Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00062539/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-18
- 2022/BZP 00069048/01 - Modyfikacja z dnia 2022-02-25
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
dostawa w formie leasingu operacyjnego używanych pojazdów specjalistycznych typu „śmieciarka” do zbierania odpadów komunalnych dla PUK Sp. o.o. Mosina
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania1.2.) Nazwa zamawiającego: "PRZEDSIĘBIORSTWO USŁUG KOMUNALNYCH" SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ W MOSINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 366024391
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Sowiniecka 6G
1.5.2.) Miejscowość: Mosina
1.5.3.) Kod pocztowy: 62-050
1.5.4.) Województwo: wielkopolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL418 - Poznański
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@pukmosina.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.pukmosina.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://platformazakupowa.pl/pn/zukpukmosina1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
dostawa w formie leasingu operacyjnego używanych pojazdów specjalistycznych typu „śmieciarka” do zbierania odpadów komunalnych dla PUK Sp. o.o. Mosina2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-941372bf-90dc-11ec-94c8-de8df8ed9da1
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096476
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00062539/02
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: PUK Mosina 1-TPBN/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu jednego używanego pojazdu specjalistycznego typu „śmieciarka”, jednokomorowego przeznaczonego do zbiórki odpadów, umożliwiającego opróżnianie pojemników o pojemności 120-1100l wykonanym zgodnie z normą EN1501-1 lub równoważną.2. Warunki leasingu:
2.1. okres leasingu: nie dłuższy niż 36 miesięcy (3 lata) w kolejnych 35 (słownie: trzydziestu pięciu) równych, niezmiennych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie harmonogramu spłat dołączonego do umowy;
2.2. raty: raty leasingowe o stałym, niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy;
2.3. wpłata wstępna: 20% wartości przedmiotu zamówienia netto, płatna jednorazowo w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy leasingowej;
2.4. opcja wykupu – ostatnia rata (36 rata) stanowi wykup na własność pojazdu pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu;
2.5. nie dopuszcza się ustanowienia zabezpieczeń umowy leasingu (np. weksel).
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
66114000-2 - Usługi leasingu finansowego
4.5.5.) Wartość części: 432896,10 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu jednego używanego pojazdu specjalistycznego typu „śmieciarka”, jednokomorowego przeznaczonego do zbiórki odpadów, umożliwiającego opróżnianie pojemników o pojemności 120-1100l wykonanym zgodnie z normą EN1501-1 lub równoważną.2. Warunki leasingu:
2.1. okres leasingu: nie dłuższy niż 36 miesięcy (3 lata) w kolejnych 35 (słownie: trzydziestu pięciu) równych, niezmiennych ratach leasingowych, płatnych raz w miesiącu na podstawie harmonogramu spłat dołączonego do umowy;
2.2. raty: raty leasingowe o stałym, niezmiennym oprocentowaniu w trakcie trwania umowy;
2.3. wpłata wstępna: 20% wartości przedmiotu zamówienia netto, płatna jednorazowo w ciągu 7 dni od daty podpisania umowy leasingowej;
2.4. opcja wykupu – ostatnia rata (36 rata) stanowi wykup na własność pojazdu pod warunkiem spłacenia wszelkich należności wynikających z umowy leasingu;
2.5. nie dopuszcza się ustanowienia zabezpieczeń umowy leasingu (np. weksel).
3. Przedmiot zamówienia został szczegółowo opisany w Załączniku nr 2 do SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 34144510-6 - Pojazdy do transportu odpadów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
34144511-3 - Pojazdy do zbierania odpadów
4.5.5.) Wartość części: 402855,95 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w zakresie części nr 1 – śmieciarka do zbierania odpadów komunalnych nr 1, została złożona jedna oferta – konsorcjum firm w składzie: Europejski Fundusz Leasingowy S.A. (Lider konsorcjum) oraz MERCEDES MARTRUCK POJAZDY SPECJALNE Sp. z o.o. (Partner konsorcjum).
Zamawiający unieważnienia postępowanie, w zakresie części nr 1 – śmieciarka do zbierania odpadów komunalnych nr 1, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na sfinansowanie zamówienia, w zakresie części nr 1 – śmieciarka do zbierania odpadów komunalnych nr 1, Zamawiający zamierzał przeznaczyć 500 000,00 PLN brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną, w zakresie części nr 1 – śmieciarka do zbierania odpadów komunalnych nr 1, to 572 762,60 PLN brutto.
Ponadto suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 215.000 euro (netto), od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, mając na względzie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa Unii Europejskiej.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W postępowaniu, w zakresie części nr 2 – śmieciarka do zbierania odpadów komunalnych nr 2, została złożona jedna oferta – konsorcjum firm w składzie: Europejski Fundusz Leasingowy S.A. (Lider konsorcjum) oraz MERCEDES MARTRUCK POJAZDY SPECJALNE Sp. z o.o. (Partner konsorcjum).
Zamawiający unieważnienia postępowanie, w zakresie części nr 2 – śmieciarka do zbierania odpadów komunalnych nr 2, jeżeli cena najkorzystniejszej oferty lub oferta z najniższą ceną przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na sfinansowanie zamówienia, w zakresie części nr 2 – śmieciarka do zbierania odpadów komunalnych nr 2, Zamawiający zamierzał przeznaczyć 500 000,00 PLN brutto.
Cena najkorzystniejszej oferty lub oferty z najniższą ceną, w zakresie części nr 2 – śmieciarka do zbierania odpadów komunalnych nr 2, to 640 227,55 PLN brutto.
Ponadto suma wszystkich części zamówienia, w których zostały złożone najkorzystniejsze oferty, przekracza kwotę 215.000 euro (netto), od której to kwoty jest uzależniony obowiązek przekazywania ogłoszeń Urzędowi Publikacji Unii Europejskiej, mając na względzie obowiązujące w tym zakresie przepisy prawa Unii Europejskiej.
INNE PRZETARGI Z MOSINY
więcej: przetargi w Mosinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawa w formie leasingu operacyjnego samochodu osobowego dla Mazowieckiego Szpitala Wojewódzkiego Drewnica Sp. z o.o. z opcją wykupu przez Zamawiającego."
- Usługa leasingu operacyjnego z opcją wykupu używanego pojazdu ciężarowego - śmieciarki
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego fabrycznie nowego samochodu z zabudową asenizacyjną
- Dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego samochodu dostawczego typu wywrotka z zabudową brygadową
- Zakup i dostawa w formie leasingu operacyjnego z opcją wykupu fabrycznie nowego ciągnika dla Pomiechowskiego Przedsiębiorstwa Wielobranżowego "WKRA" Sp. z o.o.
- Dostawa w ramach leasingu operacyjnego ładowarki teleskopowej - postępowanie II
więcej: Pojazdy do transportu odpadów »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.