eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piaseczno › Modernizacja street workout'u w Parku im. Książąt Mazowieckich



Ogłoszenie z dnia 2021-06-28


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096342 z dnia 2021-06-28

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Modernizacja street workout'u w Parku im. Książąt Mazowieckich

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Urząd Miasta i Gminy Piaseczno

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 015891289

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Kościuszki 5

1.5.2.) Miejscowość: Piaseczno

1.5.3.) Kod pocztowy: 05-500

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL913 - Warszawski zachodni

1.5.7.) Numer telefonu: 022 70 17 654

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: rzp@piaseczno.eu

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.piaseczno.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://miniportal.uzp.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja street workout'u w Parku im. Książąt Mazowieckich

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-64f0b136-b169-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096342

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001806/04/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.47 Modernizacja street workoutu w Parku im. Książąt Mazowieckich.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00049747/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: Spr. 17/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest: Przedmiotem inwestycji jest modernizacja street workout’u w Parku Miejskim im. Książąt Mazowieckich w Piasecznie przy ul. Zgody 8, na działce o numerze: 8/7, obręb 27. Teren inwestycji wpisany jest w rejestr zabytków pod nr 1184 i podlega ochronie. Roboty objęte zamówieniem należy wykonać w oparciu o dokumentację projektową i specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych opracowane przez LandAR PROJECTS, z siedzibą przy ul. Brazylijskiej 10a lok. 37, 03-946 Warszawa, a w szczególności:
-PROJEKT BUDOWLANO-WYKONAWCZY MODERNIZACJI STREET WORKOUT’U W PARKU MIEJSKIM IM. KSIĄŻĄT MAZOWIECKICH W PIASECZNIE;
-SPECYFIKACJA TECHNICZNA WARUNKÓW WYKONANIE I ODBIORU ROBÓT DO PROJEKTU MODERNIZACJI STREET WORKOUT’U W PARKU MIEJSKIM IM. KSIĄŻĄT MAZOWIECKICH W PIASECZNIE;
-POSTANOWIENIE Starosty Piaseczyńskiego nr ARB.6743.502.2020.PK z dnia 20.10.2020r.
- DECYZJA MWKZ nr WN.5142.131.2020.JP z dnia 10.09.2020r.
Zakres rzeczowy robót do realizacji
1. Wygrodzenie, zabezpieczenie i oznakowanie terenu robót;
2. Demontaż istniejących urządzeń oraz naprawa części z nich przeznaczonych do ponownego wykorzystania;
3. Rozbiórka istniejącej nawierzchni, wykonanie korytowania i zagęszczenie gruntu;
4. Dostawa i montaż nowych oraz wyremontowanych urządzeń do ćwiczeń;
5. Dostawa i montaż przebieralni.
6. Wykonanie nawierzchni piaszczystej zgodnie z projektem;
7. Uporządkowanie terenu robót oraz dokonanie ewentualnych napraw elementów zagospodarowania terenu zniszczonych w czasie wykonywania robót;
8. Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza street workout’u. Wykonawca przekaże Zamawiającemu potwierdzenie przyjęcia do zasobów Wydziału Geodezji i Katastru Starostwa Powiatowego w Piasecznie inwentaryzacji powykonawczej.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45112720-8 - Roboty w zakresie kształtowania terenów sportowych i rekreacyjnych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45112723-9 - Roboty w zakresie kształtowania placów zabaw

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 292614,39 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 383145,00 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 292614,39 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: AG-Complex Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 010662762

7.3.3) Ulica: ul. Płytowa 14

7.3.4) Miejscowość: Warszawa

7.3.5) Kod pocztowy: 03-046

7.3.6.) Województwo: mazowieckie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 292614,39 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 4 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

2021-06-28 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.