eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zawiercie › Dostawa sprzętu komputerowego i pamięci RAM - 3 zadania



Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096841 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Dostawa sprzętu komputerowego i pamięci RAM - 3 zadania

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.2.) Oddział zamawiającego: GMINA ZAWIERCIE

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258871

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: LEŚNA 2

1.4.2.) Miejscowość: Zawiercie

1.4.3.) Kod pocztowy: 42-400

1.4.4.) Województwo: śląskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL22B - Sosnowiecki

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowieniapubliczne@zawiercie.eu

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zawiercie.eu

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096841

2.2.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:

Ogłoszenie o zamówieniu,

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2021/BZP 00092050/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.2.2. Krótki opis przedmiotu zamówienia (Część zamówienia nr 1)

Przed zmianą:
1. „Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (skaner kolorowy A4, drukarka i kopiarka) dla Urzędu. Dostarczony towar jest fabrycznie nowy, w pełni sprawny i odpowiada wymaganiom określonym w SWZ i standardom jakościowym oraz technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia tych urządzeń, a także jest wolny od wad prawnych i fizycznych. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Urzędu Miejskiego w Zawierciu – Referatu Rewitalizacji (Zawiercie, ul. Marszałkowska 29).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Typ urządzenia - Wielofunkcyjne – z funkcją drukowania, kopiowania, skanowania;. Technologia wydruku - Atramentowa, kolorowa ;Prędkość drukowania w czerni formatu A4 - Minimum 34 stron na minutę; Prędkość kopiowania w czerni formatu A4 - Minimum 22 stron na minutę; Czas wykonania pierwszej kopii - nie więcej niż 5,3 sekundy w kolorze oraz nie więcej niż 4,8 sekundy w czerni; Moduł skanera - Wbudowany skaner płaski (szybowy) oraz automatyczny podajnik oryginałów Prędkość skanowania - Minimum 24 stron na minutę formatu A4 (w trybie kolorowym, przy zachowaniu rozdzielczości 200 dpi);Dupleks drukarki - Wymagany, wbudowany; Podajnik dokumentów - Dwustronny automatyczny o pojemności na minimum 100 arkuszy; Panel operacyjny - Wymagany dotykowy, kolorowy, o przekątnej minimum 10 cali; Pojemność wejściowa zasobników papieru - W standardzie: kaseta uniwersalna o pojemności nie mniejszej niż 250 arkuszy, taca ręczna o pojemności nie mniejszej niż 50 arkuszy. Urządzenie musi zapewniać możliwość umieszczenia w kasetach co najmniej 40 kopert i umożliwiać ich zadrukowanie (przynajmniej w formacie DL);Obsługiwany format papieru w kasecie lub kasetach - Min. A4, A5, A6, koperty C6, C5, DL obsługiwane przez przynajmniej 1 kasetę; Obsługiwany format papieru w tacy ręcznej - Min. A4, A5, A6, koperty C6, C5, DL; Gramatura papieru - Minimalny wymagany zakres dla kaset oraz tacy ręcznej: od 64 do 256 g/m2;Rozdzielczość kopiowania - Minimalna wymagana rozdzielczość optyczna 600x1200 dpi lub wyższa; Rozdzielczość skanowania - Minimalna wymagana rozdzielczość optyczna 1200x2400 dpi ;Język drukarki - Wymagane: PCL5, PCL6;Formaty plików w procesie skanowania - Wymagane: minTIFF, JPEG, PDF; Inne funkcje skanera - Skanowanie do e-maila, Skanowanie na FTP, Skanowanie do katalogu, Komputer, Skanowanie do pamięci USB; Obsługiwane protokoły - min TCP/IPv4, TCP/IPv6, TCP, HTTP, IPv4, IPv6, IPSEC, SSL/TLS; Interfejsy - Wymagane: min. Ethernet BASE 10/100/1000 (Gigabit Ethernet), USB 2.0;Obsługiwane systemy operacyjne rodziny Windows - min Windows 10 (x64), Windows 8.1 (x64), Windows 8 (x64), Windows 7 (x64), Windows Vista (x64), Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2 (x64), Windows Server 2012 (x64), Windows Server 2008 R2 (x64);Inne materiały - Dodatkowe, oryginalne dwa komplety tonerów cartridge pozwalające wydrukować min. 10 000 stron w czerni i min 6 000 stron w kolorze oraz pojemnik na zużyty toner; Gwarancja - Min. 24 miesięczna gwarancja producenta. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty wydania towaru Zamawiającemu. Naprawa towaru powinna być dokonana w terminie 4 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo od dnia uzgodnionego z zamawiającym ( uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). Zgłoszenie uszkodzenia dokonuje się drogą telefoniczną i potwierdza wiadomością e-mail. Serwis powinien być realizowany przez producenta lub podmioty wskazane przez producenta gwarancji w siedzibie Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania. Jednakże w razie konieczności naprawy poza siedzibą Zamawiającego na czas naprawy będzie udostępniony towar zastępczy nie gorszy niż zabrany do naprawy. Jednocześnie wszelkie koszty związane z naprawą, transportem od i do zamawiającego oraz koszty związane z ewentualną wymianą sprzętu poniesie Wykonawca; 3. Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenie powinno spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.4. Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp) musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.6. W przypadku zastosowania materiałów lub wyrobów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.7. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).8. W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.9. Okres gwarancji producenta świadczony u klienta na przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące na warunkach określonych w SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy (wzór projektowanych postanowień umowy stanowi załącznik do SWZ). Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego. Okres gwarancji producenta świadczony u klienta stanowi jedno z kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.10. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji z tym zakresie.11. Ponadto obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są również w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3A do SIWZ.

Po zmianie:
1. „Dostawa urządzenia wielofunkcyjnego (skaner kolorowy A4, drukarka i kopiarka) dla Urzędu. Dostarczony towar jest fabrycznie nowy, w pełni sprawny i odpowiada wymaganiom określonym w SWZ i standardom jakościowym oraz technicznym, wynikającym z funkcji i przeznaczenia tych urządzeń, a także jest wolny od wad prawnych i fizycznych. Przedmiot zamówienia zostanie dostarczony przez Wykonawcę do siedziby Urzędu Miejskiego w Zawierciu – Referatu Rewitalizacji (Zawiercie, ul. Marszałkowska 29).2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia: Typ urządzenia - Wielofunkcyjne – z funkcją drukowania, kopiowania, skanowania;. Technologia wydruku - Atramentowa, kolorowa ;Prędkość drukowania w czerni formatu A4 - Minimum 34 stron na minutę; Prędkość kopiowania w czerni formatu A4 - Minimum 22 stron na minutę; Czas wykonania pierwszej kopii - nie więcej niż 5,3 sekundy w kolorze oraz nie więcej niż 4,8 sekundy w czerni; Moduł skanera - Wbudowany skaner płaski (szybowy) oraz automatyczny podajnik oryginałów Prędkość skanowania - Minimum 24 stron na minutę formatu A4 (w trybie kolorowym, przy zachowaniu rozdzielczości 200 dpi);Dupleks drukarki - Wymagany, wbudowany; Podajnik dokumentów - Dwustronny automatyczny o pojemności na minimum 100 arkuszy; Panel operacyjny - Wymagany dotykowy, kolorowy, o przekątnej minimum 4 cale; Pojemność wejściowa zasobników papieru - W standardzie: kaseta uniwersalna o pojemności nie mniejszej niż 250 arkuszy, taca ręczna o pojemności nie mniejszej niż 50 arkuszy. Urządzenie musi zapewniać możliwość umieszczenia w kasetach co najmniej 40 kopert i umożliwiać ich zadrukowanie (przynajmniej w formacie DL);Obsługiwany format papieru w kasecie lub kasetach - Min. A4, A5, A6, koperty C6, C5, DL obsługiwane przez przynajmniej 1 kasetę; Obsługiwany format papieru w tacy ręcznej - Min. A4, A5, A6, koperty C6, C5, DL; Gramatura papieru - Minimalny wymagany zakres dla kaset oraz tacy ręcznej: od 64 do 256 g/m2;Rozdzielczość kopiowania - Minimalna wymagana rozdzielczość optyczna 600x1200 dpi lub wyższa; Rozdzielczość skanowania - Minimalna wymagana rozdzielczość optyczna 1200x2400 dpi ;Język drukarki - Wymagane: PCL5, PCL6;Formaty plików w procesie skanowania - Wymagane: minTIFF, JPEG, PDF; Inne funkcje skanera - Skanowanie do e-maila, Skanowanie na FTP, Skanowanie do katalogu, Komputer, Skanowanie do pamięci USB; Obsługiwane protokoły - min TCP/IPv4, TCP/IPv6, TCP, HTTP, IPv4, IPv6, IPSEC, SSL/TLS; Interfejsy - Wymagane: min. Ethernet BASE 10/100/1000 (Gigabit Ethernet), USB 2.0;Obsługiwane systemy operacyjne rodziny Windows - min Windows 10 (x64), Windows 8.1 (x64), Windows 8 (x64), Windows 7 (x64), Windows Vista (x64), Windows 10, Windows 8.1, Windows 8, Windows 7, Windows Vista, Windows Server 2016, Windows Server 2012 R2 (x64), Windows Server 2012 (x64), Windows Server 2008 R2 (x64);Inne materiały - Dodatkowe, oryginalne dwa komplety tonerów cartridge pozwalające wydrukować min. 10 000 stron w czerni i min 6 000 stron w kolorze oraz pojemnik na zużyty toner; Gwarancja - Min. 24 miesięczna gwarancja producenta. Gwarancja rozpoczyna swój bieg od daty wydania towaru Zamawiającemu. Naprawa towaru powinna być dokonana w terminie 4 dni roboczych licząc od dnia otrzymania zawiadomienia o usterce albo od dnia uzgodnionego z zamawiającym ( uwzględniającego czas niezbędny do usunięcia usterki). Zgłoszenie uszkodzenia dokonuje się drogą telefoniczną i potwierdza wiadomością e-mail. Serwis powinien być realizowany przez producenta lub podmioty wskazane przez producenta gwarancji w siedzibie Zamawiającego, w godzinach jego urzędowania. Jednakże w razie konieczności naprawy poza siedzibą Zamawiającego na czas naprawy będzie udostępniony towar zastępczy nie gorszy niż zabrany do naprawy. Jednocześnie wszelkie koszty związane z naprawą, transportem od i do zamawiającego oraz koszty związane z ewentualną wymianą sprzętu poniesie Wykonawca; 3. Dla wyspecyfikowanego urządzenia podane parametry są wartościami minimalnymi, sprzęt o parametrach lepszych, wyższych od wyspecyfikowanych spełnia wymagania określone przez Zamawiającego. Urządzenie powinno spełniać wszelkie przepisy dot. prawa dopuszczenia do użytkowania w Polsce oraz posiadać stosowne dokumenty świadczące o spełnianiu wszystkich niezbędnych norm i wytycznych, które powinien spełniać w/w sprzęt przed dopuszczeniem go do użytkowania.4. Tam, gdzie w Opisie przedmiotu zamówienia został wskazany znak towarowy (marka), patent lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczone przez konkretnego Wykonawcę lub nastąpiło wskazanie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy, Zamawiający zgodnie z art. 99 ust. 5 ustawy dopuszcza złożenie oferty równoważnej lub zgodnie z art. 101 ust. 4 ustawy zaoferowanie rozwiązań „równoważnych” w stosunku do wskazanych w Opisie przedmiotu zamówienia pod warunkiem, że zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w SWZ.5. Zgodnie z art. 101 ust. 5 ustawy Pzp, Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego (w zakresie norm, ocen technicznych, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 101 ust. 1 pkt 2 oraz ust. 3 ustawy Pzp) musi udowodnić w ofercie, w szczególności za pomocą przedmiotowych środków dowodowych, o których mowa w art. 104-107 ustawy Pzp, że proponowane rozwiązania w równoważnym stopniu spełniają wymagania określone w opisie przedmiotu zamówienia.6. W przypadku zastosowania materiałów lub wyrobów równoważnych, Wykonawca zobowiązany jest do ich wskazania w ofercie oraz do złożenia wraz z ofertą kart technicznych lub innych dokumentów potwierdzających, że oferowane rozwiązania równoważne spełniają wymagania Zamawiającego określone w opisie przedmiotu zamówienia.7. Jeżeli Wykonawca nie złoży ww. dokumentów lub złożone dokumenty będą niekompletne (nie potwierdzając w ten sposób równoważności oferty w zakresie opisanym w opisie przedmiotu zamówienia, Zamawiający nie będzie wzywał do ich złożenia/uzupełnienia).8. W przypadku wymagania w Opisie przedmiotu zamówienia etykiet lub certyfikatów, Zamawiający akceptuje wszystkie etykiety potwierdzające, że dane dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania określonej przez zamawiającego etykiety oraz certyfikaty wydane przez równoważne jednostki oceniające zgodność.9. Okres gwarancji producenta świadczony u klienta na przedmiot zamówienia wynosi minimum 24 miesiące na warunkach określonych w SWZ oraz w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści zawieranej umowy (wzór projektowanych postanowień umowy stanowi załącznik do SWZ). Serwis urządzeń musi być realizowany przez Producenta lub Autoryzowanego Partnera Serwisowego. Okres gwarancji producenta świadczony u klienta stanowi jedno z kryterium oceny ofert, o którym mowa w Rozdziale XXII Specyfikacji Warunków Zamówienia. Okres rękojmi jest równy okresowi gwarancji.10. Opis przedmiotu zamówienia nie wymaga uwzględnienia dostępności dla osób niepełnosprawnych, nie wprowadza się regulacji z tym zakresie.11. Ponadto obowiązki Wykonawcy wynikające z realizacji przedmiotu zamówienia zawarte są również w projektowanych postanowieniach umowy, które zostaną wprowadzone do treści umowy w sprawie zamówienia publicznego - załącznik nr 3A do SIWZ.

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.13. Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia?

Przed zmianą:
NIE

Po zmianie:
TAK

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

4.1.14. Określenie aspektów społecznych, środowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia

Przed zmianą:

Po zmianie:
Zamawiający uwzględnił wymagania w zakresie dostępności dla osób niepełnosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich użytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

9.1. Informacje dodatkowe

Przed zmianą:
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1.1 do SWZ w zakresie zadania 1, załącznik nr 1.2. w zakresie zadania 2, załącznik 1.3 w zakresie zadania 3.
2. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym podpisem elektronicznym – zgodnie z rozdz. VIII ust. 2 SWZ.
W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej.
5. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
6. termin związania ofertą wynosi 30 dni.
7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia).
8. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w ogłoszeniu o zamówieniu pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.
9. Dotyczy Sekcji V 5.5) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak podstaw wykluczenia z postępowania.
10. Termin realizacji zamówienia:
Zadanie 1: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 10 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 2: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 15 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 3: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 10 dni od dnia podpisania umowy.

Po zmianie:
1. Ofertę należy sporządzić na formularzu oferty lub według takiego samego schematu, stanowiącego załącznik nr 1.1 do SWZ w zakresie zadania 1, załącznik nr 1.2. w zakresie zadania 2, załącznik 1.3 w zakresie zadania 3.
2. Ofertę należy złożyć pod rygorem nieważności w formie elektronicznej (w postaci elektronicznej opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym) lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. Zamawiający zaleca, aby oferta została utworzona w formacie .pdf oraz podpisana wewnętrznym podpisem elektronicznym – zgodnie z rozdz. VIII ust. 2 SWZ.
W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
4. Oferta wraz z załącznikami musi być złożona za pośrednictwem Platformy przetargowej.
5. W przypadku zastosowania podpisu zewnętrznego należy pamiętać o obowiązku dołączenia do pliku stanowiącego ofertę także pliku podpisującego, który generuje się automatycznie podczas złożenia podpisu.
6. termin związania ofertą wynosi 30 dni.
7. Zamawiający wykluczy z postępowania Wykonawcę w przypadkach, o których mowa w art. 108 ust. 1 pkt 1-6 ustawy (obligatoryjne przesłanki wykluczenia).
8. Ze względu na ograniczoną liczbę znaków w ogłoszeniu o zamówieniu pozostałe informacje zostały zawarte w SWZ.
9. Dotyczy Sekcji V 5.5) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art 125 ust 1 ustawy Pzp tylko w zakresie potwierdzającym brak podstaw wykluczenia z postępowania.
10. Termin realizacji zamówienia:
Zadanie 1: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 10 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 2: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 15 dni od dnia podpisania umowy.
Zadanie 3: Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 10 dni od dnia podpisania umowy.
11. W zakresie zadania 1 Zamawiający przewidział aspekty społeczne w opisie przedmiotu zamówienia, które zostały szczegółowo określone w sekcji 4.2.2) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA VIII - PROCEDURA

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.1. Termin składania ofert

Przed zmianą:
2021-07-01 10:00

Po zmianie:
2021-07-02 10:00

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

8.3. Termin otwarcia ofert

Przed zmianą:
2021-07-01 10:15

Po zmianie:
2021-07-02 10:15

2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zmianie ogłoszenia - -

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.