eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Przebudowa budynku byłej szkoły m.in. na Dzienny Dom "SENIOR+"



Ogłoszenie z dnia 2022-03-24


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Przebudowa budynku byłej szkoły m.in. na Dzienny Dom "SENIOR+”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Głuchołazy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531412792

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Rynek 15

1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@glucholazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glucholazy.pl/1189/strona-glowna.html

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://bip.glucholazy.pl/3583/1034/luty.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Przebudowa budynku byłej szkoły m.in. na Dzienny Dom "SENIOR+”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5bc8fd84-8fd4-11ec-9bc1-c2db95d08897

2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096709

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00019575/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.5 Przebudowa Budynku byłej szkoły m.in. na Dzienny Dom "SENIOR+"

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00060395/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP.271.1.6.2022.JSz

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 1: Przebudowa Budynku byłej Szkoły na Świetlice Socjoterapeutyczną w systemie zaprojektuj i wybuduj
Przedmiot zadania obejmuje w szczególności:
1) wykonanie badań i analiz przedprojektowych, niezbędnych do zaprojektowania i realizacji inwestycji
2) wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla w/w wymienionych Programów Funkcjonalno użytkowych
3) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej / jeśli będzie wymagane
5) wykonanie przedmiarów i kosztorysów,
6) Wykonanie ekspertyzy technicznej, zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
7) sporządzenie informacji dotyczącej zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
8) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, zezwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
9) pełnienie nadzoru autorskiego,
10) wykonanie wszelkich robót budowlano-instalacyjnych oraz dostaw na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w oparciu o założenia Programów Funkcjonalno – Użytkowych:
-dostosowanie pomieszczeń 2 piętra budynku do nowej funkcji ,
- adaptacja części poddasza nieużytkowego dla potrzeb świetlicy socjoterapeutycznej,
- przebudowę klatki schodowej z usytuowaniem dźwigu,
-dobudowę platformy do transportu osób niepełnosprawnych i schodów zewnętrznych od strony wschodniej wraz z wykonaniem nowego wejścia do budynku,
-prace rozbiórkowe i wyburzeniowe,
-prace budowlane i instalacyjne,
11) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
12) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne, podczas realizacji zadania, do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt 1-11.
3.2.2 Zakres zadania określa Program Funkcjonalno użytkowy „Przebudowa Budynku byłej Szkoły na świetlicę Socjoterapeutyczną i Pomieszczenia biurowe – aktualizacja”. (Część dotycząca świetlicy socjoterapeutycznej + m.in.: schody zewnętrzne podnośnik dla osoby niepełnosprawnej, przebudowa klatki + dźwig) stanowiący załącznik nr 1a do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 1175249,86 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 2 : Przebudowa Budynku Byłej Świetlicy Szkolnej na Kuchnię z Jadalnią w systemie zaprojektuj i wybuduj
Przedmiot zadania obejmuje w szczególności:
1) wykonanie badań i analiz przedprojektowych, niezbędnych do zaprojektowania i realizacji inwestycji ,
2) wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla w/w wymienionych Programów Funkcjonalno użytkowych,
3) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej / jeśli będzie wymagane ,
5) wykonanie przedmiarów i kosztorysów,
6) Wykonanie ekspertyzy technicznej, zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
7) sporządzenie informacji dotyczącej zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
8) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, zezwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
9) pełnienie nadzoru autorskiego,
10) wykonanie wszelkich robót budowlano-instalacyjnych oraz dostaw na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w oparciu o założenia Programów Funkcjonalno – Użytkowych:
-dostosowanie pomieszczeń budynku do nowej funkcji,
-zmianę zagospodarowania terenu w bezpośrednim sąsiedztwie budynku polegającą na wykonaniu nowych chodników, dróg dojazdowych, pochylni, murów oporowych, schodów terenowych,
-prace rozbiórkowe i wyburzeniowe,
-prace budowlano instalacyjne,
11) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
12) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne, podczas realizacji zadania, do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt 1-11.
Zakres zadania określa Program Funkcjonalno użytkowy „PRZEBUDOWA BUDYNKU BYŁEJ ŚWIETLICY SZKOLNEJ NA KUCHNIĘ Z JADALNIĄ POLSKIEGO KOMITETU POMOCY SPOŁECZNEJ” stanowiący załącznik nr 1b do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 996937,42 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Część 3: Remont Budynku Sali Gimnastycznej w systemie zaprojektuj i wybuduj.
Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności:
1) wykonanie badań i analiz przedprojektowych, niezbędnych do zaprojektowania i realizacji inwestycji
2) wykonanie projektów budowlanych i wykonawczych dla w/w wymienionych Programów Funkcjonalno użytkowych
3) wykonanie specyfikacji technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych,
4) uzyskanie decyzji o pozwoleniu na budowę lub zgłoszenia organowi administracji architektoniczno-budowlanej / jeśli będzie wymagane
5) wykonanie przedmiarów i kosztorysów,
6) Wykonanie ekspertyzy technicznej, zgodnie z § 2 ust. 2 rozporządzenia Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie,
7) sporządzenie informacji dotyczącej zasad bezpieczeństwa i ochrony zdrowia,
8) uzyskanie wymaganych opinii, uzgodnień, zezwoleń i sprawdzeń rozwiązań projektowych w zakresie wynikającym z przepisów,
9) pełnienie nadzoru autorskiego,
10) wykonanie wszelkich robót budowlano-instalacyjnych oraz dostaw na podstawie opracowanej dokumentacji projektowej w oparciu o założenia Programów Funkcjonalno – Użytkowych:
- renowacja pokrycia dachowego z wymianą instalacji odgromowej i odwadniającej,
- prace renowacyjne w pomieszczeniach,
- prace rozbiórkowe i wyburzeniowe,
- prace budowlane i instalacyjne,
11) wykonanie dokumentacji powykonawczej,
12) wykonanie wszelkich innych czynności, jakie okażą się niezbędne, podczas realizacji zadania, do wykonania obowiązków lub rezultatów wskazanych w pkt 1-11.

Zakres zadania określa Program Funkcjonalno użytkowy „„REMONT BUDYNKU SALI GIMNASTYCZNEJ” stanowiący załącznik nr 1c do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 71220000-6 - Usługi projektowania architektonicznego

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45000000-7 - Roboty budowlane

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

4.5.5.) Wartość części: 131465,69 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę 2 833 493,16 zł brutto, w tym:
na Część 1: Przebudowa Budynku byłej Szkoły na Świetlice Socjoterapeutyczną w systemie zaprojektuj i wybuduj, kwotę 1 445 557, 33 zł brutto
na Część 2 : Przebudowa Budynku Byłej Świetlicy Szkolnej na Kuchnię z Jadalnią w systemie zaprojektuj i wybuduj, kwotę 1 226 233,03 zł brutto
na Część 3: Remont Budynku Sali Gimnastycznej w systemie zaprojektuj i wybuduj, kwotę 161 702,80 zł brutto.
W postępowaniu wpłynęła 1 oferta złożona przez : Zakład Budowlany Benedykt Koźbiał , 48-300 Nysa ul. Gołębia 1.
Wykonawca zaproponował ceną:
Na Część 1: 1 923 751,75 zł
Na Część 2 : 1 339 600,61 zł
Na Część 3 : 163 590,40 zł
Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty dla Części 1 i dla Części 2 zamówienia.
Z uwagi na powyższe unieważnił postępowanie w Części 1: Przebudowa Budynku byłej Szkoły na Świetlice Socjoterapeutyczną w systemie zaprojektuj i wybuduj i w Części 2: Przebudowa Budynku Byłej Świetlicy Szkolnej na Kuchnię z Jadalnią w systemie zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1923751,75 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1923751,75 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1923751,75 PLN

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Uzasadnienie prawne
Zamawiający unieważnił postępowanie na podstawie art. 255 pkt. 3) ustawy Pzp. Zamawiający unieważnia postępowanie o udzielenie zamówienia publicznego, jeżeli cena lub koszt oferty najkorzystniejszej lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, chyba że Zamawiający może zwiększyć tę kwotę do ceny lub kosztu najkorzystniejszej oferty.
Uzasadnienie faktyczne
Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie niniejszego zamówienia kwotę 2 833 493,16 zł brutto, w tym:
na Część 1: Przebudowa Budynku byłej Szkoły na Świetlice Socjoterapeutyczną w systemie zaprojektuj i wybuduj, kwotę 1 445 557, 33 zł brutto
na Część 2 : Przebudowa Budynku Byłej Świetlicy Szkolnej na Kuchnię z Jadalnią w systemie zaprojektuj i wybuduj, kwotę 1 226 233,03 zł brutto
na Część 3: Remont Budynku Sali Gimnastycznej w systemie zaprojektuj i wybuduj, kwotę 161 702,80 zł brutto.
W postępowaniu wpłynęła 1 oferta złożona przez : Zakład Budowlany Benedykt Koźbiał , 48-300 Nysa ul. Gołębia 1.
Wykonawca zaproponował ceną:
Na Część 1: 1 923 751,75 zł
Na Część 2 : 1 339 600,61 zł
Na Część 3 : 163 590,40 zł
Cena złożonej oferty przewyższa kwotę, jaką Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, a Zamawiający nie może zwiększyć tej kwoty do ceny złożonej oferty dla Części 1 i dla Części 2 zamówienia.
Z uwagi na powyższe unieważnił postępowanie w Części 1: Przebudowa Budynku byłej Szkoły na Świetlice Socjoterapeutyczną w systemie zaprojektuj i wybuduj i w Części 2: Przebudowa Budynku Byłej Świetlicy Szkolnej na Kuchnię z Jadalnią w systemie zaprojektuj i wybuduj.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1339600,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1339600,61 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1339600,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 163590,40 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 163590,40 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 163590,40 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Budowlany Benedykt Koźbiał

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7530007203

7.3.3) Ulica: Gołębia 1

7.3.4) Miejscowość: Nysa

7.3.5) Kod pocztowy: 48-300

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-23

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 163590,40 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.