eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rydu³towyModernizacja ul. Os. Na Wzgórzu - etap I w Rydu³towach.



Og³oszenie z dnia 2022-03-23


Powi±zane og³oszenia:

Og³oszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
Modernizacja ul. Os. Na Wzgórzu - etap I w Rydu³towach.

SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY

1.1.) Rola zamawiaj±cego

Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego

1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: Miasto Rydu³towy

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258635

1.5) Adres zamawiaj±cego

1.5.1.) Ulica: Ofiar Terroru 36

1.5.2.) Miejscowo¶æ: Rydu³towy

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-280

1.5.4.) Województwo: ¶l±skie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.7.) Numer telefonu: 324537411

1.5.8.) Numer faksu: 324537410

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: um@rydultowy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.rydultowy.pl

1.6.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorz±du terytorialnego

1.7.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Ogólne us³ugi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Og³oszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Modernizacja ul. Os. Na Wzgórzu - etap I w Rydu³towach.

2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-a397f4a3-aa90-11ec-80f8-1ad70aec7fa4

2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00095678

2.6.) Wersja og³oszenia: 01

2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-23

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak

2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2022/BZP 00015788/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:

1.1.4 Modernizacja ul. Osiedla na Wzgórzu

2.11.) O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê wy³±cznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn±

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA III – UDOSTÊPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania

https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

3.2.) Zamawiaj±cy zastrzega dostêp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowi±zani s± do sk³adania ofert, wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, o¶wiadczeñ oraz innych dokumentów wy³±cznie przy u¿yciu ¶rodków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o ¶rodkach komunikacji elektronicznej, przy u¿yciu których zamawiaj±cy bêdzie komunikowa³ siê z wykonawcami - adres strony internetowej: https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotycz±ce korespondencji elektronicznej: 1. Komunikacja w postêpowaniu o
udzielenie zamówienia, w tym sk³adanie ofert, wymiana informacji oraz przekazywanie dokumentów lub o¶wiadczeñ miêdzy
Zamawiaj±cym a Wykonawc±, z uwzglêdnieniem wyj±tków okre¶lonych w ustawie Pzp, odbywa siê przy u¿yciu ¶rodków komunikacji
elektronicznej. 2. Komunikacja w postêpowaniu odbywa siê elektronicznie za po¶rednictwem platformy (portalu)
https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy i formularza "Wy¶lij wiadomo¶æ". W korespondencji nale¿y
pos³ugiwaæ siê znakiem sprawy wzglêdnie ID postêpowania. 3. Korzystanie z serwisu (platformy) wymaga zapoznania siê
Regulaminem dla U¿ytkowników (Wykonawców) dostêpnego na portal_https://platformazakupowa.pl/pn/rydultowy.4. Minimalne
wymagania techniczne umo¿liwiaj±ce
korzystanie ze strony platformazakupowa.pl to przegl±darka internetowa Internet Explorer, Chrome i FireFox w najnowszej
dostêpnej wersji, z w³±czon± obs³ug± jêzyka Javascript, akceptuj±ca pliki typu „cookies” oraz ³±cze internetowe o przepustowo¶ci, co
najmniej 256 kbit/s. platformazakupowa.pl jest zoptymalizowana dla minimalnej rozdzielczo¶ci ekranu 1024x768 pikseli. Szyfrowanie
danych odbywa siê przy pomocy protoko³u SSL.5. Kodowanie i czas: Plik za³±czony i zapisany przez Wykonawcê na platformie nie
jest widoczny dla
Zamawiaj±cego, gdy¿ jest przechowywany na osobnym szyfruj±cym serwerze i zaszyfrowany. Mo¿liwo¶æ pobrania plików przez
Zamawiaj±cego nastêpuje po up³yniêciu terminu otwarcia ofert oraz ich odszyfrowaniu w systemie. Oznaczenie czasu odbioru
danych przez platformê stanowi przypiêt± do oferty elektronicznej datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss), znajduj±ce siê w kolumnie
dotycz±cej danej oferty, w sekcji - "Data z³o¿enia oferty". 6. Komunikacja przez "Wy¶lij wiadomo¶æ" umo¿liwia dodanie do tre¶ci
wysy³anej wiadomo¶ci plików lub spakowanego katalogu (za³±czników). Wystêpuje limit objêto¶ci plików lub spakowanego katalogu
w zakresie ca³ej wiadomo¶ci do 1 GB przy maksymalnej ilo¶ci 20 plików lub spakowanych katalogów. Zamawiaj±cy, zgodnie z
rozporz±dzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 30 grudnia 2020 r. w sprawie sposobu sporz±dzania i przekazywania informacji
oraz wymagañ technicznych dla dokumentów elektronicznych oraz ¶rodków komunikacji elektronicznej w postêpowaniu o udzielenie
zamówienia publicznego lub konkursie, okre¶la niezbêdne wymagania sprzêtowo - aplikacyjne umo¿liwiaj±ce pracê na
platformazakupowa.pl, tj.: 1) sta³y dostêp do sieci Internet o gwarantowanej
przepustowo¶ci nie mniejszej ni¿ 512 kb/s, 2) komputer klasy PC lub MAC o nastêpuj±cej konfiguracji: pamiêæ min. 2 GB Ram,
procesor Intel IV 2 GHZ lub jego nowsza wersja, jeden z systemów operacyjnych - MS Windows 7, Mac Os x 10 4, Linux, lub ich
nowsze wersje, 3) zainstalowana dowolna przegl±darka internetowa, w przypadku Internet Explorer minimalnie wersja
10 0., 4) w³±czona obs³uga JavaScript, 5) zainstalowany program Adobe Acrobat Reader lub inny obs³uguj±cy format plików .pdf,
6)Szyfrowanie na platformazakupowa.pl odbywa siê za pomoc± protoko³u TLS 1.3. 7) Oznaczenie czasu odbioru danych przez
platformê zakupow± stanowi datê oraz dok³adny czas (hh:mm:ss) generowany wg. czasu lokalnego serwera synchronizowanego z
zegarem G³ównego Urzêdu Miar. Ofertê sk³ada siê, pod rygorem niewa¿no¶ci, w formie elektronicznej lub w postaci elektronicznej
opatrzonej podpisem zaufanym lub podpisem osobistym. Szczegó³owy opis zosta³ zawarty w SWZ.

3.8.) Zamawiaj±cy wymaga sporz±dzenia i przedstawienia ofert przy u¿yciu narzêdzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzêdzi, które nie s± ogólnie dostêpne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Jêzyki, w jakich mog± byæ sporz±dzane dokumenty sk³adane w postêpowaniu:

polski

3.15.) RODO (obowi±zek informacyjny): zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 RODO informujê, ¿e:
1) administratorem Pani/Pana danych osobowych jest: Burmistrz Miasta Rydu³towy z siedzib± przy ul. Ofiar Terroru 36, 44-280 Rydu³towy, tel.: 32 45 37411, e-mail: adres internetowy: um@rydultowy.pl,
2) inspektor ochrony danych jest dostêpny pod numerem (032 4537480) oraz pod adresem e-mial iod@rydultowy.pl,
3) Pani/Pana dane osobowe przetwarzane bêd± na podstawie art. 6 ust. 1 lit. c RODO w celu zwi±zanym z postêpowaniem o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonym w trybie podstawowym dla zadania pod nazw±: „Modernizacja ul. Os. Na Wzgórzu – etap I”
w Rydu³towach.
4) odbiorcami Pani/Pana danych osobowych bêd± osoby lub podmioty, którym udostêpniona zostanie dokumentacja postêpowania w oparciu o art. 18 ust. 1 oraz art. 74 ust.1 ustawy Pzp,
5) Pani/Pana dane osobowe bêd± przechowywane zgodnie z art. 78 ustawy Pzp, przez okres 4 lat od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia, a je¿eli czas trwania umowy przekracza 4 lata, okres przechowywania obejmuje ca³y czas trwania umowy,
6) obowi±zek podania przez Pani±/Pana danych osobowych bezpo¶rednio Pani/Pana dotycz±cych jest wymogiem ustawowym okre¶lonym w przepisach ustawy Pzp, zwi±zanym z udzia³em w postêpowaniu o udzielenie zamówienia publicznego; konsekwencje niepodania okre¶lonych danych wynikaj± z ustawy;
7) w odniesieniu do Pani/Pana danych osobowych decyzje nie bêd± podejmowane w sposób zautomatyzowany, stosowanie do art. 22 RODO;
8) posiada Pani/Pan:
a) na podstawie art. 15 RODO prawo dostêpu do danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych; W przypadku gdy wykonanie obowi±zków, o których mowa w art. 15 ust. 1-3 rozporz±dzenia RODO, wymaga³oby niewspó³miernie du¿ego wysi³ku, Zamawiaj±cy mo¿e ¿±daæ od osoby, której dane dotycz±, wskazania dodatkowych informacji maj±cych na celu sprecyzowanie ¿±dania, w szczególno¶ci podania nazwy lub postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego,b) na podstawie art. 16 RODO prawo do sprostowania Pani/Pana danych osobowych, przy czym skorzystanie z prawa do sprostowania nie mo¿e skutkowaæ zmian± wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego ani zmian± umowy w zakresie niezgodnym z Pzp oraz nie mo¿e naruszaæ integralno¶ci protoko³u oraz jego za³±czników,c) na podstawie art. 18 RODO prawo ¿±dania od administratora ograniczenia przetwarzania danych osobowych z zastrze¿eniem przypadków, o których mowa w art. 18 ust. 2 RODO;Wyst±pienie z ¿±daniem, o którym mowa w art. 18 ust. 1 RODO, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do czasu zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia publicznego. W przypadku gdy wniesienie ¿±dania dotycz±cego prawa, o którym mowa w art. 18 ust. 1 rozporz±dzenia RODO spowoduje ograniczenie przetwarzania danych osobowych zawartych w protokole postêpowania lub za³±cznikach do tego protoko³u, od dnia zakoñczenia postêpowania o udzielenie zamówienia Zamawiaj±cy nie udostêpnia tych danych, chyba ¿e zachodz± przes³anki, o których mowa w art. 18 ust. 2 rozporz±dzenia RODO. Udostêpnianie, o którym mowa powy¿ej, ma zastosowanie do wszystkich danych osobowych, z wyj±tkiem danych, o których mowa w art. 9 ust. 1 rozporz±dzenia RODO zebranych w toku postêpowania o udzielenie zamówienia. Ograniczenia zasady jawno¶ci, o których mowa w ust. 3 i art. 18 ust. 3-6, stosuje siê odpowiednio,d) prawo do wniesienia skargi do Prezesa Urzêdu Ochrony Danych Osobowych, gdy uzna Pani/Pan, ¿e przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana dotycz±cych narusza przepisy RODO;
9) nie przys³uguje Pani/Panu:
a) w zwi±zku z art. 17 ust. 3 lit. b, d lub e RODO prawo do usuniêcia danych osobowych;
b) prawo do przenoszenia danych osobowych, o którym mowa w art. 20 RODO,
c) na podstawie art. 21 RODO prawo sprzeciwu, wobec przetwarzania danych osobowych, gdy¿ podstaw± prawn± przetwarzania Pani/Pana danych osobowych jest art. 6 ust. 1 lit. c RODO.

3.16.) RODO (ograniczenia stosowania): Skorzystanie przez osobê, której dane osobowe dotycz±, z
uprawnienia do sprostowania lub uzupe³nienia, o którym mowa w art. 16 rozporz±dzenia 2016/679, nie mo¿e skutkowaæ zmian±
wyniku postêpowania o udzielenie zamówienia ani zmian± postanowieñ
umowy w sprawie zamówienia publicznego w zakresie niezgodnym z ustaw±.
W postêpowaniu o udzielenie zamówienia zg³oszenie ¿±dania ograniczenia przetwarzania, o którym mowa w art. 18 ust. 1
rozporz±dzenia 2016/679, nie ogranicza przetwarzania danych osobowych do
czasu zakoñczenia tego postêpowania

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Informacje ogólne odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia.

4.1.1.) Przed wszczêciem postêpowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: BP.271.000006.2022

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie

4.1.8.) Mo¿liwe jest sk³adanie ofert czê¶ciowych: Nie

4.1.13.) Zamawiaj±cy uwzglêdnia aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Tak

4.1.14.) Okre¶lenie aspektów spo³ecznych, ¶rodowiskowych lub etykiet w opisie przedmiotu zamówienia:

Zamawiaj±cy uwzglêdni³ wymagania w zakresie dostêpno¶ci dla osób niepe³nosprawnych oraz projektowania z przeznaczeniem dla wszystkich u¿ytkowników, zgodnie z art. 100 ust. 1 ustawy

4.2. Informacje szczegó³owe odnosz±ce siê do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie modernizacji - remontu drogi dojazdowej ulicy Osiedle Na Wzgórzu na odcinku od zjazdu z ul. Raciborskiej do budynku nr 138 ( o d³ugo¶ci 144,50 mb -czê¶æ 3 ) oraz odcinka drogi od budynku nr 144 do budynku nr 136 ( o d³ugo¶ci 40,15 mb – czê¶æ 1 ), zgodnie z za³±czon± mapk± sytuacyjn± oraz fragment kanalizacji deszczowej z czê¶ci 2.

2. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
1) w zakresie robót drogowych wykonanie:
a) koryta na ca³ej szeroko¶ci jezdni – 612,10 m2,
b) warstwy ods±czaj±cej – 612,10 m2,
c) podbudowy- 540,10 m2,
d) podsypki cementowo-piaskowej – 540,10 m2,
e) nawierzchni z bloczków betonowych -540,10 m2,
f) wykonanie wjazdów – 35,97 m2,
2) w zakresie robót kanalizacyjnych wykonanie:
a) kanalizacji deszczowej Ø 200 mm – 7 mb,
b) pod³±czenia kanalizacji deszczowej Ø 160 mm -7,5mb
c) studni kanalizacyjnej Ø 1200 mm – 2 szt,
d) studzienki ¶ciekowe – 2 szt.
e) ulicznego odwodnienia liniowego – 1 kpl.

3. Zakres robót obejmuje:
1) roboty przygotowawcze,
2) roboty rozbiórkowe – zwi±zane z rozbiórk± nawierzchni, wjazdów oraz istniej±cych podbudów, nawierzchni asfaltowej, krawê¿ników razem z ³aw± betonow±, obrze¿y,
3) roboty ziemne -zwi±zane z wykopami pod budowê kanalizacji deszczowej, wykonaniem koryta drogi, z odwozem gruntu,
4) roboty drogowe – zwi±zane z wykonaniem warstwy ods±czaj±cej, warstwy podbudowy
zasadniczej z t³ucznia kamiennego, uk³adaniem krawê¿ników i obrze¿y,
5) roboty monta¿owe – zwi±zane z budow± kanalizacji deszczowej,
6) roboty nawierzchniowe – zwi±zane z wykonaniem dróg z bloczków betonowych, wjazdów do budynków,
7) roboty porz±dkowe – wykonanie zieleni, regulacja wysoko¶ciowa w³azów kana³owych, studzienek teletechnicznych.
4. Szczegó³owy zakres prac okre¶la: dokumentacja projektowa, w tym przedmiar robót, oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót – zamówienie obejmuje czê¶æ I i III oraz fragment kanalizacji deszczowej cz. II.

4.2.6.) G³ówny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

44130000-0 - Studzienki kanalizacyjne

45111200-0 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowê i roboty ziemne

45231100-6 - Ogólne roboty budowlane zwi±zane z budow± ruroci±gów

45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodoci±gów i ruroci±gów do odprowadzania ¶cieków

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ¶ciekowej

45233140-2 - Roboty drogowe

45233220-7 - Roboty w zakresie nawierzchni dróg

45255600-5 - Roboty w zakresie k³adzenia rur w kanalizacji

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 5 miesi±ce

4.2.11.) Zamawiaj±cy przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówieñ na podobne us³ugi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.1.) Sposób oceny ofert: Kryterium ceny

4.3.2.) Sposób okre¶lania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Wy³±cznie kryterium ceny

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 100

4.3.10.) Zamawiaj±cy okre¶la aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe lub innowacyjne, ¿±da etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu ¿ycia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiaj±cy przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Tak

5.2.) Fakultatywne podstawy wykluczenia:

Art. 109 ust. 1 pkt 1

Art. 109 ust. 1 pkt 4

5.3.) Warunki udzia³u w postêpowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udzia³u w postêpowaniu.

O udzielenie zamówienia mog± ubiegaæ siê Wykonawcy, którzy spe³niaj± warunki, dotycz±ce:
1) zdolno¶ci do wystêpowania w obrocie gospodarczym;
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
2) uprawnieñ do prowadzenia okre¶lonej dzia³alno¶ci gospodarczej lub zawodowej, o ile wynika to z odrêbnych przepisów,
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej
Zamawiaj±cy nie okre¶la warunków udzia³u w postêpowaniu w tym zakresie.
4) zdolno¶ci technicznej lub zawodowej

a) Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿±, i¿ wykonali w sposób nale¿yty, zgodnie z przepisami prawa budowlanego i prawid³owo ukoñczyli w okresie ostatnich 5 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy – w tym okresie co najmniej dwie roboty drogowe ka¿da polegaj±ca na budowie, przebudowie lub remoncie drogi
o d³ugo¶ci wynosz±cej co najmniej 100 m.b.

b) zdolno¶æ zawodowa w zakresie dysponowania osobami zdolnymi do realizacji zamówienia opis warunku: Zamawiaj±cy uzna warunek za spe³niony, je¿eli Wykonawcy wyka¿± siê dysponowaniem: co najmniej jedn± osob± posiadaj±c± uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalno¶ci in¿ynieryjnej drogowej.

Zamawiaj±cy uzna równie¿ uprawnienia osób wykonuj±cych samodzielne funkcje techniczne w budownictwie, je¿eli ich kwalifikacje zawodowe zosta³y uznane na zasadach okre¶lonych w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w pañstwach cz³onkowskich Unii Europejskiej (t. j. Dz. U. z 2020 r. poz. 220 ze zm.). Zamawiaj±cy dopuszcza równie¿ wykazanie spe³niania warunku dotycz±cego dysponowania osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia przez osoby, które legitymuj± siê uprawnieniami budowlanymi nabytymi na podstawie uprzednio obowi±zuj±cych przepisów w my¶l przepisu art. 104 ustawy Prawo budowlane.

5.5.) Zamawiaj±cy wymaga z³o¿enia o¶wiadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: 1) informacja z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie:
◦ art. 108 ust. 1 pkt 1 i 2 ustawy Pzp
◦ art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, dotycz±cym orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka karnego,
- sporz±dzona nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed jej z³o¿eniem,

2) o¶wiadczenie Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy Pzp, o braku przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji
i konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym Wykonawc±, który z³o¿y³ odrêbn± ofertê, ofertê czê¶ciow± lub wniosek o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, albo o¶wiadczenia o przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzaj±cymi przygotowanie oferty, oferty czê¶ciowej lub wniosku
o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu niezale¿nie od innego Wykonawcy nale¿±cego do tej samej grupy kapita³owej,
3) za¶wiadczenie w³a¶ciwego naczelnika urzêdu skarbowego potwierdzaj±cego, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem podatków i op³at , w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy Pzp, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego za³o¿eniem, a w przypadku zalegania z op³acaniem podatków lub op³at wraz z za¶wiadczeniem Zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych podatków lub op³at wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;
4) za¶wiadczenie albo inny dokument w³a¶ciwej terenowej jednostki organizacyjnej Zak³adu Ubezpieczeñ Spo³ecznych lub w³a¶ciwego oddzia³u regionalnego lub w³a¶ciwej placówki terenowej Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Spo³ecznego potwierdzaj±cy, ¿e Wykonawca nie zalega z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne i zdrowotne, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, wystawione nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jego z³o¿eniem, a w przypadku zalegania
z op³acaniem sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z za¶wiadczeniem albo innym dokumentem zamawiaj±cy ¿±da z³o¿enia dokumentów potwierdzaj±cych, ¿e odpowiednio przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu albo przed up³ywem terminu sk³adania ofert Wykonawca dokona³ p³atno¶ci nale¿nych sk³adek na ubezpieczenia spo³eczne lub zdrowotne wraz z odsetkami lub grzywnami lub zawar³ wi±¿±ce porozumienie w sprawie sp³at tych nale¿no¶ci;

5) opis lub informacja z Krajowego Rejestru S±dowego lub Centrali Ewidencji i Informacji
o Dzia³alno¶ci Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4 ustawy Pzp, sporz±dzone nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed jej z³o¿eniem, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji; Zamawiaj±cy pozyska powy¿szy podmiotowy ¶rodek dochodowy we w³asnym zakresie,
6) o¶wiadczenie Wykonawcy o aktualno¶ci informacji zawartych w o¶wiadczeniu, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, w zakresie podstaw wykluczenia z postêpowania wskazanych przez Zamawiaj±cego, o których mowa w:
◦ art. 108 ust. 1 pkt 3 ustawy,
◦ art. 108 ust. 1 pkt 4 ustawy, dotycz±cych orzeczenia zakazu ubiegania siê o zamówienie publiczne tytu³em ¶rodka zapobiegawczego,
◦ art. 108 ust. 1 pkt 5 ustawy, dotycz±cych zawarcia z innymi wykonawcami porozumienia maj±cego na celu zak³ócenie konkurencji,
◦ art. 108 ust. 1 pkt 6 ustawy,
◦ art. 109 ust. 1 pkt 1 ustawy, odno¶nie do naruszenia obowi±zków dotycz±cych p³atno¶ci podatków i op³at lokalnych, o których mowa w ustawie z dnia 12 stycznia 1991 r. o podatkach i op³atach lokalnych (Dz. U. 2019 r. poz. 1170).

5.7.) Wykaz podmiotowych ¶rodków dowodowych na potwierdzenie spe³niania warunków udzia³u w postêpowaniu: 1) wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcze¶niej ni¿ w okresie ostatnich 5 lat, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju, warto¶ci, daty i miejsca wykonania oraz podmiotów, na rzecz których roboty te zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów okre¶laj±cych, czy te roboty budowlane zosta³y wykonane nale¿ycie, przy czym dowodami, o których mowa, s± referencje b±d¼ inne dokumenty sporz±dzone przez podmiot, na rzecz którego roboty budowlane zosta³y wykonane, a je¿eli Wykonawca z przyczyn niezale¿nych od niego nie jest w stanie uzyskaæ tych dokumentów - inne odpowiednie dokumenty. Okres 5 lat liczy siê wstecz od up³ywu terminu sk³adania ofert,
2) wykaz osób, skierowanych przez Wykonawcê do realizacji zamówienia publicznego, w szczególno¶ci odpowiedzialnych za ¶wiadczenie us³ug, kontrolê jako¶ci lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, uprawnieñ, do¶wiadczenia i wykszta³cenia niezbêdnych do wykonania zamówienia publicznego, a tak¿e zakresu wykonywanych przez nie czynno¶ci oraz informacj± o podstawie do dysponowania tymi osobami.

5.8.) Wykaz przedmiotowych ¶rodków dowodowych:

Nie dotyczy

5.9.) Zamawiaj±cy przewiduje uzupe³nienie przedmiotowych ¶rodków dowodowych: Nie

5.11.) Wykaz innych wymaganych o¶wiadczeñ lub dokumentów:

1) formularz oferty – wg wzoru na za³±czniku nr 1,
2) o¶wiadczenie, z którego wynika, które roboty wykonaj± poszczególni Wykonawcy wystêpuj±cy wspólnie wg wzoru na za³±czniku nr 3a (uwaga dotyczy tylko konsorcjum/ spó³ki cywilnej),
3) zobowi±zania podmiotów trzecich do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia – do³±czyæ je¿eli Wykonawca zamierza spe³nianie warunków udzia³u w postêpowaniu dotycz±cych wykszta³cenia, kwalifikacji zawodowych, do¶wiadczenia wykazaæ wykorzystuj±c zasoby podmiotów trzecich (wzór w³asny),
4) pe³nomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postêpowaniu, albo do reprezentowania w postêpowaniu i zawarcia umowy, z którego wynika zakres, tj. okre¶lenie do jakich czynno¶ci uprawniony jest pe³nomocnik – do³±czyæ, o ile dotyczy,
5) kosztorys ofertowy sporz±dzony metod± uproszczon±.

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiaj±cy wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiaj±cy przewiduje aukcjê elektroniczn±: Nie

6.4.) Zamawiaj±cy wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiaj±cy wymaga zabezpieczenia nale¿ytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotycz±ce sk³adania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegaj±cych siê o udzielenie zamówienia:

Nie ustanawia siê szczegó³owych wymagañ.

6.7.) Zamawiaj±cy przewiduje uniewa¿nienie postêpowania, je¶li ¶rodki publiczne, które zamierza³ przeznaczyæ na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia nie zosta³y przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiaj±cy przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiaj±cy przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

1. Wszelkie zmiany umowy wymagaj± formy pisemnej pod rygorem niewa¿no¶ci.
2. Wyst±pienie co najmniej jednej z okoliczno¶ci okre¶lonych w ust. 4 - 6 uprawnia jedn± ze stron umowy do wyst±pienia z pisemnym wnioskiem o zmianê umowy wraz z uzasadnieniem.
3. Zmiana postanowieñ umownych niepowoduj±ca konieczno¶ci przeprowadzenia nowego postêpowania jest dopuszczalna w zakresie i na warunkach opisanych w ust. 4-6, a tak¿e w razie zaistnienia przes³anek wynikaj±cych z przepisów art. 455 ust. 1 pkt 2 – 4 i ust. 2 ustawy Prawo zamówieñ publicznych.
4. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê sposobu realizacji umowy w przypadku wyst±pienia stanu wyj±tkowego, wojennego, zagro¿enia epidemicznego, epidemii uniemo¿liwiaj±cych wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z opisem wskazanym w SWZ.
5. Zamawiaj±cy przewiduje zmianê umowy w zakresie jej przedmiotu (ograniczenie zakresu wykonania robót, (roboty zaniechane), je¿eli rezygnacja z robót spowodowana jest zasadami wiedzy technicznej lub niemo¿no¶ci± ich wykonania z uwagi na niezgodno¶æ z obowi±zuj±cymi przepisami pod warunkiem ¿e warto¶æ robót zaniechanych nie przekroczy 15% wynagrodzenia umownego brutto.
6. Zamawiaj±cy dopuszcza zmianê terminu realizacji zamówienia w przypadku:
1) wyst±pienia zjawisk atmosferycznych niekorzystnych i ponadnormatywnych do typowych dla danego miesi±ca panuj±cych na tym terenie, uniemo¿liwiaj±cym prawid³owe wykonanie robót, w szczególno¶ci z powodu przyjêtej technologii realizacji prac okre¶lonych umow±, normami lub innymi przepisami w szczególno¶ci gdy wyst±pi± opady deszczu albo ¶niegu nieprzerwanie przez co najmniej 5 dni (w czasie dnia pracy) i doprowadz± do bezpo¶redniego braku mo¿liwo¶ci realizacji robót budowlanych,
2) wyst±pienia klêski ¿ywio³owej w rozumieniu przepisu art. 3 ust. 1 pkt 1 ustawy z dnia 18 kwietnia 2002 r. o stanie klêski ¿ywio³owej (t. j. Dz. U. z 2017 r. poz. 1897).
Okoliczno¶ci, o których mowa w pkt 1, musz± znale¼æ odzwierciedlenie w dzienniku budowy (przestój w prowadzeniu robót) i potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego. Termin realizacji umowy zostanie przesuniêty o tyle dni, ile trwa³ potwierdzony w dzienniku budowy przestój w prowadzeniu robót,
3) realizacji dodatkowych robót budowlanych nieobjêtych zamówieniem podstawowym wprowadzonych w ramach zmiany umowy okre¶lonej w przepisie art. 455 ust. 1 pkt 3 ustawy Pzp. Maksymalny okres przesuniêcia terminu równy bêdzie okresowi, w czasie którego wykonywane by³y roboty dodatkowe, bez wykonania których nie by³oby mo¿liwe zakoñczenie robót objêtych przedmiotem zamówienia.
4) wyst±pienia kolizji z uzbrojeniem podziemnym lub nadziemnym w zwi±zku z brakiem naniesienia tego uzbrojenia na mapach. W przypadku wyst±pienia tego typu odstêpstw od za³o¿onych, termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o czas uzyskania niezbêdnych uzgodnieñ, zaprojektowania niezbêdnych zabezpieczeñ sieci oraz dokonania prze³o¿enia koliduj±cego uzbrojenia,
5) wystêpowania niewybuchów lub niewypa³ów skutkuj±cych niemo¿liwo¶ci± dalszego prowadzenia robót. W przypadku wyst±pienia tego typu zjawisk, termin realizacji umowy zostanie wyd³u¿ony o okres niezbêdny do zabezpieczenia, a nastêpnie usuniêcia przez w³a¶ciwe s³u¿by niewypa³ów czy niewybuchów,
6) wyst±pienia w trakcie realizacji robót zmian spowodowanych warunkami geologicznymi, terenowymi, archeologicznymi, wodnymi itp., w szczególno¶ci: a)odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki geologiczne (kategorie gruntu, ska³, itp.), b) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej warunki terenowe,w szczególno¶ci istnienie podziemnych urz±dzeñ, instalacji lub obiektów infrastrukturalnych, c) odmienne od przyjêtych w dokumentacji projektowej rzêdne terenowe np.: wywo³ane szkodami górniczymi.
Okoliczno¶ci wskazane w lit. a -c musz± znale¼æ odzwierciedlenie w dzienniku budowy i potwierdzone przez inspektora nadzoru inwestorskiego oraz projektanta.

7.5.) Zamawiaj±cy uwzglêdni³ aspekty spo³eczne, ¶rodowiskowe, innowacyjne lub etykiety zwi±zane z realizacj± zamówienia: Tak

7.6.) Zamawiaj±cy przewiduje nastêpuj±ce wymagania zwi±zane z realizacj± zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okoliczno¶ciach, o których mowa w art. 95 ustawy

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin sk³adania ofert: 2022-04-07 12:00

8.2.) Miejsce sk³adania ofert: Platforma zakupowa

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2022-04-07 12:15

8.4.) Termin zwi±zania ofert±: do 2022-05-06

SEKCJA IX – POZOSTA£E INFORMACJE

Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej
Wykonawca maj±cy siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej sk³ada dokumenty zgodnie z § 4 rozporz±dzenia Ministra Rozwoju, Pracy i Technologii z dnia 23 grudnia 2020 r. w sprawie podmiotowych ¶rodków dowodowych oraz innych dokumentów lub o¶wiadczeñ, jakich mo¿e ¿±daæ zamawiaj±cy do wykonawcy (Dz. U. poz. 2415).

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.