Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Ogłoszenie o zamówieniu
Usługi
„OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO GMINY DLA OBSZARU GMINY LUBAWKA”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego
1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBAWKA
1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inwestycji
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 230821339
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: pl. Wolności 1
1.5.2.) Miejscowość: Lubawka
1.5.3.) Kod pocztowy: 58-420
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL515 - Jeleniogórski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: lubawka@lubawka.eu
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubawka.eu
1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„OPRACOWANIE PROJEKTU PLANU OGÓLNEGO GMINY DLA OBSZARU GMINY LUBAWKA”
2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2b2f5963-3f76-4af5-8bde-ee35a1a2696d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097497
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2025/BZP 00046731/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.5 Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Lubawka
2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie
2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną
Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA
3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania
platformazakupowa.pl3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Tak
3.3.) Informacje na temat sposobu udostępnienia zastrzeżonych dokumentów zamówienia
Zgodnie z art. 18 ust. 3 u.p.z.p nie ujawnia się informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa, w rozumieniu przepisów o zwalczeniu nieuczciwej konkurencji. Jeżeli Wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert, w sposób nie budzący wątpliwości zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane oraz wykazał, załączając stosowne wyjaśnienie, iż zastrzeżone informacje stanowią tajemnicę przedsiębiorstwa. Na platformie zakupowejw formularzu oferty w części dotyczącej składania oferty znajduje się miejsce wyznaczone do dołączenia części oferty stanowiącej tajemnicę przedsiębiorstwa.
Wykonawca nie może zastrzec informacji, o których mowa w art. 222 ust. 5 u.p.z.p..
3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak
3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/lubawka
3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: 1. Formaty plików wykorzystywanych przez Wykonawców powinny być zgodne z obwieszczeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 9 listopada 2017 r. w sprawie ogłoszenia jednolitego tekstu rozporządzenia Rady Ministrów w sprawie Krajowych Ram Interoperacyjności, minimalnych wymagań dla rejestrów publicznych i wymiany informacji w postaci elektronicznej oraz minimalnych wymagań dla systemów teleinformatycznych.
2. Wśród formatów powszechnych a nie występujących w ww. rozporządzeniu występują: .rar .gif. bmp *.numbers, *.pages. Dokumenty złożone w takich plikach zostaną uznane za złożone nieskutecznie.
3. Oferta składana elektronicznie musi zostać podpisana elektronicznym podpisem kwalifikowanym lub podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie
3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy
3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:
polski
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Informacje ogólne odnoszące się do przedmiotu zamówienia.
4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie
4.1.2.) Numer referencyjny: WI.271.2.2025.EP
4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie
4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie
4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:
4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompletnego i poprawnie sporządzonego projektu planu ogólnego Miasta i Gminy Lubawka (zwanego dalej planem ogólnym), na podstawie Uchwały Rady Miejskiej w Lubawce z dnia 31 października 2024 r. NR VIII/59/2024 stanowiącej załącznik nr 1 do niniejszej specyfikacji.
Dokument opracowany winien być na podstawie uchwał stanowiących załącznik do niniejszego postępowania:
- Uchwała nr XXXIX/2372001 Rady Miejsko-Gminnej w Lubawce z dnia 30 sierpnia 2001 r. w sprawie uchwalenia miejscowego planu zagospodarowania miasta i gminy (tekst ujednolicony)
- Uchwała Nr VI/149/12 Rady Miejskiej w Lubawce z dnia 28 czerwca 2012 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w mieście i gminie Lubawka.
- Uchwała Nr XI/102/11 Rady Miejskiej w Lubawce z dnia 30 grudnia 2011 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego dla obszarów położonych w mieście i gminie Lubawka.
- Uchwała Nr XXI/125/97 Rady Miejsko-Gminnej w Lubawce z 29 grudnia 1997 r. w sprawie wprowadzenia zmiany w planie ogólnym zagospodarowania przestrzennego miasta i gminy Lubawka.
- Uchwała Nr IX/50/96 Rady Miejsko-Gminnej w Lubawce z dnia 28 listopada 1996 r. w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego.
- Uchwała z Rady Miejskiej w Lubawce z dnia 29 września 2022 r. Nr XII/394/22 w sprawie zmiany miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego w Lubawce – centrum logistyczne
Na terenie Gminy Lubawka obowiązuje Uchwała Nr V/149/20 Rady Miejskiej w Lubawce z dnia 4 czerwca 2020 r. w sprawie uchwalenia zmiany Studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego Miasta i Gminy Lubawka stanowiąca załącznik do niniejszego postępowania.
Obszar opracowania – teren w granicach administracyjnych gminy Lubawka (kod TERYT: 0207035)
Ogólna powierzchnia terenów objętych zapisami obowiązujących miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego wynosi 100% powierzchni gminy Lubawka, t.j. sołectwa: Błażkowa, Błażejów, Bukówka, Chełmsko Śląskie, Jarkowice, Miszkowice, Niedamirów, Okrzeszyn, Opawa, Paczyn, Paprotki, Stara Białka, Szczepanów, Uniemyśl oraz miasto Lubawka.
Szczegółowy opis zakresu usług i prac składających się na przedmiot niniejszego zamówienia a także wskazanie szczególnych warunków realizacji przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 2 do SWZ.
Całość usług stanowiących przedmiot zamówienia należy wykonać zgodnie z przepisami prawa powszechnie obowiązującego, w szczególności ustawy z dnia 27 marca 2003 r., o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym (tekst jednolity: Dz. U. z 2024 r., poz. 1130, ze zm.), zwanej dalej „ustawą o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym”, oraz jej aktów wykonawczych.
4.2.6.) Główny kod CPV: 71410000-5 - Usługi planowania przestrzennego
4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:
71222100-1 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich
71222200-2 - Usługi kartograficzne w zakresie obszarów wiejskich
4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie
4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 14 miesiące
4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie
4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie
4.3.) Kryteria oceny ofert
4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo
4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe
Kryterium 1
4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena
4.3.6.) Waga: 60
Kryterium 2
4.3.4.) Rodzaj kryterium:
organizacja, kwalifikacje zawodowe i doświadczenie osób wyznaczonych do realizacji zamówienia4.3.5.) Nazwa kryterium: Doświadczenie głównego projektanta
4.3.6.) Waga: 40
4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie
SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW
5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak
5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:
Art. 109 ust. 1 pkt 4
5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak
5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.
8.1. O udzielenie niniejszego zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy:a) nie podlegają wykluczeniu z postępowania,
b) spełniają warunki udziału w postępowaniu, określone przez Zamawiającego w ogłoszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.
8.2. Zamawiający, stosownie do art. 112 ust. 2 ustawy Pzp, i w celu oceny zdolności Wykonawcy do należytego wykonania zamówienia, określa niżej wskazane minimalne warunki udziału Wykonawcy w niniejszym postępowaniu odnoszące się do:
8.2.1. sytuacji ekonomicznej lub finansowej, t.j. Zamawiający wymaga aby Wykonawca posiadał ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzenia działalności związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę (sumę gwarancyjną) nie mniejszą jak 200 000,00 zł (słownie: dwieście tysięcy złotych).
8.2.2. zdolności technicznej lub zawodowej.
W odniesieniu do zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający wskazuje na konieczność:
a) dysponowania przez Wykonawcę co najmniej:
- jedną osobą, który spełnia co najmniej jeden z warunków wskazanych w art. 5 pkt 1 - 3 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym, w brzmieniu: „Art. 5 Projekty planów zagospodarowania przestrzennego województwa, planów ogólnych gminy oraz miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego sporządzają osoby, które spełniają jeden z warunków:
1) nabyły uprawnienia do projektowania w planowaniu przestrzennym na podstawie ustawy z dnia 12 lipca 1984 r. o planowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1989 r. poz. 99, 178 i 192, z 1990 r. poz. 198 i 505 oraz z 1993 r. poz. 212);
2) nabyły uprawnienia urbanistyczne na podstawie art. 51 ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. o zagospodarowaniu przestrzennym (Dz. U. z 1999 r. poz. 139, z późn. zm.);
3) posiadają kwalifikacje do wykonywania zawodu urbanisty na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej uzyskane na podstawie ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o samorządach zawodowych architektów, inżynierów budownictwa oraz urbanistów (Dz. U. z 2013 r. poz. 932 i 1650)”, która pełnić będzie obowiązki urbanisty, oraz posiada łączne doświadczenie polegające na:
- samodzielnym zrealizowaniu lub kierowaniu zespołem, który poprawnie zrealizował co najmniej dwa zamówienia polegające na sporządzeniu projektu nowego lub projektu zmiany obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego bądź studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, w ramach których to zamówień opracowano ustalenia planistyczne dla obszaru powierzchni wynoszącej co najmniej 5.000 hektarów dla każdego z tych opracowań, i
- w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – to w tym okresie, nie przerwanie przez co najmniej 24 miesiące była członkiem Komisji urbanistyczno-architektonicznej w rozumieniu art. 8 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
- dwiema osobami, które spełniają co najmniej jeden z warunków wskazanych w art. 5 pkt 1 - 6 ustawy o planowaniu i zagospodarowaniu przestrzennym,
b) posiadania stosownego doświadczenia polegającego na realizacji w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzonej działalności jest krótszy – to w tym okresie, co najmniej:
- jednego zamówienia dotyczącego sporządzenia projektu: nowego lub projektu zmiany obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, o powierzchni każdego opracowania obejmującej (wynoszącej) co najmniej 5 000 hektarów.
- jednego zamówienia dotyczącego sporządzenia projektu: nowego lub projektu zmiany obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni opracowania obejmującego co najmniej 5 000 hektarów dla każdego z tych opracowań.
W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, Wykonawca może polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych bądź na sytuacji finansowej lub ekonomicznej podmiotów udostępniających zasoby, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków prawnych.
1) Warunek udziału w postępowaniu dotyczący uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej, uznaje się za spełniony, jeżeli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub usługi, do realizacji których wymagane są te uprawnienia.
2) W odniesieniu do postawionych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie mogą polegać na zdolnościach tych z Wykonawców, którzy wykonają usługi lub dostawy, do realizacji których te zdolności (doświadczenia) są wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie dołączają do oferty oświadczenie, z którego wynika, które usługi wykonają poszczególni Wykonawcy (wzór - załącznik nr 3a SWZ).
- sporządzenia projektu nowego lub projektu zmiany obowiązującego studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego, o powierzchni tego opracowania obejmującej (wynoszącej) co najmniej 5 000 hektarów,
- sporządzenia projektu nowego lub projektu zmiany obowiązującego miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego o powierzchni opracowania obejmującej (wynoszącej) co najmniej 5 000 hektarów,
3) Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, składa wraz z ofertą, zobowiązanie podmiotu (wzór - załącznik nr 4 SWZ) udostępniającego zasoby do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji danego zamówienia lub inny podmiotowy środek dowodowy potwierdzający, że Wykonawca, realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów.
4) Zobowiązanie podmiotu udostępniającego zasoby potwierdza, że stosunek łączący Wykonawcę z podmiotami udostępniającymi zasoby gwarantuje rzeczywisty dostęp do tych zasobów oraz określa w szczególności:
- zakres dostępnych Wykonawcy zasobów podmiotu udostępniającego zasoby,
- sposób i okres udostępnienia Wykonawcy i wykorzystania przez niego zasobów podmiotu udostępniającego te zasoby przy wykonywaniu zamówienia,
- czy i w jakim zakresie podmiot udostępniający zasoby, na zdolnościach którego Wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą.
5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak
5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Zawarte w SWZ
5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zawarte w SWZ
5.8.) Wykaz przedmiotowych środków dowodowych:
Zawarte w SWZ5.9.) Zamawiający przewiduje uzupełnienie przedmiotowych środków dowodowych: Nie
5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:
zawarte w SWZSEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA
6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie
6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie
6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Tak
6.4.1) Informacje dotyczące wadium:
14.1. Zamawiający, stosownie do treści art. 97 ustawy Pzp, wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w kwocie: 3 000,00 zł ( trzy tysiące złotych 00/100)14.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert, o którym mowa w Rozdziale XI SWZ i utrzymuje nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2) i 3) oraz ust. 2 ustawy Pzp.
14.3. Wadium może być wnoszone według wyboru Wykonawcy w jednej lub kilku następujących formach:
1) pieniądzu;
2) gwarancjach bankowych;
3) gwarancjach ubezpieczeniowych;
4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w treści art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości,
14.4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Urząd Miasta w Lubawce, Plac Wolności 1, 58-420 Lubawka na rachunek 14 1600 1462 1837 1762 8000 0001 z tytułem przelewu: „Wadium -plan ogólny gminy”. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium za wniesione skutecznie jedynie w przypadku wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert.
14.5. Jeżeli wadium jest wnoszone w formie gwarancji lub poręczenia, o których mowa w pkt. 14.3.
ppkt 2)–4), Wykonawca przekazuje Zamawiającemu oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej.
6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać nieodwoływalne i bezwarunkowe, na każde żądanie zgłoszone przez Zamawiającego, zobowiązanie gwaranta (poręczyciela) do zapłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 98 ust. 6 ustawy Pzp. Ponadto musi być wskazany termin obowiązywania gwarancji (poręczenia), który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. Jako Beneficjenta gwarancji lub poręczenia należy wskazać Gminę Lubawka.
6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak
6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:
Zawarte w SWZ6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Tak
SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY
7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie
7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Nie
7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie
SEKCJA VIII – PROCEDURA
8.1.) Termin składania ofert: 2025-02-17 11:00
8.2.) Miejsce składania ofert: platformazakupowa.pl
8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-17 11:30
8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Opracowanie Planu Ogólnego Gminy Zakroczym
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Ruda-Huta
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Zbrosławice dla całego obszaru gminy Zbrosławice wraz z prognozą oddziaływania na środowisko oraz uzasadnieniem
- Sporządzenie planu ogólnego miasta i gminy Pajęczno
- Opracowanie planu ogólnego dla Gminy Białogard
- Sporządzenie planu ogólnego dla Gminy Szczyrk
więcej: Usługi kartograficzne w zakresie obszarów miejskich »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.