eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Siemkowice › WYKONANIE PODŁĄCZEŃ KANALIZACYJNYCH DO BUDYNKÓW W GMINIE SIEMKOWICE

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2021-06-25


Powiązane ogłoszenia:
Ogłoszenie nr 2021/BZP 00095105 z dnia 2021-06-25

Ogłoszenie o zamówieniu
Roboty budowlane
WYKONANIE PODŁĄCZEŃ KANALIZACYJNYCH DO BUDYNKÓW
W GMINIE SIEMKOWICE

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: GMINA SIEMKOWICE

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 730934720

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Plac Wolności 1

1.5.2.) Miejscowość: Siemkowice

1.5.3.) Kod pocztowy: 98-354

1.5.4.) Województwo: łódzkie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL714 - Sieradzki

1.5.7.) Numer telefonu: 428417269

1.5.8.) Numer faksu: 428417269

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zamowienia@gminasiemkowice.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminasiemkowice.pl

1.6.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.7.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

WYKONANIE PODŁĄCZEŃ KANALIZACYJNYCH DO BUDYNKÓW
W GMINIE SIEMKOWICE

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-9eb38e56-d58b-11eb-b885-f28f91688073

2.5.) Numer ogłoszenia: 2021/BZP 00095105

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2021-06-25

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2021/BZP 00003618/02/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.2 Wykonanie podłączeń kanalizacyjnych do budynków w gminie Siemkowice

2.11.) O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wyłącznie wykonawcy, o których mowa w art. 94 ustawy: Nie

2.14.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.16.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną

Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy

SEKCJA III – UDOSTĘPNIANIE DOKUMENTÓW ZAMÓWIENIA I KOMUNIKACJA

3.1.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania

https://gminasiemkowice.ezamawiajacy.pl

3.2.) Zamawiający zastrzega dostęp do dokumentów zamówienia: Nie

3.4.) Wykonawcy zobowiązani są do składania ofert, wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, oświadczeń oraz innych dokumentów wyłącznie przy użyciu środków komunikacji elektronicznej: Tak

3.5.) Informacje o środkach komunikacji elektronicznej, przy użyciu których zamawiający będzie komunikował się z wykonawcami - adres strony internetowej: https://gminasiemkowice.ezamawiajacy.pl/

3.6.) Wymagania techniczne i organizacyjne dotyczące korespondencji elektronicznej: Zgodnie z rozdziałem z X SWZ

3.8.) Zamawiający wymaga sporządzenia i przedstawienia ofert przy użyciu narzędzi elektronicznego modelowania danych budowlanych lub innych podobnych narzędzi, które nie są ogólnie dostępne: Nie

3.12.) Oferta - katalog elektroniczny: Nie dotyczy

3.14.) Języki, w jakich mogą być sporządzane dokumenty składane w postępowaniu:

polski

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.1.) Przed wszczęciem postępowania przeprowadzono konsultacje rynkowe: Nie

4.1.2.) Numer referencyjny: IRŚ.271.1.5.2021

4.1.3.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.1.4.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.1.8.) Możliwe jest składanie ofert częściowych: Nie

4.1.13.) Zamawiający uwzględnia aspekty społeczne, środowiskowe lub etykiety w opisie przedmiotu zamówienia: Nie

4.2. Informacje szczegółowe odnoszące się do przedmiotu zamówienia:

4.2.2.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie zadania polegającego na budowie podłączeń
kanalizacyjnych do budynków w miejscowości Siemkowice. Zadanie realizowane w ramach
Programu Priorytetowego pn. „ Wykonanie podłączeń kanalizacyjnych – II edycja”
dofinansowanego z Wojewódzkiego Funduszu Ochrony Środowiska i Gospodarki Wodnej w
Łodzi.
Przedsięwzięcie obejmuje wykonanie podłączeń prywatnych budynków od kanalizacji sanitarnej
w systemie kanalizacji grawitacyjnej do istniejącego zbiorczego systemu kanalizacji sanitarnej
(przyłącze kanalizacyjne od granicy działki nieruchomości). Z końcówki istniejącego przyłącza w
kierunku instalacji kanalizacji sanitarnej budynku mieszkalnego wykonana zostanie rozbudowa
przyłącza kanalizacji sanitarnej o średnicy 160 mm. Rurociąg DN 160 ułożony powinien zostać
ze spadkiem jaki pokazany został w dokumentacji projektowej (do wglądu w siedzibie
Zamawiającego) w wykopie na podsypce piaskowej grubości 15 cm i obscypce piaskowej
grubości 15 cm. Rury łączone na kielich z wmontowanymi fabrycznie uszczelkami. Rurociąg
projektuje się z rur PVC-U (SDR34) 160x4,0. Próbę szczelności dla kanału PVC-U należy
przeprowadzić na eksfiltrację wody z przewodu i infiltrację wody do przewodu. Dla wykonania
rozbudowy przyłącza kanalizacji sanitarnej przewiduje się wykonanie robót ziemnych –
mechanicznie i ręcznie. Wykonując wykopy należy zachować głębokość, kierunek spadku i
spadek dna zgodnie z projektem. Teren działki doprowadzić do stanu nie gorszego od tego w
jakim znajdowała się przed rozpoczęciem robót. W ramach zadania wykonawca wykona
inwentaryzację geodezyjną wykonanych przyłączy.
Zestawienie podłączeń kanalizacyjnych
Ilość podłączeń budynków 42 szt.
Rodzaj materiału: PVC Ø160 684 metry
Studzienki rewizyjne 56 sztuk
Inwentaryzacja geodezyjna powykonawcza 42 szt.

4.2.6.) Główny kod CPV: 45231300-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy wodociągów i rurociągów do odprowadzania ścieków

4.2.7.) Dodatkowy kod CPV:

45232410-9 - Roboty w zakresie kanalizacji ściekowej

45332000-3 - Roboty instalacyjne wodne i kanalizacyjne

4.2.8.) Zamówienie obejmuje opcje: Nie

4.2.10.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 90 dni

4.2.11.) Zamawiający przewiduje wznowienia: Nie

4.2.13.) Zamawiający przewiduje udzielenie dotychczasowemu wykonawcy zamówień na podobne usługi lub roboty budowlane: Nie

4.3.) Kryteria oceny ofert

4.3.2.) Sposób określania wagi kryteriów oceny ofert: Procentowo

4.3.3.) Stosowane kryteria oceny ofert: Kryterium ceny oraz kryteria jakościowe

Kryterium 1

4.3.5.) Nazwa kryterium: Cena

4.3.6.) Waga: 60

Kryterium 2

4.3.4.) Rodzaj kryterium:

inne.

4.3.5.) Nazwa kryterium: Gwarancja

4.3.6.) Waga: 40

4.3.10.) Zamawiający określa aspekty społeczne, środowiskowe lub innowacyjne, żąda etykiet lub stosuje rachunek kosztów cyklu życia w odniesieniu do kryterium oceny ofert: Nie

SEKCJA V - KWALIFIKACJA WYKONAWCÓW

5.1.) Zamawiający przewiduje fakultatywne podstawy wykluczenia: Nie

5.3.) Warunki udziału w postępowaniu: Tak

5.4.) Nazwa i opis warunków udziału w postępowaniu.

Warunek ten zostanie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że :
a) posiada wiedzę i doświadczenie tj. Wykonawca ubiegający się o udzielenie zamówienia
publicznego musi wykazać, że wykonał w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu
składania oferty, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej
2 roboty budowlane odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym
przedmiot zamówienia, z podaniem jej rodzaju, wartości, daty, miejsca wykonania i podmiotu, na
rzecz którego roboty te zostały wykonane oraz załączy dowody określające czy te roboty
budowlane zostały wykonane należycie, w szczególności zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone. Uwaga: Przez roboty tożsame i odpowiadające swoim
rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia zamawiający uzna wykonanie budowy,
przebudowy lub rozbudowy sieci kanalizacji sanitarnej o długości min. 1 km lub budowie
podłączeń kanalizacyjnych.
a) dysponuje lub będzie dysponować odpowiednim zespołem osób, który skierują do realizacji
zamówienia:
Kierownik budowy – co najmniej jedna osoba posiadającą uprawnienia budowlane do
kierowania robotami budowlanymi, pozwalające na kierowanie robotami budowlanymi objętymi
przedmiotem zamówienia tj.
- uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi bez ograniczeń,
w specjalności instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń cieplnych, wentylacyjnych,
gazowych, wodociągowych i kanalizacyjnych, odpowiadające wymaganiom określonym w
ustawie Prawo budowlane;
Kierownik budowy musi posiadać uprawnienia, o których mowa w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r.
Prawo budowlane (Dz. U. z 2020 r, poz. 1333 ze zm.) lub odpowiadające im ważne uprawnienia
budowlane wydane na podstawie uprzednio obowiązujących przepisów prawa, lub uznane przez
właściwy organ, zgodnie z ustawą z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji
zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (tj. Dz. U. z 2020 r. poz.
220 ze zm.). Na podstawie art. 104 ustawy z dnia 7 lipca 1994 roku Prawo budowlane (Dz. U. z
2020 r., poz. 1333) osoby, które, przed dniem wejścia w życie ustawy, uzyskały uprawnienia
budowlane lub stwierdzenie posiadania przygotowania zawodowego do pełnienia samodzielnych
funkcji technicznych w budownictwie, zachowują uprawnienia do pełnienia tych funkcji
w dotychczasowym zakresie. Zakres uprawnień budowlanych należy odczytywać zgodnie z
treścią decyzji o ich nadaniu i w oparciu o przepisy będące podstawą ich nadania. Ponadto, zgodnie z art. 12a ustawy Prawo budowlane samodzielne funkcje techniczne w budownictwie,
określone w art. 12 ust. 1 ustawy Prawo budowlane, mogą również wykonywać osoby, których
odpowiednie kwalifikacje zawodowe zostały uznane na zasadach określonych w przepisach
odrębnych. Kierując się powyższymi przepisami zamawiający zaakceptuje uprawnienia
budowlane odpowiadające uprawnieniom wymaganym przez zamawiającego, które zostały
wydane na podstawie wcześniej wydanych przepisów oraz zagraniczne uprawnienia uznane w
zakresie i na zasadach opisanych
w ustawie z dnia 22 grudnia 2015 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych
w państwach członkowskich Unii Europejskiej.

5.5.) Zamawiający wymaga złożenia oświadczenia, o którym mowa w art.125 ust. 1 ustawy: Tak

5.6.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie niepodlegania wykluczeniu: a. wykaz robót budowlanych wykonanych nie wcześniej niż w okresie
ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest
krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na
rzecz, których roboty budowlane zostały wykonane należycie, zgodnie z przepisami prawa
budowlanego i prawidłowo ukończone, przy czym dowodami, o których mowa, są referencje bądź inne
dokumenty wystawione przez podmiot, na rzecz, którego roboty budowlane były wykonywane, a jeżeli
z uzasadnionej przyczyny o obiektywnym charakterze Wykonawca nie jest w stanie uzyskać tych
dokumentów – inne dokumenty – Załącznik nr 7 do SWZ.b. wykaz osób skierowanych przez
Wykonawcę do realizacji zamówienia publicznego, odpowiedzialnych za kierowanie robotami
budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich uprawnień i doświadczenia niezbędnych do wykonania
zamówienia publicznego, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności oraz informacja o
podstawie do dysponowania tymi osobami – Załącznik nr 8 do SWZ.

5.7.) Wykaz podmiotowych środków dowodowych na potwierdzenie spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. odpisu lub informacji z Krajowego Rejestru Sądowego lub z Centralnej
Ewidencji i Informacji o
Działalności Gospodarczej, w zakresie art. 109 ust. 1 pkt 4) ustawy Pzp, sporządzonych nie wcześniej
niż 3 miesiące przed jej złożeniem, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji;b.
oświadczenia Wykonawcy, w zakresie art. 108 ust. 1 pkt 5) ustawy pzp, o braku przynależności do tej
samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i
konsumentów (Dz. U. z 2020 r. poz. 1076 i 1086), z innym wykonawcą, który złożył odrębną ofertę,
ofertę częściową lub wniosek o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, albo oświadczenie o
przynależności do tej samej grupy kapitałowej wraz z dokumentami lub informacjami potwierdzającymi
przygotowanie oferty, oferty częściowej lub wniosku o dopuszczenie do udziału w postępowaniu
niezależnie od innego wykonawcy należącego do tej samej grupy kapitałowej – Załącznik nr 6 do SWZ.

5.11.) Wykaz innych wymaganych oświadczeń lub dokumentów:

a) Formularz oferty sporządzony wg wzoru stanowiącego Załącznik nr 1 do SWZ. W przypadku
złożenia oferty na innym formularzu niż załącznik nr 1 do SWZ, powinien on zawierać wszystkie
wymagane informacje określone w tym załączniku. Formularz oferty nie podlega uzupełnieniu.b)
Do oferty składanej w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu wykonawca dołącza
oświadczenia, o których mowa w art. 125 ust. 1 Pzp. Oświadczenia, o których mowa w art. 125
ust. 1 Pzp stanowią dowód potwierdzający brak podstaw wykluczenia i spełnianie warunków
udziału w postępowaniu, na dzień składania ofert, tymczasowo zastępujący wymagane przez
zamawiającego podmiotowe środki dowodowe. Wzór oświadczeń stanowi Załącznik nr 2 do
SWZ. W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie,
o którym mowa w art. 125 ust. 1 Pzp, składa każdy z wykonawców. Oświadczenia te
potwierdzają brak podstaw wykluczenia oraz spełnianie warunków udziału w postępowaniu lub
kryterium selekcji w zakresie, w jakim każdy z wykonawców wykazuje spełnianie warunków
udziału w postępowaniu lub kryterium selekcji. Wykonawca, w przypadku polegania na
zdolnościach lub sytuacji podmiotów udostępniających zasoby, przedstawia, wraz z
oświadczeniem, o którym mowa w art. 125 ust. 1 ustawy Pzp, także oświadczenie podmiotu
udostępniającego zasoby potwierdzające brak podstaw wykluczenia tego podmiotu oraz spełnianie warunków udziału w postepowaniu, w zakresie, w jakim wykonawca powołuje się na
jego zasoby. c) Jeżeli ofertę podpisuje pełnomocnik - pełnomocnictwo składa się w postaci
elektronicznej, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa lub w przypadku
wystawienia pełnomocnictwa w postaci papierowej, składa się cyfrowe odwzorowanie tego
dokumentu, opatrzone kwalifikowanym podpisem elektronicznym lub podpisem zaufanym lub
podpisem osobistym osoby upoważnionej do udzielenia pełnomocnictwa. Poświadczenia
zgodności cyfrowego odwzorowania może dokonać również notariusz. Wykonawcy występujący
wspólnie muszą ustanowić pełnomocnika zgodnie z zasadami art. 58 ust. 2 ustawy
(pełnomocnictwo dla pełnomocnika do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie
ubiegających się o udzielenie zamówienia należy załączyć do oferty).

SEKCJA VI - WARUNKI ZAMÓWIENIA

6.1.) Zamawiający wymaga albo dopuszcza oferty wariantowe: Nie

6.3.) Zamawiający przewiduje aukcję elektroniczną: Nie

6.4.) Zamawiający wymaga wadium: Nie

6.5.) Zamawiający wymaga zabezpieczenia należytego wykonania umowy: Tak

6.6.) Wymagania dotyczące składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia:

Postanowienia dotyczące wnoszenia oferty wspólnej przez dwa lub więcej podmioty
gospodarcze (konsorcja/spółki cywilne):a) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie
zamówienia.b) Wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu
o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, a
pełnomocnictwo / upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami
ustawowymi, podpisane (kwalifikowanym podpisem elektronicznym) przez prawnie
upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie należy
załączyć do oferty.c) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia ponoszą
solidarną odpowiedzialność za wykonanie umowy.d) Jeżeli oferta wspólna złożona przez dwóch
lub więcej wykonawców zostanie wyłoniona w prowadzonym postepowaniu jako
najkorzystniejsza przed podpisaniem umowy zamawiający zażąda w wyznaczonym terminie
złożenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców, podpisanej przez wszystkich
wykonawców, przy czym termin na jaki została zawarta nie może być krótszy niż termin
realizacji zamówienia.e) Wykonawców obowiązują postanowienia rozdziału 8 „Informacja o
podmiotowych środkach dowodowych (wykaz oświadczeń lub dokumentów, potwierdzających
spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia)” w sprawie
dokumentów wymaganych w przypadku składania oferty wspólnej.

6.7.) Zamawiający przewiduje unieważnienie postępowania, jeśli środki publiczne, które zamierzał przeznaczyć na sfinansowanie całości lub części zamówienia nie zostały przyznane: Nie

SEKCJA VII - PROJEKTOWANE POSTANOWIENIA UMOWY

7.1.) Zamawiający przewiduje udzielenia zaliczek: Nie

7.3.) Zamawiający przewiduje zmiany umowy: Tak

7.4.) Rodzaj i zakres zmian umowy oraz warunki ich wprowadzenia:

Wykonawca ma obowiązek zawrzeć umowę w sprawie zamówienia publicznego, na
warunkach określonych we Wzorze umowy, który stanowi Załącznik nr 4 do SWZ. Umowa
zostanie uzupełniona o zapisy wynikające ze złożonej oferty. Zamawiający przewiduje możliwość dokonania istotnych zmian postanowień zawartej umowy,
zgodnie z § 12 wzoru umowy.

7.5.) Zamawiający uwzględnił aspekty społeczne, środowiskowe, innowacyjne lub etykiety związane z realizacją zamówienia: Nie

SEKCJA VIII – PROCEDURA

8.1.) Termin składania ofert: 2021-07-12 12:00

8.2.) Miejsce składania ofert: https://gminasiemkowice.ezamawiajacy.pl/

8.3.) Termin otwarcia ofert: 2021-07-12 12:30

8.4.) Termin związania ofertą: 30 dni

8.5.) Zamawiający przewiduje wybór najkorzystniejszej oferty z możliwością negocjacji: Tak

8.6.) Maksymalna liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do negocjacji: 3

8.7) Kryteria oceny ofert, które zamawiający zamierza stosować w celu ograniczenia liczby wykonawców:

Zamawiający przewiduje możliwość przeprowadzenia negocjacji w celu ulepszenia treści ofert,
które podlegają ocenie w ramach kryteriów oceny ofert. W przypadku podjęcia przez
Zamawiającego decyzji o ich prowadzeniu, do negocjacji zostanie zaproszonych trzech
Wykonawców, którzy w odpowiedzi na ogłoszenie o zamówieniu złożyli oferty niepodlegające
odrzuceniu i zawierają najkorzystniejszy bilans punktów w kryteriach oceny ofert, o których
mowa w SWZ. Po przeprowadzonych negocjacjach Zamawiający zaprosi Wykonawców do
składania ofert dodatkowych
2021-06-25 Biuletyn Zamówień PublicznychOgłoszenie o zamówieniu - Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy - Roboty budowlane

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.