eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Rybnik › Usługa pn.: Usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi (segregowanymi i niesegregowanymi) powstającymi na terenie SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095625 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługa pn.: Usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi (segregowanymi i niesegregowanymi) powstającymi na terenie SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAKŁAD OPIEKI ZDROWOTNEJ WOJEWÓDZKI SZPITAL SPECJALISTYCZNY NR 3 W RYBNIKU

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 272780323

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Energetyków 46

1.5.2.) Miejscowość: Rybnik

1.5.3.) Kod pocztowy: 44-200

1.5.4.) Województwo: śląskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL227 - Rybnicki

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@szpital.rybnik.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpital.rybnik.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

www.szpital.rybnik.pl

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - osoba prawna, o której mowa w art. 4 pkt 3 ustawy (podmiot prawa publicznego)

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Usługa pn.: Usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi (segregowanymi i niesegregowanymi) powstającymi na terenie SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-5d12d453-b376-11eb-911f-9ad5f74c2a25

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095625

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00045034/01/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.3 Usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi (segregowanymi i niesegregowanymi) powstającymi na terenie SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00053185/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: TAG-178-TP/40-2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest Usługa odbioru i dalszego postępowania z odpadami komunalnymi (segregowanymi
i niesegregowanymi) powstającymi na terenie SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku.
Przedmiotem zamówienia jest odbiór i dalsze postępowanie z odpadami komunalnych niesegregowanych o kodzie odpadu 20 03 01. jak i odbiór i dalsze postępowanie z odpadami komunalnych segregowanych gromadzonych selektywnie z grupy 20 01 powstającymi na terenie SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku w lokalizacjach:
1. Odbiór odpadów komunalnych niesegregowanych o kodzie odpadu 20 03 01 SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku:
a) Lokalizacja: plac zlokalizowany obok Centralnej sterylizacji SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku.
b) Lokalizacja: Zaplecze gospodarcze SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku.
2. Odbiór odpadów komunalnych segregowanych gromadzone selektywnie z grupy 20 01
Lokalizacja: plac zlokalizowany obok Centralnej sterylizacji SPZOZ WSS nr 3 w Rybniku
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w dokumentacji, tj. niżej wymienionych załącznikach do niniejszej specyfikacji:
1.1 Formularz cenowy – wg załącznika nr 1.1 do specyfikacji warunków zamówienia.
1.2 Opis przedmiotu zamówienia – wg załącznika nr 1.2 do specyfikacji warunków zamówienia.
Zamawiający przedkłada także politykę ochrony środowiska – dokument stanowi załącznik
nr 1.3 do specyfikacji warunków zamówienia oraz załącznik 1.4 karta katalogowa kontenera (KP-10) 10m3 - własność Zamawiającego.

Pozostałe warunki zamówienia określone są w załączniku nr 3 do specyfikacji warunków zamówienia („Projektowane postanowienia umowy”, w sprawie zamówienia publicznego, które zostaną wprowadzone do treści umowy).

4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 718018,56 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 906776,64 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 718018,56 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: EKO M. Golik, J. Konsek, A. Serwotka Spółka Jawna

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 272543451

7.3.3) Ulica: Kościuszki 45 a

7.3.4) Miejscowość: Rybnik

7.3.5) Kod pocztowy: 44-200

7.3.6.) Województwo: śląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 718018,56 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

Od 2021-06-02 do 2023-06-01

SEKCJA IX INFORMACJE DODATKOWE

Umowa została zawarta po zakończeniu postępowania na okres 24 miesięcy, stąd cena podana w sekcji VIII Umowa, w punkcie 8.2 : Wartość umowy/umowy ramowej: *jest wartością brutto na ww. okres.
2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.