Ogłoszenie z dnia 2007-10-19
Warszawa: Zaplanowanie i wdrożenie internetowej kampanii reklamowej dla potrzeb projektu Jak dobrze być przedsiębiorczą kobietą!
Numer ogłoszenia: 200095 - 2007; data zamieszczenia: 19.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6611100, 6611360,5200544, fax 022 661223.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mpips.gov.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa centralna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zaplanowanie i wdrożenie internetowej kampanii reklamowej dla potrzeb projektu Jak dobrze być przedsiębiorczą kobietą!.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaplanowanie i wdrożenie internetowej kampanii reklamowej poprzez promocję portalu www.przedsiebiorczakobieta.pl oraz bezpłatnej infolinii dla potrzeb projektu Jak dobrze być przedsiębiorczą kobietą!, realizowanego w ramach działania 1.6 b) Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Społecznego, zwanej dalej kampanią. Głównymi odbiorcami kampanii będą kobiety bezrobotne, bierne zawodowo i takie, które są niezadowolone ze swojej pozycji zawodowej, w różnym wieku i o różnym statusie społecznym. Działania podjęte w projekcie mają na celu zaktywizowanie kobiet, niewidzących swoich szans na rynku pracy, a także posiadających niewystarczającą wiedzę dotyczącą zakładania i prowadzenia własnej działalności gospodarczej. Kobiety otrzymają kompleksowe informacje dotyczące działań, jakie należy podjąć w celu założenia własnej firmy oraz będą mogły skorzystać z profesjonalnej pomocy ze strony specjalistów zajmujących się różnymi aspektami przedsiębiorczości. 1. Zaplanowanie internetowej kampanii reklamowej w zakresie punktu 2 a) Zaplanowanie kampanii obejmuje stworzenie planu wraz ze szczegółowymi założeniami realizacyjnymi kampanii, zawierającego minimum trzy różne linie reklamowe zgodne z ogólną linią reklamową projektu Jak dobrze być przedsiębiorczą kobietą!. Plan zostanie przedstawiony Zamawiającemu do akceptacji nie później niż siódmego dnia od podpisania umowy. 2. Przygotowanie i wdrożenie internetowej kampanii reklamowej Przygotowanie i wdrożenie internetowej kampanii reklamowej poprzez: a) stworzenie i wyemitowanie banerów i boksów reklamowych dla upowszechnienia założeń projektu i samego portalu internetowego projektu (www.przedsiebiorczakobieta.pl), poprzez zamieszczanie ich na innych internetowych portalach informacyjnych. - Banery i boksy reklamowe zamieszczane będą na minimum trzech serwisach kobiecych i na maksimum pięciu serwisach (docierających do 500000 unikalnych użytkowników na serwisach kobiecych w okresie tygodnia, czyli takich, z których korzystają głównie kobiety i na których przynajmniej 2/3 treści skierowane jest do kobiet: kuchnia, dzieci, uroda, kosmetyki, tematyka społeczna interesująca głównie kobiety itp) minimum trzech internetowych portali informacyjnych (powyżej 2,5 mln unikalnych użytkowników tygodniowo) takich jak: www.wp.pl, www.onet.pl, www.gazeta.pl, www.o2.pl, www.interia.pl - strony główne. Boksy i banery reklamowe mogą być również zamieszczane na stronach głównych wyżej wymienionych internetowych portali informacyjnych. b) kampanię kontekstową na największej wyszukiwarce internetowej (Google lub równoważne) polegającą na wyszukiwaniu i wprowadzaniu odpowiednich słów kluczowych oraz umieszczaniu boksów na największej wyszukiwarce internetowej. Boksy kontekstowe muszą zmieniać się minimum raz na dwa miesiące. Treść zmian musi zostać zaakceptowana przez Zamawiającego zanim zostaną one przeprowadzone. Czas trwania kampanii kontekstowej: rozpoczęcie najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy do 17 marca 2008 r. 3. Termin realizacji zamówienia: 1) w zakresie punktu 2a (stworzenie i wyemitowanie banerów i boksów reklamowych): rozpoczęcie najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia akceptacji przez Zamawiającego planu internetowej kampanii reklamowej do 17 marca 2008 r. 2) w zakresie punktu 2b (kampania kontekstowa): rozpoczęcie najpóźniej w ciągu 14 dni od dnia podpisania umowy do 17 marca 2008 r.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.41.00.00 - Usługi reklamowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.10.00 - Usługi reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 17.03.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wykonawca przystępujący do postępowania jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 3000 zł (słownie: trzy tysiące zł). Zasady wnoszenia wadium określa Rozdział XV SIWZ..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone przepisami art. 22 ust. 1 ustawy, tj.: 1.1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2. posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - na potwierdzenie spełnienia warunku należy wykazać wykonanie - w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł każda, polegających na przeprowadzeniu internetowej kampanii reklamowej; 1.3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. 2. Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana zgodnie z formułą spełnia/nie spełnia, na podstawie dokumentów i oświadczeń załączonych przez Wykonawcę do oferty. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów określa Rozdział VII SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków stawianych Wykonawcom przez Zamawiającego, Wykonawca złoży następujące dokumenty: a) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, b) wypełniony i podpisany formularz - oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, określonych przepisami art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 oraz art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz o braku podstaw do wykluczenia z art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - zał. Nr 2 do SIWZ, c) wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie co najmniej dwóch usług o wartości nie mniejszej niż 250 000 zł każda, polegających na przeprowadzeniu internetowej kampanii reklamowej z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców wraz z załączeniem dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie (co najmniej dwóch) - zał. Nr 3 do SIWZ. 2. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia, wymagane jest złożenie: 1) dokumentu, którym Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (oryginał lub kopia notarialnie poświadczona za zgodność z oryginałem). Jeżeli oferta Wykonawców zostanie wybrana, Zamawiający może żądać przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego, umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, 2) dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt a oraz pkt b - w zakresie przepisów art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy oraz art. 24 ust. 1 i 2 ustawy - przez każdego z tych Wykonawców, pozostałych dokumentów, o których mowa w ust. 1 - pkt c oraz pkt b w zakresie przepisów art. 22 ust. 1 pkt 1 - 3 - wspólnie dla wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną. 3. Wykonawca mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej: 1) Zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt a składa, w formie oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości. 2) Dokumenty, o których mowa w pkt 1) muszą być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3) Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1), zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Postanowienia pkt 2) stosuje się odpowiednio. Wykaz wymaganych oświadczeń i dokumentów określa Rozdział VII SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz dodatkowe kryteria i ich znaczenie:
- 1. Cena - 60
- 2. Liczba zaoferowanych serwisów kobiecych - 40
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mpips.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Ministerstwo Pracy i Polityki Społecznej, ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, pok. nr 314, budynek A..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 11:00, miejsce: Ministerstwo Pracy i Polityki, ul. Nowogrodzka 1/3/5, 00-513 Warszawa, Sekretariat Biura Dyrektora Generalnego, pok. 415, IV piętro..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt Jak dobrze być przedsiębiorczą kobietą!, realizowany w ramach działania 1.6 b) Sektorowego Programu Operacyjnego Rozwój Zasobów Ludzkich współfinansowany z Europejskiego Funduszu Społecznego.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





