eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Stary Folwark › Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku oraz Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku

Porêczenia kontraktowe dla firm startuj±cych w przetargach publicznych




Og³oszenie z dnia 2024-02-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Dostawy
Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej
w Starym Folwarku oraz Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SZKO£A PODSTAWOWA IM. MARII KONOPNICKIEJ W STARYM FOLWARKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 001145137

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: 49

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Stary Folwark

1.5.3.) Kod pocztowy: 16-402

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL843 - Suwalski

1.5.7.) Numer telefonu: 875637761

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@staryfolwark.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.staryfolwark.edu.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka bud¿etowa

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej
w Starym Folwarku oraz Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a19d82c4-c5de-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00096418

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00096413/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.2.1 Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku oraz Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a19d82c4-c5de-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja pomiêdzy Zamawiaj±cym a Wykonawcami w szczególno¶ci sk³adanie o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz przekazywanie informacji odbywa siê
elektronicznie przy u¿yciu Platformy e-Zamówienia, która jest dostêpna pod adresem https://ezamowienia.gov.pl/pl/ oraz za pomoc± poczty elektronicznej wskazanej poni¿ej:
sekretariat@staryfolwark.edu.pl
(nie dotyczy sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu).
Sposób z³o¿enia zosta³ opisany w pkt. 12 SWZ.
Maksymalny rozmiar plików przes³anych za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” wynosi 150 MB.
W korespondencji zwi±zanej z niniejszym postêpowaniem Wykonawcy powinni pos³ugiwaæ siê nastêpuj±cym znakiem postêpowania: SP.363.1.2024 (nr sprawy) oraz numerem postêpowania na Platformie ocds-148610-a19d82c4-c5de-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1.
link do postêpowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a19d82c4-c5de-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: Korzystanie z Platformy e-Zamówienia jest bezp³atne.
Przegl±danie i pobieranie publicznej tre¶ci dokumentacji postêpowania nie
wymaga posiadania konta na Platformie e-Zamówienia. Komunikacja w postêpowaniu, z wy³±czeniem sk³adania ofert/wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, odbywa siê drog± elektroniczn± za po¶rednictwem formularzy do komunikacji dostêpnych w zak³adce „Formularze” („Formularze do komunikacji”). Za po¶rednictwem „Formularzy do komunikacji” odbywa siê w szczególno¶ci przekazywanie wezwañ i zawiadomieñ, zadawanie pytañ i udzielanie odpowiedzi. Formularze do komunikacji umo¿liwiaj± równie¿ do³±czenie za³±cznika do przes³anej wiadomo¶ci (przycisk „dodaj za³±cznik”).
W przypadku za³±czników, które s± zgodne z ustaw± Pzp lub rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów w sprawie wymagañ dla dokumentów elektronicznych, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym,
mog± byæ opatrzone zgodnie z wyborem Wykonawcy/Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia/podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, podpisem zewnêtrznym lub wewnêtrznym.
W zale¿no¶ci od rodzaju podpisu i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) dodaje siê do przes³anej wiadomo¶ci uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny). Mo¿liwo¶æ korzystania w postêpowaniu z „Formularzy do komunikacji” w pe³nym zakresie wymaga posiadania konta „Wykonawcy” na Platformie e-zamówienia oraz zalogowania siê na Platformie e Zamówienia. Do korzystania z „Formularzy do komunikacji”
s³u¿±cych do zadawania pytañ dotycz±cych tre¶ci dokumentów zamówienia wystarczaj±ce jest posiadanie tzw., konta uproszczonego na Platformie e-Zamówienia.
Maksymalny ³±czny rozmiar plików stanowi±cych ofertê lub sk³adanych wraz z ofert± to 250 MB.
Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania, na której udostêpniana bêdzie SWZ, zmiany i wyja¶nienia tre¶ci SWZ oraz inne dokumenty zamówienia bezpo¶rednio zwi±zane z postêpowaniem o udzielenie zamówienia: https://ezamowienia.gov.pl/pl/ link do postêpowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a19d82c4-c5de-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1
Do przes³ania dokumentów niezbêdne jest posiadanie kwalifikowalnego podpisu elektronicznego lub podpisu zaufanego lub podpisu osobistego w celu potwierdzenia czynno¶ci z³o¿enia oferty. Wa¿ne zalecenie! W zale¿no¶ci od formatu kwalifikowalnego podpisu (PAdES, XAdES) i jego typu (zewnêtrzny, wewnêtrzny) Wykonawca do³±cza do Systemu uprzednio podpisane dokumenty wraz z wygenerowanym plikiem podpisu (typ zewnêtrzny) lub dokument z wszytym podpisem (typ wewnêtrzny):
1) dokumenty w formacie „pdf” nale¿y podpisywaæ tylko formatem PAdES;
2) Zamawiaj±cy dopuszcza podpisanie dokumentów w formacie innym ni¿ „pdf”, wtedy nale¿y u¿yæ formatu XAdES.
Minimalne wymagania techniczne dotycz±ce sprzêtu u¿ywanego w celu korzystania z us³ug Platformy e-Zamówienia oraz informacje
dotycz±ce specyfikacji po³±czenia okre¶la Regulamin e-Zamówienia.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku
z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawach swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Szko³a Podstawowa im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku - Dyrektor Szko³y, Stary Folwark 49, 16-402 Suwa³ki, tel. (87) 563 77 61, email szkola@staryfolwark.edu.pl;
2) inspektorem ochrony danych osobowych w Szkole Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku jest Pani Katarzyna ¯uk, tel. 698032972 email, k.zuk.iod@gmail.com ;
3) dane osobowe przetwarzane bêd± w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzie-lenia zamówienia publicznego pn. Dostawa oleju opa³owego do Szko³y Pod-stawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku oraz Punktu Przed-szkolnego w Starym Folwarku w trybie podstawowym bez negocjacji;
4) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c, e oraz art. 10 RODO w zwi±zku z zawarciem oraz wykonaniem Umowy, rozliczeniem umowy, realizacj± i rozliczeniem dofinansowania, monitoringiem i ewaluacj± projektu, sprawozdawczo¶ci± oraz kontrol± organów zewnêtrznych, której Pañstwo s± stron± w zwi±zku z wype³nieniem obowi±zku prawnego ci±¿±cego na administratorze oraz w zwi±zku z wykonaniem zadania realizowanego w interesie publicznym;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 5) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 74 ustawy z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. – Prawo zamówieñ publicznych ( tj. Dz. U. z 2023 r. poz. 1605 ze zm.), dalej „ustawa Pzp”, przepisy ustawy z dnia 6 wrze¶nia 2001 r. o do-stêpie do informacji publicznej (tj. Dz.U. z 2022 r. poz. 902 z pó¼n. zm.) , przepisy w³a¶ciwe dla instytucji kontrolnych wobec Zamawiaj±cego;
6) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, w sposób gwarantuj±cy jego nienaruszalno¶æ, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy. Okresy te dotycz± równie¿ Wykonawców, którzy z³o¿yli oferty i nie zosta³y one uznane jako najkorzystniejszej. Okres przechowywania danych mo¿e zostaæ ka¿dorazowo przed³u¿ony o okres przedawnienia roszczeñ, je¿eli przetwarzanie danych bêdzie niezbêdne do dochodzenia roszczeñ lub do obrony przed takimi roszczeniami przez administratora danych. Ponadto okres przechowywania danych mo¿e zostaæ przed³u¿ony na okres potrzebny do przeprowadzenia archiwizacji;
7) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp;
8) w odniesieniu do pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
9) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania pani/Pana danych osobowych*;
c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO**;
d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO przy czym skorzystanie z ww. uprawnieñ nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielnie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp;
10) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o których mowa w art.20 RODO;
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

* Wyja¶nienie: skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania
o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników
** Wyja¶nienie: prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: SP.363.1.2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

3.1. Przedmiotem zamówienia jest sukcesywna dostawa oleju opa³owego lekkiego do celów grzewczych do Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku, Stary Folwark 49, 16-402 Suwa³ki oraz Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku, Stary Folwark 42, 16-402 Suwa³ki. Olej opa³owy powinien spe³niaæ wymagania Zamawiaj±cego, zgodnie z zapisami niniejszej SWZ. Dostarczony olej opa³owy powinien spe³niaæ odpowiednie wymagania jako¶ciowe i musi charakteryzowaæ siê parametrami nie gorszymi ni¿ poni¿ej wymienione:
1) gêsto¶æ w temperaturze 15oC (nie wy¿sza ni¿) 860 kg/m3;
2) lepko¶æ kinematyczna w temperaturze 20oC (nie wiêksza ni¿) 6 mm2/s;
3) temperatura p³yniêcia (nie wy¿sza ni¿) -20 oC;
4) temperatura zap³onu (nie mniejsza ni¿) 56oC;
5) zawarto¶æ wody (nie wy¿sza ni¿ ) 200mg/kg;
6) zawarto¶æ siarki (nie wiêcej ni¿) 0,10%;
7) warto¶æ opa³owa (nie mniejsza ni¿) 42,6 MJ/kg;
8) zawarto¶æ znacznika (nie wy¿sza ni¿) 9 mg/l;
9) barwa czerwona.
3.2. Planowana sukcesywnie wed³ug potrzeb Zamawiaj±cego ³±czna dostawa ilo¶ci oleju opa³owego to 26 400 litrów (tj. 24 000 litrów Szko³a Podstawowa i 2 400 litrów Punkt Przedszkolny)
Pojemno¶æ zbiorników na olej opa³owy wynosi:
1) Punkt Przedszkolny – 1 000 l;
2) Szko³a Podstawowa – 10 000 l.

3.3. Zamawiaj±cy zastrzega sobie prawo zmniejszenia zamówienia w zale¿no¶ci od faktycznego zu¿ycia oleju opa³owego, które uzale¿nione bêdzie miêdzy innymi od warunków pogodowych. Minimalna warto¶æ zamówienia, która bêdzie zrealizowana (zamówiona) przez Zamawiaj±cego w ramach niniejszego zamówienia wyniesie nie mniej ni¿ 30 % warto¶ci ³±cznej warto¶ci zamówienia.
Wykonawca zobowi±zuje siê zrealizowaæ sukcesywne dostawy oleju opa³owego lekkiego, odpowiednio oznaczonymi i przystosowanymi w³asnymi ¶rodkami transportowymi posiadaj±cymi wa¿ne ¶wiadectwa legalizacji liczników, z nienaruszonym oplombowaniem, na w³asny koszt i ryzyko, wraz z za³adunkiem, roz³adunkiem opa³u w miejscu wskazanym przez Zamawiaj±cego na terenie Szko³y Podstawowej im. Marii Konopnickiej w Starym Folwarku oraz Punktu Przedszkolnego w Starym Folwarku, zgodnie ze z³o¿onym zamówieniem. Autocysterny realizuj±ce dostawy musz± byæ wyposa¿one w pompy wraz z legalizowanym uk³adem pomiarowo-wydawczym z mo¿liwo¶ci± odczytu pomiaru.
3.4. Przedmiot zamówienia musi odpowiadaæ warunkom okre¶lonym w:
1) Obowi±zuj±cej w Polsce normy PN-C-96024:2020-12 lub równowa¿nej;
2) Rozporz±dzeniu Ministra Energii z dnia 1 grudnia 2016 r. w sprawie wymagañ jako¶ciowych dotycz±cych zawarto¶ci siarki dla olejów oraz rodzajów instalacji i warunków, w których bêd± stosowane ciê¿kie oleje opa³owe (Dz.U. z 2016 r. poz. 2008 z pó¼n. zm.);
3) Rozporz±dzeniu Ministra Finansów z dnia 11 wrze¶nia 2019 r. w sprawie znakowania i barwienia wyrobów energetycznych (Dz. z 2019 r. poz. 1822 z pó¼n. zm.);
4) Ustawie o systemie monitorowania i kontrolowania jako¶ci paliw z dnia 25 sierpnia 2006 r. (Dz. z 2022 r. poz. 1315 z pó¼n. zm.) oraz przepisom wykonawczym wydanym na jej podstawie, w szczególno¶ci Rozporz±dzeniu Ministra Gospodarki w sprawie wymagañ jako¶ciowych dla paliw ciek³ych z dnia 9 pa¼dziernika 2015 r. (Dz.U. z 2015 roku poz. 1680 z pó¼n. zm.)
3.5. Zamawiaj±cy nie dopuszcza sk³adania ofert czê¶ciowych. Podzia³ na czê¶ci spowodowa³by nadmierne koszty wykonania zamówienia oraz powa¿ne trudno¶ci w skoordynowaniu dzia³añ ró¿nych Wykonawców co skutkowa³oby nieprawid³ow± realizacj± zamówienia. Dzielenie zamówienia na czê¶ci mog³oby skutkowaæ zwiêkszeniem nak³adów finansowych po stronie Zamawiaj±cego w celu realizacji zadania.

3.6. Kody CPV:
G³ówny:
09135100-5 olej opa³owy

3.7. Wymagania jako¶ciowe, o których mowa w art. 246 ust. 2 ustawy, Zamawiaj±cy szczegó³owo opisa³ w opisie przedmiotu zamówienia i za³±cznikach do SWZ. Opis ten wskazuje na wszystkie elementy, które maj± wp³yw na koszty zwi±zane z realizacj± przedmiotu zamówienia. Dziêki precyzyjnemu opisowi przedmiotu zamówienia, jedyna ró¿nica bêdzie zaoferowana cena (tzn. przedmiot zamówienia jest zestandaryzowany – identyczny, niezale¿nie od tego, który z wykonawców go wykona). Ponadto zakup i dostawa oleju opa³owego lekkiego jest dostawa powszechnie dostêpn± o ustalonych standardach jako¶ciowych.
3.8. Zamawiaj±cy nie stawia wymagañ wynikaj±cych z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, Zamawiaj±cy.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 09135100-5 - Olej opa³owy

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:

W celu wyboru najkorzystniejszej oferty Zamawiaj±cy przyj±³ nastêpuj±ce kryteria oceny ofert przypisuj±c im odpowiedni± wagê procentow±:

Kryterium Waga Sposób oceny
Cena -C 100 % C = (C minimalna/C badana) x 100 punktów, przy czym 1% odpowiada 1 pkt. Maksymalna liczba punktów w kryterium – 100 pkt.

Punkty za kryterium Cena (C) zostan± obliczone zgodnie z poni¿szym wzorem:
£±czna cena ofertowa (brutto) najtañszej oferty
C = ----------------------------------------------------------------------------------------- x 100 pkt
£±czna cena ofertowa (brutto) oferty ocenianej


W kryterium Cena (C), oferta z najni¿sz± cen± otrzyma maksymaln± liczbê punktów -100 punktów- a pozosta³e oferty po matematycznych przeliczeniu w odniesieniu do najni¿szej ceny odpowiednio mniej. Przy czym 1% odpowiada 1 pkt.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

6.1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu, na podstawie art. 108 ust.1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zanych w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego 1),2) (Dz.U. z 2022 r. poz. 835) i spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu okre¶lone w art. 112 pkt 2 ustawy Pzp dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku,
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawca posiada aktualn± koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku,
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
Zamawiaj±cy nie stawia szczegó³owych wymagañ w zakresie spe³niania tego warunku.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy na odrêbne wezwanie obejmuj±:
1) odpis lub informacjê z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji;
9.1. Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokumenty zgodnie z przepisami rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ Zamawiaj±cy od Wykonawcy.
9.2. Je¿eli Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentu, o których mowa w pkt 8.5.1 SWZ, sk³ada dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania, potwierdzaj±ce odpowiednio, ¿e nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci, jego aktywami nie zarz±dza likwidator lub s±d, nie zawar³ uk³adu wierzycielami, jego dzia³alno¶æ gospodarcza nie jest zawieszona ani nie znajduje siê on w innej tego rodzaju sytuacji wynikaj±cej z podobnej procedury przewidzianej w przepisach miejsca wszczêcia tej procedury.
9.3. Je¿eli w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument dotyczy, nie wydaje siê dokumentów, o których powy¿ej, zastêpuje siê je odpowiednio w ca³o¶ci lub w czê¶ci dokumentem zawieraj±cym odpowiednio o¶wiadczenie wykonawcy, ze wskazaniem osoby albo osób uprawnionych do jego reprezentacji, lub o¶wiadczenie osoby, której dokument mia³ dotyczyæ, z³o¿one pod przysiêg±, lub, je¿eli w kraju, w którym wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania lub miejsce zamieszkania ma osoba, której dokument mia³ dotyczyæ, nie ma przepisów o o¶wiadczeniu pod przysiêg±, z³o¿one przed organem s±dowym lub administracyjnym, notariuszem, organem samorz±du zawodowego lub gospodarczego, w³a¶ciwym ze wzglêdu na siedzibê lub miejsce zamieszkania wykonawcy lub miejsce zamieszkania osoby, której dokument mia³ dotyczyæ.
9.4. Dokumenty, o których mowa powy¿ej powinny byæ wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesiêcy przed ich z³o¿eniem.
9.5. Podmiotowe ¶rodki dowodowe, przedmiotowe ¶rodki dowodowe oraz inne dokumenty lub o¶wiadczenia, sporz±dzone w jêzyku obcym przekazuje siê wraz z t³umaczeniem na jêzyk polski.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Podmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane od Wykonawcy na odrêbne wezwanie obejmuj±:
koncesjê na prowadzenie dzia³alno¶ci gospodarczej w zakresie obrotu paliwami ciek³ymi, wydan± przez Prezesa Urzêdu Regulacji Energetyki.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

10.1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku, Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
10.2. Przepisy dotycz±ce Wykonawcy stosuje siê odpowiednio do Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia.
10.3. Je¿eli zosta³a wybrana oferta Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego kopii umowy reguluj±cej wspó³pracê tych Wykonawców.
10.4. Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o zamówienie ponosz± solidarn± odpowiedzialno¶æ za wykonanie umowy i wniesienie zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy (o ile by³o wymagane).
10.5. Dokument potwierdzaj±cy ustanowienie pe³nomocnika powinien zawieraæ:
1) wskazanie postêpowania o zamówienie publiczne, którego dotyczy;
2) Wykonawców ubiegaj±cych siê wspólnie o udzielenie zamówienia;
3) ustanowionego pe³nomocnika oraz
4) zakres jego umocowania.
10.6. Pe³nomocnictwo, sporz±dza siê w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Je¿eli Pe³nomocnictwo, zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym - mocodawcy, po¶wiadczaj±cym zgodno¶æ cyfrowego odwzorowania z dokumentem w postaci papierowej.
10.7. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, ¿aden z nich nie mo¿e podlegaæ wykluczeniu z powodu niespe³nienia warunków, o których mowa art. 108 ust. 1 oraz art. 109 ust. 1 pkt. 4 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zanych w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego 1),2) (Dz.U. z 2022 r. poz. 835).
10.8. W odniesieniu do warunku dotycz±cego uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, jest on spe³niony, je¿eli co najmniej jeden z Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielnie zamówienia posiada uprawnienia do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej i zrealizuje roboty budowlane, dostawy lub us³ugi, do których realizacji te uprawnienia s± wymagane. W takim przypadku Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± odpowiednio do wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
10.9. W przypadku, o którym mowa w pkt. 10.8, Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty budowlane, dostawy lub us³ugi wykonaj± poszczególni Wykonawcy.
10.10. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie o niepodleganiu wykluczeniu, sk³ada ka¿dy z Wykonawców.
10.11. Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie z Pe³nomocnikiem

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Istotne postanowienia umowy zawarte zosta³y w Za³±czniku nr 3 do SWZ.
Zamawiaj±cy przewiduje mo¿liwo¶æ zmiany zawartej umowy w stosunku do tre¶ci wybranej oferty w zakresie uregulowanym
w art. 454-455 ustawy Pzp oraz wskazanym w Projekcie umowy, stanowi±cym Za³±cznik nr 3 do SWZ.
Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzania okre¶lone zosta³y w pkt. 21 SWZ i w Projekcie umowy ze
wzglêdu na ograniczon± ilo¶æ znaków nie ma mo¿liwo¶ci ich przedstawienia w ca³o¶ci.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-16 17:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Wykonawca sk³ada ofertê poprzez Platformê e-Zamówienia za po¶rednictwem zak³adki „Oferty/wnioski”. Link do postêpowania https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-a19d82c4-c5de-11ee-bbfa-e29e26ebc6e1

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 17:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-16

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Termin wykonania zamówienia: do 12 miesiêcy od dnia podpisania umowy lub do wyczerpania limitu 26 400 litrów oleju opa³owego.

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.