eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ¦widnikUS£UGI PRALNICZE



Og³oszenie z dnia 2024-02-07


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
US£UGI PRALNICZE

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010878

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Le¶miana 4

1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski

1.5.7.) Numer telefonu: + 48 814523060

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: achyla@spzozswidnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozswidnik.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

US£UGI PRALNICZE

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-76a9c0b0-c4cd-11ee-a84d-d63fc4d19e65

2.5.) Numer og³oszenia: 2024/BZP 00095809

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2024-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2024/BZP 00065321/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.3.2 Us³ugi pralnicze

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Postêpowanie prowadzone jest w jêzyku polskim za po¶rednictwem Platformy Zakupowej pod adresem: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl
2. Zg³oszenie do postêpowania wymaga zalogowania Wykonawcy do Systemu na subdomenie https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl lub https://oneplace.marketplanet.pl
3. Wykonawca zobowi±zany jest do z³o¿enia oferty za po¶rednictwem zak³adki "OFERTY" na Platformie Zakupowej pod adresem https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl
4. W przedmiotowym postêpowaniu o¶wiadczenia, wnioski, zawiadomienia oraz informacje przekazywane s± w formie elektronicznej za po¶rednictwem Platformy znajduj±cej siê pod adresem: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl w zak³adce „Korespondencja".
5. Informacje o wymaganiach technicznych i organizacyjnych sporz±dzania, wysy³ania i odbierania korespondencji elektronicznej zosta³y opisane w Rozdziale 7. SWZ oraz zawarte w "Instrukcji dla Wykonawcy", dostêpnej pod adresem https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl w zak³adce Regulacje i procedury procesu zakupowego.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Klauzula informacyjna o przetwarzaniu danych osobowych w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1), dalej „RODO”, Zamawiaj±cy informuje, ¿e:
1. Administratorem Danych Osobowych Wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu jest Samodzielny Publiczny Zak³ad Opieki Zdrowotnej w ¦widniku, ul. B. Le¶miana 4, 21-040 ¦widnik, adres e – mail: sekretariat@spzozswidnik.pl , telefon: 81 4523050.
2. Inspektorem Ochrony Danych w Samodzielnym Publicznym Zak³adzie Opieki Zdrowotnej w ¦widniku jest Pan S³awomir Zagojski, kontakt: adres e-mail: iod@spzozswidnik.pl
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w zw. z ustaw± Prawo zamówieñ publicznych, dalej „ustawa Pzp”, nak³adaj±c± obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym w celu przeprowadzenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego p.n. Us³ugi pralnicze – Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/04/02/2024 prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy oraz zawarcia umowy.
4. Odbiorcami Pani/Pana danych bêd±:
1) osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 oraz art. 74 ustawy Pzp,
2) dostawcy us³ug prawnych i doradczych oraz wspieraj±cych w dochodzeniu nale¿nych roszczeñ (w szczególno¶ci kancelariom prawnym), a tak¿e innym niewymienionym podmiotom i organom uprawnionym do udostêpnienia danych na podstawie odrêbnych przepisów.
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, przez ca³y czas trwania umowy.
6. Posiada Pani/Pan:
1) prawo dostêpu do Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 15 RODO;
2) prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, na podstawie art. 16 RODO, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników;
3) prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych na podstawie art. 18 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
4) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych narusza przepisy RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): 7. Nie przys³uguje Pani/Panu:
1) prawo do usuniêcia danych osobowych w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO,
2) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
3) prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO, na podstawie art. 21 RODO.
8. Obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy Pzp.
9. W odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO.
10. Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/04/02/2024

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia s± us³ugi prania, dezynfekowania, suszenia, maglowania lub prasowania bielizny szpitalnej, odzie¿y ochronnej dla SP ZOZ w ¦widniku wraz z drobnymi naprawami uszkodzonej bielizny ( z odbiorem brudnej bielizny i dostaw± czystej bielizny do okre¶lonych miejsc wyznaczonych przez Zamawiaj±cego).
Szczegó³owy opis wykonania us³ugi zawarty jest w Za³±czniku Nr 1 – Opis wykonania us³ugi, do³±czonym do specyfikacji warunków zamówienia.
Rodzaj bielizny oraz ilo¶ci poszczególnego asortymentu zosta³y zawarte w Formularzu Asortymentowo – Cenowym - Za³±czniku Nr 2 do SWZ.

Us³ugi pralnicze maj± byæ wykonane w pralni certyfikowanej na zgodno¶æ z norm± PN-EN 14065 (lub równowa¿n±) wyposa¿onej w barierê higieniczn±, przystosowan± do prania bielizny szpitalnej, znajduj±cej siê pod nadzorem Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego (dalej PPIS) w³a¶ciwego dla miejsca wykonywania us³ugi przez Wykonawcê.

Wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia w zakresie zatrudnienia przez wykonawcê lub podwykonawcê na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych wskazane przez zamawiaj±cego czynno¶ci w zakresie realizacji zamówienia, je¿eli wykonanie tych czynno¶ci polega na wykonywaniu pracy w sposób okre¶lony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2019 r. poz. 1040, 1043 i 1495):
a) Zamawiaj±cy, zgodnie z art. 95 ust. 1 ustawy Pzp, wymaga zatrudnienia przez Wykonawcê, Podwykonawcê lub osoby wspólnie ubiegaj±ce siê o zamówienie, na podstawie umowy o pracê osób wykonuj±cych czynno¶ci w zakresie realizacji przedmiotu zamówienia polegaj±cych na ¶wiadczeniu us³ug pralniczych, w tym: transport bielizny, wykonywanie us³ug prania i dezynfekcji bielizny szpitalnej.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 98310000-9 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

98311000-6 - Us³ugi odbierania prania

98315000-4 - Us³ugi prasowania

98393000-4 - Us³ugi krawieckie

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: 1. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert, które nie zosta³y odrzucone, na podstawie nastêpuj±cych kryteriów oceny ofert:
Cena oferty brutto 100%
2. Zamawiaj±cy dokona oceny ofert przyznaj±c punkty w ramach poszczególnych kryteriów oceny ofert, przyjmuj±c zasadê, ¿e 1% = 1 punkt.
3. Punktacja przyznawana ofertom bêdzie liczona z dok³adno¶ci± do dwóch miejsc po przecinku. Najwy¿sza liczba punktów wyznaczy najkorzystniejsz± ofertê.
4. Maksymalna liczba mo¿liwych do uzyskania punktów wynosi 100.

Kryterium cena oferty brutto bêdzie oceniane wg poni¿szego wzoru :
cena oferty brutto ( najni¿sza z oferowanych )
-------------------------------------------------------------- x 100 punktów
cena brutto badanej oferty

Cena oferty musi byæ podana w polskich z³otych brutto – cyfrowo i s³ownie.

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

1. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wykonawcy, którzy:
1) nie podlegaj± wykluczeniu w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 108 ust. 1 ustawy Pzp oraz na podstawie art. 7 ust. 1 ustawy z dnia 13 kwietnia 2022 r. o szczególnych rozwi±zaniach w zakresie przeciwdzia³ania wspieraniu agresji na Ukrainê oraz s³u¿±cych ochronie bezpieczeñstwa narodowego,
2) spe³niaj± warunki udzia³u w postêpowaniu, okre¶lone przez zamawiaj±cego w og³oszeniu o zamówieniu i niniejszej SWZ.

2. OKRE¦LENIE WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU:
1) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
a) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
b) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
c) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:
- Zamawiaj±cy nie stawia warunku w powy¿szym zakresie,
d) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
- Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 us³ugê w zakresie prania bielizny szpitalnej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³otych brutto,
- Wykonawca spe³ni warunek je¶li wyka¿e, ¿e pralnia podlega sta³emu nadzorowi na zasadach okre¶lonych ustaw± o Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 338), a Wykonawca posiada infrastrukturê niezbêdn± do ¶wiadczenia us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia na rzecz jednostek s³u¿by zdrowia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz opisem przedmiotu zamówienia dotycz±cym stanu sanitarnego pomieszczeñ pralni i ¶rodków transportu bielizny szpitalnej.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: Wykaz dokumentów, sk³adanych przez wykonawcê w postêpowaniu na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu :
1) O¶wiadczenie wykonawcy sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 ustawy Pzp dotycz±ce podstaw wykluczenia oraz spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu w zakresie wskazanym przez Zamawiaj±cego ( sk³adane wraz z ofert±) – Za³±cznik Nr 4 do SWZ.
2) O¶wiadczenie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby sk³adane na podstawie art. 125 ust. 1 i art. 125 ust. 5 ustawy Pzp ( Za³±cznik Nr 6 i Za³±cznik Nr 7 do SWZ ) - je¶li dotyczy - sk³adane wraz z ofert±.
3) Zamawiaj±cy nie wymaga z³o¿enia podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu.

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: Wykaz dokumentów, sk³adanych przez wykonawcê w postêpowaniu na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu:
1) Aktualna opinia/ zezwolenie/ decyzja lub inny dokument Pañstwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego, potwierdzaj±cy, ¿e pralnia podlega sta³emu nadzorowi na zasadach okre¶lonych ustaw± o Pañstwowej Inspekcji Sanitarnej (t.j. Dz. U. z 2023 r., poz. 338), a Wykonawca posiada infrastrukturê niezbêdn± do ¶wiadczenia us³ug bêd±cych przedmiotem zamówienia na rzecz jednostek s³u¿by zdrowia zgodnie z obowi±zuj±cymi przepisami prawa oraz opisem przedmiotu zamówienia dotycz±cym stanu sanitarnego pomieszczeñ pralni i ¶rodków transportu bielizny szpitalnej.
2) Wykaz us³ug wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, w okresie ostatnich 3 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te us³ugi zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego us³ugi zosta³y wykonane, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych s± wykonywane, a je¿eli wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – o¶wiadczenie wykonawcy; w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych nadal wykonywanych referencje b±d¼ inne dokumenty potwierdzaj±ce ich nale¿yte wykonywanie powinny byæ wystawione w okresie ostatnich 3 miesiêcy
- wzór druku Wykazu us³ug stanowi Za³±cznik Nr 5 do SWZ.
Zamawiaj±cy uzna spe³nienie tego warunku, gdy Wykonawca wyka¿e, ¿e wykona³, a w przypadku ¶wiadczeñ powtarzaj±cych siê lub ci±g³ych równie¿ wykonuje w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie, co najmniej 1 us³ugê w zakresie prania bielizny szpitalnej o warto¶ci nie mniejszej ni¿ 100.000,00 z³otych brutto.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe – sk³adane wraz z ofert±.
1. W celu potwierdzenia, ¿e oferowane us³ugi odpowiadaj± wymaganiom okre¶lonym przez Zamawiaj±cego, Wykonawca sk³ada:
• Certyfikat potwierdzaj±cy wdro¿enie systemu kontroli i analizy ska¿eñ biologicznych (RABC), zgodnie z norm± PN-EN 14065 (Tekstylia. Tekstylia poddawane obróbce w pralni. System kontroli ska¿enia biologicznego) lub równowa¿ny.
2. Je¿eli wykonawca nie z³o¿y³ przedmiotowych ¶rodków dowodowych lub z³o¿one przedmiotowe ¶rodki dowodowe s± niekompletne, zamawiaj±cy wezwie wykonawcê do ich z³o¿enia, lub uzupe³nienia w wyznaczonym terminie.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Tak

5.10.) Przedmiotowe ¶rodki dowodowe podlegaj±ce uzupe³nieniu po z³o¿eniu oferty:

• Certyfikat potwierdzaj±cy wdro¿enie systemu kontroli i analizy ska¿eñ biologicznych (RABC), zgodnie z norm± PN-EN 14065 lub równowa¿ny

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

WRAZ Z OFERT¡ ( tj. Formularzem Ofertowym – Za³±cznik Nr 3 do SWZ, Formularzem Asotymentowo-Cenowym – Za³±cznik Nr 2 do SWZ i Opisem wykonania us³ugi - Za³±cznik Nr 1 do SWZ ) Wykonawca sk³ada:
a) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, którego wzór okre¶la Za³±cznik Nr 4 do SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania siê o zamówienie przez Wykonawców, o¶wiadczenie sk³ada ka¿dy z Wykonawców,
b) przedmiotowe ¶rodki dowodowe – Certyfikat potwierdzaj±cy wdro¿enie systemu kontroli i analizy ska¿eñ biologicznych (RABC), zgodnie z norm± PN-EN 14065 (Tekstylia. Tekstylia poddawane obróbce w pralni. System kontroli ska¿enia biologicznego) lub równowa¿ny,
c) o¶wiadczenie, o którym mowa w art. 125 ust. 1 i art. 125 ust. 5 ustawy Pzp, którego wzór okre¶la Za³±cznik Nr 6 do SWZ i Za³±cznik Nr 7 do SWZ – je¶li dotyczy ( tj. je¶li wykonawca polega na zasobach innego podmiotu ),
d) zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby – je¶li dotyczy,
e) dokument potwierdzaj±cy umocowanie do reprezentowania w postêpowaniu - je¶li dotyczy
f) dokumenty stanowi±ce tajemnicê przedsiêbiorstwa - je¶li dotyczy.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Nie

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:
1. Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku wykonawcy ustanawiaj± Pe³nomocnika (Lidera) do reprezentowania ich w niniejszym postêpowaniu albo reprezentowania ich w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego.
Wszelka korespondencja prowadzona bêdzie wy³±cznie z Pe³nomocnikiem (Liderem).
Pe³nomocnictwo powinno:
- precyzowaæ zakres umocowania,
- wymieniaæ wszystkich Wykonawców, którzy wspólnie ubiegaj± siê o udzielenie zamówienia,
- ka¿dy z tych Wykonawców musi podpisaæ siê na wspólnym dokumencie pe³nomocnictwa lub innego dokumentu sporz±dzonego w tym celu; alternatywnie - wystawiæ niezale¿ne pe³nomocnictwo indywidualnie dla Pe³nomocnika – Lidera (nie jest wymagany podpis Pe³nomocnika – Lidera na dokumencie pe³nomocnictwa).
2) Pe³nomocnictwo musi zostaæ do³±czone do oferty, przekazane w postaci elektronicznej, opatrzonej kwalifikowanym podpisem elektronicznym mocodawcy, podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. W przypadku gdy pe³nomocnictwo zosta³o sporz±dzone jako dokument w postaci papierowej i opatrzone w³asnorêcznym podpisem, przekazuje siê cyfrowe odwzorowanie tego dokumentu – podpisane analogicznie jak w zdaniu pierwszym, przez mocodawcê lub notariusza.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Oprócz przypadków, o których mowa w art. 455 ustawy Pzp, dopuszcza siê zmiany postanowieñ Umowy w stosunku do tre¶ci oferty w zakresie:
1) zmiany terminu wykonania Umowy, w przypadku wyst±pienia si³y wy¿szej uniemo¿liwiaj±cej terminow± realizacjê Umowy, przy czym, za si³ê wy¿sz± przyjmuje siê zdarzenie, które pozostaje poza kontrol± Strony Umowy, zdarzenie zewnêtrzne, któremu nie mo¿na zapobiec oraz które wyró¿nia siê nadzwyczajnym charakterem, w szczególno¶ci: wojny, akty terroryzmu, klêski ¿ywio³owe, strajki z wy³±czeniem wewnêtrznego w firmie Wykonawcy oraz akty w³adzy i administracji publicznej, kwarantanny z uwagi na wyst±pienie zagro¿eñ zwi±zanych z wystêpowaniem chorób zaka¼nych; epidemie, stany zagro¿enia epidemicznego, pandemie, przy czym, przed³u¿enie terminu realizacji Umowy nast±pi o liczbê dni, odpowiadaj±c± okresowi wystêpowania okoliczno¶ci si³y wy¿szej;
2) zmiany obowi±zuj±cych przepisów prawa, po dacie zawarcia Umowy, których regulacje wp³ywaj± na prawa i obowi±zki Stron, je¿eli bêdzie konieczne dostosowanie tre¶ci Umowy do aktualnego stanu prawnego;
3) zmiany danych identyfikacyjnych podmiotów zawieraj±cych Umowê (w wyniku przekszta³ceñ, po³±czeñ, itp.);
4) zmiany zakresu i sposobu wykonania us³ugi, niezale¿nie od tego, czy zmiana ta bêdzie mia³a charakter czasowy czy trwa³y,
5) zmiany w zakresie zamiany podwykonawców, w przypadku wprowadzenia nowego podwykonawcy.
2. Strona zg³aszaj±ca propozycjê zmiany Umowy zobowi±zana jest przedstawiæ uzasadnienie jej wprowadzenia.
3. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ dokonania zmian postanowieñ niniejszej Umowy, w przypadku zmiany ceny materia³ów lub kosztów zwi±zanych z realizacj± zamówienia. Poziom zmiany ceny materia³ów lub kosztów (podwy¿szenie lub obni¿enie) zwi±zanych z realizacj± zamówienia, uprawniaj±cy Strony Umowy do ¿±dania zmiany wynagrodzenia, ustala siê na min. 20 % w stosunku do poziomu cen tych samych/równowa¿nych materia³ów lub kosztów z dnia zawarcia Umowy, które stanowi³y podstawê kalkulacji wynagrodzenia.
4. Sposób okre¶lenia wp³ywu zmiany ceny materia³ów lub kosztów na koszt wykonania zamówienia nast±pi na podstawie wniosku Strony wnioskuj±cej o zmianê i dokumentów do³±czonych do tego wniosku, potwierdzaj±cych m. in. rzeczywiste zastosowanie poszczególnych materia³ów/poniesienie poszczególnych kosztów w ramach niniejszego zamówienia.
5. Pierwsza zmiana wynagrodzenia zwi±zana z realizacj± zamówienia nie mo¿e nast±piæ wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy od daty zawarcia Umowy, a ka¿da kolejna zmiana nie mo¿e nast±piæ wcze¶niej ni¿ po up³ywie 6 miesiêcy po dokonaniu poprzedniej zmiany.
6. Nowa cena bêdzie obowi±zywa³a od daty wskazanej w aneksie do Umowy.

Ze wzglêdu na ograniczon± liczbê znaków, pozosta³e zmiany umowy zawiera za³±cznik Nr 8 do SWZ.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2024-02-16 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2024-02-16 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2024-03-16

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.