Powiązane ogłoszenia:
- 2022/BZP 00362071/01 - Ogłoszenie z dnia 2022-09-23
Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu "Remont wału rzeki Wisły odcinek Buraków – Sady w km 0+000-3+500”
SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY
1.1.) Rola zamawiającego
Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego1.2.) Nazwa zamawiającego: Państwowe Gospodarstwo Wodne Wody Polskie
1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 368302575
1.5) Adres zamawiającego
1.5.1.) Ulica: Żelazna 59a
1.5.2.) Miejscowość: Warszawa
1.5.3.) Kod pocztowy: 00-848
1.5.4.) Województwo: mazowieckie
1.5.5.) Kraj: Polska
1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL911 - Miasto Warszawa
1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: zofia.zbikowska@wody.gov.pl
1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://www.wody.gov.pl/
1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:
https://przetargi.wody.gov.pl/wp/auctions/r14297,Wykonanie-robot-budowlanych-na-zadaniu-Remont-walu-rzeki-Wisly-odcinek-Burakow-S.html1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - inne państwowe i samorządowe osoby prawne utworzone na podstawie odrębnych ustaw w celu wykonywania zadań publicznych
1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Środowisko
SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE
2.1.) Ogłoszenie dotyczy:
Zamówienia publicznego
2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie
2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:
Wykonanie robót budowlanych na zadaniu "Remont wału rzeki Wisły odcinek Buraków – Sady w km 0+000-3+500”2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-b86fe1fd-3b17-11ed-8832-4e4740e186ac
2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094782
2.6.) Wersja ogłoszenia: 01
2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14
2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Nie
2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie
2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak
2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00362071/01
SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ
3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
4.1.) Numer referencyjny: WA.ROZ.2810.93.2022/ZZW
4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie
4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane
4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia
Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie lewego wału przeciwpowodziowego rzeki Wisły o długości 3500 m w km wału 0+000-3+500, realizowane w ramach zadania pn.: „Remont wału rzeki Wisły odcinek Buraków – Sady w km 0+000-3+500”.
Zadanie objęte jest Decyzją Nr 622/2022 z dnia 6 czerwca 2022 r. Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego znak: WIK.7741.37.2021.ET.
Lewy wał przeciwpowodziowy rzeki Wisły zlokalizowany jest w gminie Łomianki, powiat warszawski zachodni, woj. mazowieckie. Obszar chroniony stanowi lewobrzeżną dolinę Wisły. Obwałowanie chroni tereny gminy Łomianki, Izabelin, Czosnów, Leoncin, Leszno, Brochów i Kampinos. Granicę doliny od strony wysoczyzny stanowi wyższy taras Kotliny Warszawskiej.
Celem przedsięwzięcia jest poprawa bezpieczeństwa przeciwpowodziowego terenów chronionych obwałowaniem poprzez wykonanie remontu do osiągnięcia wymaganych parametrów dla obiektu.
Zakres robót obejmuje m.in.:
1) uszczelnienie korpusu i podłoża wału przeciwpowodziowego do parametrów spełniających wymagane zagęszczenie na odcinku w km od 0+000 do 3+500,
2) uszczelnienie korpusu i podłoża wału przeciwpowodziowego w miejscach zagrożonych przesiąkami na odcinku w km od 0+000 do 3+500,
3) zabezpieczenie korpusu wału przed głębieniem nor przez zwierzęta na odcinku w km od 0+000 do 3+500,
4) wyrównanie niwelety wału poprzez uzupełnienie lokalnych ubytków w koronie wału z jednoczesnym dogęszczeniem do wymaganych parametrów,
5) wyrównanie niwelety przejazdów gruntowych z jednoczesnym dogęszczeniem do wymaganych parametrów,
6) uzupełnienie lokalnych ubytków na: przejazdach wałowych wykonanych z prefabrykowanych płyt betonowych oraz w betonowych schodach skarpowych,
7) uzupełnienie lokalnych ubytków występujących na drodze przywałowej zlokalizowanej po stronie zawala i w międzywalu,
8) wycinka drzew i krzewów.
Wykonawca powinien zapewnić we własnym zakresie i uwzględnić w kosztach nadzór przyrodniczy nad wykonywanymi pracami, trwający przez cały okres wykonywanych robót.
Informacje o przedmiocie zamówienia, zakres prac związanych z realizacją zamówienia, warunki realizacji umowy określają m.in.:
- Załącznik nr 7 do SWZ: wzór umowy;
- Załącznik nr 8 do SWZ: opis przedmiotu zamówienia;
- Załącznik nr 9 do SWZ: przedmiar robót,
- Załącznik nr 10 do SWZ - dokumentacja projektowa opracowana przez PRACOWNIĘ PROJEKTOWĄ Piotr Trybuś w 2022 r.: Projekt wykonawczy – Aktualizacja dokumentacji projektowej pn.: „Remont wału rzeki Wisły odcinek Buraków – Sady w km 0+000-3+500” wraz z rysunkami, operat dendrologiczny, uzgodnienia, STWiOR oraz Decyzja nr 622/2022 z 6 czerwca 2022 r., wydana dla przedmiotowego przedsięwzięcia przez Mazowieckiego Wojewódzkiego Inspektora Nadzoru Budowlanego;
- Załącznik nr 12 do SWZ: Wymagania Operatora Gazociągów Przesyłowych GAZ-SYSTEM SA Oddział w Rembelszczyźnie z 12.07.2022 r.
Zamówienie należy wykonać zgodnie z SWZ i załącznikami do SWZ, w tym wyżej wymienionymi dokumentami.
4.5.3.) Główny kod CPV: 45246200-5 - Budowa wałów rzecznych
4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:
45240000-1 - Budowa obiektów inżynierii wodnej
SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA
5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy
SEKCJA VI OFERTY
6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 4
6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0
6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0
6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 4
6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0
6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0
6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0
6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 9877443,61 PLN
6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 12856696,49 PLN
6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 9877443,61 PLN
6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie
6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie
SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA
7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Tak
7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca
7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:
7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia (dotyczy pełnomocnika, o którym mowa w art. 58 ust. 2 ustawy): STAWECKI HOLDING Sp. z o.o. Sp. k.
Nazwy (firmy) pozostałych wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: STAWECKI HOLDING 2 Sp. z o.o. Sp. k.
7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: NIP 6572914201
7.3.3) Ulica: Legnicka 28
7.3.4) Miejscowość: Kielce
7.3.5) Kod pocztowy: 25-324
7.3.6.) Województwo: świętokrzyskie
7.3.7.) Kraj: Polska
7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Tak
7.4.1.) Informacja o częściach zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom, oraz nazwy ewentualnych podwykonawców, jeżeli są już znani:
Wykonanie przesłony przeciwfiltracyjnej.
dane rejestrowe
i kontaktowe firmy
STAWECKI HOLDING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
jakie przetargi wygrała firma
STAWECKI HOLDING SP. Z O.O. SPÓŁKA KOMANDYTOWA
SEKCJA VIII UMOWA
8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-02-02
8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 9877443,61 PLN
8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 8 miesiące
8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia: w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przeprowadzenie szkoleń (łącznie 19 grup) dla pracowników Sieci Punktów Informacyjnych Funduszy Europejskich (PIFE)
- Budowa tężni solnych na Pradze Południe w ramach zadań pn.: 1) "Tężnia solna na Pradze Południe", 2) "Tężnia solna nad Balatonem"
- Zakup usługi wsparcia i gwarancji producenta dla przełączników szkieletowych na okres 12 miesięcy z opcją wydłużenia do 24 miesięcy.
- Dostawa i montaż urządzeń multimedialnych dla SOSW nr 9 przy ul. Paska 10 w Warszawie.
- Wykonanie dezynfekcji 400 mb archiwaliów Narodowego Archiwum Geologicznego
- Wyprodukowanie i dostawę oraz montaż stojaków rowerowych w ramach realizacji zadania z Budżetu Obywatelskiego pn. Stojaki rowerowe przy ulicach i na podwórkach...
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Budowa otwartego zbiornika retencyjnego w miejscowości Pełczyska
- Budowa zbiorników na wodę pitną o pojemności 200m3 na terenie stacji uzdatniania wody w miejscowości Słone oraz w Świdnicy, gm. Świdnica
- Budowa zbiornika retencyjnego KRYNICA gmina Wojsławice
- "Budowa stawu retencyjnego w Grodzisku Małym"
- Rozbudowa ul. Panienki w Kozach
- Wykonanie odwodnienia fosy Fortu IXa w Poznaniu
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.