Ogłoszenie z dnia 2022-03-24
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00028741/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-20
- 2022/BZP 00028741/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-01-20 (po zmianach)
- 2022/BZP 00030125/01 - Modyfikacja z dnia 2022-01-21
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
„Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Klimontów w 2022 roku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Klimontów
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 830409940
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Zysmana 1
1.5.2.) Miejscowość: Klimontów
1.5.3.) Kod pocztowy: 27-640
1.5.4.) Województwo: świętokrzyskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL722 - Sandomiersko-jędrzejowski
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: klimontow@klimontow.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: klimontow.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://klimontow.ezamawiajacy.pl/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Klimontów w 2022 roku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5b47cadc-79f6-11ec-beb3-a2bfa38226ab
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096619
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-24
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00028741/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PG.271.1.2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 164026,28 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest: „Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Klimontów w 2022 roku” od poniedziałku do piątku poza dniami wolnymi ustawowo.1. linia komunikacyjna nr 1: Klimontów - Ossolin - Klimontów przez (Klimontów, Adamczowice, Dziewków, Węgrce Szlacheckie, Nasławice, Krobielice, Ossolin, Wilkowice, Goźlice, Grabina, Zakrzów, Pęchów, Klimontów) długość trasy ok. 23 km, ilość przystanków minimum 23, ilość połączeń dziennie 2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 33683,98 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Klimontów w 2022 roku” od poniedziałku do piątku poza dniami wolnymi ustawowo.2. linia komunikacyjna nr 2: Klimontów - Kępie - Klimontów przez (Klimontów, Byszówka, Borek, Kępie, Borek, Byszówka, Klimontów) długość trasy ok. 13 km, ilość przystanków minimum 12, ilość połączeń dziennie 2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 19038,76 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Klimontów w 2022 roku” od poniedziałku do piątku poza dniami wolnymi ustawowo.3. linia komunikacyjna nr 3: Klimontów - Konary - Klimontów przez (Klimontów, Górki Klimontowskie, Nowa Wieś, Olbierzowice, Ułanowice, Konary, Kolonia Konary, Pokrzywianka, Górki Klimontowskie, Klimontów) długość trasy ok. 25 km, ilość przystanków minimum18, ilość połączeń dziennie 2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 36613,01 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Klimontów w 2022 roku” od poniedziałku do piątku poza dniami wolnymi ustawowo.4. linia komunikacyjna nr 4: Klimontów Płaczkowice przez Pokrzywianka (Klimontów, Górki Klimontowskie, Pokrzywianka, Beradz, Płaczkowice) ) długość trasy ok. 8 km, ilość przystanków minimum5, ilość połączeń dziennie 4,
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 23432,33 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Klimontów w 2022 roku” od poniedziałku do piątku poza dniami wolnymi ustawowo.5. linia komunikacyjna nr 5: Klimontów - Byszów przez Adamczowice, Przybysławice - długość trasy ok. 9 km, ilość przystanków minimum 9, ilość połączeń dziennie 4,
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 26361,37 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
„Świadczenie usług w zakresie publicznego transportu zbiorowego na terenie Gminy Klimontów w 2022 roku” od poniedziałku do piątku poza dniami wolnymi ustawowo.6. linia komunikacyjna nr 6: Klimontów - Rybnica - Klimontów przez (Szymanowice Górne, Szymanowice Dolne, Nawodzice, Rybnica, Szymanowice Dolne, Szymanowice Górne, Klimontów) długość trasy ok. 17 km, ilość przystanków minimum16, ilość połączeń dziennie 2,
4.5.3.) Główny kod CPV: 60100000-9 - Usługi w zakresie transportu drogowego
4.5.5.) Wartość części: 24896,85 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 53544,92 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 89056,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 53544,92 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Grzegorz Polit
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641723765
7.3.4) Miejscowość: Zakrzów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-640
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 53544,92 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 30642,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 50336,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 30642,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe MINIBUS Ryszard Krupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641123232
7.3.4) Miejscowość: Ułanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-640
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PRZEWOZOWE"MINIBUS" -RYSZARD KRUPA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PRZEWOZOWE"MINIBUS" -RYSZARD KRUPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 30642,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 49610,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 96800,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 49610,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Grzegorz Polit
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641723765
7.3.4) Miejscowość: Zakrzów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-640
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 49610,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 31750,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61952,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 31750,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przewóz Osób Grzegorz Polit
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641723765
7.3.4) Miejscowość: Zakrzów
7.3.5) Kod pocztowy: 27-640
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 31750,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 42427,44 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 69696,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 42427,44 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe MINIBUS Ryszard Krupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641123232
7.3.4) Miejscowość: Ułanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-640
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PRZEWOZOWE"MINIBUS" -RYSZARD KRUPA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PRZEWOZOWE"MINIBUS" -RYSZARD KRUPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 42427,44 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 40070,36 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 65824,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 40070,36 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Usługi Przewozowe MINIBUS Ryszard Krupa
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8641123232
7.3.4) Miejscowość: Ułanowice
7.3.5) Kod pocztowy: 27-640
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
USŁUGI PRZEWOZOWE"MINIBUS" -RYSZARD KRUPA
jakie przetargi wygrała firma
USŁUGI PRZEWOZOWE"MINIBUS" -RYSZARD KRUPA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-03-10
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 40070,36 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-12-31INNE PRZETARGI KLIMONTÓW
- "Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej nr 331044T Adamczowice-Kolonia Ossolin wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej"
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej budowy drogi gminnej nr 331020T Szymanowice Dolne -wysypisko śmieci wraz z uzyskaniem decyzji zezwalającej na realizację inwestycji drogowej
- Opracowanie dokumentacji projektowo kosztorysowej łącznika sieci wodociągowej w miejscowości Konary/Konary-Kolonia Gmina Klimontów
- Rozbudowa sieć wodociągowa z przyłączami w miejscowości Kroblice, Adamczowice gmina Klimontów
więcej: przetargi KLIMONTÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Świadczenie usług dowozu i odwozu uczniów niepełnosprawnych z terenu Chojnowa do placówek oświatowych wraz z zapewnieniem opieki w czasie przejazdu w roku szkolnym 2025/2026"
- Sukcesywna dostawa kruszywa na terenie gminy Głusk z przeznaczeniem na bieżące utrzymanie i remonty dróg gminnych i osiedlowych w latach 2025 - 2026
- Wykonywanie usług przewozu autobusami dzieci i młodzieży do szkół i placówek oświatowych w Gminie Lwówek w okresie dwóch lat (w roku szkolnym 2025/2026 i 2026/2027), w podziale na trzy części.
- Kompleksowa usługa transportu obiektów na wystawę "Józef Chełmoński" realizowanej w Muzeum Narodowym w Krakowie
- Sukcesywna dostawa kruszywa w 2025 roku
- Świadczenie usług transportu drogowego na rzecz Kociewskiego Centrum Zdrowia Sp. z o.o.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.