Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2025/BZP 00064604/01 - Ogłoszenie z dnia 2025-01-27
- 2025/BZP 00091066/01 - Modyfikacja z dnia 2025-02-05
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
USŁUGA – PRZEGLĄDY SERWISOWE SPRĘŻAREK
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: 4 Regionalna Baza Logistyczna
1.3.) Oddział zamawiającego: 29_Obrona narodowa
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 930077876
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Pretficza 24-28
1.5.2.) Miejscowość: Wrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 50-984
1.5.4.) Województwo: dolnośląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL514 - Miasto Wrocław
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: 4rblog.przetargi@ron.mil.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: 4rblog.wp.mil.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/4rblog/10497811.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Obrona
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
USŁUGA – PRZEGLĄDY SERWISOWE SPRĘŻAREK2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-98fe45cd-bf31-450b-92af-1a4c0008f1fd
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097335
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00064604
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: TECH/12/MT/2025
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest:
USŁUGA – PRZEGLĄDY SERWISOWE SPRĘŻAREK
Nr sprawy: TECH/12/MT/2025
wg zestawienia asortymentowo-ilościowego zawartego w formularzu ofertowym zgodnie
z Załącznikiem nr 1 do SWZ.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia i wymagania techniczne mu stawiane wynikają z formularza ofertowego stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ, oraz z projektowanych postanowień umowy (wraz z załącznikami) stanowiących Załącznik nr 2 do SWZ.
Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w Załączniku nr 2 do SWZ – projektowane postanowienia umowy wraz z załącznikami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 50531300-9 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji sprężarek
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Zamawiający w dniu 05.02.2025 dokonał zmiany treści SWZ. Zmienił termin składania ofert z dnia 07.02.2025 godz. 9:00 na 10.02.2025 godz. 9:00, oraz termin otwarcia ofert z dnia 07.02.2025 godz. 9:30 na 10.02.2025 na godz. 9:30.Zamawiający nie dokonał modyfikacji na stronie internetowej prowadzonego postępowania polegającej na zmianie terminu składania i otwarcia ofert, co spowodował, iż w dniu 07.02.205 o godz. 9:00 upłynął termin na składanie ofert. Zegar, odmierzający na platformie komercyjnej czas do składania ofert, podawał pierwotnie ustalony przez zamawiającego termin składania ofert, a następnie informował o skończeniu czasu do składania ofert, uniemożliwiając potencjalne złożenie nowej oferty, lub wycofanie dotychczas złożonych ofert, wbrew dokonanej przez Zamawiającego zmianie SWZ i ogłoszenia o zamówieniu.
W skutek nieprzedłużenia na platformie zakupowej terminu na składanie ofert część potencjonalnych Wykonawców nie miała możliwości złożenia oferty w terminie wyznaczonym przez Zamawiającego w dokumentach zamówienia a nie sposób wykluczyć, że mogli oni złożyć tańsze oferty na wykonanie zamówienia.
Zgodnie z art. 255 pkt 6 ustawy Pzp Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli jest ono obarczone niemożliwą do usunięcia wadą – uniemożliwiającą zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Z artykułu 255 pkt 6 Pzp wynika, że wada wskazana w tym przepisie musi łącznie spełniać następujące przesłanki:
• być niemożliwa do usunięcia,
• mieć rzeczywisty lub potencjalny wpływ na wynik postępowania.
Stwierdzona przez zamawiającego wada postępowania musi być nie tylko niemożliwa do usunięcia, ale wskazywać na dokonanie czynności lub zaniechanie jej dokonania w postępowaniu, z naruszeniem przepisów ustawy Pzp, które miało lub mogło mieć wpływ na jego wynik.
Zamawiający w przedstawionym stanie faktycznym narażony jest na zarzut naruszenia art. 16 ust. 1 i 2 oraz art. 17 ust. 1 pkt. 1. W postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, zamówienia udziela się wyłącznie wykonawcy wybranemu zgodnie z art. 16 i 17 ust 2 ustawy Pzp. Nie jest zgodne z przepisami ustawy PZP udzielenie zamówienia wykonawcy, który wybrany został w ramach procedury dotkniętej wadą, polegającą na niezachowaniu w postępowaniu przestrzegania zgodności z zasadami naczelnymi Pzp, wyrażonymi w art. 16 ustawy Pzp, a więc zasadą uczciwej konkurencji i równego traktowania wykonawców oraz przejrzystości zasad prowadzonego postępowania.
Mając na uwadze powyższe, Zamawiający unieważnia postępowanie przed terminem składania ofert wyznaczonym w SWZ. Jednocześnie informuje, iż złożone oferty w postępowaniu nie zostały odszyfrowane i otworzone.
INNE PRZETARGI Z WROCŁAWIA
- Dostawa pomocy dydaktycznych - zabawki do obiektów Wrocławskiego Zespołu Żłobków
- Renowacja 12 szt. kontenerów mieszkalnych 20 stopowych 1CC i kontenera sanitarnego 20 stopowego
- Usługa utrzymania czystości realizowana w budynkach Sądu Rejonowego dla Wrocławia-Krzyków we Wrocławiu przy ul. Komandorskiej 16, ul. Podwale 30 i ul. Joannitów 14.
- Dostawa jednostek centralnych (komputerów stacjonarnych) wraz z systemem operacyjnym.
- Wykonanie dokumentacji projektowej dla rozdziału kanalizacji ogólnospławnej z terenu Centrum Handlowego Magnolia we Wrocławiu
- Zakup zestawu narzędzi hydraulicznych akumulatorowych dla Komendy Miejskiej Państwowej Straży Pożarnej we Wrocławiu.
więcej: przetargi w Wrocławiu »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.