eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Gorzów WielkopolskiUsługi polegające na wycince drzew



Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096362 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi polegające na wycince drzew

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: KRAJOWY OŚRODEK WSPARCIA ROLNICTWA

1.3.) Oddział zamawiającego: Oddział Terenowy w Gorzowie Wielkopolskim

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 367849538

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Myśliborska 32

1.5.2.) Miejscowość: Gorzów Wielkopolski

1.5.3.) Kod pocztowy: 66-400

1.5.4.) Województwo: lubuskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL431 - Gorzowski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia.publiczne.gorzow@kowr.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.kowr.gov.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://kowr.eb2b.com.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Wdrażanie i stosowanie instrumentów wsparcia rolnictwa, aktywnej polityki rolnej oraz rozwoju obszarów wiejskich

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi polegające na wycince drzew

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-25ba9092-aefb-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096362

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010483/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.6 Wycinka i pielęgnacja drzew na działkach pozostających w Zasobie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00048083/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: GOR.WOP.260.8.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie prac polegających na wycince drzew, wykonaniu cięć pielęgnacyjnych oraz usunięciu wiatrołomów. Szczegółowy opis zamówienia znajduje się w Rozdziale 3 SWZ. W zakresie prac, o których mowa w pkt. 1 Wykonawca zobowiązany jest do: 1) wycięcia drzew oraz usunięcia konarów następnie pocięcia i złożenia w stosy o szerokości i wysokości 1m w miejscu nie powodującym zagrożenia bezpieczeństwa oraz nie utrudniającym korzystania z przyległego terenu, 2) uprzątnięcia i utylizacji resztek po wyciętych drzewach oraz innych odpadów powstałych w wyniku przeprowadzonych prac, zgodnie z właściwymi przepisami powszechnie obowiązującymi, 3) niezwłocznego zawiadomienia Zamawiającego o gotowości do komisyjnego obmiaru pozyskanego drewna, 4) zakupu, załadunku i wywiezienia pozyskanego drewna, 5) uporządkowania terenu po wycince drzew. Warunki realizacji zamówienia: 1) Wycinka i wywóz drewna nie może powodować uszkodzeń innych drzew oraz powierzchni terenu objętych usługą. 2) Wykonawca dokona zakupu i zagospodaruje we własnym zakresie pozyskane od Zamawiającego drewno (na zasadach wykupu drewna) na podstawie protokołu obmiaru sporządzonego przez pracownika KOWR OT w Gorzowie Wielkopolskim. Ceny detaliczne sprzedaży pozyskanego drewna ustala się na podstawie cennika dla sortymentu S4 właściwego Nadleśnictwa. 3) Wykonawca zobowiązany jest do zapewnienia we własnym zakresie materiału pomocniczego, narzędzi i sprzętu niezbędnego do realizacji przedmiotu zamówienia. 4) Wszelkie uzgodnienia dotyczące organizacji prac oraz należytego zabezpieczenia terenu należą do Wykonawcy. 5) W przypadku, gdy prace będą stanowić utrudnienia w ruchu drogowym Wykonawca zobowiązuje się do nieodpłatnego wykonania projektu organizacji ruchu drogowego podczas wykonywania prac (wraz z wymaganiami opiniami i zatwierdzeniami), poniesienia kosztów zajęcia pasa drogowego. 6) Po wyłonieniu Wykonawcy zalecane jest przeprowadzenie wspólnej wizji lokalnej drzew przeznaczonych do wycinki. Podczas wizji zostanie omówiony i uzgodniony sposób prowadzenia prac a także zabezpieczenie terenu w celu zachowania bezpieczeństwa ruchu drogowego oraz wyeliminowania ryzyka uszkodzenia towarzyszącej infrastruktury zgodnie z poniższymi założeniami: a) wykonawca odpowiada za stan bezpieczeństwa na przekazanym odcinku i ponosi całkowitą odpowiedzialność cywilną wobec osób trzecich z tytułu szkód mogących zaistnieć w tym terenie w związku z prowadzonymi pracami, b) za bezpieczeństwo i prawidłowe oznakowanie prac oraz utrzymanie właściwego stanu technicznego i czystości zajmowanego pasa drogowego oraz ulic przyległych do pasa roboczego odpowiada Wykonawca usługi, c) teren prowadzenia prac powinien być wydzielony i wyraźnie oznakowany. 7) W miejscach niebezpiecznych należy umieścić znaki informujące o rodzaju zagrożeń. 8) Wykonawca prac musi zapewnić dostęp i dojazd do wszystkich posesji usytuowanych
w sąsiedztwie prowadzenia prac. 9) Wykonawca musi składować urządzenia i pozyskane drewno w taki sposób, aby nie stwarzały przeszkód komunikacyjnych. 10) Wykonawca odpowiada za wszelkie szkody powstałe w środowisku naturalnym spowodowane swoimi działaniami na gruncie, także za niewłaściwe zabezpieczenie terenu w czasie wykonywania usług. 11) Teren, na którym wykonywane będą prace, powinien zostać zabezpieczony przed wejściem osób trzecich. 12) Pozostałe warunki realizacji zamówienia zawarte są we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 6 do SWZ. Wszelkie koszty wykonania zamówienia ponosi Wykonawca.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

77210000-5 - Usługi pozyskiwania drewna

77211500-7 - Usługi pielęgnacji drzew

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 2

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 25920,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 61452,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 25920,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Zakład Usług Leśnych Rafał Kwiatkowski

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9261651190

7.3.3) Ulica: ul. Szkolna 18

7.3.4) Miejscowość: Dąbie

7.3.5) Kod pocztowy: 66-615

7.3.6.) Województwo: lubuskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 25920,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 20 dni

2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.