eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szyd³owoModernizacja o¶wietlenia na terenie Gminy Szyd³owo



Og³oszenie z dnia 2025-02-09


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Us³ugi
Modernizacja o¶wietlenia na terenie Gminy Szyd³owo

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Gmina Szyd³owo

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 130378479

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Mazowiecka 61

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Szyd³owo

1.5.3.) Kod pocztowy: 06-516

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL922 - Ciechanowski

1.5.7.) Numer telefonu: 23 6554019

1.5.8.) Numer faksu: 23 6549328

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: gmina@szydlowo-maz.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: https://bip.szydlowo-maz.pl/

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja o¶wietlenia na terenie Gminy Szyd³owo

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-ef1def3f-2e05-4b7a-84e9-8409b1796502

2.5.) Numer og³oszenia: 2025/BZP 00095780

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2025-02-09

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Nie

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://szydlowo.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy zamawiaj±cym a wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej. Przez ¶rodki komunikacji elektronicznej rozumie siê ¶rodki komunikacji elektronicznej zdefiniowane w ustawie z dnia 18 lipca 2002 r. o ¶wiadczeniu us³ug drog± elektroniczn± (Dz. U. z 2020 r. poz. 344 ze zm.).
2. Ofertê, o¶wiadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, podmiotowe ¶rodki dowodowe, pe³nomocnictwa, zobowi±zanie podmiotu udostêpniaj±cego zasoby, sporz±dza siê w postaci elektronicznej, w ogólnie dostêpnych formatach danych, w szczególno¶ci w formatach .pdf., .doc., .docx., .xls., .xlsx., .jpg. (.jpeg) ze szczególnym wskazaniem na .pdf. Ofertê, a tak¿e o¶wiadczenie o jakim mowa w pkt 11.1 SWZ sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym.
3. W postêpowaniu o udzielenie zamówienia komunikacja miêdzy Zamawiaj±cym, a Wykonawcami, w tym z³o¿enie ofert, odbywa siê za po¶rednictwem platformy zakupowej eZamawiaj±cy znajduj±cej siê pod adresem: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl. Szczegó³y dotycz±ce z³o¿enia oferty zosta³y opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy", znajduj±cej siê w zak³adce „Regulacje i procedury procesu zakupowego".
4.Wykonawca w postêpowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego bezp³atnie korzysta, rejestruje siê lub loguje (w przypadku posiadania konta na platformie zakupowej), akceptuje warunki korzystania z platformy zakupowej, okre¶lone w Regulaminie zamieszczonym na stronie internetowej https://szydlowo.ezamawiajacy.pl oraz uznaje go za wi±¿±cy.
5. Rejestracja Wykonawcy trwa maksymalnie do 2 dni roboczych. W zwi±zku z tym Zamawiaj±cy zaleca Wykonawcom uwzglêdnienie czasu niezbêdnego na rejestracjê w procesie z³o¿enia oferty w postaci elektronicznej. Wykonawca wraz z potwierdzeniem z³o¿enia wniosku rejestracyjnego otrzyma informacje, o mo¿liwo¶ci przyspieszenia procedury za³o¿enia konta, wówczas nale¿y skontaktowaæ siê pod numerem telefonu podanym w ww. potwierdzeniu.
6.Szczegó³y funkcjonowania platformy zakupowej zosta³y opisane w „Instrukcji dla Wykonawcy".
7.Zamawiaj±cy informuje, i¿ w przypadku jakichkolwiek w±tpliwo¶ci zwi±zanych z zasadami korzystania z Platformy, Wykonawca winien skontaktowaæ siê z dostawc± rozwi±zania teleinformatycznego Platformy zakupowej Gminy Szyd³owo tel. +48 22 257 22 23 (infolinia dostêpna w dni robocze, w godzinach 9:00-17:00, e-mail: oneplace@marketplanet.pl
8. Maksymalny rozmiar plików przesy³anych za po¶rednictwem dedykowanych formularzy do: z³o¿enia, zmiany i wycofania oferty oraz do komunikacji wynosi 100 MB. Zalecany format plików to: .pdf, .doc, .docx, .xls, .xlsx, .rtf.
9. Za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ, cyfrowych odwzorowañ dokumentów oraz innych informacji przekazywanych na adres e-mail Zamawiaj±cego przyjmuje siê datê dostarczenia wiadomo¶ci na adres e-mail Zamawiaj±cego. W przypadku skorzystania z Platformy eZamawiajacy za datê wp³ywu o¶wiadczeñ, wniosków, zawiadomieñ oraz informacji przyjmuje siê datê ich z³o¿enia/wys³ania na Platformie.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporz±dzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w zwi±zku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych i w sprawie swobodnego przep³ywu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 96/46/WE (ogólne rozporz±dzenie o ochronie danych osobowych) (Dz. Urz. UE L 119 z 04.05.2016, str. 1) zwanego dalej RODO), uprzejmie informujemy, ¿e:
1. administratorem Pani/Pana danych osobowych jest Urz±d Gminy Szyd³owo; 06 – 516 Szyd³owo ul. Mazowiecka 61; Tel. 23 655 – 40 – 19,
2. w sprawach zwi±zanych z Pani/Pana danymi proszê o kontaktowaæ siê z Inspektorem Ochrony Danych, kontakt pisemny za pomoc± poczty tradycyjnej na adres Urz±d Gminy Szyd³owo; 06 – 516 Szyd³owo ul. Mazowiecka 61, a poczt± elektroniczn± na adres mail: gmina@szydlowo-maz.pl ,tel. 23 655 40 19
3. Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu prowadzenia przedmiotowego postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego oraz zawarcia umowy, a podstaw± prawn± ich przetwarzania jest obowi±zek prawny stosowania sformalizowanych procedur udzielania zamówieñ publicznych spoczywaj±cych na Zamawiaj±cym;
4. odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art.18 oraz art. 74 ustawy PZP;
5. Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane, zgodnie z art. 78 ust. 1 PZP, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy;
6.obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem okre¶lonym w przepisach ustawy PZP, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy PZP;
7.w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosownie do art. 22 RODO;
8. posiada Pani/Pan:
a.na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych;
b.na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania lub uzupe³nienia Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania lub uzupe³nienia nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± postanowieñ umowy w zakresie niezgodnym z ustaw± PZP oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników);
c.na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO, przy czym prawo do ograniczenia przetwarzania nie ma zastosowania w odniesieniu do przechowywania, w celu zapewnienia korzystania ze ¶rodków ochrony prawnej lub w celu ochrony praw innej osoby fizycznej lub prawnej, lub z uwagi na wa¿ne wzglêdy interesu publicznego Unii Europejskiej lub pañstwa cz³onkowskiego, a tak¿e nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia;
d.prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): nie przys³uguje Pani/Panu:
a.w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b.prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO;
c.na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO;
Jednocze¶nie Zamawiaj±cy przypomina o ci±¿±cym na Pani/Panu obowi±zku informacyjnym wynikaj±cym z art. 14 RODO wzglêdem osób fizycznych, których dane przekazane zostan± Zamawiaj±cemu w zwi±zku z prowadzonym postêpowaniem i które Zamawiaj±cy po¶rednio pozyska od wykonawcy bior±cego udzia³ w postêpowaniu, chyba ¿e ma zastosowanie co najmniej jedno z wy³±czeñ, o których mowa w art. 14 ust. 5 RODO.

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IGK.271.1.2025.MK

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Us³ugi

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja o¶wietlenia na terenie Gminy Szyd³owo”. W ramach zamówienia zostanie wykonany demonta¿ i utylizacja energoch³onnych opraw sodowych oraz zakup i monta¿ 311 szt. opraw LED (lamp). W zakres zamówienia wchodzi równie¿ uzyskanie wszelkich uzgodnieñ i decyzji niezbêdnych do realizacji inwestycji, wykonanie dokumentacji powykonawczej oraz uzyskanie niezbêdnych pozwoleñ i decyzji - je¿eli bêd± wymagane, uzyskanie decyzji na zajêcie pasa drogowego podczas prac zwi±zanych z wymian± o¶wietlenia. opracowanie projektu organizacji ruchu (je¶li bêdzie wymagany) podczas prac zwi±zanych z wymian± o¶wietlenia oraz inne prace i roboty niezbêdne do prawid³owego wykonania przedmiotu umowy.
Szczegó³owy zakres prac opisany zosta³ w przedmiarze robót oraz projekcie technicznym.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45316110-9 - Instalowanie urz±dzeñ o¶wietlenia drogowego

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Punktowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jako¶ciowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Okres jako¶ci gwarancji jako¶ci

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

Art. 109 ust. 1 pkt 5

Art. 109 ust. 1 pkt 7

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy nie podlegaj± wykluczeniu oraz spe³niaj± okre¶lone przez zamawiaj±cego warunki udzia³u w postêpowaniu.
9.2. O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym:
Nie dotyczy
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów:
Nie dotyczy
2) sytuacji ekonomicznej i finansowej:
Nie dotyczy:
3) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej:
a) W ramach tego warunku wykonawca zobowi±zany jest do wykazania, ¿e w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, (a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy w tym okresie) wykona³ (a w przypadku ¶wiadczeñ o charakterze okresowym lub ci±g³ym –wykonuje) nale¿ycie: Co najmniej jednego zamówienia modernizacji o¶wietlenia ulicznego wykonanej w technologii LED w ilo¶ci minimum 100 punktów ¶wietlnych.
b) Wykonawca zobowi±zany jest wykazaæ, ¿e dysponuje lub bêdzie dysponowa³ co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± kwalifikacje zawodowe i uprawnienia do sprawowania samodzielnych funkcji w budownictwie w zakresie kierowania robotami w specjalno¶ci elektrycznej w zakresie sieci, instalacji i urz±dzeñ elektrycznych lub odpowiadaj±ce im wy¿sze uprawnienia budowlane, które zosta³y wydane na podstawie wcze¶niej obowi±zuj±cych przepisów.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a)o¶wiadczenie wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej, w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów (Dz.U. z 2024 r. poz. 594), z innym wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
b)odpis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy, sporz±dzonych nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji,

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: a)wykaz us³ug lub robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty, miejsca wykonania i podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, z za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych czy te roboty zosta³y wykonane nale¿ycie, w szczególno¶ci informacji o tym, czy roboty zosta³y wykonane zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczone, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty wystawione przez podmiot na rzecz którego roboty budowlane lub us³ugi by³y wykonywane, a je¿eli z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze wykonawca nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów – inne dokumenty,
b)wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami,

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Przedmiotowe ¶rodki dowodowe wymagane przez Zamawiaj±cego to:
1) karty techniczne/katalogowe oferowanych opraw,
2) certyfikaty posiadane ³±cznie: ENEC i ENC+, wydane przez laboratorium zlokalizowane na terenie UE oraz ZD4i,
3) deklaracja zgodno¶ci dla oferowanych opraw o¶wietleniowych.

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

a) Wykonawcy mog± wspólnie ubiegaæ siê o udzielenie zamówienia. W takim przypadku Wykonawcy ustanawiaj± pe³nomocnika do reprezentowania ich w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Pe³nomocnictwo winno byæ za³±czone do oferty.
b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia, o¶wiadczenia, o których mowa w pkt. 11.1 SWZ, sk³ada ka¿dy z wykonawców. O¶wiadczenia te potwierdzaj± brak podstaw wykluczenia oraz spe³nianie warunków udzia³u w zakresie, w jakim ka¿dy z wykonawców wykazuje spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu.
c) Wykonawcy wspólnie ubiegaj±cy siê o udzielenie zamówienia do³±czaj± do oferty o¶wiadczenie, z którego wynika, które us³ugi wykonaj± poszczególni wykonawcy.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Tak

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Tak

7.2.) Informacje na temat zaliczek:

6. Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie zaliczki, która zostanie wyp³acona zgodnie z warunkami wyp³at dofinansowania z Rz±dowego Funduszu Polski £ad: Program Inwestycji Strategicznych, tj. Wykonawcy zostanie wyp³acona zaliczka w wysoko¶ci 5% kwoty wynagrodzenia brutto, o którym mowa w ust. 1, w terminie do 30 dni od dnia podpisania niniejszej umowy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcê. Zaliczka, o której mowa w zdaniu poprzednim, jest wyp³acana z udzia³u w³asnego Zamawiaj±cego w finansowaniu inwestycji, stanowi±cej przedmiot niniejszej umowy.

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Zgodnie z art. 455 ust. 1 ustawy Pzp Zamawiaj±cy dopuszcza mo¿liwo¶æ wprowadzenia istotnych zmian w umowie w nastêpuj±cych przypadkach i warunkach:
a)zmiana terminu realizacji przedmiotu umowy, gdy nast±pi±:
•warunki atmosferyczne, uniemo¿liwiaj±ce prowadzenie prac, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów - o czas, w którym z powodu warunków atmosferycznych umowa nie mog³a byæ realizowana,•si³a wy¿sza uniemo¿liwiaj±ca prowadzenie prac, w tym przeprowadzanie prób i sprawdzeñ, dokonywanie odbiorów - o czas, w którym z powodu wyst±pienia si³y wy¿szej umowa nie mog³a byæ realizowana; za si³ê wy¿sz± uwa¿a siê w szczególno¶ci klêski ¿ywio³owe, dzia³ania wojenne, zamieszki, akty o charakterze terrorystycznym,•zmiany spowodowane warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi, itp., w szczególno¶ci: odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe, w szczególno¶ci istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych - o czas niezbêdny do wykonania umowy w sposób nale¿yty,•zmiany bêd±ce nastêpstwem okoliczno¶ci le¿±cych po stronie Zamawiaj±cego, w szczególno¶ci: wstrzymanie realizacji umowy przez Zamawiaj±cego, konieczno¶æ usuniêcia b³êdów lub wprowadzenia zmian w dokumentacji projektowej lub dokumentacji technicznej urz±dzeñ - o czas niezbêdny do wykonania umowy w sposób nale¿yty,•zmiany bêd±ce nastêpstwem dzia³ania organów administracji, w szczególno¶ci: przekroczenie zakre¶lonych przez prawo terminów wydawania przez organy administracji decyzji, zezwoleñ, itp.; odmowa wydania przez organy administracji wymaganych decyzji, zezwoleñ, uzgodnieñ na skutek b³êdów w dokumentacji projektowej, konieczno¶æ uzyskania wyroku s±dowego lub innego orzeczenia s±du lub organu, którego konieczno¶ci nie przewidziano przy zawieraniu umowy, konieczno¶æ zaspokojenia roszczeñ lub oczekiwañ osób trzecich - w tym grup spo³ecznych lub zawodowych nie artyku³owanych lub niemo¿liwych do jednoznacznego okre¶lenia w chwili zawierania umowy — o czas niezbêdny do wykonania umowy w sposób nale¿yty,•inne przyczyny zewnêtrzne niezale¿ne od Zamawiaj±cego oraz Wykonawcy, skutkuj±ce niemo¿liwo¶ci± prowadzenia dzia³añ w celu wykonania umowy.
b)zmiany osobowe:•zmiana osób, realizuj±cych przedmiot umowy na inne legitymuj±ce siê co najmniej równowa¿nymi uprawnieniami, o których mowa w ustawie Prawo budowlane lub w innych ustawach,•zmiana osób, przy pomocy których wykonawca realizuje przedmiot umowy, a od których wymagano okre¶lonego do¶wiadczenia lub wykszta³cenia na inne legitymuj±ce siê do¶wiadczeniem lub wykszta³ceniem spe³niaj±cym wymóg SWZ,
c)zmiany organizacji spe³niania ¶wiadczenia w zakresie:•zmiana szczegó³owego harmonogramu wykonywania przedmiotu umowy,
•zmiana zasad dokonywania odbiorów ¶wiadczonych us³ug,d)p³atno¶ci:•zmiany terminów p³atno¶ci wynikaj±ce z wszelkich zmian wprowadzanych do umowy,•w przypadku zmiany stawki podatku od towarów i us³ug,
e)pozosta³e okoliczno¶ci powoduj±ce mo¿liwo¶æ zmiany umowy:•zmiana sposobu rozliczania umowy lub dokonywania p³atno¶ci na rzecz Wykonawcy na skutek zmian zawartej przez Zamawiaj±cego umowy o dofinansowanie projektu lub wytycznych dotycz±cych realizacji projektu,•rezygnacja przez Zamawiaj±cego z realizacji czê¶ci przedmiotu umowy; w takim przypadku wynagrodzenie przys³uguj±ce Wykonawcy zostanie pomniejszone, przy czym Zamawiaj±cy zap³aci za wszystkie spe³nione ¶wiadczenia oraz udokumentowane koszty, które Wykonawca poniós³ w zwi±zku z Wynikaj±cymi z umowy planowanymi ¶wiadczeniami; minimalne wynagrodzenie Wykonawcy z tytu³u wykonania umowy nie bêdzie ni¿sze ni¿ 50% wynagrodzenia umownego, niezale¿nie od zakresu ograniczenia wykonania zamówienia przez Zamawiaj±cego,•kolizja z planowanymi lub równolegle prowadzonymi przez inne podmioty inwestycjami; w takim przypadku zmiany w umowie zostan± ograniczone do zmian koniecznych powoduj±cych unikniêcie kolizji,•wyd³u¿enie okresu gwarancji lub rêkojmi, z powodu zmian wprowadzonych do umowy.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2025-02-19 10:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: https://szydlowo.ezamawiajacy.pl

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2025-02-19 10:30

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2025-03-20

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.