Ogłoszenie z dnia 2025-02-10
Powiązane ogłoszenia:
- 2024/BZP 00673402/01 - Ogłoszenie z dnia 2024-12-27
- 2025/BZP 00018918/01 - Modyfikacja z dnia 2025-01-09
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa dwóch budynków oświatowych o windy – poprawa dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Godów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258730
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: 1 Maja 53
1.5.2.) Miejscowość: Godów
1.5.3.) Kod pocztowy: 44-340
1.5.4.) Województwo: śląskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki
1.5.7.) Numer telefonu: 324765065
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@godow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.godow.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://gmina-godow.logintrade.net/zapytania_email,185979,ce7ee4433f713e9c4cf6a14abb4f5a8b.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Rozbudowa dwóch budynków oświatowych o windy – poprawa dostępności dla osób z niepełnosprawnościami2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0b183b08-b95b-47ac-9712-673eae5a097d
2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00097075
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-10
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00050458/12/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.12 Rozbudowa dwóch budynków oświatowych o windy - poprawa dostępności dla osób z niepełnosprawnościami
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Program Fundusze Europejskie dla Śląskiego 2021 2027 współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego Plus.2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00673402
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: FZ-ZP.271.1.22.2024
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 695625,81 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w ramach części I - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Godowie, obejmuje zakresem w szczególności:1) Roboty przygotowawcze.
2) Wykonywanie i zasypywanie wykopów.
3) Przygotowaniem zbrojenia wraz z montażem zbrojenia: płyty fundamentowej, zbrojenie ścian żelbetowych szybu, zbrojenie stropu szybu.
4) Betonowanie, roboty murarskie i murowe.
5) Instalowanie wyrobów metalowych (rynien, obróbek blacharskich, montaż parapetów zewnętrznych, przewodów z blachy, wywietrzaków dachowych i kratek wentylacyjnych).
6) Wykonanie pokrycia dachu z papy termozgrzewalnej.
7) Montaż stolarki okiennej szybu.
8) Wykonanie montażu drzwi EI30 w obudowie maszynowni prefabrykowanej.
9) Wykonanie izolacji przeciwwilgociowych.
10)Uzupełnienia posadzki w przejściu do szybu.
11)Wykonanie obudowy maszynowni prefabrykowanej z płyt gipsowo-kartonowych o odporności ogniowej EI60.
12)Wykonanie montażu dźwigu osobowego dla osób niepełnosprawnych niepełnosprawnych.
13)Roboty malarskie i wykończeniowe.
14)Wykonania izolacji cieplnej ścian zewnętrznych i stropodachu.
15)Odtworzenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm po wykonaniu szybu.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45442100-8 - Roboty malarskie
45313100-5 - Instalowanie wind
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45111300-1 - Roboty rozbiórkowe
45111220-6 - Roboty w zakresie usuwania gruzu
45262500-6 - Roboty murarskie i murowe
45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych
45261210-9 - Wykonywanie pokryć dachowych
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45320000-6 - Roboty izolacyjne
45432100-5 - Kładzenie i wykładanie podłóg
45410000-4 - Tynkowanie
45321000-3 - Izolacja cieplna
45262120-8 - Wznoszenie rusztowań
45233200-1 - Roboty w zakresie różnych nawierzchni
45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych
4.5.5.) Wartość części: 447235,28 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiot zamówienia w ramach części II zamówienia - Rozbudowa budynku Szkoły Podstawowej w Gołkowicach, obejmuje zakresem w szczególności:1) Wykonanie przekładki kanalizacji deszczowej kolidującej z lokalizacją windy - odprowadzenie wody deszczowej z 1 rury spustowej.
2) Wykonanie płyty fundamentowej windy wraz z izolacjami.
3) Wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej ścian fundamentowych.
4) Wykonanie zasypanie wykopów i wyrównanie terenu.
5) Demontaż fragmentu witryny szklano - aluminiowej i ściany na istniejącym łączniku szkoły.
6) Doprowadzenie zasilania elektrycznego do windy.
7) Montaż windy zewnętrznej.
8) Montaż podestu stalowego między windą a korytarzem na poziomie 1 piętra.
9) Wykonanie uzupełnienia podłóg na korytarzu na parterze, aby uzyskać poziomy spocznik przy wejściu do windy.
10) Wykonanie uzupełnienia posadzek wykładziną PCV w korytarzach na parterze i na piętrze.
11) Wykonanie uszczelnienia dylatacji pomiędzy windą a witrynami i oblachowaniem.
12) Wykonanie prac malarskich i wykończeniowych w obrębie windy.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne
45262310-7 - Zbrojenie
45262311-4 - Betonowanie konstrukcji
45442100-8 - Roboty malarskie
45313100-5 - Instalowanie wind
45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach
45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne
45311200-2 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych
4.5.5.) Wartość części: 248390,53 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 390943,08 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 544890,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 390943,08 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Ogólnobudowlane Aleksander Tarnowski
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6471052554
7.3.3) Ulica: Zielona 6
7.3.4) Miejscowość: Skrbeńsko
7.3.5) Kod pocztowy: 44-341
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE TARNOWSKI ALEKSANDER
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI OGÓLNOBUDOWLANE TARNOWSKI ALEKSANDER
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 390943,08 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 330479,30 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 537510,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 330479,30 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Artmed Sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7731954700
7.3.3) Ulica: św. Antoniego 18 lok. 3
7.3.4) Miejscowość: Tomaszów Mazowiecki
7.3.5) Kod pocztowy: 97-200
7.3.6.) Województwo: łódzkie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 330479,30 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2025-06-108.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI GODÓW
więcej: przetargi GODÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zagospodarowanie terenu dla zadania pn.: "Utworzenie 24 nowych miejsc opieki w ramach programu Aktywny Maluch 2022- 2029 w Klubie Malucha "Koziołek" w Lututowie przy ul. Wieruszowskiej 18"
- Remont pokoi w budynku szpitalnym w Ustroniu, przy ul. Zdrojowej 6 - pełna nazwa w dokumentach zamówienia
- TERMOMODERNIZACJA BUDYNKU ZIELONOGÓRSKIEGO OŚRODKA KULTURY W ZIELONEJ GÓRZE
- Przebudowa z rozbudową budynku na Placówkę Dziennej Opieki dla seniorów w miejscowości Żeleźnikowa Wielka
- Budowa stacji uzdatniania wody w Kijowcu
- BUDOWA ZBIORNIKA WODNEGO ŻEROMIN - RUTA
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.