Ogłoszenie z dnia 2021-06-28
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00063314/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-25
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096326 z dnia 2021-06-28 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian od strony podwórza budynku głównego oraz oficyny przy ul. Dworcowej 44 w Inowrocławiu
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Miasto Inowrocław
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 092350725
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Ratuszowa 36
1.5.2.) Miejscowość: Inowrocław
1.5.3.) Kod pocztowy: 88-100
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL617 - Inowrocławski
1.5.7.) Numer telefonu: 52 35 55 250
1.5.8.) Numer faksu: 52 35 55 233
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@inowroclaw.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.inowroclaw.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://inowroclaw.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Remont elewacji wraz z dociepleniem ścian od strony podwórza budynku głównego oraz oficyny przy ul. Dworcowej 44 w Inowrocławiu2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b62c9e94-bd21-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096326
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-28
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00001086/04/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.1.20 Modernizacja budynku przy ul. Dworcowej 44 (remont elewacji, wymiana okien)
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Zamówienie jest współfinansowane ze środków Unii Europejskiej Regionalny Program Operacyjny Województwa Kujawsko-Pomorskiego na lata 2014-2020 pn.: Rewitalizacja obszarów miejskich i ich obszarów funkcjonalnych. Odnowa części wspólnych budynków wielorodzinnych w Inowrocławiu- II etap2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00063314/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZZP.271.1.29.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie remontu elewacji wraz z dociepleniem ścian, od strony podwórza oraz oficyny, budynku mieszkalnego przy ul. Dworcowej 44 w Inowrocławiu, zgodnie z dokumentacją projektową i specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych.
Budynek mieszkalny dwukondygnacyjny, podpiwniczony, z poddaszem użytkowym, wykonany w technologii tradycyjnej, ujęty jest w gminnej oraz wojewódzkiej ewidencji zabytków, strefa „B” ochrony konserwatorskiej wyznaczona w miejscowym planie zagospodarowania przestrzennego.
2. Zakres przedmiotu zamówienia:
1) zabezpieczenie pęknięć ścian;
2) roboty przygotowawcze, w tym: postawienie rusztowań, osłona okien, skucie luźnych fragmentów tynku, oczyszczenie elewacji, zdjęcie rur spustowych;
3) demontaż i montaż nowych parapetów;
4) wykonanie docieplenia ścian metodą lekką mokrą, w tym: oklejenie ścian styropianem, wzmocnienie powierzchni siatką z włókien szklanych, wzmocnienie narożników, izolacja styropianem ościeży, ocieplenie cokołu styropianem ekstrudowanym;
5) naprawa okapu w tym: uzupełnienie ubytków, szlifowanie, odgrzybianie oraz malowanie;
6) demontaż i montaż nowych rur spustowych;
7) ułożenie tynku mozaikowego w pasie cokołu;
8) malowanie elewacji farbą silikonową;
9) wymiana stolarki okiennej (łącznie 13 szt) oraz stolarki drzwiowej ( łącznie 3 szt.);
10) wykonanie nowego pokrycia papą zgrzewalną na dachach oficyn oraz naprawa kominów w tym: rozbiórka częściowa uszkodzonych kominów wraz z jej uzupełnieniem, uzupełnienie ubytków czapek betonowych;
11) zakup i montaż skrzynek lęgowych typu J ( dla wróbla i jerzyka)- 14 szt. w tym:
- wykonanie z trocinobetonu lub desek drewnianych gr. 2-4 cm zabezpieczonych przed deprecjacją drewna impregnatem nieszkodliwym dla ptaków,
- pokrycie zadaszenia skrzynek drewnianych blachą lub papą, otwierana przednia ścianka;
- optymalne wymiary skrzynki lęgowej – wys. 20-22 cm , głębokości – 18 cm , długości 34 cm, wysokość otworu wlotowego – 3,5 - 4 cm oraz szer. -6-6,5 cm ;
12) zakup i montaż skrzynek lęgowych typu D ( dla kawki) – 1 szt. w tym :
- wykonanie z trocinobetonu lub desek drewnianych gr. 2-4 cm zabezpieczonych przed deprecjacją drewna impregnatem nieszkodliwym dla ptaków,
- pokrycie zadaszenia skrzynek drewnianych blachą lub papą, otwierana przednia ścianka;
- optymalne wymiary skrzynki lęgowej – wys. – 45 szt. , wymiar dna 21cmx21cm, głębokość od wlotu do dna od wewnątrz – 27 cm, średnica otworu wlotowego – 85-90 mm.);
13) naprawa zadaszenia nad wiatrołapem (budynek główny i oficyna);
14) wymiana zadaszeń nad drzwiami do oficyn.
3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), stanowiące integralną część niniejszej SWZ.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45443000-4 - Roboty elewacyjne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
44220000-8 - Stolarka budowlana
45421100-5 - Instalowanie drzwi i okien, i podobnych elementów
45442110-1 - Malowanie budynków
45452000-0 - Zewnętrzne czyszczenie budynków
45453000-7 - Roboty remontowe i renowacyjne
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 119989,53 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 149907,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 124847,58 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Przedsiębiorstwo Budowlane MON-TEK
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5562572773
7.3.3) Ulica: Trzcińskiego 22/8
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
SZYMON WIELICH PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MON-TEK
jakie przetargi wygrała firma
SZYMON WIELICH PRZEDSIĘBIORSTWO BUDOWLANE MON-TEK
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-28
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 124847,58 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 60 dni
SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE
2. Termin przekazania terenu budowy będzie uzależniony od opinii ornitologicznej.
2021-06-28 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane |
INNE PRZETARGI Z INOWROCŁAWIA
- DOSTAWY SPRZĘTU MEDYCZNEGO JEDNORAZOWEGO UŻYTKU DLA SZPITALA WIELOSPECJALISTYCZNEGO IM DR. LUDWIKA BŁAŻKA W INOWROCŁAWIU.
- Dostawa trzech fabrycznie nowych samochodów dostawczych o masie całkowitej do 3,5 tony z kabiną załogową oraz skrzynią samowyładowczą
- Podniesienie dokładności wyników prac geodezyjnych poprzez inwentaryzację, pomiar i przeliczenie osnów pomiarowych wraz z przeliczeniem współrzędnych punktów granicznych
- Wykonanie oraz dostawa 20 sztuk kontenerów siatkowych KP 7 z przeznaczeniem na odpady zielone
- Doposażenie placów zabaw na terenie gminy Inowrocław
- Świadczenie usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Powiatowego Urzędu Pracy w Inowrocławiu
więcej: przetargi w Inowrocławiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Malowanie elewacji frontowej i północnej budynku Starostwa
- Budowa Świetlicy Wiejskiej w Nowym Wylezinie
- Budowa Żłobka Miejsko-Gminnego "NIEDŹWIADEK" w Mordach
- Utworzenie i wyposażenie Dziennego Domu "Senior+" w Cieszewie ( w formule "zaprojektuj i wybuduj" )
- Poprawa efektywności energetycznej obiektów użyteczności publicznej Powiatu Żyrardowskiego
- Budowa żłobka w miejscowości Kozłowo
więcej: Stolarka budowlana »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.