Ogłoszenie z dnia 2023-02-14
Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00083825/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-03-11
- 2022/BZP 00189529/01 - Wynik z dnia 2022-06-01
Ogłoszenie o zmianie ogłoszenia
Modernizacja budynku Szkoły Podstawowej w Żelazówce
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Nazwa zamawiającego: GMINA DĄBROWA TARNOWSKA
1.3.) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 851661145
1.4.) Adres zamawiającego:
1.4.1.) Ulica: Rynek 34
1.4.2.) Miejscowość: Dąbrowa Tarnowska
1.4.3.) Kod pocztowy: 33-200
1.4.4.) Województwo: małopolskie
1.4.5.) Kraj: Polska
1.4.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL217 - Tarnowski
1.4.7.) Numer telefonu: 14 6442121
1.4.8.) Numer faksu: 14 6422747
1.4.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@dabrowatar.pl
1.4.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.dabrowatar.pl
1.5.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094866
2.2.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
SEKCJA III ZMIANA OGŁOSZENIA
3.2.) Numer zmienianego ogłoszenia w BZP: 2022/BZP 00298433/01
3.3.) Identyfikator ostatniej wersji zmienianego ogłoszenia: 01
3.4.) Identyfikator sekcji zmienianego ogłoszenia:
SEKCJA V - ZMIANA UMOWY/UMOWY RAMOWEJ3.4.1.) Opis zmiany, w tym tekst, który należy dodać lub zmienić:
5.4. Krótki opis zmiany umowy/umowy ramowej Przed zmianą:
Na podstawie § 15 ust. 1 umowy, wprowadza się następujące zmiany do Umowy nr IZP.272.23.2022 z dnia 23.05.2022 roku.
1. Treść § 14 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie:
„ 1. Ustala się następujące terminy realizacji zadania:
- Rozpoczęcie: w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy
- Zakończenie: 13 lutego 2023 r.”
Po zmianie:
Uwzględniając wniosek Wykonawcy z dnia 6-02-2023, z uwagi na okoliczności nie leżące po stronie Wykonawcy, a wynikające z błędów projektowych uniemożliwiających prowadzenie prac budowlanych oraz na podstawie § 32, ust. 1, pkt. 7), lit a) umowy j/w, wprowadza się następujące zmiany do Umowy nr IZP.272.23.2022 z dnia 23.05.2022 roku.
1. Treść § 14 ust. 1 umowy otrzymuje brzmienie:
„ 1. Ustala się następujące terminy realizacji zadania:
- Rozpoczęcie: w terminie 3 dni od dnia podpisania umowy
- Zakończenie: 12 maja 2023 r.”
2. Treść §20 ust. 4 umowy otrzymuje brzmienie:
„ 4. Zapłata wynagrodzenia nastąpi w trzech transzach:
- w 2022 roku do kwoty 700.000,00 zł brutto za odebrany I etap;
- w 2023 roku do kwoty 600.000,00 zł brutto za odebrany II etap;
- w 2023 roku pozostała kwota za zakończone i odebrane zadanie.
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont instalacji elektrycznej wraz z remontem pomieszczeń w budynku XIII Liceum Ogólnokształcącego im. Bohaterów Westerplatte ul. Sądowa 4, 31-542 Kraków
- Remont zaplecza sali gimnastycznej w budynku Zespołu Szkół Inżynierii Środowiska i Melioracji w Krakowie przy ul. Ułanów 9
- Zwiększenie efektywności energetycznej budynków Zakładu Gospodarki Komunalnej Sp. z o.o. w Twardogórze - budynek biurowo-administracyjny ul. Wrocławska 15 w Twardogórze
- Wykonanie remontu parkietów oraz malowanie ścian i sufitów w salach i na klatce schodowej w budynku Przedszkola nr 171 przy ul. Równej 2 w Warszawie.
- Inwestycja odtworzeniowa zabytkowego budynku willa "Grzybowskich" - etap III: wykonanie remontu obiektu wraz z dostosowaniem do nowej funkcji "Centrum Nietoperza"
- Przebudowa dróg na terenie m. Moderówka (dz. o nr ewid. 1695) oraz m. Jaszczew (dz. o nr ewid. 672/671)
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.