eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Świętoszów › Zakup środków oraz sprzętu utrzymania czystości.



Ogłoszenie z dnia 2021-06-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097635 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup środków oraz sprzętu utrzymania czystości.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: 43 WOJSKOWY ODDZIAŁ GOSPODARCZY

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021509084

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Saperska 2

1.5.2.) Miejscowość: Świętoszów

1.5.3.) Kod pocztowy: 59-726

1.5.4.) Województwo: dolnośląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 43wog.szp@ron.mil.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://43wog.wp.mil.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://43wog.wp.mil.pl/pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup środków oraz sprzętu utrzymania czystości.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-07072f15-a722-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097635

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00009977/10/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.11 Środki czystości, drobny sprzęt gospodarczy.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041061/02

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 13/21/PN/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 188409,07 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1 - Zakup środków utrzymania czystości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 36717,96 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2 - Zakup sprzętu utrzymania czystości.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 91119,63 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3 - Zakup środków higieny.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 42063,54 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4 - Zakup środków czystości dla SOI Bolesławiec.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 4495,66 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5 - Zakup środków czystości dla SOI Dobre n/Kwisą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 3777,58 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 6 - Zakup środków czystości dla SOI Głogów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 3401,76 PLN

Część 7

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 7 - Zakup środków czystości dla SOI Świętoszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 7756,01 PLN

Część 8

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 8 - Zakup środków czystości dla SOI Żagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 24000000-4 - Produkty chemiczne

4.5.5.) Wartość części: 2236,51 PLN

Część 9

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 9 - Drobny sprzęt gospodarczy dla SOI Bolesławiec.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 7678,28 PLN

Część 10

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 10 - Drobny sprzęt gospodarczy dla SOI Dobre n/Kwisą.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 11550,62 PLN

Część 11

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 11 - Drobny sprzęt gospodarczy dla SOI Głogów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 7756,01 PLN

Część 12

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 12 - Drobny sprzęt gospodarczy dla SOI Świętoszów.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 13985,10 PLN

Część 13

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 13 - Drobny sprzęt gospodarczy dla SOI Żagań.

4.5.3.) Główny kod CPV: 39700000-9 - Sprzęt gospodarstwa domowego

4.5.5.) Wartość części: 4261,34 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32034,78 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 23097,01 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magazyn Czystości Marlena Kopij ul. Zacisze 20, 65-775 Zielona Góra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290116068

7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 20

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-775

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 23097,01 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 890654,62 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 122513,25 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 89654,62 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Swisspol Ltd. Sp. z o.o. ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657

7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 27

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-429

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 89654,62 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 37217,34 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38070,35 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 37217,34 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Produkcyjno Handlowo- Usługowe ARAMIS Stanisław Zieliński ul. Rolna 245, 10-804 Olsztyn

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7391057509

7.3.3) Ulica: ul. Rolna 245

7.3.4) Miejscowość: Olsztyn

7.3.5) Kod pocztowy: 10-804

7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 37217,34 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W dniu 14.05.2021 r. o godz. 10:00, czyli przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na Platformie zakupowej informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia brutto 231 743,16 zł, w tym na Zadanie 4 - 4 495,66 zł
W niniejszym postępowaniu nie złożono ofert.
Zachodzi zatem przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania
na podstawie art. 255 pkt. 1 ustawy z dnia 11 września z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późń. zm.),

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5308,19 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 5308,19 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magazyn Czystości Marlena Kopij ul. Zacisze 20, 65-775 Zielona Góra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290116068

7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 20,

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-775

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 5308,19 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3401,76 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3401,76 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3401,76 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magazyn Czystości Marlena Kopij ul. Zacisze 20, 65-775 Zielona Góra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290116068

7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 20

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-775

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3401,76 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 7

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1260,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2009,21 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1260,75 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: PPHU DAFI Adam Łobodziński ul. Kombatantów 1, 15-110 Białystok

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5422204696

7.3.3) Ulica: ul. Kombatantów 1

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-110

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1260,75 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 8

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2848,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 2848,99 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2848,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Magazyn Czystości Marlena Kopij ul. Zacisze 20, 65-775 Zielona Góra

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290116068

7.3.3) Ulica: ul. Zacisze 20

7.3.4) Miejscowość: Zielona Góra

7.3.5) Kod pocztowy: 65-775

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2848,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 9

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10145,89 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 10145,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10145,89 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9290116068

7.3.3) Ulica: ul. Klonowa 2, Klępina

7.3.4) Miejscowość: Nowogród Bobrzański

7.3.5) Kod pocztowy: 66-010

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-14

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10145,89 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 10

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 10115,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14236,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 10115,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Swisspol Ltd. Sp. z o.o. ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657

7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 27

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-429

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 10115,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 11

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, albo oferty podlegają odrzuceniu” Uzasadnienie faktyczne: W dniu 14.05.2021 r. o godz. 10:00, czyli przed otwarciem ofert, Zamawiający informuje o odrzuceniu Wykonawcy: GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 5 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia” Uzasadnienie faktyczne:
W formularzu cenowym w poz. 6 Mata łazienkowa antypoślizgowa Zamawiający wymagał „Mata wykonana z tworzywa sztucznego,antypoślizgowego, przeznaczona do kabin prysznicowych, o wymiarach: 60 x 60 cm „ Wykonawca GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański zaoferował: „Antypoślizgową łazienkową Matę Siatkę do łazienki wym 65 x 60 cm Maty Softy- Tex” co jest niezgodne z wymaganiami zamawiającego . W poz.8 formularz cenowy Pojemnik na mydło 1L Zamawiający wymagał Pojemnik na mydło w płynie, wykonany z plastiku. Pojemność 1L. Wykonawca GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański zaoferował: BUTELKĘ Z DOZOWNIKIEM DO ŻELU MYDŁA POMPKĄ 1000 ml Linia: Boost Marka: kupbutelke.eu co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego. Uzasadnienie faktyczne: W formularzu cenowym w poz. 6 Mata łazienkowa antypoślizgowa Zamawiający wymagał „Mata wykonana z tworzywa sztucznego, antypoślizgowego, przeznaczona do kabin prysznicowych, o wymiarach: 60 x 60 cm „ Wykonawca GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański zaoferował: „Antypoślizgową łazienkową Matę Siatkę do łazienki wym 65 x 60 cm Maty Softy- Tex” co jest niezgodne z wymaganiami zamawiającego . W poz. 8 formularz cenowy Pojemnik na mydło 1L Zamawiający wymagał Pojemnik na mydło w płynie, wykonany z plastiku. Pojemność 1L. Wykonawca GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański zaoferował: BUTELKĘ Z DOZOWNIKIEM DO ŻELU MYDŁA POMPKĄ 1000 ml Linia: Boost Marka: kupbutelke.eu co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 11)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 12

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 12)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 7881,22 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9400,03 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 7881,22 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 12)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Swisspol Ltd. Sp. z o.o. ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8940007657

7.3.3) Ulica: ul. Wilcza 27

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-429

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 12)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-22

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 7881,22 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

Część 13

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne: Postępowanie zostało unieważnione na mocy art. 255 pkt. 2 ustawy Pzp, który stanowi: „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu” Uzasadnienie faktyczne: W dniu 14.05.2021 r. o godz. 10:00, czyli przed otwarciem ofert, Zamawiający zamieścił na Platformie zakupowej informację o kwocie przeznaczonej na sfinansowanie zamówienia w wysokości Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia brutto 231 743,16 zł, w tym na Zadanie 13 - 4 495,66 zł.
W wymaganym terminie zostały złożone dwie oferty. W dniu 26.05.2021r dokonano wyboru najkorzystniejszej oferty. Pismem z dnia 31.05.2021r. Wykonawca GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66 - 010 Nowogród Bobrzański złożył odwołanie od czynności Zamawiającego wskazując na niezgodność wybranej oferty. W dniu 01 czerwca 2021r dokonał unieważnienia wyboru oferty najkorzystniejszej w Zadaniu 13. W wyniku ponownej weryfikacji ofert Zamawiający zgodnie z Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli wszystkie złożone wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu albo oferty podlegają odrzuceniu” zachodzi przesłanka do unieważnienia przedmiotowego postępowania na podstawie art. 255 pkt. 2 ustawy z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 2019 z późń. zm.)
Zamawiający informuje o odrzuceniu Wykonawców:
1. Swisspol Ltd. Sp. z o.o. ul. Wilcza 27, 50-429 Wrocław
Uzasadnienie prawne: art. 255 pkt. 5 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”
Uzasadnienie faktyczne: W formularzu cenowym w poz. 4 Zamawiający wymagał Dozownik na ręczniki ZZ 389 x 305 x 132 mm. Wykonany z PCV, w kolorze białym, zamykany. oferta wybranego Wykonawcy tj. Swisspol Ltd. Sp. z o. o., jest niezgodna z warunkami zamówienia; zaproponowany dozownik Faneco POP ZZ posiada wymiary: wysokość 270 mm, szerokość 270 mm, głębokość 130 mm co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego. 2. GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański
Uzasadnienie prawne:
art. 255 pkt. 5 ustawy Pzp „Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia, jeżeli jej treść jest niezgodna z warunkami zamówienia”
Uzasadnienie faktyczne: W formularzu cenowym w poz. 2 Mata łazienkowa antypoślizgowa Zamawiający wymagał „Zasłona prysznicowa 1300 x 2000 mm o wymiarach 1300 x 2000 mm. Wodoodporna, polietylenowa. Wzmocniony obręb górny z 8 oczkami. Plastikowe uchwyty .„Wykonawca GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk
ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański zaoferował: „Zasłona prysznicowa wieszaki PEVA 150 x 200 Estiva” co jest niezgodne z wymaganiami zamawiającego. W poz. 4 formularz cenowy Zamawiający wymagał „Dozownik
na ręczniki ZZ 389 x 305 x 132 mm. Wykonany z PCV, w kolorze białym, zamykany”. Wykonawca GM TRADE s. c Grzegorz Surman, Monika Fornalczyk ul. Klonowa 2, Klępina, 66-010 Nowogród Bobrzański zaoferował: Dozownik 90168 Katrin Midi do ręczników składanych Wymiary (W x G x S mm): 450 x 301 x 146 co jest niezgodne z wymaganiami Zamawiającego.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 13)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 0 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.