Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00050190/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-02-08
Ogłoszenie o wyniku postępowania
            Usługi
            Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 01    
    SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o.
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 790125534
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Tęczowa 2
1.5.2.) Miejscowość: Pisz
1.5.3.) Kod pocztowy: 12-200
1.5.4.) Województwo: warmińsko-mazurskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL623 - Ełcki
1.5.7.) Numer telefonu: 87 423 20 22
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pwikpisz@hot.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.pwik.bip.hi.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://pwik-pisz.ezamowienia.com/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Zagospodarowanie odpadów o kodzie 20 02 012.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-098e96b6-88cf-11ec-9bc1-c2db95d08897
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095831
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00049857/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.1 Usługi transportu i zagospodarowania odpadów o kodzie 20 02 01
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00050190/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: 3/ZP/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.) Łączna wartość poszczególnych części zamówienia: 332772,00 PLN
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 288000,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
            1.	Przedmiotem zamówienia jest realizacja usługi zagospodarowanie odpadów ulegających biodegradacji o kodzie 20 02 01, które będą przekazywane do instalacji bez elementów foliowych przez Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. z siedzibą w Piszu w przewidywanym terminie 10 miesięcy od dnia zawarcia umowy. Termin realizacji przedmiotu zamówienia może zostać skrócony, w przypadku wyczerpania środków przeznaczonych na realizację przedmiotu zamówienia. 
2.	Prognozowana szacunkowa ilość wytworzonych odpadów w okresie od dnia 1 marca 2022 r. do dnia 31 grudnia 2022 r. – 800 Mg. 
3.	Wykonawca nie będzie miał prawa zgłaszania do Zamawiającego jakichkolwiek roszczeń z tytułu wykonywania umowy, jeżeli stan faktyczny będzie odbiegał  od danych zawartych w ust. 2. 
4.	W przypadku gdyby instalacja Wykonawcy uległa awarii lub nie mogłaby przyjmować odpadów 
z innych przyczyn, Wykonawca o zaistniałym zdarzeniu każdorazowo poinformuje Zamawiającego. 
5.	Wykonawca jest zobowiązany do posiadania legalizowanej wagi do ważenia odebranych odpadów, w ramach wykonywania przedmiotu zamówienia, na której każdorazowo będzie ważył odebrane odpady. Czynność ważenia odpadów zostanie każdorazowo udokumentowana sporządzonym przez Wykonawcę raportem wagowym i kartą przekazania odpadów. 
6.	Podstawą rozliczenia usług wykonanych przez Wykonawcę będą sporządzone  
i przedstawione Zamawiającemu przez Wykonawcę w formie pisemnej następujące dokumenty: 
1)	raport z ważenia odpadów sporządzony dla potrzeb dokumentowania przekazania 
i zagospodarowania odpadów; 
2)	karty przekazania odpadów, o których mowa w art. 67 ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. 
o odpadach (Dz. U. z 2021 r. poz. 779 z późn. zm.). Kartę przekazania odpadów sporządza Wykonawca, który przekazuje odpady. 
7.	Wykonawca jest zobowiązany posiadać przez cały okres trwania zamówienia wymagane prawem zezwolenie na prowadzenie działalności stanowiącej przedmiot zamówienia i okazywać je na każde żądanie Zamawiającego. 
8.	Wykonawca zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia przy zachowaniu należytej staranności zgodnie z przepisami prawa, a w szczególności z zakresu ochrony środowiska, ustawy 
o odpadach oraz w zakresie warunków uzyskania zezwolenia od właściwego organu administracji publicznej na prowadzenie działalności w zakresie gospodarowania odpadami. 
9.	Wykonawca bez dodatkowego wynagrodzenia zobowiązany jest do realizacji przedmiotu zamówienia w przypadku zmian w obowiązujących przepisach prawa mających wpływ na wykonanie przedmiotu zamówienia, zgodnie z tymi zmianami. 
10.	Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia. 
11.	Odpady biodegradowalne będą przekazywane do instalacji bez elementów foliowych.        
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 311040,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 311040,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 311040,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: DBAJ Marta Prychodko
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 510601615
7.3.3) Ulica: Polna 25 C
7.3.4) Miejscowość: Świętajno
7.3.5) Kod pocztowy: 12-140
7.3.6.) Województwo: warmińsko-mazurskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-23
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 311040,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 10 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:                        w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
            
INNE PRZETARGI Z PISZA
- Dostawa plotera do Starostwa Powiatowego w Piszu
- Dostawa paliw płynnych dla pojazdów i maszyn Przedsiębiorstwa Wodociągów i Kanalizacji Sp. z o.o. w Piszu
- Dostawa sprzętu dla potrzeb ochrony ludności i obrony cywilnej w ramach Programu Ochrony i Obrony Ludności Cywilnej na lata 2025-2026
- DOKOŃCZENIE PRAC POKRYCIOWYCH ORAZ ELEWACYJNYCH W OBRĘBIE DACHU W RAMACH WYKONAWSTWA ZASTĘPCZEGO ZADANIA "MODERNIZACJA I ROZBUDOWA PISKIEGO DOMU KULTURY"
więcej: przetargi w Piszu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont nawierzchni bitumicznej drogi wewnętrznej w kompleksie wojskowym przy ul. Zwycięstwa 30 w Darłowie (DZSW).
- "Odbiór i transport odpadów komunalnych z terenu gminy Goworowo w okresie od 1 stycznia 2026 roku do 31 grudnia 2026 roku"
- Remont nawierzchni bitumicznych w kompleksach wojskowych administrowanych przez 13 Wojskowy Oddział Gospodarczy w Grupie gm. Dragacz, Grudziądzu i Chełmnie - sprawa nr 119/2025
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z terenu Gminy Paradyż
- Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych od właścicieli nieruchomości zamieszkałych na terenie Gminy Grębków
- Świadczenie usług w zakresie wywozu odpadów komunalnych stałych i segregowanych na potrzeby GIG-PIB w Katowicach
więcej: Usługi związane z odpadami »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








