Ogłoszenie z dnia 2021-06-25
Powiązane ogłoszenia:
- 2021/BZP 00056447/01 - Ogłoszenie z dnia 2021-05-17
- 2022/BZP 00295566/01 - Modyfikacja z dnia 2022-08-08
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095488 z dnia 2021-06-25 |
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Zakład Karny w Kluczborku
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 000321000
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Katowicka, 4
1.5.2.) Miejscowość: Kluczbork
1.5.3.) Kod pocztowy: 46-200
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL524 - Opolski
1.5.7.) Numer telefonu: 774172250
1.5.8.) Numer faksu: 774172170
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zk_kluczbork@sw.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.sw.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://zp.sw.gov.pl1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - inna państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Porządek i bezpieczeństwo publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
„Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-0f8c92c7-b6ec-11eb-911f-9ad5f74c2a25
2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095488
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00019243/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.2.2 Sukcesywne dostawy artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Kluczborku
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00056447/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: DKw.2232.4.2021
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KONSERWY MIĘSNE:1. Konserwa turystyczna w opak. od 0,10 do 0,33 kg – kg 1 000;
2. Konserwa tyrolska w opak. od 0,10 do 0,36 kg – kg 1 500;
3. Pasztet drobiowy w opak. aluminium od 0,10 do 0,13 kg - kg 1 100;
4. Pasztet mazowiecki w opak. od 0,30 do 0,36 kg - kg 1 300;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15131000-5 - Konserwy i przetwory z mięsa
4.5.5.) Wartość części: 25000 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KONSERWY RYBNE:1. Konserwa rybna szprot w pomidorach w opak. od 0,30 do 0,36 kg - kg 700;
2. Konserwa sałatka rybna w opak. od 0,30 do 0,36 kg - kg 1 400;
3. Paprykarz w opak. od 0,30 do 0,36 kg - kg 1 000;
4.5.3.) Główny kod CPV: 15240000-2 - Ryby puszkowane i pozostałe ryby konserwowane lub przetworzone
4.5.5.) Wartość części: 20500 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZYPRAWY :1. Cynamon w opak. Od 1 do 3 kg -kg 8;
2. Czosnek mielony w opak. do 1 kg - kg 90;
3. Liść laurowy w opak. Od 1 do 3 kg - kg 20;
4. Majeranek suszony w opak. Od 1 do 3 kg - kg 30;
5. Musztarda w opak. do 5 kg –kg 100;
6. Ocet w butelkach od 0,5 do 1 l - l 220;
7. Oregano suszone w opak. od 1 do 3 kg - kg 8;
8. Papryka mielona w opak. Od 1 do 3 kg - kg 80;
9. Pieprz czarny mielony w opak. Od 1 do 5 kg - kg 200;
10. Przyprawa do zup w płynie w opak. do 1 l - l 1 600;
11. Sos biały w opak. Od 1 do 5 kg - kg 70;
12. Sos pieczeniowy w opak. Od 1 do 5 kg - kg 60;
13. Sos pomidorowy w opak. Od 1 do 5 kg - kg 60;
14. Sól spożywcza drobnoziarnista w opak. do 25 kg -kg 1 500;
15. Ziele angielskie w opak. Od 1 do 3 kg - kg 20.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15870000-7 - Przyprawy i przyprawy korzenne
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15871200-6 - Sosy, mieszanki przypraw i mieszanki przypraw korzennych
15872100-2 - Pieprz
4.5.5.) Wartość części: 8500 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
ZUPY I BULIONY:1. Bulion warzywny w opak. do 5 kg - kg 900;
2. Zupa barszcz czerwony w opak. od 1 do 5 kg - kg 200;
3. Zupa grzybowa w opak. od 1 do 5 kg -kg 100;
4. Zupa pomidorowa w opak. od 1 do 5 kg - kg 150;
5. Zupa selerowa w opak. od 1 do 5 kg -kg 110;
6. Zupa żurek w opak. od 1 do 5 kg -kg 100.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15891000-0 - Zupy i buliony
4.5.5.) Wartość części: 3800 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRODUKTY PRZEMIAŁU ZIARNA:1. Kasza jęczmienna w opak. do 25 kg - kg 1 800;
2. Kasza manna w opak. do 5 kg - kg 600;
3. Mąka pszenna w opak. do 25 kg - kg 3 500;
4. Mąka ziemniaczana w opak. do 10 kg - kg 350;
5. Ryż biały w opak. do 25 kg - kg 4 500.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15610000-7 - Produkty przemiału ziarna
4.5.5.) Wartość części: 23500 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
MAKARONY:1 Makaron nitki w opak. do 15 kg - kg 1 000;
2 Makaron świderki w opak. do 15 kg - kg 6 000.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15850000-1 - Produkty z ciasta makaronowego
4.5.5.) Wartość części: 12400 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
PRZETWORZONE OWOCE I WARZYWA:1. Dżem truskawkowy niskosłodzony w wiaderkach do 10 kg – kg 1 500;
2. Fasola typu „Jaś” w opak. do 25 kg -kg 800;
3. Groch zielony konserwowy w puszce do 2,5 kg - kg 150;
4. Groch łuskany w opak. do 25 kg - kg 800;
5. Koncentrat pomidorowy 30 % w opak. od 0,9 do 5 kg - kg 2 000;
6. Marmolada w opak. do 15 kg – kg 1 300;
7. Ogórki konserwowe w opak. od 0,9 do 2 kg - kg 400;
8. Soja granulat w opak. do 25 kg -kg 500;
9. Leczo pieczarkowe w opak. Od 5 do 10 kg –kg 1 200.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15330000-0 - Przetworzone owoce i warzywa
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
15331130-7 - Fasola, groch, papryki, pomidory i pozostałe warzywa
15331500-2 - Warzywa konserwowane w occie
15332230-5 - Marmolady
4.5.5.) Wartość części: 28300 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
KAWA I HERBATA:1. Herbata w opak. do 1 kg - kg 400;
2. Kawa zbożowa w opak. do 25 kg -kg 600.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15860000-4 - Kawa, herbata i podobne produkty
4.5.5.) Wartość części: 4400 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
WODA MINERALNA:1. Woda mineralna gazowana w butelkach 1,5 l –l 1 500.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15981000-8 - Wody mineralne
4.5.5.) Wartość części: 800 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
CUKIER:1. Cukier biały kryształ w opak. do 25 kg - kg 4 500.
4.5.3.) Główny kod CPV: 15830000-5 - Cukier i produkty pokrewne
4.5.5.) Wartość części: 11200 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 2
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 2
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 24962,7 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 33730,20 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 24962,70 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 1)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: KONSHURT Sp.z.o.o Sp.k. Marek Kasprzyk
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 9492207845
7.3.3) Ulica: ul. Korfantego 26
7.3.4) Miejscowość: Częstochowa
7.3.5) Kod pocztowy: 42-202
7.3.6.) Województwo: śląskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
KONSHURT M. KASPRZYK SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 24962,70 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 19853,40 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 24948,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 19853,40 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: HURT-DETAL Mał-Mar Józef Kwieciński
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 7470000188
7.3.3) Ulica: ul. Brzeska 2
7.3.4) Miejscowość: Brzeg, Żłobizna
7.3.5) Kod pocztowy: 49-305
7.3.6.) Województwo: opolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
jakie przetargi wygrała firma
JÓZEF KWIECIŃSKI HURT-DETAL "MAŁ-MAR"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 19853,40 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 3)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 8348,42 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 9911,72 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 8348,42 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 3)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 3)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 8348,42 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 4)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3323,04 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6003,9 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3323,04 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 4)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 4)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3323,04 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 5)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 22590,23 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 26439 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 22590,23 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 5)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 5)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 22590,23 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 6)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11760 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 15802,50 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11760 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 6)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 6)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11760 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 7)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 28236,75 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 38891,40 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 28236,75 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 7)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 7)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 28236,75 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 8)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 4782 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 5859,36 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4782 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 8)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Wytwórnia Koncentratów Spożywczych DORO Dorota Doberstajn
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 5561006534
7.3.3) Ulica: ul. Młyńska 30
7.3.4) Miejscowość: Inowrocław
7.3.5) Kod pocztowy: 88-100
7.3.6.) Województwo: kujawsko-pomorskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
jakie przetargi wygrała firma
DOROTA DOBERSTAJN WYTWÓRNIA KONCENTRATÓW SPOŻYWCZYCH "DORO"
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 8)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 4782 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 9)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 3
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 811,80 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1199,25 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 811,80 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 9)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 9)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 811,80 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-30Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla części 10)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11032,20 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12393 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11032,20 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 10)
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: FH JARO Jarosław Lorke
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 6980012592
7.3.3) Ulica: ul. Osiedlowa 39
7.3.4) Miejscowość: Kościan
7.3.5) Kod pocztowy: 64-000
7.3.6.) Województwo: wielkopolskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
jakie przetargi wygrała firma
GOSPODARSTWO ROLNE JAROSŁAW LORKE
SEKCJA VIII UMOWA (dla części 10)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2021-06-07
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11032,20 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
do 2022-06-302021-06-25 Biuletyn Zamówień Publicznych | Ogłoszenie o wyniku postępowania - - Dostawy |
INNE PRZETARGI Z KLUCZBORKA
- Świadczenie usług odśnieżania i zwalczania śliskości oraz innych usług w zakresie zimowego utrzymania dróg na terenie Powiatu Kluczborskiego w sezonie zimowym 2025/2026 z podziałem na 5 zadań (części)
- Budowa ścieżki pieszo-rowerowej wzdłuż ul. Karola Miarki w Kluczborku oraz budowa "zielonego" przystanku wraz z infrastrukturą techniczną
- Budowa ścieżki rowerowej wzdłuż ul. Strzeleckiej od kampusu "STOBRAWA" do zalewu Kluczbork oraz parkingu PARK&RIDE przy hali sportowej i domu rekolekcyjnym wraz z infrastrukturą techniczną
- Modernizacja szatni w budynku Krytej pływalni w Kluczborku
więcej: przetargi w Kluczborku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Dostawy różnych produktów spożywczych do Zakładu Karnego w Nowym Sączu II półrocze 2025"
- Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych (4 części)
- Sukcesywne dostawy ryb, przetworów rybnych oraz mrożonek owocowych i warzywnych na potrzeby Powiatowej Bursy Szkolnej w Człuchowie
- Sukcesywne dostawy wody mineralnej butelkowanej dla jednostek UMCS
- Dostawa artykułów spożywczych
- ZP/29/2025 - Dostawa konserw mięsnych II
więcej: Konserwy i przetwory z mięsa »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.