Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00027630/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-04-02
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095559 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
DOSTAWA PĘTLI INDUKCYJNYCH I SYSTEMÓW WZMACNIAJĄCYCH DŹWIĘK WRAZ Z WYPOSAŻENIEM NA POTRZEBY OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: ZACHODNIOPOMORSKI UNIWERSYTET TECHNOLOGICZNY W SZCZECINIE
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 320588161
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: al. Piastów 17
1.5.2.) Miejscowość: Szczecin
1.5.3.) Kod pocztowy: 70-310
1.5.4.) Województwo: zachodniopomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL424 - Miasto Szczecin
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: dzp@zut.edu.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.zut.edu.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://www.zamowienia.zut.edu.pl/przetargi-ebdp/dostawy/1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - uczelnia publiczna
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Nauka i edukacja
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
DOSTAWA PĘTLI INDUKCYJNYCH I SYSTEMÓW WZMACNIAJĄCYCH DŹWIĘK WRAZ Z WYPOSAŻENIEM NA POTRZEBY OSÓB Z NIEPEŁNOSPRAWNOŚCIAMI2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-d94d6858-938e-11eb-86b1-a64936a8669f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095559
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak
2.12.) Nazwa projektu lub programu:
Wykonanie niniejszego zamówienia w ramach zadania nr 1 i zadania nr 2 podlega współfinansowaniu ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Wiedza Edukacja Rozwój 2014-2020 na podstawie umowy o dofinansowanie projektu nr POWR.03.05.00-00-A050/19-00 pn. „Niwelowanie barier w dostępie do edukacji – dostosowani bez zarZUTu".2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00027630/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ZP/K/BWOzN/162/2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 1: Dostawa przenośnej (walizkowa) pętli indukcyjnej dla Biura wsparcia Osób z Niepełnosprawnością;4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33185000-0 - Aparaty słuchowe
4.5.5.) Wartość części: 13500 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 2: Dostawa 10 sztuk systemów wzmacniających dźwięk (wspomagających słyszenie) do użytku podczas zajęć dydaktycznych dla Biura wsparcia Osób z Niepełnosprawnością z przeznaczeniem dla 10 wydziałów;4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33185000-0 - Aparaty słuchowe
4.5.5.) Wartość części: 81300,81 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 3: Dostawa 5 sztuk przenośnych/ stanowiskowych pętli indukcyjnych dla Wydziału Nauk o Żywności i Rybactwa4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33185000-0 - Aparaty słuchowe
4.5.5.) Wartość części: 8130,08 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 4: Dostawa 2 sztuk przenośnych pętli indukcyjnych dla Wydziału Elektrycznego;4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
33185000-0 - Aparaty słuchowe
4.5.5.) Wartość części: 16260 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Zadanie 5: Dostawa 2 zestawów przenośnych/ bezprzewodowych wspomagających słyszenie systemów FM dla Wydziału Architektury.4.5.3.) Główny kod CPV: 32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
32340000-8 - Mikrofony i głośniki
4.5.5.) Wartość części: 9756,10 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono Zamawiającemu żadnej oferty w zadaniu nr 1. Z tego też względu postępowanie niniejsze należało unieważnić. Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 ust. 1) ustawy PZP.
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 0
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 0
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono Zamawiającemu żadnej oferty w zadaniu nr 2. Z tego też względu postępowanie niniejsze należało unieważnić. Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 ust. 1) ustawy PZP.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono Zamawiającemu żadnej oferty w zadaniu nr 3. Z tego też względu postępowanie niniejsze należało unieważnić. Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 ust. 1) ustawy PZP.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono Zamawiającemu żadnej oferty w zadaniu nr 4. Z tego też względu postępowanie niniejsze należało unieważnić. Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 ust. 1) ustawy PZP.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
W przedmiotowym postępowaniu nie złożono Zamawiającemu żadnej oferty w zadaniu nr 5. Z tego też względu postępowanie niniejsze należało unieważnić. Podstawa prawna unieważnienia: art. 255 ust. 1) ustawy PZP.
2021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z SZCZECINA
- Obsługa techniczna - nagłośnienie i oświetlenie - wydarzeń artystycznych w 2024
- Wykonanie dwóch układów kompensacji mocy biernej pojemnościowej sieci kablowych 15kV dla strony E i W Kanału Piastowskiego
- Wykonanie remontu dachu budynku przy ul. E. Gierczak 58 wraz ze wzmocnieniem konstrukcji drewnianej i remontem kominów
- Świadczenie usługi gastronomicznej w zakresie całodziennego wyżywienia osób zatrzymanych i osadzonych w Policyjnej Izbie Dziecka Komendy Wojewódzkiej Policji w Szczecinie
- Dostawa sprzętu komputerowego
- PP Polanów termomodernizacja, modernizacja i przebudowa infrastruktury - Etap II
więcej: przetargi w Szczecinie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont ogrodzenia i podjazdu oraz zakup autobusu i niezbędnego wyposażenia Warsztatu Terapii Zajęciowej oraz likwidacja barier architektonicznych w Szkole Podst. im.T.M. Kantora w Wielopolu Skrzyńskim
- Dostawa zestawu mikrofonów i nadajników bezprzewodowych, opartego na cyfrowej transmisji radiowej do zastosowań profesjonalnych
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Zespołu Szkół w Piotrkowie"
- "Zakup i dostawa pomocy i wyposażenia niezbędnych do prowadzenia zajęć na potrzeby Szkoły Podstawowej w Tuszowie"
więcej: Mikrofony i głośniki »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.