Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00034689/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-16
- 2021/BZP 00044826/01 - Modyfikacja z dnia 2021-04-30
| Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095580 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi mycia pojazdów służbowych jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Komenda Wojewódzka Policji w Bydgoszczy
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 091362152
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Powstańców Wielkopolskich 7
1.5.2.) Miejscowość: Bydgoszcz
1.5.3.) Kod pocztowy: 85-090
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.7.) Numer telefonu: 47 751 53 21
1.5.8.) Numer faksu: 47 751 53 19
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetarg@bg.policja.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
www.kujawsko-pomorska.policja.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - organ władzy publicznej - organ administracji rządowej (centralnej lub terenowej)
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi mycia pojazdów służbowych jednostek Policji woj. kujawsko-pomorskiego2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-2fe3acc1-992d-11eb-90e5-2aec432e2be5
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095580
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00017185/09/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.31 Usługi mycia pojazdów służbowych
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00034689
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SZPiFP-8-21
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 129822,76 PLN
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KP w Chełmży. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 156; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 12.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 4448,78 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Chełmnie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 264; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 48.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 7043,90 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Golubiu - Dobrzyniu. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 336; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 63.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 9014,63 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Mogilnie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 288; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 21.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6868,29 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Nakle n/Notecią (wraz z pojazdami W. Konwojowego KWP - Ogniwo w Nakle) . Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 360; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 60.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 9804,88 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Wąbrzeźnie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 204; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 24.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 5102,44 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KP w Koronowie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 144; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 18.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 3629,27 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Brodnicy. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 552; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 144.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 17560,98 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Sępólnie Krajeńskim. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 342; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 36.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 8443,90 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Żninie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 216; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 60.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 6302,44 PLN
Część 11
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KPP w Aleksandrowie Kujawskim. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 360; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 90.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 10243,90 PLN
Część 12
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KMP w Toruniu (wraz z pojazdami W. Konwojowego KWP - Ogniwo w Toruniu i CBŚ P Wydział w Toruniu). Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 912; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 312.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 33873,17 PLN
Część 13
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb OPP w Toruniu. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 12; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 160.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 5515,45 PLN
Część 14
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Mycie samochodów osobowych i samochodów typu furgon / osobowo - terenowych dla potrzeb KP w Barcinie. Szacunkowe ilości świadczonych usług samochodów osobowych: 72; pojazdów typu furgon / osobowo - terenowych: 15.4.5.3.) Główny kod CPV: 50112300-6 - Mycie samochodów i podobne usługi
4.5.5.) Wartość części: 1970,73 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 6960,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6960,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 6960,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Taku spółka z ograniczoną odpowiedzialnością
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 879-27-29-984
7.3.3) Ulica: Porzeczkowa
7.3.4) Miejscowość: Łysomice
7.3.5) Kod pocztowy: 87-148
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-25
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 6960,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, tj. złożono jedną ofertę , która została odrzucona.
Część 11
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 11)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, tj. złożono jedną ofertę , która została odrzucona.
Część 12
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 12)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, tj. złożono dwie oferty , które zostały odrzucone.
Część 13
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 13)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Na zadanie nie złożono żadnej oferty niepodlegającej odrzuceniu, tj. złożono dwie oferty, które zostały odrzucone.
Część 14
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 14)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 14)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1914,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1914,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1914,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 14)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Stacja Paliw "Magbenz" Barbara i Henryk Piróg
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP: 5560004964
7.3.3) Ulica: Barcin Wieś 1
7.3.4) Miejscowość: Barcin
7.3.5) Kod pocztowy: 88-190
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 14)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-21
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1914,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 24 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:
w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
| 2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Usługi |
INNE PRZETARGI Z BYDGOSZCZY
- 91/PA/2025 Remont lokali mieszkalnych (pustostanów) zarządzanych przez Administrację Domów Miejskich "ADM" Sp. z o.o.
- Modernizacja i przebudowa parteru bud. F na potrzeby Akademickiego Centrum Sieciowo - Komputerowego - kampus Fordon
- SUKCESYWNA DOSTAWA DROBIU I WĘDLIN DROBIOWYCH
- BIEŻĄCA RENOWACJA TRAWIASTYCH BOISK PIŁKARSKICH ZLOKALIZOWANYCH W OBIEKTACH BYDGOSKIEGO CENTRUM SPORTU
- Dostawa jednorazowa modułów Picco do monitorów firmy GE (5 kompletów)
- Zakup samochodu dostawczego do 3,5 tony dla Muzeum Okręgowego im. Leona Wyczółkowskiego w Bydgoszczy.
więcej: przetargi w Bydgoszczy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa mycia pojazdów -WAŁCZ
- Sprzedaż paliw silnikowych, tj. benzyn bezołowiowych i oleju napędowego oraz akcesoriów samochodowych oraz usługa zewnętrznego mycia samochodów służbowych w latach 2026-2027
- Mycie zewnętrzne karoserii pojazdów służbowych typu Furgon jednostek Policji na terenie garnizonu śląskiego
- USŁUGA BEZDOTYKOWEGO SAMOOBSŁUGOWEGO MYCIA SŁUŻBOWYCH SAMOCHODÓW OSOBOWYCH DOSTAWCZYCH, CIĘŻAROWYCH i AUTOBUSÓW
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





