., Zawada 26, 28-230 Połaniec, kwota brutto 264 450,00zł, okres wydłużonej gwarancji: 70 miesięcy.



Otrzymują:
1. Wszyscy Wykonawcy
2. Strona internetowa prowadzonego postępowania
3. Strona internetowa Gminy BIP

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.