eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Puławy › Rozbudowa, przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego na budynek kancelarii leśnictwa Zagórki - postępowanie powtórzone

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095728 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Rozbudowa, przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego na budynek kancelarii leśnictwa Zagórki – postępowanie powtórzone

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: PGL LP Nadleśnictwo Puławy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 430517701

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Żyrzyńska 8

1.5.2.) Miejscowość: Puławy

1.5.3.) Kod pocztowy: 24-100

1.5.4.) Województwo: lubelskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL815 - Puławski

1.5.7.) Numer telefonu: 818864241

1.5.8.) Numer faksu: 81 886 46 40

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: pulawy@lublin.lasy.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://pulawy.lublin.lasy.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/lasy_pulawy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Rozbudowa, przebudowa ze zmianą sposobu użytkowania budynku garażowo-gospodarczego na budynek kancelarii leśnictwa Zagórki – postępowanie powtórzone

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-09c7bef6-c90f-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00054108/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.1 Przebudowa budynku gospodarczego na kancelarię leśnictwa Zagórki

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00077616/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: S.270.19.2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na przebudowie (wraz z rozbudową) budynku gospodarczo – garażowego na kancelarię leśnictwa Zagórki. Przebudowywany obiekt zlokalizowany jest na działce ewidencyjnej nr 433/1, obr. ewid. Cezaryn, gm. Żyrzyn. Prace obejmą przebudowę i adaptację istniejących pomieszczeń gospodarczych do celów usługowo – administracyjnych przez dostosowanie ich do obowiązujących warunków technicznych, higieniczna – sanitarnych oraz przeciwpożarowych. Budynek zostanie poddany termomodernizacji. Do obiektu zostanie dobudowany wiatrołap. W budynku należy wykonać nowe instalacje elektryczne i sanitarne. Budynek parterowy, zostanie przystosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. W budynku zaprojektowano pięć pomieszczeń: wiatrołap, poczekalnia, łazienka z prysznicem, kancelaria leśniczego oraz pomieszczenie socjalne. Łączna powierzchnia użytkowa obiektu wynosi: 43,76 m2.
Prace obejmą wykonanie zagospodarowanie terenu (utwardzenie terenu, ogrodzenie, parkingi oraz zjazd) oraz wykonanie przyłączy wodociągowego (kanalizacja – zbiornik bezodpływowy) oraz elektrycznego.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45112000-5 - Roboty w zakresie usuwania gleby

45113000-2 - Roboty na placu budowy

45233140-2 - Roboty drogowe

45233161-5 - Roboty budowlane w zakresie ścieżek pieszych

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45261211-6 - Kładzenie płytek dachowych

45261320-3 - Kładzenie rynien

45262300-4 - Betonowanie

45262310-7 - Zbrojenie

45262500-6 - Roboty murarskie i murowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45311000-0 - Roboty w zakresie okablowania oraz instalacji elektrycznych

45315700-5 - Instalowanie stacji rozdzielczych

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45332400-7 - Roboty instalacyjne w zakresie urządzeń sanitarnych

45410000-4 - Tynkowanie

45421130-4 - Instalowanie drzwi i okien

45421131-1 - Instalowanie drzwi

45421132-8 - Instalowanie okien

45421160-3 - Instalowanie wyrobów metalowych

45422000-1 - Roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45431000-7 - Kładzenie płytek

45431100-8 - Kładzenie terakoty

45431200-9 - Kładzenie glazury

45432130-4 - Pokrywanie podłóg

45442100-8 - Roboty malarskie

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W trakcie analizy oferty, w kosztorysie ofertowym złożonym przez Wykonawcę - SARSBUD Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych Ryszard Szczotka, Sarny 28A, 08-504 Ułęż stwierdzono brak części pozycji kosztorysowych zawartych w stanowiących załącznik do SWZ przedmiarach. Brakujące pozycje to:
1) w kosztorysie w zakresie robót budowlanych – pozycje 115- 137 przedmiaru;
2) w kosztorysie w zakresie robót sanitarnych – pozycje 1 – 22 przedmiaru;
3) w kosztorysie ofertowym robót elektrycznych - 24 – 47 przedmiaru.
W związku z okolicznością, że przewidziane wynagrodzenie umowne ma charakter kosztorysowy (§9 ust. 2 wzoru umowy) powyższe braki mają charakter istotny i uniemożliwią dokonanie rozliczenia faktycznie wykonanych prac. Zgodnie z treścią XV.1 i 5 SWZ do oferty należy załączyć kosztorysy zgodne z wymaganiami zawartymi w SWZ (czyli zgodne z dokumentacją projektową, przedmiarami, STWiRB oraz wzorem umowy). Zgodnie z treścią orzeczenia KIO z dnia 11 lutego 2010 r. (sygn. akt: KIO/UZP 1833/09) istotne znaczenie jako treść oferty mają ceny jednostkowe, a te ze względu na wadę kosztorysu ofertowego nie mogą zostać ustalane, zaś uzupełnienie jest możliwe wyłącznie w tylko i wyłącznie wtedy gdy na podstawie przekazanych w ofercie informacji dałoby się określić wartość jednostkową i łączną danej pozycji kosztorysu. Dlatego też powyższe nie stanowi omyłki lecz istotną wadę oświadczenia woli i jako takie nie może być konwalidowane. W związku z powyższym Zamawiający zdecydował o odrzuceniu oferty na podstawie art. 226. ust. 1 pkt 5 PZP. W związku z okolicznością, że była to jedyna oferta, która wpłynęła w postępowaniu zostało ono unieważnione na podstawie art. 255 pkt. 2 PZP.
Dodatkowo: art 255 pkt 3 ustawy
W dniu 23.06.2021 r., przed upływem terminu otwarcia ofert, Zamawiający zamieścił na stronie postępowania informację o kwocie jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia (365 500,00 zł brutto). We wskazanym w dokumentach zamówienia terminie wpłynęła jedna oferta. Wykonawca - SARSBUD Przedsiębiorstwo Usług Budowlanych Ryszard Szczotka, Sarny 28A, 08-504 Ułęż zaoferował wykonanie przedmiotu zamówienia za kwotę 495 242,69 zł brutto. W związku z okolicznością, że cena oferty znacznie przekracza wartość środków jakie Zamawiający zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia postępowanie unieważniono na podstawie art. 255 pkt 3 PZP.

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 495242,69 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 495242,69 PLN

2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.