eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Kompleksowe ubezpieczenie Muzeum Śląskiego w Katowicach



Ogłoszenie z dnia 2024-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Kompleksowe ubezpieczenie Muzeum Śląskiego w Katowicach

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Muzeum Śląskie w Katowicach

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001094121

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: T. Dobrowolskiego 1

1.5.2.) Miejscowość: Katowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 40-205

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22A - Katowicki

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 32 779 93 01

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne@muzeumslaskie.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://muzeumslaskie.pl/pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/transakcja/869574

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - państwowe i samorządowe instytucje kultury

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Rekreacja, kultura i religia

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Kompleksowe ubezpieczenie Muzeum Śląskiego w Katowicach

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-4f7edea6-aad3-11ee-a06e-7a3efa199397

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00097406

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00014780

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.2610.1.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 522442,50 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część I. Ubezpieczenie mienia i sprzętu elektronicznego na bazie wszystkich ryzyk, ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej.
Niniejsza część zamówienia obejmuje następujące zakresy ubezpieczeń:
a) Ubezpieczenie mienia na bazie wszystkich ryzyk
Ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność za nagłe, przyszłe, nieprzewidziane i niezależne od woli ubezpieczającego zdarzenia powodujące zniszczenie, uszkodzenie lub utratę przedmiotów ubezpieczenia objętych ochroną z zastrzeżeniem warunków zawartych w SWZ, wyłączeń zawartych w ogólnych warunkach ubezpieczenia oraz z uwzględnieniem dodatkowych postanowień obligatoryjnych i zaakceptowanych warunków fakultatywnych.
Zakres ubezpieczenia – od wszystkich ryzyk w tym minimum od: pożaru, uderzenia pioruna, wybuchu, upadku statku powietrznego, silnego wiatru, huraganu, powodzi, deszczu nawalnego, gradu, ciężaru śniegu lub lodu, trzęsienia ziemi, zapadania się ziemi, osuwania się ziemi (ryzyko osuwania się ziemi nie dotyczy działalności człowieka), lawiny, zalania (wydostawanie się wody, innych cieczy lub pary z urządzeń wodno-kanalizacyjnych lub technologicznych w tym wskutek nieumyślnego pozostawienia otwartych kranów itp. urządzeń przez Ubezpieczającego lub osoby za które ponosi odpowiedzialność), dymu, uderzenia pojazdu mechanicznego, uderzenia fali dźwiękowej, pękania rur oraz szkody powstałe w ubezpieczonym mieniu w następstwie akcji ratowniczej oraz klauzule dodatkowe.
b) Ubezpieczenie sprzętu elektronicznego na bazie wszystkich ryzyk
Ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność za nagłe, przyszłe, nieprzewidziane i niezależne od woli ubezpieczającego zdarzenia powodujące zniszczenie, uszkodzenie lub utratę przedmiotów ubezpieczenia objętych ochroną, z zastrzeżeniem warunków zawartych w SWZ, wyłączeń zawartych w ogólnych warunkach ubezpieczenia oraz z uwzględnieniem dodatkowych postanowień obligatoryjnych i zaakceptowanych warunków fakultatywnych.
Zakres ubezpieczenia – od wszystkich ryzyk, w tym minimum od:
- pożar, uderzenie pioruna, wybuch, deszcz, grad, huragan, sadza, dym, zalanie, powódź;
- zdarzenia techniczne lub technologiczne (przepięcie, przetężenie, zwarcie, indukcja, zdarzenia wynikłe z wad projektowych, materiałowych, konstrukcyjnych, wadliwego wykonania i montażu lub błędów w produkcji);
- niewłaściwa obsługa sprzętu na skutek nieostrożności, zaniedbania, błędu operatora;
- zniszczenie lub uszkodzenie sprzętu przez osoby trzecie, kradzież z włamaniem lub rabunek
- tymczasowe magazynowanie lub chwilowa przerwa w eksploatacji.
c) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej
Odpowiedzialność cywilna deliktowa, kontraktowa oraz pozostającą w zbiegu (deliktowo– kontraktową) w związku z prowadzoną przez nie działalnością oraz posiadanym, zarządzanym i administrowanym mieniem oraz odpowiedzialność cywilną z tytułu wprowadzenia produktu do obrotu. Produktem są materiały informacyjne oraz marketingowe.
Ubezpieczenie obejmuje w szczególności odpowiedzialność za szkody w związku z:
- działalnością Ubezpieczonego/Ubezpieczającego zgodnie ze statutem oraz powszechnie obowiązującymi aktami prawnymi,
- działalnością wystawienniczą, naukowo-badawczą, wydawniczą, edukacyjną, rozrywkową,
- działaniami Pracowni Konserwacji Dzieł Sztuki (konserwacja malarstwa sztalugowego, rzeźby, papieru, drobnych przedmiotów użytkowych i wyrobów rzemiosła artystycznego),
- usługami transportu dzieł sztuki i dezynfekcji chemicznej obrazów, grafik, tkanin, książek i innych przedmiotów w komorze fumigacyjnej, przechowania dzieł sztuki,
- usługami Działu Archeologii Muzeum Śląskiego (prowadzenie i koordynację badań archeologicznych w formie nadzorów archeologicznych nad inwestycjami; koordynowanie i wykonywanie ratowniczych prac wykopaliskowych; sporządzanie kwerend pod kątem obecności stanowisk archeologicznych na danym terenie; sporządzanie opracowań i studiów dotyczących stanowisk i zabytków archeologicznych dla potrzeb studiów uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego oraz opracowań i raportów dotyczących historii miasta, gminy, regionu, itp.),
- wynajmowaniem powierzchni użytkowych i reklamowych.
Suma gwarancyjna: 5 000 000,00 PLN.
Termin świadczenia przedmiotu zamówienia – okres ubezpieczenia: od 11.02.2024 r. do 10.02.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 385557,50 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część II. Ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dla pracowników Zamawiającego podczas delegacji zagranicznych oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dla wolontariuszy i stażystów pracujących na rzecz Zamawiającego
a) Ubezpieczenie kosztów leczenia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków dla pracowników Zamawiającego podczas delegacji zagranicznych:
Przedmiot ubezpieczenia: niezbędne i udokumentowane koszty leczenia poniesione przez Ubezpieczającego/Ubezpieczonego poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej oraz kraju stałego pobytu w związku z jego nagłym zachorowaniem lub nieszczęśliwym wypadkiem objętym ochroną ubezpieczeniową, powstałym w czasie pobytu poza granicami Rzeczpospolitej Polskiej oraz kraju stałego pobytu.
b) Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków
Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków doznanych przez Ubezpieczonego na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej polegające na uszkodzeniu ciała powodujące uszczerbek na zdrowiu lub śmierć ubezpieczonego. Ubezpieczeniem objęci są: wolontariusze i stażyści pracujący na rzecz Zamawiającego.
Termin świadczenia przedmiotu zamówienia – okres ubezpieczenia: od 11.02.2024 r. do 10.02.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 9890,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część III. Ubezpieczenie mienia w transporcie (CARGO)
Przedmiotem ubezpieczenia jest mienie o charakterze zabytkowym i/lub artystycznym (muzealia, dzieła sztuki, eksponaty, zbiory biblioteczne, grafiki, itp.) - będące w posiadaniu (samoistnym lub zależnym) Ubezpieczonego/ Ubezpieczającego, a także ww. mienie należące do osób trzecich.
Zakres ochrony: zakres pełny – Ubezpieczyciel ponosi odpowiedzialność za szkody polegające na utracie, ubytku lub uszkodzeniu ładunku podczas jego przewozu oraz załadunku i rozładunku, powstałe wskutek jednego lub wielu nagłych, niespodziewanych i niezależnych od woli Ubezpieczającego zdarzeń.
Zakres terytorialny: Europa w wyłączeniem terytorium Ukrainy, Białorusi oraz Rosji.
Termin świadczenia przedmiotu zamówienia – okres ubezpieczenia: od 11.02.2024 r. do 10.02.2025 r.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 86400,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część IV. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej (zawodowej) przewoźnika drogowego
Podstawa zawarcia ubezpieczenia: art. 7 ust. 1 i 2 oraz art. 3 ust. 1 lit. c) Rozporządzenia (WE) nr 1071/2009 z dnia 21 października 2009 r. ustanawiające wspólne zasady dotyczące warunków wykonywania zawodu przewoźnika drogowego i uchylające dyrektywę Rady 96/26/WE. 2.
Suma ubezpieczenia: 9 000,00 Euro (Zamawiający posiada jeden pojazd).

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 845,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część V. Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej operatora drona
Podstawa zawarcia umowy: Rozporządzenie Ministra Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej z dnia 26 marca 2013 r. w sprawie wyłączenia zastosowania niektórych przepisów ustawy – Prawo lotnicze do niektórych rodzajów statków powietrznych oraz określenia warunków i wymagań dotyczących używania tych statków (tekst jednolity: Dz. U. 2019 r. poz. 1497).
Ubezpieczeni: Zamawiający oraz 3 operatorów będących jego pracownikami.
Suma gwarancyjna: 3 000,00 SDR.
Przedmiot ubezpieczenia: obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej użytkowników bezzałogowych statków powietrznych o masie startowej do 25 kg.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 4750,00 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część VI. Ubezpieczenia komunikacyjne
Zakres ubezpieczenia:
a) Zakres A. Obowiązkowe ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych za szkody powstałe w związku z ruchem tych pojazdów (OC) Ubezpieczenie odpowiedzialności cywilnej posiadaczy pojazdów mechanicznych w ruchu zagranicznym (ZK);
b) Zakres B. Ubezpieczenie Auto-Casco (AC);
c) Zakres C. Ubezpieczenie następstw nieszczęśliwych wypadków powstałych w związku z użytkowaniem pojazdów mechanicznych (NNW);
d) Zakres D. Ubezpieczenie ASSISTANCE (ASS).
Termin świadczenia przedmiotu zamówienia – okres ubezpieczenia:
12 miesięcy – od daty zawarcia umowy, z zastrzeżeniem że pojazdy wskazane w załączniku nr 3 do OPZ (Wykaz pojazdów) zostaną objęte ubezpieczeniem zgodnie z terminem ekspiracji aktualnych polis.

4.5.3.) Główny kod CPV: 66510000-8 - Usługi ubezpieczeniowe

4.5.5.) Wartość części: 35000,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 183021,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 183021,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 183021,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: UNIQA Towarzystwo Ubezpieczeń S.A.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 1070006155

7.3.3) Ulica: Chłodna 51

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-867

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-26

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 183021,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-11 do 2025-02-10

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert wyznaczonego na dzień 18 stycznia 2024 r. do godz. 10:15 nie złożono żadnej oferty na część II zamówienia.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31050,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33615,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31050,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Powszechny Zakład Ubezpieczeń Spółka Akcyjna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260251049

7.3.3) Ulica: rondo Ignacego Daszyńskiego 4

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 00-843

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31050,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2024-02-11 do 2025-02-10

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert wyznaczonego na dzień 18 stycznia 2024 r. do godz. 10:15 nie złożono żadnej oferty na część IV zamówienia.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu do terminu składania ofert wyznaczonego na dzień 18 stycznia 2024 r. do godz. 10:15 nie złożono żadnej oferty na część V zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 14920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 14920,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 14920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Compensa Towarzystwo Ubezpieczeń Spółka Akcyjna Vienna Insurance Group

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5260214686

7.3.3) Ulica: Al. Jerozolimskie 162

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 02-342

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 14920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.