Ogłoszenie z dnia 2022-03-23
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00084544/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-14
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Usługi Rolnicze
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: STACJA DOŚWIADCZALNA OCENY ODMIAN W GŁUBCZYCACH
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 30163140800047
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: ul. Kolejowa 5
1.5.2.) Miejscowość: Głubczyce
1.5.3.) Kod pocztowy: 48-100
1.5.4.) Województwo: opolskie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski
1.5.7.) Numer telefonu: 774852694
1.5.8.) Numer faksu: 774852694
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: sdoo@glubczyce.coboru.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://glubczyce.coboru.gov.pl
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://glubczyce.coboru.gov.pl/przetargi_menu.aspx1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - agencja wykonawcza
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Inna działalność
Doświadczalnictwo rolnicze
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Tak
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Usługi Rolnicze2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-cb1f5021-a379-11ec-80f8-1ad70aec7fa4
2.5.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00095368
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2022-03-23
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak
2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00042558/02/P
2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:
1.3.2 Usługi rolnicze - pozostałe
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00084544/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: SDOO/ZP/01/2022
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak
4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 216333,00 PLN
4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi
Część 1
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na siewie buraków cukrowych w SDOO Głubczyce4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 1168,00 PLN
Część 2
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi wynajmu ciągnika rolniczego o mocy do max 100 KM wraz z paliwem dla SDOO Głubczyce4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 2500,00 PLN
Część 3
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na siewie kukurydzy ziarnowej w SDOO Głubczyce4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 1235,00 PLN
Część 4
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej na zbiorze kombajnem zbożowym wraz z rozdrobnieniem słomy rzepaku, jęczmienia jarego, pszenicy ozimej w SDOO Głubczyce4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 13392,00 PLN
Część 5
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na zbiorze kombajnem zbożowym z przystawką Flexx soi wraz z rozdrobnieni em słomy w SDOO Głubczyce4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 5047,00 PLN
Część 6
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na zbiorze kukurydzy na ziarno w SDOO Głubczyce4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 3600,00 PLN
Część 7
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na kompleksowym zbiorze buraków cukrowych w SDOO Głubczyce4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 7300,00 PLN
Część 8
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
8 dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na kompleksowej usłudze zbioru doświadczeń z burakiem cukrowym w SDOO Głubczyce.4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 176762,00 PLN
Część 9
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na mulczowaniu pola po kukurydzy i rzepaku w SDOO Głubczyce4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 2044,00 PLN
Część 10
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
dotyczy usługi agrotechnicznej polegającej na głęboszowaniu pola po burakach cukrowych w SDOO Głubczyce4.5.3.) Główny kod CPV: 77100000-1 - Usługi rolnicze
4.5.5.) Wartość części: 3285,00 PLN
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
Część 1
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania i otwarcia ofert wyznaczonego na dzień 23 marca 2022 roku, do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 2
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania i otwarcia ofert wyznaczonego na dzień 23 marca 2022 roku, do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 3
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania i otwarcia ofert wyznaczonego na dzień 23 marca 2022 roku, do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 4
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania i otwarcia ofert wyznaczonego na dzień 23 marca 2022 roku, do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 5
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania i otwarcia ofert wyznaczonego na dzień 23 marca 2022 roku, do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 6
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania i otwarcia ofert wyznaczonego na dzień 23 marca 2022 roku, do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 7
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 7)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania i otwarcia ofert wyznaczonego na dzień 23 marca 2022 roku, do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 8
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 8)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania i otwarcia ofert wyznaczonego na dzień 23 marca 2022 roku, do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 9
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 9)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania i otwarcia ofert wyznaczonego na dzień 23 marca 2022 roku, do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
Część 10
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 10)
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem
5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 1 ustawy
5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:
Do upływu terminu składania i otwarcia ofert wyznaczonego na dzień 23 marca 2022 roku, do siedziby Zamawiającego nie wpłynęła żadna oferta.
INNE PRZETARGI Z GŁUBCZYC
- "Sukcesywna dostawa artykułów spożywczych do Zakładu Karnego w Głubczycach "
- Remont dachu budynku Zespołu Szkół Ogólnokształcących w Głubczycach
- Termomodernizacja budynku gminnego przy ul. Kozielskiej 19 w Głubczycach.
więcej: przetargi w Głubczycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi rolnicze dla Rolniczego Zakładu Doświadczalnego
- Usługa z zakresu koszenia łąk 34,3 ha ze zbiorem siana w ramach projektu "Zarządzanie migracją żubra we wschodniej Polsce"
- Wykoszenie łąk wraz ze zbiorem biomasy na terenie Nadleśnictwa Waliły w 2025 roku
- Usługi wykonania omłotu rzepaku ozimego, pszenicy ozimej oraz żyta w sezonie żniwnym roku 2025
- Konserwacja systemu odwadniającego na polderach SPN
- Koszenie łąk leśnych w 2025 r.
więcej: Usługi rolnicze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.