eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Wykonanie robót budowlanych na zadaniu "Remont wału rzeki Wisły odcinek Buraków - Sady w km 0+000-3+500"

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu "Remont wału rzeki Wisły odcinek Buraków – Sady w km 0+000-3+500”

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a

1.5.2.) Miejscowość: Warszawa

1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848

1.5.4.) Województwo: mazowieckie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.zbikowska@wody.gov.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r14297,Wykonanie-robot-budowlanych-na-zadaniu-Remont-walu-rzeki-Wisly-odcinek-Burakow-S.html

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Wykonanie robót budowlanych na zadaniu "Remont wału rzeki Wisły odcinek Buraków – Sady w km 0+000-3+500”

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b86fe1fd-3b17-11ed-8832-4e4740e186ac

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094782

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362071/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.93.2022/ZZW

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły o długości 3500 m w km wału 0+000-3+500, realizowane w ramach zadania pn.: „Remont wału rzeki Wisły odcinek Buraków – Sady w km 0+000-3+500”.
Zadanie objęte jest Decyzją Nr 622/2022 z dnia 6 czerwca 2022 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego znak: WIK.7741.37.2021.ET.
Lewy wał przeciwpowodziowy rzeki Wisły zlokalizowany jest w gminie Łomianki, powiat warszawski zachodni, woj. mazowieckie. Obszar chroniony stanowi lewobrzeżną dolinę Wisły. Obwałowanie chroni tereny gminy Łomianki, Izabelin, Czosnów, Leoncin, Leszno, Brochów i Kampinos. Granicę doliny od strony wysoczyzny stanowi wyższy taras Kotliny Warszawskiej.
Celem przedsięwzięcia jest poprawa bezpieczeństwa przeciwpowodziowego terenów chronionych obwałowaniem poprzez wykonanie remontu do osiągnięcia wymaganych parametrów dla obiektu.
Zakres robót obejmuje m.in.:
1) uszczelnienie korpusu i podłoża wału przeciwpowodziowego do parametrów spełniających wymagane zagęszczenie na odcinku w km od 0+000 do 3+500,
2) uszczelnienie korpusu i podłoża wału przeciwpowodziowego w miejscach zagrożonych przesiąkami na odcinku w km od 0+000 do 3+500,
3) zabezpieczenie korpusu wału przed głębieniem nor przez zwierzęta na odcinku w km od 0+000 do 3+500,
4) wyrównanie niwelety wału poprzez uzupełnienie lokalnych ubytków w koronie wału z jednoczesnym dogęszczeniem do wymaganych parametrów,
5) wyrównanie niwelety przejazdów gruntowych z jednoczesnym dogęszczeniem do wymaganych parametrów,
6) uzupełnienie lokalnych ubytków na: przejazdach wałowych wykonanych z prefabrykowanych płyt betonowych oraz w betonowych schodach skarpowych,
7) uzupełnienie lokalnych ubytków występujących na drodze przywałowej zlokalizowanej po stronie zawala i w międzywalu,
8) wycinka drzew i krzewów.
Wykonawca powinien zapewnić we własnym zakresie i uwzględnić w kosztach nadzór przyrodniczy nad wykonywanymi pracami, trwający przez cały okres wykonywanych robót.
Informacje o przedmiocie zamówienia, zakres prac związanych z realizacją zamówienia, warunki realizacji umowy określają m.in.:
- Załącznik nr 7 do SWZ: wzór umowy;
- Załącznik nr 8 do SWZ: opis przedmiotu zamówienia;
- Załącznik nr 9 do SWZ: przedmiar robót,
- Załącznik nr 10 do SWZ - dokumentacja projektowa opracowana przez PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ Piotr Trybuś w 2022 r.: Projekt wykonawczy – Aktualizacja dokumentacji projektowej pn.: „Remont wału rzeki Wisły odcinek Buraków – Sady w km 0+000-3+500” wraz z rysunkami, operat dendrologiczny, uzgodnienia, STWiOR oraz Decyzja nr 622/2022 z 6 czerwca 2022 r., wydana dla przedmiotowego przedsięwzięcia przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
- Załącznik nr 12 do SWZ: Wymagania Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM SA Oddział w Rembelszczyźnie z 12.07.2022 r.
Zamówienie należy wykonać zgodnie z SWZ i załącznikami do SWZ, w tym wyżej wymienionymi dokumentami.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45246200-5 - Budowa wałów rzecznych

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9877443,61 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12856696,49 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9877443,61 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): STAWECKI HOLDING Sp. z o.o. Sp. k.

Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STAWECKI HOLDING 2 Sp. z o.o. Sp. k.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6572914201

7.3.3) Ulica: Legnicka 28

7.3.4) Miejscowość: Kielce

7.3.5) Kod pocztowy: 25-324

7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak

7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:

Wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej.


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9877443,61 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.