eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SiemiatyczePełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania - budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach operacji: Scalenie gruntów obiektu "Wierzchuca i inne"



Ogłoszenie z dnia 2025-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Usługi
Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania – budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach operacji: Scalenie gruntów obiektu „Wierzchuca i inne”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: POWIAT SIEMIATYCKI

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 050658611

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul. Legionów Piłsudskiego 3

1.5.2.) Miejscowość: Siemiatycze

1.5.3.) Kod pocztowy: 17-300

1.5.4.) Województwo: podlaskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL842 - Łomżyński

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zp@siemiatycze.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.siemiatycze.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-8d1c6c2a-9e8a-486e-9df6-24793fbd8697

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania – budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach operacji: Scalenie gruntów obiektu „Wierzchuca i inne”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-8d1c6c2a-9e8a-486e-9df6-24793fbd8697

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00095161

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00014102/11/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.3.9 Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania – budowa i przebudowa dróg dojazdowych do pól w ramach operacji: Scalenie gruntów obiektu „Wierzchuca i inne”

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Tak

2.12.) Nazwa projektu lub programu:

Zamówienie jest elementem projektu pn.: „Scalanie gruntów” w ramach działania: „Inwestycje w środki trwałe” poddziałanie ”Wsparcie na inwestycje związane z rozwojem, modernizacją i dostosowywaniem rolnictwa i leśnictwa” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014 –2020.

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00669911

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: OG.272.1.19.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Tak

4.3.1) Wartość zamówienia stanowiącego przedmiot tego postępowania (bez VAT): 36500 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Usługi

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem umowy jest pełnienie nadzoru inwestorskiego nad realizacją zadania – budowy i przebudowy dróg dojazdowych do pól w ramach operacji: Scalenie gruntów obiektu „Wierzchuca i inne”.
Usługa nadzoru obejmuje obiekt scaleniowy „WIERZCHUCA I INNE”:
Droga oznaczona na mapie nr 2 na działce 294 Chutkowice, 260 Wierzchuca Nadbużna, 505 Putkowice Nadolne o długości 2,78 km;
Droga oznaczona na mapie nr 3a na działce 294 Chutkowice o długości 0,40 km;
Droga oznaczona na mapie nr 3b na działce 294 Chutkowice o długości 0,31 km;
Droga oznaczona na mapie nr 31 na działce 477 Chutkowice o długości 0,15 km;
Droga oznaczona na mapie nr 4 na działce 425 Chrołowice o długości 0,85 km;
Droga oznaczona na mapie nr 26 na działce 686, 691 Putkowice Nadolne o długości 0,30 km wraz z rowem odwadniającym na działce 688 Putkowice Nadolne.
Szczegółowy zakres robót objętych wnioskiem określony jest w dokumentacji projektowej, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych. Wykonawca może zapoznać się z zakresem robót budowlanych objętych usługą nadzoru poprzez wgląd do dokumentacji dostępnej na stronie internetowej pod adresem:
https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-4dc685bb-f133-45d0-9e2e-4bf81d161c28

4.5.3.) Główny kod CPV: 71247000-1 - Nadzór nad robotami budowlanymi

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 3

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 11967,90 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 32005,04 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 11967,90 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Instytut Doradztwa Inwestycyjnego Robert Żyliński

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 844-149-55-03

7.3.3) Ulica: Ukośna 22c/3

7.3.4) Miejscowość: Białystok

7.3.5) Kod pocztowy: 15-836

7.3.6.) Województwo: podlaskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-02-06

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 11967,90 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-06-16

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.