eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Dąbrowa Tarnowska › Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żelazówce



Ogłoszenie z dnia 2023-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żelazówce

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA TARNOWSKA

1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661145

1.4.) Adres zamawiającego:

1.4.1.) Ulica: Rynek 34

1.4.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska

1.4.3.) Kod pocztowy: 33-200

1.4.4.) Województwo: małopolskie

1.4.5.) Kraj: Polska

1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski

1.4.7.) Numer telefonu: 14 6442121

1.4.8.) Numer faksu: 14 6422747

1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowatar.pl

1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl

1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094866

2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-14

SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA

3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00298433/01

3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01

3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:

SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ

3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:

5.4. Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej

Przed zmianą:
Na podstawie § 15 ust. 1 umowy, wprowadza się następujące zmiany do Umowy nr IZP.272.23.2022 z dnia 23.05.2022 roku.
1. Treść § 14 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie:
„ 1. Ustala się następujące terminy realizacji zadania:
- Rozpoczęcie: w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy
- Zakończenie: 13 lutego 2023 r.”

Po zmianie:
Uwzględniając wniosek Wykonawcy z dnia 6-02-2023, z uwagi na okoliczności nie leżące po stronie Wykonawcy, a wynikające z błędów projektowych uniemożliwiających prowadzenie prac budowlanych oraz na podstawie § 32, ust. 1, pkt. 7), lit a) umowy j/w, wprowadza się następujące zmiany do Umowy nr IZP.272.23.2022 z dnia 23.05.2022 roku.

1. Treść § 14 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie:
„ 1. Ustala się następujące terminy realizacji zadania:
- Rozpoczęcie: w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy
- Zakończenie: 12 maja 2023 r.”

2. Treść §20 ust. 4 umowy otrzymuje brzmienie:
„ 4. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w trzech transzach:
- w 2022 roku do kwoty 700.000,00 zł brutto za odebrany I etap;
- w 2023 roku do kwoty 600.000,00 zł brutto za odebrany II etap;
- w 2023 roku pozostała kwota za zakończone i odebrane zadanie.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.