eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piła › Modernizacja Pilskiego Schroniska dla Zwierząt.

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-08


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja Pilskiego Schroniska dla Zwierząt.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Piła

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 570791164

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: pl. Staszica 10

1.5.2.) Miejscowość: Piła

1.5.3.) Kod pocztowy: 64-920

1.5.4.) Województwo: wielkopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL411 - Pilski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: bzp@um.pila.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.pila.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://umpila.ezamawiajacy.pl/pn/umpila/demand/139007/notice/public/details

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja Pilskiego Schroniska dla Zwierząt.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-a9bfa64b-8f57-11ee-9fb5-3edbb70f45bd

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096743

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-08

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2023/BZP 00049897/23/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.8 Modernizacja schroniska dla zwierząt w Pile

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00527539

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BZP.271.TP.54.2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania pn. Modernizacja Pilskiego Schroniska dla Zwierząt.
2. Przedmiot zamówienia Wykonawca zrealizuje w formule „zaprojektuj i wybuduj”.
3. W zakres przedmiotu zamówienia wchodzi opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej oraz realizacja robót budowlanych.
4. W ramach opracowania dokumentacji projektowo-kosztorysowej do obowiązków Wykonawcy należy:
a) wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych branżowych wraz z niezbędnymi uzgodnieniami oraz kosztorysów inwestorskich,
b) uzyskanie, w imieniu Zamawiającego, prawomocnej decyzji pozwolenia na budowę lub zgłoszenie budowy/robót budowlanych niewymagających pozwolenia na budowę,
c) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót,
d) sprawowanie nadzoru autorskiego przez cały okres realizacji umowy.
5. W ramach robót budowlanych do obowiązków wykonawcy należy:
a) budowa nowego budynku z boksami dla zwierząt oraz pomieszczeniami pomocniczymi. Nie wszystkie boksy dla zwierząt muszą być wyposażone w punkt czerpania wody – należy zapewnić minimum 6 punktów czerpania wody,
b) zagospodarowanie terenu poprzez:
 wykonanie utwardzonych przejść do budynku, chodniki z kostki betonowej o powierzchni 255m2;
 przesunięcie wiaty śmietnikowej;
 likwidację istniejących boksów dla zwierząt, bez konieczności budowy w ich miejsce nowych boksów;
 likwidację istniejącego ogrodzenia wybiegów i budowę nowego.
c) Montaż instalacji fotowoltaicznej na wybudowanym budynku; do obowiązków wykonawcy należy obliczenie niezbędnej mocy oraz wykonanie projektu,
d) montaż pompy ciepła w wybudowanym budynku w celu zapewnienia ciepłej wody oraz ogrzania wszystkich pomieszczeń w tym budynku; do obowiązków wykonawcy należy obliczenie niezbędnej mocy oraz wykonanie projektu,
e) wykonanie instalacji wentylacji mechanicznej,
f) dostawa i montaż wyposażenia budynku,
g) wykonanie systemu podczyszczania ścieków odzwierzęcych, polegającego na podniesieniu ich pH w celu umożliwienia późniejszego wywozu do oczyszczalni ścieków,
h) opracowanie pełnej dokumentacji powykonawczej.
6. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia zawiera Program Funkcjonalno-Użytkowy (zał. nr 10 do SWZ). Wykonawca jest zobowiązany do wykonania przedmiotu zamówienia zgodnie z PFU z zastrzeżeniem, że zakres przedmiotu zamówienia jest mniejszy niż opisany w PFU i nie obejmuje:
 rozbudowy budynku głównego,
 budowy kanalizacji sanitarnej,
 budowy przyłącza energetycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71200000-0 - Usługi architektoniczne i podobne

71300000-1 - Usługi inżynieryjne

71400000-2 - Usługi architektoniczne dotyczące planowania przestrzennego i zagospodarowania terenu

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 7

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 7

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 2699850,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6298144,80 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 2699850,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Gringo Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 521347341

7.3.3) Ulica: Lipowa 29 A

7.3.4) Miejscowość: Wągrowiec

7.3.5) Kod pocztowy: 62-100

7.3.6.) Województwo: wielkopolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-02-05

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 2699850,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 238 dni

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.