Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00048441/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-07
- 2021/BZP 00051435/01 - Modyfikacja z dnia 2021-05-11
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096795 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Leasing zwrotny na zamiatarkę uliczną
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: PRZEDSIĘBIORSTWO GOSPODARKI KOMUNALNEJ SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 810042260
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. I Brygady Legionów 17C
1.5.2.) Miejscowość: Goleniów
1.5.3.) Kod pocztowy: 72-100
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL428 - Szczeciński
1.5.7.) Numer telefonu: 914184426
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: biuro@pgkgol.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pgkgoleniow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pgkgol.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający
Podmiot inny utworzony w szczególnym celu zaspakajania potrzeb o charakterze publicznym
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Leasing zwrotny na zamiatarkę uliczną2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-ba31f3d2-af12-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096795
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048441/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/2/PG/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.3.) Wartość zamówienia: 750000 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest nabycie od Zamawiającego przedmiotu leasingu w postaci nowego samochodu ciężarowego – zamiatarki drogowej na podwoi ciężarowym w celu następnie oddania go Zamawiającemu do używania i pobierania pożytków w ramach leasingu zwrotnego operacyjnego z opcją wykupu. Przedmiot leasingu został kupiony przez Zmawiającego na podstawie umowy zawartej w dniu 05.02.2021 roku Od firmy EKOCEL spółka z ograniczoną odpowiedzialnością z siedzibą w Rekawie Górnym (84-123 Rekowo Górne) przy ul. Nowej 8; NIP 634-216-00-00. 2. Podstawowe warunki umowy w sprawie przedmiotu zamówienia: Wartość rynkowa nowego pojazdu ciężarowego – zamiatarki drogowej tj. cena nabycia, za który Wykonawca zobowiązuje się nabyć wynosi 712 000,00 zł netto tj. 875 760,00 Zł brutto; Przeniesienie prawa własności do przedmiotu leasingu na Wykonawcę nastąpi w dniu zapłaty przez Wykonawcę, na rzecz Zamawiającego, całości ceny nabycia.; Przedmiot leasingu pozostaje własnością Wykonawcy przez cały okres trwania leasingu 3.Warunki leasingu: a) Leasing zwrotny operacyjny z opcją wykupu; b) Okres leasingu – 5 lat, w kolejnych 59 równych, niezmiennych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie faktur Vat; c) Wstępna opłatna – 40% wartości netto pojazdu; d) Raty leasingowe o stałym niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy; e) Opcja wykupu pojazdu – 3 % wartości początkowej netto pojazdu, pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu; f) Wszystkie podatki i opłaty z wyjątkiem podatku od środków transportu, kosztów opłat za rejestrację pojazdu oraz ubezpieczenia pojazdu w zakresie OC, Ac, NNW – pokrywa Zmawiający
4.5.3.) Główny kod CPV: 66000000-0 - Usługi finansowe i ubezpieczeniowe
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 908890,91 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 944272,44 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 908890,91 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Millennium Leasing sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5260213126
7.3.3) Ulica: ul. Żaryna 2a
7.3.4) Miejscowość: Warszawa
7.3.5) Kod pocztowy: 02-593
7.3.6.) Województwo: mazowieckie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 908890,91 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 miesiące
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z GOLENIOWA
- Zakup nowych pojemników do zbierania odpadów komunalnych dla potrzeb Przedsiębiorstwa Gospodarki Komunalnej Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością w Goleniowie
- Remont 14 cel mieszkalnych i korytarza wraz z remontem instalacji elektrycznej, antenowej i domofonowej w pawilonie E III Zakładu Karnego w Goleniowie
- Dostawa mrożonek, warzyw i owoców świeżych, kiszonek oraz pieczywa i wyrobów ciastkarskich dla Szpitalnego Centrum Medycznego w Goleniowie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej
więcej: przetargi w Goleniowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- DŁUGOTERMINOWY NAJEM CZTERECH FABRYCZNIE NOWYCH SAMOCHODÓW DLA CUPT.
- Obsługa bankowa budżetu powiatu opoczyńskiego i jednostek organizacyjnych
- UDZIELENIE GMINIE MIASTA GDYNI KREDYTU DŁUGOTERMONOWEGO DO KWOTY 90 000 000 PLN NA REALIZACJĘ INWESTYCJI I FINANSOWANIE WYDATKÓW NIE ZNAJDUJĄCYCH POKRYCIA W ZAPLANOWANYCH DOCHODACH.
- wykonywanie obsługi bankowej gminy Legnica i jej jednostek organizacyjnych.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.