eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Głuchołazy › Sukcesywna dostawa artykułów i środków czystości dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II-2

Poręczenia kontraktowe dla firm startujących w przetargach publicznych




Ogłoszenie z dnia 2023-02-14


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Dostawy
Sukcesywna dostawa artykułów i środków czystości dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II-2

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: SP ZOZ Szpital Specjalistyczny MSWiA w Głuchołazach im.św. Jana Pawła II

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 531172135

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: ul.M.Karłowicza 40

1.5.2.) Miejscowość: Głuchołazy

1.5.3.) Kod pocztowy: 48-340

1.5.4.) Województwo: opolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL523 - Nyski

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@szpitalmsw-glucholazy.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: https://szpitalmsw-glucholazy.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://platformazakupowa.pl/pn/szpitalmsw_glucholazy

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Zdrowie

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Sukcesywna dostawa artykułów i środków czystości dla SP ZOZ Szpitala Specjalistycznego MSWiA w Głuchołazach im. św. Jana Pawła II-2

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-1c6c5973-6fe5-11ed-abdb-a69c1593877c

2.5.) Numer ogłoszenia: 2023/BZP 00094728

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2023-02-14

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2022/BZP 00017888/03/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.2.4 środki czystości

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2022/BZP 00465705/01

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: DZP 2374/17/2022

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.4.) Rodzaj zamówienia: Dostawy

Część 1

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pakiet nr 1- szczegółowy opis zawarty w załączniku nr 1.1 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 5019,62 PLN

Część 2

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pakiet nr 2- szczegółowy opis zawarty w załączniku nr 1.2 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39800000-0 - Środki czyszczące i polerujące

24455000-8 - Środki odkażające

4.5.5.) Wartość części: 812,20 PLN

Część 3

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pakiet nr 3- szczegółowy opis zawarty w załączniku nr 1.3 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 8505,82 PLN

Część 4

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pakiet nr 4- szczegółowy opis zawarty w załączniku nr 1.4 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

39220000-0 - Sprzęt kuchenny, artykuły gospodarstwa domowego i artykuły domowe oraz artykuły cateringowe

4.5.5.) Wartość części: 2587,54 PLN

Część 5

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pakiet nr 5- szczegółowy opis zawarty w załączniku nr 1.5 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33760000-5 - Papier toaletowy, chusteczki higieniczne, ręczniki do rąk i serwety

4.5.5.) Wartość części: 90235,24 PLN

Część 6

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

pakiet nr 6- szczegółowy opis zawarty w załączniku nr 1.6 do SWZ

4.5.3.) Główny kod CPV: 39000000-2 - Meble (włącznie z biurowymi), wyposażenie, urządzenia domowe (z wyłączeniem oświetlenia) i środki czyszczące

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

33741000-6 - Produkty do pielęgnacji rąk

4.5.5.) Wartość części: 16233 PLN

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

Część 1

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 1)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

złożone oferty podlegały odrzuceniu

Część 2

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 2)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY (dla części 2)

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 1

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 1

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 1667 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 1667 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 1667 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA (dla części 2)

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

Wykonawca

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Średni przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Henry Kruse Sp.zo.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: 8941022653

7.3.3) Ulica: Kolejowa

7.3.4) Miejscowość: Bielany Wrocławskie

7.3.5) Kod pocztowy: 55-040

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.3.8.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie

SEKCJA VIII UMOWA (dla części 2)

8.1.) Data zawarcia umowy: 2023-01-10

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 1667 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej: 12 miesiące

Część 3

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 3)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 6 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Postępowanie obarczone jest niemożliwą do usunięcia wadą uniemożliwiająca zawarcie niepodlegającej
unieważnieniu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający w opisie przedmiotu zamówienia w zakresie pakietu nr 3 poz. 2 opisał „ Mop płaski kieszeniowy, tkany, 40 cm ; frędzle wewnętrzne tkane zamknięte długość 20mm/ zewnętrznie otwarte z włókien mieszanych bawełna i poliester długość 60/20m; posiadający lamówkę 50 mm z poliestru w kolorze niebieskim ; kieszeniowy , wykończenie kieszeni wszyty element gumowy ; posiadający tasiemkę bawełniano poliestrową o wymiarach 60mm x 260 mm ; waga mopa (+/- 10 g) 140 g ; maksymalna ścieralność 3% ; temperatura prania 95 ᵒ ; temperatura suszenia 110 ᵒ ; wymiary mopa niepranego : dł. zewnętrzna 43 cm , dł. wewnętrzna 41 cm ,szerokość zewnętrzna 14,5 cm , szerokość wewnętrzna 12,5 cm ; kompatibylny ze stelażem z pozycji 3. Gwarancja prań min. 250 razy, odporny na kwasy i ługi, przeznaczony do wielokrotnego użytku. Np. VERMOP MOP SPRINT PLUS BASIC 40CM Z TASIEMKĄ TKANY.” , a powinno być opisane: „Mop płaski kieszeniowy, tkany, 40 cm ; frędzle wewnętrzne tkane zamknięte długość 20mm/ zewnętrznie otwarte z włókien mieszanych bawełna i poliester długość 60/20mm ; w kolorze niebieskim ; kieszeniowy , wykończenie kieszeni wszyty element gumowy; posiadający tasiemkę bawełniano poliestrową o wymiarach 60mm x 260 mm ; waga mopa (+/- 10 g) 140 g ; maksymalna ścieralność 3% ; temperatura prania 95 ᵒ ; temperatura suszenia 110 ᵒ ; wymiary mopa niepranego : dł. zewnętrzna 43 cm , dł. wewnętrzna 41 cm ,szerokość zewnętrzna 14,5 cm , szerokość wewnętrzna 12,5 cm ; kompatibylny ze stelażem z pozycji 3. Gwarancja prań min. 250 razy, odporny na kwasy i ługi, przeznaczony do wielokrotnego użytku. Np. VERMOP MOP SPRINT PLUS BASIC 40CM Z TASIEMKĄ TKANY.”
Wada ma nieusuwalny charakter i na tym etapie postepowania nie może być skorygowana przez zamawiającego.

Część 4

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 4)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 2 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

złozone oferty podlegały odrzuceniu

Część 5

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 5)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację zamówienia w zakresie pakietu nr 5 Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 110 989,34 zł (brutto). W związku z tym, iż jedyna oferta jest na kwotę 252 035,07 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na realizację zamówienia w zakresie pakietu nr 6 Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 19 966,60 zł (brutto). W związku z tym, iż jedyna oferta jest na kwotę 46 364,20 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Część 6

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA (dla części 6)

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się unieważnieniem

5.2.) Podstawa prawna unieważnienia postępowania: art. 255 pkt 3 ustawy

5.2.1.) Przyczyna unieważnienia postępowania:

Na realizację zamówienia w zakresie pakietu nr 5 Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 110 989,34 zł (brutto). W związku z tym, iż jedyna oferta jest na kwotę 252 035,07 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.
Na realizację zamówienia w zakresie pakietu nr 6 Zamawiający zamierza przeznaczyć kwotę: 19 966,60 zł (brutto). W związku z tym, iż jedyna oferta jest na kwotę 46 364,20 zł i przewyższa kwotę, którą Zamawiający zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.