Og³oszenie z dnia 2022-03-23
Powi±zane og³oszenia:
- 2021/BZP 00327941/01 - Og³oszenie z dnia 2021-12-22
Og³oszenie o wyniku postêpowania
Dostawy
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek ( tonery do drukarek )
SEKCJA I - ZAMAWIAJ¡CY
1.1.) Rola zamawiaj±cego
Postêpowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiaj±cego1.2.) Nazwa zamawiaj±cego: SAMODZIELNY PUBLICZNY ZAK£AD OPIEKI ZDROWOTNEJ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 431010878
1.5) Adres zamawiaj±cego
1.5.1.) Ulica: ul. Boles³awa Le¶miana 4
1.5.2.) Miejscowo¶æ: ¦widnik
1.5.3.) Kod pocztowy: 21-040
1.5.4.) Województwo: lubelskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL814 - Lubelski
1.5.7.) Numer telefonu: +48 814523067
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@spzozswidnik.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.spzozswidnik.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postêpowania:
https://spzozswidnik.ezamawiajacy.pl1.7.) Rodzaj zamawiaj±cego: Zamawiaj±cy publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zak³ad opieki zdrowotnej
1.8.) Przedmiot dzia³alno¶ci zamawiaj±cego: Zdrowie
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Og³oszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Og³oszenie dotyczy us³ug spo³ecznych i innych szczególnych us³ug: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek ( tonery do drukarek )2.4.) Identyfikator postêpowania: ocds-148610-44622924-6267-11ec-8c2d-66c2f1230e9c
2.5.) Numer og³oszenia: 2022/BZP 00095483
2.6.) Wersja og³oszenia: 01
2.7.) Data og³oszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zosta³y ujête w planie postêpowañ: Tak
2.9.) Numer planu postêpowañ w BZP: 2021/BZP 00036764/01/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postêpowañ:
1.2.3 Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek ( tonery )
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu wspó³finansowanego ze ¶rodków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa by³o poprzedzone og³oszeniem o zamówieniu/og³oszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer og³oszenia: 2021/BZP 00327941/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstaw± prawn± Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: Nr sprawy : SPZOZ/ZP/271/13/12/2021
4.2.) Zamawiaj±cy udziela zamówienia w czê¶ciach, z których ka¿da stanowi przedmiot odrêbnego postêpowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy
Czê¶æ 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 1 - Tonery i tusze do drukarekSzczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±cy informacjê o asortymencie i ilo¶ciach okre¶la Za³±cznik
Nr 1 — Formularz Asortymentowo — Cenowy do niniejszej Specyfikacji.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 30125110-5 - Toner do drukarek laserowych/faksów
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
22600000-6 - Tusz
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 159564,92 PLN
Czê¶æ 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Pakiet Nr 2 - P³yty i tusze do drukarek dla Zak³adu RTGSzczegó³owy opis przedmiotu zamówienia zawieraj±cy informacjê o asortymencie i ilo¶ciach okre¶la Za³±cznik
Nr 1 — Formularz Asortymentowo — Cenowy do niniejszej Specyfikacji.
4.5.3.) G³ówny kod CPV: 22600000-6 - Tusz
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
30234300-1 - P³yty kompaktowe (CD)
4.5.5.) Warto¶æ czê¶ci: 4360,85 PLN
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA
Czê¶æ 1
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 1)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 1)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 5
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 5
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 1
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 154170,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 168435,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 154170,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 1)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globo Group Jacek Kania , Grzegorz Kania s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260315009
7.3.3) Ulica: ul. Magazynowa 5
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-565
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBO GROUP JACEK KANIA , GRZEGORZ KANIA S.C.
jakie przetargi wygra³a firma
GLOBO GROUP JACEK KANIA , GRZEGORZ KANIA S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 1)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 154170,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
Czê¶æ 2
SEKCJA V ZAKOÑCZENIE POSTÊPOWANIA (dla czê¶ci 2)
5.1.) Postêpowanie zakoñczy³o siê zawarciem umowy albo uniewa¿nieniem postêpowania: Postêpowanie/cze¶æ postêpowania zakoñczy³a siê zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY (dla czê¶ci 2)
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od M¦P: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwach EOG innych ni¿ pañstwo zamawiaj±cego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzib± w pañstwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawieraj±cych ra¿±co nisk± cenê lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najni¿sz± cen± lub kosztem: 4290,00 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwy¿sz± cen± lub kosztem: 5488,00 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 4290,00 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcjê elektroniczn±: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofert± wariantow±: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla czê¶ci 2)
7.1.) Czy zamówienie zosta³o udzielone wykonawcom wspólnie ubiegaj±cym siê o udzielenie zamówienia: Nie
Wykonawca
7.2.) Wielko¶æ przedsiêbiorstwa wykonawcy: Mikro przedsiêbiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Globo Group Jacek Kania , Grzegorz Kania s.c.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON: 260315009
7.3.3) Ulica: ul. Magazynowa 5
7.3.4) Miejscowo¶æ: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-565
7.3.6.) Województwo: ¶wiêtokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania czê¶ci zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
GLOBO GROUP JACEK KANIA , GRZEGORZ KANIA S.C.
jakie przetargi wygra³a firma
GLOBO GROUP JACEK KANIA , GRZEGORZ KANIA S.C.
SEKCJA VIII UMOWA (dla czê¶ci 2)
8.1.) Data zawarcia umowy: 2022-02-17
8.2.) Warto¶æ umowy/umowy ramowej: 4290,00 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesi±ce
INNE PRZETARGI Z ¦WIDNIKA
- Sukcesywne dostawy artyku³ów ¿ywno¶ciowych na potrzeby Zespo³u ¯³obków Miejskich w ¦widniku z podzia³em na 3 czê¶ci
- Dostawa sprzêtu informatycznego w ramach projektu pn. "Zwiêkszenie cyberbezpieczeñstwa Gminy Miejskiej ¦widnik"
- Pojazd ewakuacji medycznej
- Dostawa, monta¿, uruchomienie i demonta¿ kompletnego sztucznego lodowiska wraz z wyposa¿aniem w ¦widniku, przy ul. Fabrycznej 3
- Dostawa narzêdzi chirurgicznych do endoskopii i laparoskopii
- Dostawa (zakup) energii elektrycznej na potrzeby jednostek organizacyjnych Powiatu ¦widnickiego w ¦widniku oraz Samodzielnego Publicznego Zak³adu Opieki Zdrowotnej w ¦widniku w 2026 roku
wiêcej: przetargi w ¦widniku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup i dostawa urz±dzeñ wielofunkcyjnych wraz z kompletami materia³ów eksploatacyjnych (tonerów)
- Dostawa artyku³ów biurowych dla potrzeb ZOZ "Legionowo" sp. z o.o.
- Dostawa materia³ów eksploatacyjnych do drukarek i urz±dzeñ wielofunkcyjnych
- Dostawy materia³ów eksploatacyjnych do drukarek.
- Dostawa sprzêtu komputerowego oraz tonerów dla CUS w Czechowicach-Dziedzicach
- Sukcesywne dostawy ró¿nych artyku³ów biurowych, kopert, baterii, niszczarek oraz papieru ksero.
wiêcej: Tusz »
Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.





