eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Łowicz › Dostawa Polielekrolitu 2024/2025

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2024-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Dostawa Polielekrolitu 2024/2025

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZAKŁAD USŁUG KOMUNALNYCH W ŁOWICZU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 750022601

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Armii Krajowej 2 B

1.5.2.) Miejscowość: Łowicz

1.5.3.) Kod pocztowy: 99-400

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL715 - Skierniewicki

1.5.7.) Numer telefonu: 46 8304530

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@zuklowicz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zuk.bip.lowicz.eu

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-99084949-95aa-11ee-9ee7-e2087ac16d09

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samorządowy zakład budżetowy

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Dostawa Polielekrolitu 2024/2025

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-99084949-95aa-11ee-9ee7-e2087ac16d09

2.5.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00096178

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00540914

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: 8/2023

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 114030,00 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest polielektrolitu dla potrzeb Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Łowiczu.
1. Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę 7.000 kg polielektrolitu, służącego do odwadniania osadu nadmiernego w postaci proszku:
a) na prasie filtracyjnej GUINARD,
b) na wirówce ALFA LAVEL.
2. Wymagania dot. oferowanego polielektrolitu, potwierdzone próbami eksploatacyjnymi na obiekcie Oczyszczalni Ścieków w Łowiczu:
Wskazany jest jeden rodzaj polielektrolitu na obydwa urządzenia (prasa filtracyjna i wirówka)
na prasie filtracyjnej GUINARD:
 sucha masa osadu wejściowego: min 1%
 sucha masa osadu odwodnionego: 12%
 przepływ: min. 8m3/h.
 zużycie polielektrolitu – poniżej 8 kg substancji aktywnej na tonę suchej masy osadu.
a) Na wirówce ALFA LAVAL:
 sucha masa osadu wejściowego: min 1%
 sucha masa osadu odwodnionego: 6%
 przepływ: min. 40 m3/h.
 zużycie polielektrolitu – poniżej 5 kg substancji aktywnej na tonę suchej masy osadu.
Zużycie polielektrolitu –na tonę suchej masy osadu, obliczone wg wzoru:
Sp x Qp
d =
smowx Qo
gdzie:
d - zużycie polielektrolitu [kg substancji aktywnej/tona suchej masy osadu]
Sp - stężenie polielektrolitu [%]
Qp - przepływ polielektrolitu [l/h]
smow - sucha masa osadu wejściowego [%]
Qo - przepływ osadu [m3/h]
Efektywność dostarczanego środka musi być niezależna od temperatury zewnętrznej.
3. Przed złożeniem oferty na dostawę polielektrolitu należy wykonać testy techniczne na terenie Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Łowiczu. Prosimy o wcześniejsze umawianie się pod nr tel. 46-837-40-99 lub 782-596-222 – p. Sławomir Soleniec Testy techniczne mogą być przeprowadzane w dniach 13-12-2023 r.– 19-12-2023 r. w godz. 8-14.
4. Dostawa odbywać się będzie partiami do Miejskiej Oczyszczalni Ścieków w Łowiczu, mieszczącej się przy ulicy Filtrowej 1, 99-400 Łowicz, w okresie trwania umowy lub do wyczerpania wartości zamówienia nie później niż w ciągu 5 dni od zgłoszenia zapotrzebowania.
5. Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć zamówiony towar w ramach wynagrodzenia umownego do danej lokalizacji oraz dokonać rozładunku
6. Dostawy odbywać się będą transportem Wykonawcy

4.5.3.) Główny kod CPV: 24542000-5 - Polimery akrylowe w formach podstawowych

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 140256,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 141634,50 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 140256,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Brenntag Polska Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 531174447

7.3.3) Ulica: J. Bema 21

7.3.4) Miejscowość: Kędzierzyn-Koźle

7.3.5) Kod pocztowy: 47-224

7.3.6.) Województwo: opolskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2024-01-24

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 140256,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-30

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.