Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00096209/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
- 2022/BZP 00096209/02 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-23 (po zmianach)
- 2022/BZP 00162029/01 - Wynik z dnia 2022-05-17
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Remonty cząstkowe nawierzchni bitumicznych dróg powiatowych powiatu radomskiego w 2022 roku
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG PUBLICZNYCH W RADOMIU
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 672007987
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: ul. Graniczna 24
1.4.2.) Miejscowość: Radom
1.4.3.) Kod pocztowy: 26-600
1.4.4.) Województwo: mazowieckie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL921 - Radomski
1.4.7.) Numer telefonu: 483815060
1.4.8.) Numer faksu: 483815060
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: sekretariat@pzdp.radom.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pzd-radom.finn.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka budżetowa
1.6.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Zarzadzanie drogami powiatowymi
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00096363
2.2.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.1.) Nazwa zmienianego ogłoszenia:
Ogłoszenie o zamówieniu,3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00096209/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA IX - POZOSTAŁE INFORMACJE3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
9.1. Informacje dodatkowe Przed zmianą:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (dla każdej z części zamówienia):
1) remonty cząstkowe – w terminie nie krótszym niż 60 dni i nie dłuższym niż 90 dni, licząc od dnia przekazania terenu budowy,
2) regulacja (naprawa) pionowych wpustów studni rewizyjnych oraz urządzeń ściekowych – w terminie 6 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy, jednak nie później niż do dnia 16 listopada 2021 roku (sukcesywnie według potrzeb na zlecenie Zamawiającego).
Termin wykonania zamówienia w zakresie remontów cząstkowych, o którym mowa w pkt 1ppkt 1 jest jednym z kryteriów oceny ofert.
2. Wykonawca przed podpisem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3% ceny brutto podanej w ofercie (zaokrąglonej do pełnych złotych).
3. Ofertę stanowią wypełniony Formularz „Oferta” oraz wypełniony odpowiedni dla danej części zamówienia Kosztorys ofertowy (Formularzu nr 2.1 – 2.2 do SWZ).
4. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w odniesieniu odpowiednio do Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów udostępniających zasoby, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
2) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 SWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – składane przez każdego z nich),
3) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 3 SWZ, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),
4) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 5 SWZ oraz zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ, podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy),
5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień Rozdziału XV SWZ,
6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1,
7) pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa o współdziałaniu) potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
Po zmianie:
1. Termin wykonania przedmiotu zamówienia (dla każdej z części zamówienia):
1) remonty cząstkowe – w terminie nie krótszym niż 60 dni i nie dłuższym niż 90 dni, licząc od dnia przekazania terenu budowy,
2) regulacja (naprawa) pionowych wpustów studni rewizyjnych oraz urządzeń ściekowych – w terminie 6 miesięcy od dnia przekazania terenu budowy, jednak nie później niż do dnia 16 listopada 2022 roku (sukcesywnie według potrzeb na zlecenie Zamawiającego).
Termin wykonania zamówienia w zakresie remontów cząstkowych, o którym mowa w pkt 1ppkt 1 jest jednym z kryteriów oceny ofert.
2. Wykonawca przed podpisem umowy zobowiązany jest do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy na kwotę stanowiącą 3% ceny brutto podanej w ofercie (zaokrąglonej do pełnych złotych).
3. Ofertę stanowią wypełniony Formularz „Oferta” oraz wypełniony odpowiedni dla danej części zamówienia Kosztorys ofertowy (Formularzu nr 2.1 – 2.2 do SWZ).
4. Wraz z ofertą Wykonawca jest zobowiązany złożyć:
1) odpis lub informację z Krajowego Rejestru Sądowego, Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej lub innego właściwego rejestru, w odniesieniu odpowiednio do Wykonawcy, Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie oraz podmiotów udostępniających zasoby, chyba że Zamawiający może je uzyskać za pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych,
2) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 3 SWZ (w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia – składane przez każdego z nich),
3) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale X ust. 3 SWZ, Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (jeżeli dotyczy),
4) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VIII ust. 5 SWZ oraz zobowiązanie, o którym mowa w Rozdziale IX ust. 3 SWZ, podmiotu udostępniającego zasoby (jeżeli dotyczy),
5) oryginał gwarancji lub poręczenia, jeżeli wadium wnoszone jest w innej formie niż pieniądz, z uwzględnieniem postanowień Rozdziału XV SWZ,
6) pełnomocnictwo lub inny dokument potwierdzający umocowanie do reprezentowania Wykonawcy lub podmiotu udostępniającego zasoby chyba, że umocowanie do reprezentacji wynika z dokumentów, o których mowa w pkt 1,
7) pełnomocnictwo lub inny dokument (np. umowa o współdziałaniu) potwierdzający umocowanie do reprezentowania wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
INNE PRZETARGI Z RADOMIA
- Budowa oświetlenia ulicy Sygietyńskiego w Radomiu
- Wykonanie utwardzenia ul. Rodziny Graboszów w Radomiu
- Wykonanie utwardzenia ulic: Zwierzynieckiej, Chłodnej (końcowy odcinek) oraz Równej w Radomiu
- Dostawa, skonfigurowanie i uruchomienie zestawu magnetometrów do pomiarów parametrów magnetycznych elementów ferromagnetycznych wraz z akcesoriami
- Usługa konserwacji i pogotowia technicznego w budynkach mieszkalnych i użytkowych, które stanowią własność RTBS "Administrator" Sp. z o.o. z siedzibą w Radomiu przy ul. Waryńskiego 16A.
- Zakup i wdrożenie systemu do ewidencjonowania i zarządzania zbiorami
więcej: przetargi w Radomiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Przebudowa dziewięciu dróg gminnych na terenie gminy Trzebownisko
- Remont drogi powiatowej nr 2940S - ulicy Opolskiej w Rudzińcu wraz z montażem progów spowalniających
- Remont nakładka bitumiczna droga powiatowa nr 2212P Ganina - Strzyżewo Smykowe
- "Przebudowa drogi powiatowej nr 1614K Słopnice - Chyszówki - Jurków w km od 6 + 615,00 do km 7 + 935,00 w miejscowości Chyszówki".
- Utrzymanie dróg leśnych Nadleśnictwa Piwniczna w roku 2025
- Przebudowa drogi powiatowej nr 3808P w m. Stara Dąbrowa
więcej: Roboty w zakresie naprawy dróg »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.