eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Usługi związane z wycinką drzew na terenie Zarządu Zlewni we Włocławku, etap I, w podziale na 3 części

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00096035 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi związane z wycinką drzew na terenie Zarządu Zlewni we Włocławku, etap I, w podziale na 3 części

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzi podmiot, któremu powierzono przeprowadzenie postępowania

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: kzgw@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.przetargi.wody.gov.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inny zamawiający


Państwowa osoba prawna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługi związane z wycinką drzew na terenie Zarządu Zlewni we Włocławku, etap I, w podziale na 3 części

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-39419524-be12-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00096035

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00010273/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.62 Usługi związane z wycinką drzew na terenie RZGW Warszawa

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00065792/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.21.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 22777,70 PLN

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1/Przedmiotem zamówienia objęta jest Wycinka 16 szt. drzew na terenie NW Wyszogród zgodnie z uzyskanymi pozwoleniem nr UMiG.II.6131.6.MS.2020 z dnia 4 grudnia 2020 r.
2/Drzewa rosną między skarpą Wiślaną a drogą Gminną, powoli obumierają zagrażając bezpieczeństwu na drodze, oraz ogrodzeniom nieruchomości leżącej wzdłuż drogi gminnej
3/Usunięcie (wycinka) drzew metodą alpinistyczną
4/Prace przygotowawcze przed wycinką drzew:
5/Należy przestrzegać niżej wymienionych wymagań przed przystąpieniem do wycinki drzew:
- należy dokładnie ustalić, kto kieruje przebiegiem ścinania drzewa, opuszczania linami odciętych kawałków drzewa do miejsca ich składowania oraz znakami umownymi dla porozumiewania się w czasie pracy;
- przed przystąpieniem do wycinki drzew metodą alpinistyczną, granica powierzchni strefy zagrożenia powinna być wyznaczona w sposób wyraźnie widoczny, a osoby zaangażowane przy tych pracach były dobrze zapoznane z przebiegiem tej granicy;
- miejsce składowania pociętych kawałków drzew ustala osoba nadzorująca wycinkę w porozumieniu z operatorem piły, uwzględniając urządzenia obce przebiegające w strefie wycinki;
- przed przystąpieniem do wycinki drzew wszyscy pracownicy muszą być zapoznani z organizacją prac i zagrożeniami występującymi na powierzchni strefy;
6/Prace podczas wycinki drzew:
7/Należy przestrzegać niżej wymienionych wymagań:
- na stanowisku roboczym mogą znajdować się jedynie osoby upoważnione do uczestnictwa w wycince drzew;
- przed rozpoczęciem wycinki pilarz musi upewnić się, czy w strefie roboczej znajdują się tylko osoby uczestniczące w wycince tego drzewa;
- przy prowadzeniu prac należy zachowywać wszystkie wymogi wynikające z przepisów BHP dla tego typu robót.
Usunięcie (wycinka) drzew o średnicach od 40 cm do 65 cm obejmuje każdorazowo następujący zakres prac:
- użycie przy wycince metody alpinistycznej tj. ścinanie drzew od góry po kawałku z podnośnika (zwyżki) i opuszczanie ich linami, co jest niezbędne z uwagi na trudne warunki realizacji prac (bliskość budynków, koryto rzeki oraz linie energetyczne),
- pozyskane w trakcie ścinania drzew drewno z uwagi na trudne warunki terenowe, należy pociąć na kawałki, załadować na środek transportu i wywieźć,
- odcięte gałęzie należy rozdrobnić i zutylizować,
- uporządkowanie terenu, z pozostałości po wycince, po zakończeniu robót.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 16638,72 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1/Przedmiotem zamówienia objęta jest Wycinka 6 szt. drzew na terenie NW Płock zgodnie z uzyskanymi pozwoleniami:
2/ 6 szt. drzew w tym: śr 26-35 -1 szt szt.; 46-55 -2 szt; 65-75 -1 szt; 89 -1 szt; 96 -1 szt. Przedmiotowe drzewa usytuowane są na lewym brzegu rzeki Jeżówki dz. nr 89, obręb ewidencyjny nr 19 Iłów Osada gm. Iłów
Drzewa na skarpie rz. Jeżówki to drzewa pochylone w kierunku ogrodzenia budynku na dz.
o nr ewid. 253, które bezpośrednio zagrażają bezpieczeństwu ludzi oraz mienia w chwili ewentualnego przewrócenia się.
3/Usunięcie (wycinka) drzew metodą alpinistyczną
4/Prace przygotowawcze przed wycinką drzew:
5/Należy przestrzegać niżej wymienionych wymagań przed przystąpieniem do wycinki drzew:
- należy dokładnie ustalić, kto kieruje przebiegiem ścinania drzewa, opuszczania linami odciętych kawałków drzewa do miejsca ich składowania oraz znakami umownymi dla porozumiewania się w czasie pracy;
- przed przystąpieniem do wycinki drzew metodą alpinistyczną, granica powierzchni strefy zagrożenia powinna być wyznaczona w sposób wyraźnie widoczny, a osoby zaangażowane przy tych pracach były dobrze zapoznane z przebiegiem tej granicy;
- miejsce składowania pociętych kawałków drzew ustala osoba nadzorująca wycinkę w porozumieniu z operatorem piły, uwzględniając urządzenia obce przebiegające w strefie wycinki;
- przed przystąpieniem do wycinki drzew wszyscy pracownicy muszą być zapoznani z organizacją prac i zagrożeniami występującymi na powierzchni strefy;
Prace podczas wycinki drzew:
Należy przestrzegać niżej wymienionych wymagań:
- na stanowisku roboczym mogą znajdować się jedynie osoby upoważnione
do uczestnictwa w wycince drzew;
- przed rozpoczęciem wycinki pilarz musi upewnić się, czy w strefie roboczej znajdują się tylko osoby uczestniczące w wycince tego drzewa;
- przy prowadzeniu prac należy zachowywać wszystkie wymogi wynikające z przepisów BHP
dla tego typu robót.
Usunięcie (wycinka) drzew o średnicach od 10 cm do 55 cm obejmuje każdorazowo następujący zakres prac:
- użycie przy wycince metody alpinistycznej tj. ścinanie drzew od góry po kawałku z podnośnika (zwyżki) i opuszczanie ich linami, co jest niezbędne z uwagi na trudne warunki realizacji prac (bliskość budynków, koryto rzeki oraz linie energetyczne),
- pozyskane w trakcie ścinania drzew drewno z uwagi na trudne warunki terenowe, należy pociąć na kawałki, załadować na środek transportu i wywieźć,
- odcięte gałęzie należy rozdrobnić i zutylizować,
- uporządkowanie terenu, z pozostałości po wycince, po zakończeniu robót.
Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
Przewidywany termin realizacji prac – od dnia podpisania umowy do 31 października 2021r.
Przystąpienie do rozpoczęcia prac- na wniosek Zamawiającego w terminie do maksymalnie 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia Wykonawcy, po uprzednim dokonaniu przez Zamawiającego sprawdzenia drzew pod kątem ornitologicznym, czy na wycinanych drzewach nie znajdują się gniazda ptaków.
W przypadku stwierdzenia występowania gatunków chronionych bądź gniazd ptasich na drzewach przeznaczonych do wycinki, realizacja prac nastąpi po ustąpieniu powyższych czynników. Rozpoczęcie prac nastąpi wówczas zgodnie z procedurą w pkt.2.
Przewiduje się rozliczenie kosztorysowe za faktycznie wykonany zakres prac, maksymalnie w dwóch częściach - I faktura za wycinkę drzew, na których nie stwierdzono gniazd ptasich, II faktura za wycinkę drzew po okresie lęgowym ptaków, jeśli taka sytuacja wystąpi.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 4572,72 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1/ Przedmiotem zamówienia objęta jest Wycinka 1szt. drzewa na terenie NW Gostynin zgodnie z uzyskanym pozwoleniem:
2/ 1szt. topola śr. 80cm. Przedmiotowe drzewo usytuowane jest na prawym brzegu rzeki Rakutówki w km 15+134, dz. 1065 obręb Rakutowo, Gmina Kowal, Powiat Włocławek.
3/ Drzewo częściowo podgryzione przez bobry, obecny stan stwarza zagrożenie dla bezpieczeństwa i mienia ludzi.
4/ Warunki realizacji przedmiotu zamówienia:
Przewidywany termin realizacji prac – od dnia podpisania umowy do 31 października 2021r.
Przystąpienie do rozpoczęcia prac- na wniosek Zamawiającego w terminie do maksymalnie 7 dni kalendarzowych od zgłoszenia Wykonawcy po uprzednim dokonaniu przez Zamawiającego sprawdzenia drzew pod kątem ornitologicznym, czy na wycinanych drzewach nie znajdują się gniazda ptaków.
W przypadku stwierdzenia występowania gatunków chronionych bądź gniazd ptasich na drzewach przeznaczonych do wycinki, realizacja prac nastąpi po ustąpieniu powyższych czynników. Rozpoczęcie prac nastąpi wówczas zgodnie z procedurą w pkt.2
5/ Opis wymagań dotyczących wykonania usług:
Informacje o terenie prowadzenia prac
a/ Zabezpieczenie interesu osób trzecich:
Wykonawca będzie odpowiedzialny za wszelkie szkody spowodowane przez jego działania na rzecz osób trzecich. Jest zobowiązany dołożyć wszelkich starań, aby nie dopuścić do powstania szkód a w przypadku zaistnienia takiej konieczności np. dla prawidłowej realizacji zamówienia, przedłoży oświadczenie o zaspokojeniu roszczeń osób trzecich (naprawienie szkody).
b/Ochrona środowiska:
W trakcie realizacji prac, wykonawca jest zobowiązany znać i stosować się do przepisów zawartych we wszystkich regulacjach prawnych w zakresie ochrony środowiska (np. art. 118 ustawy z dnia 16 kwietnia 2004r o ochronie przyrody (DZ.U z 23 sierpnia 2018 r poz. 1614 z późn. zmianami), oraz w nawiązaniu do art. 227 ust. 3 ustawy z dnia 20 lipca 2017r Prawo wodne -Dz. U. z 2018r poz. 2268 z późn. zmianami). W okresie od rozpoczęcia do czasu zakończenia prac utrzymaniowych, wykonawca będzie stosował się do przepisów i normatywów w zakresie ochrony środowiska, ma unikać działań szkodliwych dla przyrody i innych jednostek występujących na tym terenie w zakresie zanieczyszczeń, hałasu lub innych czynników powodowanych jego działalnością.
c/Warunki BHP:
Podczas realizacji zamówienia wykonawca zobowiązany jest do przestrzegania obowiązujących przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Ustawa z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy. (Dz. U. 1974 Nr 24 poz. 141 ze zm.); Rozporządzenie Ministra Pracy i Polityki Socjalnej z dnia 26 września 1997 r. w sprawie ogólnych przepisów bezpieczeństwa i higieny pracy. Ustawy około kodeksowe.
d/Zaplecze dla potrzeb wykonawcy:
6/ Prowadzenie przedmiotowych prac nie wymaga posiadania zaplecza.
a/ Organizacja ruchu: Nie dotyczy.
b/ Ogrodzenia: Teren objęty wycinką na czas wykonywania prac należy ogrodzić taśmami ostrzegawczymi celem uniknięcia wtargnięcia na teren wycinki osób postronnych.
c/ Zabezpieczenia chodników, jezdni, budynków:
W obrębie wykonywanych prac Wykonawca jest zobowiązany do zabezpieczenia chodników(jeżeli takowe występują), jezdni, budynków oraz ich ogrodzeń przed zagrożeniem wynikającym z prowadzenia prac w sposób uzgodniony z Zamawiającym.
7/ Zestawienie usług/przedmiar
Szczegółowe zestawienie usługi ze wskazaniem ilości oraz lokalizacji na cieku zamieszczono w przedmiarze robót utrzymaniowych i w kosztorysie inwestorskim.
Wytyczne wykonania prac.
Wycinanie drzewa - ścięcie drzewa piłą spalinową, obcięcie wierzchołków i gałęzi. Po ścięciu dłużyce i gałęzie należy przewieźć na plac składowania drewna w pobliżu pompowni w m. Brwilno, Gm. Nowy Duninów – odległość 42km.
Wytyczne oraz uwagi dotyczące jakości, sposobu oraz ilości wykonywanych prac przekazywane są na bieżąco podczas ich wykonywania poprzez dokonywanie wpisów do książki kontroli robót przez wyznaczoną osobę. Po zakończeniu prac drogi dojazdowe oraz teren zajęty pod roboty winien być uporządkowany i doprowadzony do stanu pierwotnego. Wszelkie odszkodowania pokrywa wykonawca.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Załącznik Nr 1 do SWZ.

4.5.3.) Główny kod CPV: 77211400-6 - Usługi wycinania drzew

4.5.5.) Wartość części: 1566,26 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W prowadzonym postępowaniu o udzielenie zamówienia na w/w zadanie w części nr 1 w terminie składania ofert wyznaczonym przez Zamawiającego tj. do godz. 10:00 dnia 4 czerwca 2021r nie wpłynęła żadna oferta.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

cena najkorzystniejszej oferty przewyższa kwotę, którą zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.