eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Utrzymanie zbiorników retencyjnych



Ogłoszenie z dnia 2021-06-29


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00097416 z dnia 2021-06-29

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Utrzymanie zbiorników retencyjnych

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: MIASTO RYBNIK

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276255430

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Bolesława Chrobrego 2

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324392302

1.5.8.) Numer faksu: 324224142

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zam_pub@um.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.rybnik.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.um.rybnik.eu/Default.aspx?Page=113&Id=ZP.271.13.2021

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Utrzymanie zbiorników retencyjnych

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-31b28966-8e1a-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00097416

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-29

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00000453/16/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.34 Utrzymanie zbiorników retencyjnych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00025279/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.13.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 151577,39 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie usługi polegającej na sezonowym koszeniu terenów zbiorników retencyjnych i ich otoczenia zlokalizowanych przy ulicach Jastrzębskiej, Kaktusowej, Raciborskiej, Szymborskiej, Świerklańskiej, Wielopolskiej i Zwycięstwa w obrębie granic miasta Rybnika. Prace dotyczą dna zbiornika, skarp, obszaru do ogrodzenia oraz pasa o szerokości 3,0 m (lub więcej) wokół ogrodzenia.
Zakres prac obejmuje:
1. Jednokrotne karczowanie średnio gęstych krzewów wraz z oczyszczeniem terenu, wywozem i utylizacją pozostałości
760 m2
2. Jednokrotne wykoszenie porostów z dna zbiorników wraz z oczyszczeniem terenu z pozostałości, ich wywozem i utylizacją
3 354 m2
3. Jednokrotne wykoszenie trawy i porostów ze skarp zbiorników o nachyleniu do 1:1,5 umocnionych płytami ażurowymi i geosiatkami wraz z oczyszczeniem terenu z pozostałości, ich wywozem i utylizacją
8 383 m2
4. Dwukrotne wykoszenie trawy i porostów ze skarp poza ogrodzeniem zbiorników wraz z oczyszczeniem terenu z pozostałości, ich wywozem i utylizacją
1 130 m2
5. Dwukrotne wykoszenie trawy i porostów wokół zbiorników w obrębie ogrodzenia, pasa o szerokości 3,0 m wokół ogrodzenia wraz z oczyszczeniem terenu z pozostałości, ich wywozem i utylizacją
8 857 m2
a. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania przedmiotu umowy przy użyciu sprzętu i maszyn właściwego do warunków ukształtowania gruntu oraz rodzaju porastającej ją roślinności, które są zgodne z normami ochrony środowiska i przepisami dotyczącymi ich użytkowania.
b. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania zabiegów własnymi środkami oraz korzystając z własnego sprzętu, a także z należytą starannością zgodnie z zasadami wiedzy technicznej oraz agrotechnicznej, przepisami bezpieczeństwa, higieny pracy i przeciwpożarowych, a także odpowiedzialny jest za zapewnienie swoim pracownikom środków ochrony osobistej, jeżeli są wymagane.
c. Wykonawca nie może wypalać gruntów objętych usługą.
d. Wykonawca w ramach każdego etapu prac zobowiązany będzie zgrabić i usunąć trawę na swój koszt.
e. Wykonawca ponosi wszelką odpowiedzialność za szkody poniesione przez osoby trzecie w związku z realizacją usługi.
f. Należy wykonać dokumentację zdjęciową terenu przed rozpoczęciem prac oraz po ich zakończeniu. Będzie ona stanowiła załącznik do protokołu odbioru.
g. Rozliczenie za przedmiot zamówienia będzie odbywało się fakturami dotyczącymi wykonanych etapów prac (pierwsze koszenie 70% - obejmuje koszenie z zakresu pkt 1÷5 tabeli, drugie koszenie 30% - obejmuje koszenie z zakresu pkt 4÷5 tabeli) na podstawie protokołów odbiorów końcowych podpisanych przez przedstawiciela Zamawiającego i Wykonawcy.
h. Termin płatności faktur ustala się na 30 dzień od daty ich otrzymania. Płatność nastąpi przelewem na konto Wykonawcy podane na fakturze. Za termin zapłaty ustala się dzień obciążenia rachunku Zamawiającego.
i. Wykonawca nie może żądać podwyższenia wynagrodzenia jeżeli wykonał usługi dodatkowe bez zgody Zamawiającego.
j. Zamawiający zakłada, że prace będą prowadzone w systemie dwuzmianowym z uwzględnieniem ciszy nocnej od godz. 22.00 – 06.00.
Zamawiający poniżej określa czynności w zakresie realizacji zamówienia przez osoby zatrudnione przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy
o pracę, w okolicznościach, o których mowa w art. 95:
- usunięcie samosiejek, krzewów, wykoszenie porostów i traw.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77310000-6 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 10

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 10

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 51900,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 150120,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 51900,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

6.7.) Wskazanie, czy najkorzystniejsza oferta wykonawcy, któremu udzielono zamówienia uwzględnia określone w kryteriach:

zgodnie z art. 242 ust. 2 ustawy - aspekty społeczne

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Damian Bakoń

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 635-183-66-03

7.3.3) Ulica: Ogrodowa 9

7.3.4) Miejscowość: Ornontowice

7.3.5) Kod pocztowy: 43-178

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Częściowe wykoszenie porostów z wygrabieniem - RZSW Czerwionka-Leszczyny


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 51900,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2021-10-25
2021-06-29 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.