Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Lubicz związanych z utrzymaniem czystości i porządku na obszarze Gminy.
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA LUBICZ
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 871118715
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Toruńska 21
1.5.2.) Miejscowość: Lubicz Dolny
1.5.3.) Kod pocztowy: 87-162
1.5.4.) Województwo: kujawsko-pomorskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL613 - Bydgosko-toruński
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: info@lubicz.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubicz.pl
1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Odbiór i zagospodarowanie odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Lubicz związanych z utrzymaniem czystości i porządku na obszarze Gminy.2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-7ded643c-acae-11ed-b8d9-2a18c1f2976f
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00095417
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Nie
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie zamówienia z wolnej ręki na podstawie: art. 305 pkt 1 ustawy w zw. z art. 214 ust. 1 pkt 5 ustawy
3.1.1.) Uzasadnienie faktyczne i prawne wyboru trybu negocjacji bez ogłoszenia albo zamówienia z wolnej ręki:
Podstawę prawną stanowi art. 305 pkt. 1 w związku z art. 214 ust. 1 pkt 5, tj. Zamawiający może udzielić zamówienia z wolnej ręki, ze względu na wyjątkową sytuację niewynikającą z przyczyn leżących po stronie zamawiającego, której nie mógł on przewidzieć, wymagane jest natychmiastowe wykonanie zamówienia, a nie można zachować terminów określonych dla innych trybów udzielenia zamówienia.
W związku z brakiem możliwości wyboru Wykonawcy w ramach przeprowadzonych wcześniej dwóch postępowań przetargowych (brak środków pieniężnych) Zamawiający podjął starania o o przejęcie zadania dotyczącego odbioru i/lub zagospodarowania odpadów przez inną jednostkę samorządu (w celu zmininalizowania kosztów).
W związku z nadal trwającymi rozmowami dotyczącymi przejęcia zadania własnego oraz zbliżającym się upływem terminu wykonania dotychczasowego zamówienia udzielonego z wolnej ręki, Zamawiający zmuszony jest po raz drugi udzielić zamówienia z wolnej ręki.
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: ORG.271.WR.01.2023
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług polegających na odbiorze odpadów komunalnych z nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Lubicz związanych z utrzymaniem czystości i porządku na obszarze Gminy. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje:
a) odbiór i wywóz oraz zagospodarowanie odpadów komunalnych, z terenu Gminy Lubicz. Zakres zamówienia dotyczy wyłącznie nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Lubicz, usługa obejmuje również zapewnienie przez Wykonawcę dojazdu do punktów trudno dostępnych (w szczególności zimą) poprzez zorganizowanie środków transportu, które umożliwiają odbiór odpadów z punktów adresowych o utrudnionej lokalizacji;
b) odbiór i wywóz oraz zagospodarowanie odpadów z Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych (PSZOK) w Lubiczu Górnym;
c) odbiór i wywóz oraz zagospodarowanie odpadów wielkogabarytowych odebranych bezpośrednio od mieszkańców zgodnie z harmonogramem wykonanym przez Wykonawcę, uzgodnionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego;
d) odbiór i wywóz oraz zagospodarowanie odpadów z punktów zbiórki przeterminowanych leków oraz punktów zbiórki zużytych baterii;
e) dostarczanie właścicielom nieruchomości zamieszkałych pojemników oraz worków przeznaczonych do zbierania poszczególnych rodzajów odpadów, posiadających kolorystykę i oznakowanie oraz świadczenie usług, związanych z utrzymaniem ich w odpowiednim stanie porządkowym i technicznym. Zamawiający zastrzega, że w okresie realizacji umowy ilość pojemników może ulec zmianie – zmniejszeniu lub zwiększeniu stosownie do rzeczywistych potrzeb. W przypadku wystąpienia opisanej sytuacji, wynagrodzenie Wykonawcy pozostaje na niezmienionym poziomie;
f) wyposażenie Punktu Selektywnej Zbiórki Odpadów Komunalnych w Lubicz Górnym, wjazd od Nowej Wsi ul. Promową (teren oczyszczalni ścieków zwany dalej jako PSZOK) w kontenery/pojemniki do oddzielnego gromadzenia wyselekcjonowanych odpadów oraz świadczenie usług, związanych z utrzymaniem ich w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym;
g) dostarczenie pojemników do wskazanych aptek i sklepów oraz budynków użyteczności publicznej oraz świadczenie usług, związanych z utrzymaniem ich w odpowiednim stanie sanitarnym, porządkowym i technicznym;
h) prowadzenie różnych form działań edukujących w zakresie gospodarowania odpadami komunalnymi w szczególności, w zakresie selektywnego zbierania odpadów komunalnych i zapewnienie obsługi technicznej podczas imprez ekologicznych, odbywających się na terenie Gminy Lubicz;
i) przeprowadzanie kontroli realizacji, przez właściciela nieruchomości, obowiązku w zakresie selektywnego zbierania odpadów,
j) opracowanie i dostarczenie harmonogramu wykonywanych usług objętych Przedmiotem zamówienia dla właścicieli nieruchomości zamieszkałych, położonych na terenie Gminy Lubicz;
k) prowadzenie dokumentacji związanej z działalnością objętą przedmiotem zamówienia;
l) wykonanie obowiązku Zamawiającego, o którym mowa w art. 3b i art. 3c ustawy z dnia 13 września 1996 r. o utrzymaniu czystości i porządku w gminach.
Usługa będzie wykonywana przy zachowaniu przepisów prawa powszechnie obowiązującego oraz na warunkach określonych we wzorze umowy stanowiącej Załącznik nr 1 do Zaproszenia.
Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa załącznik nr 2 do Zaproszenia - Opis przedmiotu zamówienia.
4.5.3.) Główny kod CPV: 90500000-2 - Usługi związane z odpadami
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
90510000-5 - Usuwanie i obróbka odpadów
90511000-2 - Usługi wywozu odpadów
90511200-4 - Usługi gromadzenia odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90511300-5 - Usługi zbierania śmieci
90512000-9 - Usługi transportu odpadów
90513100-7 - Usługi wywozu odpadów pochodzących z gospodarstw domowych
90514000-3 - Usługi recyklingu odpadów
90533000-2 - Usługi gospodarki odpadami
90918000-5 - Usługi czyszczenia pojemników na odpadki
34928480-6 - Pojemniki i kosze na odpady i śmieci
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Miejskie Przedsiębiorstwo Oczyszczania sp. z o.o.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8790169280
7.3.3) Ulica: ul. Grudziądzka 159
7.3.4) Miejscowość: Toruń
7.3.5) Kod pocztowy: 87-100
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
"MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA" SP. Z O.O.
jakie przetargi wygrała firma
"MIEJSKIE PRZEDSIĘBIORSTWO OCZYSZCZANIA" SP. Z O.O.
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-30
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1008905,56 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:
Od 2023-02-01 do 2023-03-31INNE PRZETARGI LUBICZ DOLNY
więcej: przetargi LUBICZ DOLNY »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa fabrycznie nowych kompostowników dla mieszkańców Gminy Skrzyszów
- Wykonanie prac projektowych i robót budowlanych w zakresie rozbiórki budynku warsztatów przy ul. Młynarskiej 43/45
- Usługi odbioru, transportu, zagospodarowania i przekazania do dalszej utylizacji/unieszkodliwienia odpadów niekomunalnych dla Izby Administracji Skarbowej w Rzeszowie
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie odpadów komunalnych od Zakładu Gospodarki Komunalnej w Wałczu"
- Dostawa i dzierżawa pojemników
- USŁUGA - ODBIÓR, TRANSPORT I UTYLIZACJA ODPADÓW Nr sprawy: TECH/141/MP/2024
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.