Ogłoszenie z dnia 2021-06-29
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00041061/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-27
- 2021/BZP 00046741/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-05
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097635 z dnia 2021-06-29 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup środków oraz sprzętu utrzymania czystości.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Saperska 2
1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów
1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://43wog.wp.mil.pl/pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zakup środków oraz sprzętu utrzymania czystości.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07072f15-a722-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097635
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009977/10/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.11 Środki czystości, drobny sprzęt gospodarczy.
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041061/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 13/21/PN/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 188409,07 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1 - Zakup środków utrzymania czystości.4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 36717,96 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2 - Zakup sprzętu utrzymania czystości.4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 91119,63 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3 - Zakup środków higieny.4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 42063,54 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4 - Zakup środków czystości dla SOI Bolesławiec.4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 4495,66 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5 - Zakup środków czystości dla SOI Dobre n/Kwisą.4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 3777,58 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 6 - Zakup środków czystości dla SOI Głogów.4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 3401,76 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 7 - Zakup środków czystości dla SOI Świętoszów.4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 7756,01 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 8 - Zakup środków czystości dla SOI Żagań.4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne
4.5.5.) Wartość części: 2236,51 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 9 - Drobny sprzęt gospodarczy dla SOI Bolesławiec.4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 7678,28 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 10 - Drobny sprzęt gospodarczy dla SOI Dobre n/Kwisą.4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 11550,62 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 11 - Drobny sprzęt gospodarczy dla SOI Głogów.4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 7756,01 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 12 - Drobny sprzęt gospodarczy dla SOI Świętoszów.4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 13985,10 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 13 - Drobny sprzęt gospodarczy dla SOI Żagań.4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego
4.5.5.) Wartość części: 4261,34 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32034,78 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23097,01 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magazyn Czystości Marlena Kopij ul. Zacisze 20, 65-775 Zielona Góra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290116068
7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 20
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-775
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGAZYN CZYSTOŚCI MARLENA KOPIJ
jakie przetargi wygrała firma
MAGAZYN CZYSTOŚCI MARLENA KOPIJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23097,01 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890654,62 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122513,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89654,62 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Swisspol Ltd. Sp. z o.o. ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657
7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89654,62 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37217,34 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38070,35 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37217,34 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo- Usługowe ARAMIS Stanisław Zieliński ul. Rolna 245, 10-804 Olsztyn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391057509
7.3.3) Ulica: ul. Rolna 245
7.3.4) Miejscowość: Olsztyn
7.3.5) Kod pocztowy: 10-804
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37217,34 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W dniu 14.05.2021 r. o godz. 10:00, czyli przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na Platformie zakupowej informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia brutto 231 743,16 zł, w tym na Zadanie 4 - 4 495,66 zł
W niniejszym postępowaniu nie złożono ofert.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania
na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późń. zm.),
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5308,19 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5308,19 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magazyn Czystości Marlena Kopij ul. Zacisze 20, 65-775 Zielona Góra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290116068
7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 20,
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-775
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5308,19 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3401,76 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3401,76 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3401,76 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magazyn Czystości Marlena Kopij ul. Zacisze 20, 65-775 Zielona Góra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290116068
7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 20
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-775
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGAZYN CZYSTOŚCI MARLENA KOPIJ
jakie przetargi wygrała firma
MAGAZYN CZYSTOŚCI MARLENA KOPIJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3401,76 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1260,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2009,21 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1260,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU DAFI Adam Łobodziński ul. Kombatantów 1, 15-110 Białystok
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422204696
7.3.3) Ulica: ul. Kombatantów 1
7.3.4) Miejscowość: Białystok
7.3.5) Kod pocztowy: 15-110
7.3.6.) Województwo: podlaskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGAZYN CZYSTOŚCI MARLENA KOPIJ
jakie przetargi wygrała firma
MAGAZYN CZYSTOŚCI MARLENA KOPIJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1260,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2848,99 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2848,99 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2848,99 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magazyn Czystości Marlena Kopij ul. Zacisze 20, 65-775 Zielona Góra
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290116068
7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 20
7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra
7.3.5) Kod pocztowy: 65-775
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2848,99 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10145,89 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10145,89 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10145,89 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290116068
7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 2, Klępina
7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański
7.3.5) Kod pocztowy: 66-010
7.3.6.) Województwo: lubuskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGAZYN CZYSTOŚCI MARLENA KOPIJ
jakie przetargi wygrała firma
MAGAZYN CZYSTOŚCI MARLENA KOPIJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10145,89 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10115,52 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14236,64 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10115,52 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Swisspol Ltd. Sp. z o.o. ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657
7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
MAGAZYN CZYSTOŚCI MARLENA KOPIJ
jakie przetargi wygrała firma
MAGAZYN CZYSTOŚCI MARLENA KOPIJ
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10115,52 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, albo oferty podlegają odrzuceniu” Uzasadnienie faktyczne: W dniu 14.05.2021 r. o godz. 10:00, czyli przed otwarciem ofert, Zamawiający informuje o odrzuceniu Wykonawcy: GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 5 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia” Uzasadnienie faktyczne:
W formularzu cenowym w poz. 6 Mata łazienkowa antypoślizgowa Zamawiający wymagał „Mata wykonana z tworzywa sztucznego,antypoślizgowego, przeznaczona do kabin prysznicowych, o wymiarach: 60 x 60 cm „ Wykonawca GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański zaoferował: „Antypoślizgową łazienkową Matę Siatkę do łazienki wym 65 x 60 cm Maty Softy- Tex” co jest niezgodne z wymaganiami zamawiającego . W poz.8 formularz cenowy Pojemnik na mydło 1L Zamawiający wymagał Pojemnik na mydło w płynie, wykonany z plastiku. Pojemność 1L. Wykonawca GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański zaoferował: BUTELKĘ Z DOZOWNIKIEM DO ŻELU MYDŁA POMPKĄ 1000 ml Linia: Boost Marka: kupbutelke.eu co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego. Uzasadnienie faktyczne: W formularzu cenowym w poz. 6 Mata łazienkowa antypoślizgowa Zamawiający wymagał „Mata wykonana z tworzywa sztucznego, antypoślizgowego, przeznaczona do kabin prysznicowych, o wymiarach: 60 x 60 cm „ Wykonawca GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański zaoferował: „Antypoślizgową łazienkową Matę Siatkę do łazienki wym 65 x 60 cm Maty Softy- Tex” co jest niezgodne z wymaganiami zamawiającego . W poz. 8 formularz cenowy Pojemnik na mydło 1L Zamawiający wymagał Pojemnik na mydło w płynie, wykonany z plastiku. Pojemność 1L. Wykonawca GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański zaoferował: BUTELKĘ Z DOZOWNIKIEM DO ŻELU MYDŁA POMPKĄ 1000 ml Linia: Boost Marka: kupbutelke.eu co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7881,22 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9400,03 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7881,22 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Swisspol Ltd. Sp. z o.o. ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657
7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 27
7.3.4) Miejscowość: Wrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 50-429
7.3.6.) Województwo: dolnośląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7881,22 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Uzasadnienie prawne: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu” Uzasadnienie faktyczne: W dniu 14.05.2021 r. o godz. 10:00, czyli przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na Platformie zakupowej informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia brutto 231 743,16 zł, w tym na Zadanie 13 - 4 495,66 zł.
W wymaganym terminie zostały złożone dwie oferty. W dniu 26.05.2021r dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. Pismem z dnia 31.05.2021r. Wykonawca GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66 - 010 Nowogród Bobrzański złożył odwołanie od czynności Zamawiającego wskazując na niezgodność wybranej oferty. W dniu 01 czerwca 2021r dokonał unieważnienia wyboru oferty najkorzystniejszej w Zadaniu 13. W wyniku ponownej weryfikacji ofert Zamawiający zgodnie z Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu” zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późń. zm.)
Zamawiający informuje o odrzuceniu Wykonawców:
1. Swisspol Ltd. Sp. z o.o. ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 5 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”
Uzasadnienie faktyczne: W formularzu cenowym w poz. 4 Zamawiający wymagał Dozownik na ręczniki ZZ 389 x 305 x 132 mm. Wykonany z PCV, w kolorze białym, zamykany. oferta wybranego Wykonawcy tj. Swisspol Ltd. Sp. z o. o., jest niezgodna z warunkami zamówienia; zaproponowany dozownik Faneco POP ZZ posiada wymiary: wysokość 270 mm, szerokość 270 mm, głębokość 130 mm co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego. 2. GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt. 5 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”
Uzasadnienie faktyczne: W formularzu cenowym w poz. 2 Mata łazienkowa antypoślizgowa Zamawiający wymagał „Zasłona prysznicowa 1300 x 2000 mm o wymiarach 1300 x 2000 mm. Wodoodporna, polietylenowa. Wzmocniony obręb górny z 8 oczkami. Plastikowe uchwyty .„Wykonawca GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk
ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański zaoferował: „Zasłona prysznicowa wieszaki PEVA 150 x 200 Estiva” co jest niezgodne z wymaganiami zamawiającego. W poz. 4 formularz cenowy Zamawiający wymagał „Dozownik
na ręczniki ZZ 389 x 305 x 132 mm. Wykonany z PCV, w kolorze białym, zamykany”. Wykonawca GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański zaoferował: Dozownik 90168 Katrin Midi do ręczników składanych Wymiary (W x G x S mm): 450 x 301 x 146 co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
2021-06-29 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI ŚWIĘTOSZÓW
- Remont posadzki w budynku stolarni nr 41 w kompleksie 0550 Dobre n/Kwisą.
- Remont części dachu budynku nr 26 w kompleksie 3008 w Bolesławcu
- Świadczenie usługi przez tłumaczy języka ukraińskiego do tłumaczenia konsekutywnego oraz tekstów pisanych z języka polskiego na język ukraiński oraz z języka ukraińskiego na język polski
- Przegląd oraz serwisowanie urządzeń instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej i nagrzewnic oraz urządzeń klimatyzacyjnych na terenach administrowanych przez 43 Wojskowy Oddział Gospodarczy
więcej: przetargi ŚWIĘTOSZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- ZAKUP I DOSTAWA ŚRODKÓW CZYSTOŚCI, DROBNEGO SPRZĘTU, WYROBÓW PAPIEROWYCH DLA KPW ŚWINOUJŚCIE Z PODZIAŁEM NA CZĘŚCI
- Sukcesywna dostawa środków czystości dla Samodzielnego Publicznego Zakładu Opieki Zdrowotnej w Augustowie
- Rozbudowa UG oraz remizy OSP w Wielopolu Skrzyńskim wraz z zagospodarowaniem terenu
- Dostawa chemii profesjonalnej do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Dostawa środków czystości do Domu Pomocy Społecznej w Nowej Wsi Ełckiej
- Zakup i dostawa wyposażenia do żłobka w Strzelinie - Wyposażenie AGD i RTV w ramach zadania pn.: "Utworzenie nowych miejsc opieki nad dziećmi do lat 3 w ramach programu "Maluch +"
więcej: Produkty chemiczne »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.