eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Fabianki › Zakup i dostawa koparko-ładowarki



Ogłoszenie z dnia 2022-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Zakup i dostawa koparko-ładowarki

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Fabianki

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 910866844

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Fabianki 4

1.5.2.) Miejscowość: Fabianki

1.5.3.) Kod pocztowy: 87-811

1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL619 - Włocławski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@fabianki.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: bip.fabianki.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https//miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Zakup i dostawa koparko-ładowarki

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ace8e6ea-88b7-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00097488

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00048727/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup i dostawa koparko-ładowarki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO-Projekt grantowy nr RPKP.04.02.00-04-0001/18 pn:"Punkty selektywnego zbierania odpadów komunalnych w wojewodztwie kujawsko-pomorskim"

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00049793/03

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: RI.271.1.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 483739,84 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowej koparko-ładowarki w ramach realizacji projektu:” Wyposażenie PSZOK w Wilczeńcu Fabiańskim”

Minimalne parametry:
• długość całkowita min. 5 m;
• szerokość max. 2,5 m;
• masa całkowita max. 9400 kg;
• pojemność silnika min. 4,5 l;
• maksymalna moc silnika – min. 80 kW;
• układ kierowniczy wspomagany hydraulicznie;
• trzy tryby sterowania – przednia oś skrętna, obie osie skrętne, tryb kraba;
• 4 biegi w przód, 4 biegi w tył;
• kabina:
-regulowane siedzenie wyposażone w pas bezpieczeństwa,
-lusterka zewnętrzne,
-wycieraczki na tylnej i przedniej szybie ,
-uchylne szyby boczne,
-ogrzewanie, wentylacja,
• ramie ładowarkowe:
-wysokość załadunku min. 3 m,
-wysokość wyładunku min. 2,60 m,
-maksymalny zasięg na pełnej wysokości min. 1 m,
-ładunek podnoszony do pełnej wysokości min. 4000 kg,
-wysokość podnoszenia na widłach min. 2,5m;
• ramie koparkowe:
-maksymalna głębokość kopania min. 5,5 m,
-zasięg na poziomie gruntu do osi obrotu ramienia min. 6 m,
-zasięg na poziomie gruntu w bok od osi maszyny min. 7 m,
-wysokość załadunku min. 4,5 m,
-udźwig z wysuwem min. 1000 kg,
-udźwig bez wysuwu min. 1800 kg,
-siła skrawania łyżki min. 6000 kG,
-siła skrawania na ramieniu z wysuwem min. 2600 kG,
-siła skrawania na ramieniu bez wysuwu min. 3800 kG,
-kąt obrotu łyżki min. 200°;
• łyżka koparkowa o szerokości min 500 mm;
• łyżka ładowarkowa o szerokości min. 2m,
• układ „powrót do kopania” łyżki ładowarkowej (autopoziomowanie);
• LSD przednia i tylna oś -blokada mechanizmu różnicowego;
• trójkąt ostrzegawczy;
• tablica wyróżniająca;
• gaśnica;
• lampa migowa (kolor pomarańczowy);
• apteczka;
• dwa komplety kluczyków;

 wykonawca musi posiadać serwis mobilny na terenie RP umożliwiający wykonanie napraw u Zamawiającego,
 maksymalny czas reakcji serwisu (przystąpienie do naprawy) po zgłoszeniu usterki telefonicznie lub prze e-mail – 48 godzin w dni robocze. Czas naprawy w okresie gwarancyjnym – 5 dni roboczych,
 przeglądy gwarancyjne i pogwarancyjne oraz naprawy odbywać się będą :
na zasadzie serwisu mobilnego (tj. na terenie Zamawiającego) a w przypadku braku możliwości dokonania naprawy przez serwis mobilny, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić również autoryzowany przez producenta serwis stacjonarny,
 w przypadku awarii wymaganej transportu pojazdu do serwisu Wykonawca zapewni w okresie gwarancyjnym transport pojazdu w obie strony,
 Zamawiający może usunąć wady lub usterki w zastępstwie i na koszt Wykonawcy, jeżeli wady lub usterki te nie zostały usunięte w wyznaczonym terminie lub w przypadku nie przystąpienia przez Wykonawcę do usuwania wad lub usterek w terminie wskazanym wyżej. Zamawiający odstąpi od powyższego w przypadku dostarczenia przez Wykonawcę na czas usuwania wad i usterek maszyny zastępczej o podobnych parametrach.
 Wykonawca przeszkoli na własny koszt wskazany przez Zamawiającego personel w zakresie eksploatacji, konserwacji i BHP przedmiotu zamówienia. Szkolenie powinno być przeprowadzone najpóźniej w dniu podpisania protokołu odbioru bez uwag i winno obejmować część teoretyczną jak i demonstracyjną.
 miejsce dostawy: PSZOK w Wilczeńcu Fabiańskim, 87-811 Fabianki

4.5.3.) Główny kod CPV: 43260000-3 - Koparki, czerparki i ładowarki, i maszyny górnicze

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 538740,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 538740,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 538740,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Interhandler Sp . z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169699

7.3.3) Ulica: Wapienna 6

7.3.4) Miejscowość: Toruń

7.3.5) Kod pocztowy: 87-100

7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-15

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 538740,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 45 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.