eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Szczecin › DOSTAWA PĘTLI INDUKCYJNYCH I SYSTEMÓW WZMACNIAJĄCYCH DŹWIĘK WRAZ Z WYPOSAŻENIEM NA POTRZEBY OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI



Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095559 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PĘTLI INDUKCYJNYCH I SYSTEMÓW WZMACNIAJĄCYCH DŹWIĘK WRAZ Z WYPOSAŻENIEM NA POTRZEBY OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17

1.5.2.) Miejscowość: Szczecin

1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310

1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/dostawy/

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność


Nauka i edukacja

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

DOSTAWA PĘTLI INDUKCYJNYCH I SYSTEMÓW WZMACNIAJĄCYCH DŹWIĘK WRAZ Z WYPOSAŻENIEM NA POTRZEBY OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d94d6858-938e-11eb-86b1-a64936a8669f

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095559

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Wykonanie niniejszego zamówienia w ramach zadania nr 1 i zadania nr 2 podlega współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr POWR.03.05.00-00-A050/19-00 pn. „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUTu".

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027630/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: ZP/K/BWOzN/162/2021

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 1: Dostawa przenośnej (walizkowa) pętli indukcyjnej dla Biura wsparcia Osób z Niepełnosprawnością;

4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33185000-0 - Aparaty słuchowe

4.5.5.) Wartość części: 13500 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 2: Dostawa 10 sztuk systemów wzmacniających dźwięk (wspomagających słyszenie) do użytku podczas zajęć dydaktycznych dla Biura wsparcia Osób z Niepełnosprawnością z przeznaczeniem dla 10 wydziałów;

4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33185000-0 - Aparaty słuchowe

4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 3: Dostawa 5 sztuk przenośnych/ stanowiskowych pętli indukcyjnych dla Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa

4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33185000-0 - Aparaty słuchowe

4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 4: Dostawa 2 sztuk przenośnych pętli indukcyjnych dla Wydziału Elektrycznego;

4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33185000-0 - Aparaty słuchowe

4.5.5.) Wartość części: 16260 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Zadanie 5: Dostawa 2 zestawów przenośnych/ bezprzewodowych wspomagających słyszenie systemów FM dla Wydziału Architektury.

4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

32340000-8 - Mikrofony i głośniki

4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono Zamawiającemu żadnej oferty w zadaniu nr 1. Z tego też względu postępowanie niniejsze należało unieważnić. Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 ust. 1) ustawy PZP.

SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono Zamawiającemu żadnej oferty w zadaniu nr 2. Z tego też względu postępowanie niniejsze należało unieważnić. Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 ust. 1) ustawy PZP.

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono Zamawiającemu żadnej oferty w zadaniu nr 3. Z tego też względu postępowanie niniejsze należało unieważnić. Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 ust. 1) ustawy PZP.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono Zamawiającemu żadnej oferty w zadaniu nr 4. Z tego też względu postępowanie niniejsze należało unieważnić. Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 ust. 1) ustawy PZP.

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

W przedmiotowym postępowaniu nie złożono Zamawiającemu żadnej oferty w zadaniu nr 5. Z tego też względu postępowanie niniejsze należało unieważnić. Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 ust. 1) ustawy PZP.

2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.