eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Serokomla › Dostawa sprzętu i wyposażenia dla 3 klubów seniora na terenie Gminy Serokomla w ramach projektu "Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla"



Ogłoszenie z dnia 2023-02-15


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa sprzętu i wyposażenia dla 3 klubów seniora na terenie Gminy Serokomla w ramach projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SEROKOMLA

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 711582470

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Warszawska 21

1.5.2.) Miejscowość: Serokomla

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-413

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 257554502

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@gminaserokomla.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ugserokomla.bip.lubelskie.pl/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa sprzętu i wyposażenia dla 3 klubów seniora na terenie Gminy Serokomla w ramach projektu „Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1e9eddcd-132c-11ed-b950-8227d40187e8

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00097243

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-15

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00037760/06/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.2 Zakup wyposażenia i sprzętu w projekcie "Seniorzy bez barier. Kluby Seniora w Gminie Serokomla"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

RPO WL na lata 2014-2020. Oś priorytetowa 11 Włączenie społeczne Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020 Priorytet inwestycyjny 9iv Ułatwianie dostępu do przystępnych cenowo, trwałych oraz wysokiej jakości usług, w tym opieki zdrowotnej i usług socjalnych świadczonych w interesie ogólnym Działanie 11.2 Usługi społeczne i zdrowotne

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00291116/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.8.2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 116644,80 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zakup 18 komputerów przenośnych do 3 klubów seniora w Gminie Serokomla.
Dostawa sprzętu ICT, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1A do SWZ.
Matryca TFT, 15,6” z podświetleniem w technologii LED, powłoka matowa lub antyrefleksyjna Anti-Glare; rozdzielczość HD: 1920x1080 (16:9).
Procesor minimum 4-rdzeniowy, zaprojektowany do pracy w komputerach przenośnych, uzyskujący wynik co najmniej 6600 punktów w teście Passmark - CPU Mark Laptop & Portable CPU Performance.
Minimum 16 GB. Rodzaj pamięci: DDR4, 2400 MHz.
Dysk SSD - minimum 250 GB SSD M.2.
Karta graficzna zintegrowana, wykorzystująca pamięć RAM systemu. Dopuszczalne: karta dedykowana. Karta/y obsługujące funkcje: OpenGL 4.5, OpenCL 1.2, Microsoft DirectX 12.
W komplecie z laptopem:
a) mysz optyczna przewodowa podłączana pod USB
b) torba do przenoszenia i przechowywania, wodoodporna, dedykowana dla komputerów przenośnych.
Zainstalowany system operacyjny.
Oprogramowanie biurowe – 18 licencji
Oprogramowanie antywirusowe –licencje dla 18 komputerów/2 lata
Urządzenie wielofunkcyjne z dodatkowymi materiałami eksploatacyjnymi
Ekran sufitowy elektrycznie rozwijany, podwieszany - 2 szt.
Projektor multimedialny z wysięgnikiem (mocowaniem) i okablowaniem – 2 sztuki

4.5.3.) Główny kod CPV: 30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

48900000-7 - Różne pakiety oprogramowania i systemy komputerowe

38652100-1 - Projektory

4.5.5.) Wartość części: 105900,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli kuchennych zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1B do SWZ.
Stół kuchenny drewniany - szt. 2
Taboret drewniany - szt 16
Meble kuchenne - Pieńki - zestaw 1
Meble kuchenne - Charlejów - zestaw 1

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 25510,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa mebli biurowych, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1C do SWZ.
Stół konferencyjny składany - szt. 10
Krzesło z wysokim oparciem - szt. 40
Zestaw mebli - 2 szt
Wieszak na ubrania (stojący) - szt. 4
Szafa skrytkowa metalowa - szt. 2
Ławka - szt. 4
Tablica na stojaku - szt. 3

4.5.3.) Główny kod CPV: 39150000-8 - Różne meble i wyposażenie

4.5.5.) Wartość części: 34944,30 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu AGD, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1D do SWZ.
Czajnik elektryczny bezprzewodowy - szt. 3
Ekspres przelewowy do kawy - szt. 3
Chłodziarka z zamrażarką - szt. 2
Płyta indukcyjna dwupalnikowa - szt. 2
Piekarnik przenośny elektryczny - szt. 2
Robot kuchenny - szt. 3
Zmywarko-wyparzarka - szt. 2
Sokowirówka - szt. 3
Apteczka - szt. 3
Ciśnieniomierz automatyczny naramienny z zasilaczem - szt. 3
Garnek do gotowania na parze - szt. 3
Garnki z pokrywką (3 różne pojemności) + rondel - szt. 3
Patelnia - szt. 3
Naczynia żaroodporne do zapiekania - szt. 3
Serwis obiadowo-kawowy - szt. 3
Szklanki do wody - szt. 45
Sztućce - 3 zestawy
Taca gastronomiczna antypoślizgowa - szt. 9
Forma do wypieków 1 - szt. 9
Forma do wypieków 2 - szt. 3
Forma do wypieków 3 - szt. 6
Forma do wypieków 4 - szt. 3
Forma do wypieków 5 - szt. 6
Serwetnik - szt. 9
Zestaw do przypraw - szt. 9
Koszyk na pieczywo - szt. 9
Fartuch przedni - szt. 30
Ścierki kuchenne - szt. 30
Stolnica silikonowa z akcesoriami - szt. 9
Pojemnik na żywność 1 - szt. 9
Pojemnik na żywność 2 - szt. 15
Pojemnik na żywność 3 - szt. 6
Miska do miksowania 1 - szt. 6
Miska do miksowania 2 - szt. 30
Miska kuchenna - szt. 6
Wanna cedzakowa 1 - szt. 3
Wanna cedzakowa 2 - szt. 3
Tarka - szt. 3
Chochla - szt. 12
Łyżka cedzakowa - szt. 3
Łyżka do serwowania - szt. 12
Widelec do serwowania - szt. 12
Łopatka do tortu - szt. 3
Łopatka do patelni - szt. 3
Wyciskacz do czosnku - szt. 3
Lejek - szt. 3
Trzepaczka ręczna - szt. 3
Nóż uniwersalny - szt. 9
Nóż kuchenny - szt. 6
Nóż do chleba/ciasta - szt. 3
Obieraczka do warzyw - szt. 15
Manualna ostrzałka do noży - szt. 3
Deska do krojenia - szt. 15

4.5.3.) Główny kod CPV: 39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 64450,52 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Dostawa sprzętu sportowego, zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia stanowiącym załącznik nr 1E do SWZ.
Maty do ćwiczeń - szt. 24
Wieszak na maty - szt. 3
Kosz na sprzęt sportowy - szt. 9
Hantle - szt. 48
Taśma rehabilitacyjna - szt. 24
Ringo sensoryczne - szt. 24
Chusta animacyjna - szt. 3
Rakietki do tenisa stołowego - szt. 12
Piłki do tenisa stołowego - szt. 15
Stół do tenisa stołowego - szt. 3
Kije do Nordic Walking - szt. 24
Pokrowiec na kije do Nordic Walking - szt. 24
Zegar szachowy - szt. 18

4.5.3.) Główny kod CPV: 37400000-2 - Artykuły i sprzęt sportowy

4.5.5.) Wartość części: 18568,08 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Dla części 1 oferta z najniższą ceną złożona przez Wykonawcę przewyższa kwotę jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty dla danej części.
 Najniższa cena ofertowa (oferta Nr 10) opiewa na kwotę 126 044,25 zł, a Zamawiający przeznaczył na sfinansowanie tej części kwotę w wysokości 105 900,00 zł.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 126044,25 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 253516,64 PLN

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25510,20 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 237399,84 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25510,20 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMI STYL Maciej Banaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461425015

7.3.4) Miejscowość: Minkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-007

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25510,20 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 34944,30 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 191592,27 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 34944,30 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DOMI STYL Maciej Banaszek

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9461425015

7.3.4) Miejscowość: Minkowice

7.3.5) Kod pocztowy: 21-007

7.3.6.) Województwo: lubelskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 34944,30 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 64450,52 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 206501,23 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 64450,52 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: LU Industrials sp z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9512480924

7.3.3) Ulica: Arkuszowa

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 01-934

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 64450,52 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 8

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 8

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 18568,08 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 114389,89 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 18568,08 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: COLOSEO Justyna Kotlewska

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7121720139

7.3.3) Ulica: Al. Jana Pawła II

7.3.4) Miejscowość: Starogard Gdański

7.3.5) Kod pocztowy: 83-200

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-10-03

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 18568,08 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 30 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.