eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łódź › ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ URZADZEŃ PERYFERYJNYCH

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096729 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ URZADZEŃ PERYFERYJNYCH

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Politechnika Łódzka

1.3.) Oddział zamawiającego: Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000001583

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Wólczańska 213

1.5.2.) Miejscowość: Łódź

1.5.3.) Kod pocztowy: 90-924

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL711 - Miasto Łódź

1.5.7.) Numer telefonu: 42 6313787

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: agnieszka.brewka@p.lodz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://zp.p.lodz.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://plodz.ezamawiajacy.pl/servlet/HomeServlet

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Publiczna Szkoła Wyższa

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

ZAKUP I DOSTAWA SPRZĘTU KOMPUTEROWEGO ORAZ URZADZEŃ PERYFERYJNYCH

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-78d59d68-a736-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096729

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00004370/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.1 Zakup urzadzen komputerowych, drukujących, akcesoriów komputerowych oraz urządzeń sieciowych

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00041431/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: W9/ZP/01/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 180000,00 PLN

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 25472,56 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych”. Część 1A-komputery stacjonarne.Szczegółowy opis zamówienia zawiera Formularz asortymentowy, stanowiący Załącznik nr 1do SWZ oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik od 1A do 1E do SWZ.c) Wykonawca w „Formularzu asortymentowym”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, musi jednoznacznie określić przedmiot oferty, tj. wskazać producenta urządzenia, jego model oraz oznaczenie, tzw. Part number (PN), tj. indywidualny numer nadany przez producenta urządzenia, określający jego charakterystyczne cechy i parametry. Obowiązek wskazania producenta, modelu oraz PN dotyczy również elementów składowych urządzeń typu „składak”, a także tych elementów i akcesoriów, które nie znajdują się w PN urządzenia, a są oferowane przez Wykonawcę dodatkowo, w celu spełnienia wymagań zamawiającego, określonych w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213300-8 - Komputer biurkowy

4.5.5.) Wartość części: 125200,00 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych”. Część 1B-komputery przenośne.Szczegółowy opis zamówienia zawiera Formularz asortymentowy, stanowiący Załącznik nr 1do SWZ oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik od 1A do 1E do SWZ.c) Wykonawca w „Formularzu asortymentowym”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, musi jednoznacznie określić przedmiot oferty, tj. wskazać producenta urządzenia, jego model oraz oznaczenie, tzw. Part number (PN), tj. indywidualny numer nadany przez producenta urządzenia, określający jego charakterystyczne cechy i parametry. Obowiązek wskazania producenta, modelu oraz PN dotyczy również elementów składowych urządzeń typu „składak”, a także tych elementów i akcesoriów, które nie znajdują się w PN urządzenia, a są oferowane przez Wykonawcę dodatkowo, w celu spełnienia wymagań zamawiającego, określonych w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30213100-6 - Komputery przenośne

4.5.5.) Wartość części: 22600,00 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych”. Część 1C-Monitor, drukarki, skaner.Szczegółowy opis zamówienia zawiera Formularz asortymentowy, stanowiący Załącznik nr 1do SWZ oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik od 1A do 1E do SWZ.c) Wykonawca w „Formularzu asortymentowym”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, musi jednoznacznie określić przedmiot oferty, tj. wskazać producenta urządzenia, jego model oraz oznaczenie, tzw. Part number (PN), tj. indywidualny numer nadany przez producenta urządzenia, określający jego charakterystyczne cechy i parametry. Obowiązek wskazania producenta, modelu oraz PN dotyczy również elementów składowych urządzeń typu „składak”, a także tych elementów i akcesoriów, które nie znajdują się w PN urządzenia, a są oferowane przez Wykonawcę dodatkowo, w celu spełnienia wymagań zamawiającego, określonych w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232110-8 - Drukarki laserowe

33195100-4 - Monitory

38520000-6 - Skanery

4.5.5.) Wartość części: 3180,00 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych”. Część 1D-Myszka komputerowa.Szczegółowy opis zamówienia zawiera Formularz asortymentowy, stanowiący Załącznik nr 1do SWZ oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik od 1A do 1E do SWZ.c) Wykonawca w „Formularzu asortymentowym”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, musi jednoznacznie określić przedmiot oferty, tj. wskazać producenta urządzenia, jego model oraz oznaczenie, tzw. Part number (PN), tj. indywidualny numer nadany przez producenta urządzenia, określający jego charakterystyczne cechy i parametry. Obowiązek wskazania producenta, modelu oraz PN dotyczy również elementów składowych urządzeń typu „składak”, a także tych elementów i akcesoriów, które nie znajdują się w PN urządzenia, a są oferowane przez Wykonawcę dodatkowo, w celu spełnienia wymagań zamawiającego, określonych w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30237410-6 - Myszka komputerowa

4.5.5.) Wartość części: 210,00 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „ Zakup i dostawa sprzętu komputerowego oraz urządzeń peryferyjnych”. Część 1D-Myszka komputerowa.Szczegółowy opis zamówienia zawiera Formularz asortymentowy, stanowiący Załącznik nr 1do SWZ oraz Formularz cenowy stanowiący załącznik od 1A do 1E do SWZ.c) Wykonawca w „Formularzu asortymentowym”, stanowiącym Załącznik nr 1 do SWZ, musi jednoznacznie określić przedmiot oferty, tj. wskazać producenta urządzenia, jego model oraz oznaczenie, tzw. Part number (PN), tj. indywidualny numer nadany przez producenta urządzenia, określający jego charakterystyczne cechy i parametry. Obowiązek wskazania producenta, modelu oraz PN dotyczy również elementów składowych urządzeń typu „składak”, a także tych elementów i akcesoriów, które nie znajdują się w PN urządzenia, a są oferowane przez Wykonawcę dodatkowo, w celu spełnienia wymagań zamawiającego, określonych w Załączniku nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 30200000-1 - Urządzenia komputerowe

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

30232000-4 - Sprzęt peryferyjny

30236000-2 - Różny sprzęt komputerowy

30236100-3 - Urządzenia rozszerzania pamięci

30237200-1 - Akcesoria komputerowe

30237230-0 - Pamięci

4.5.5.) Wartość części: 4460,00 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Nie rozstrzygnięto

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22893,99 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 27053,85 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22893,99 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: ICOD.PL Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5472161032

7.3.3) Ulica: Michała Grazyńskiego 51

7.3.4) Miejscowość: Bielsko-Biała

7.3.5) Kod pocztowy: 43-300

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22893,99 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3314,85 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 3565,77 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3565,77 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter-Komet PC Michalski, Jencz sp.j

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 72510004111

7.3.3) Ulica: W.Wróblewskiego 16/18

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-578

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3565,77 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 220,17 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 325,95 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 220,17 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Inter-Komet PC Michalski, Jencz Sp.j

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7251004111

7.3.3) Ulica: W.Wróblewskiego 16/18

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 93-578

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 220,17 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4651,32 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 4773,63 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4651,32 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: "e-Tech"Jacek Sójka Spółka jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7282680876

7.3.3) Ulica: Nowa 29/31

7.3.4) Miejscowość: Łódź

7.3.5) Kod pocztowy: 90-030

7.3.6.) Województwo: łódzkie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-05-31

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4651,32 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 7 dni

2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.