eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi TrzebiniaBudowa zadaszonego kortu tenisowego w Trzebini wraz z zapleczem socjalnym.



Ogłoszenie z dnia 2025-02-07


Powiązane ogłoszenia:

Ogłoszenie o wyniku postępowania
Roboty budowlane
Budowa zadaszonego kortu tenisowego w Trzebini wraz z zapleczem socjalnym.

SEKCJA I - ZAMAWIAJĄCY

1.1.) Rola zamawiającego

Postępowanie prowadzone jest samodzielnie przez zamawiającego

1.2.) Nazwa zamawiającego: Gmina Trzebinia

1.4) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 276258032

1.5) Adres zamawiającego

1.5.1.) Ulica: Marszałka Piłsudskiego 14

1.5.2.) Miejscowość: Trzebinia

1.5.3.) Kod pocztowy: 32-540

1.5.4.) Województwo: małopolskie

1.5.5.) Kraj: Polska

1.5.6.) Lokalizacja NUTS 3: PL21A - Oświęcimski

1.5.7.) Numer telefonu: 327111045,, 327111046

1.5.9.) Adres poczty elektronicznej: przetargi@um.trzebinia.pl

1.5.10.) Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebinia.pl

1.6.) Adres strony internetowej prowadzonego postępowania:

https://ezamowienia.gov.pl/mp-client/search/list/ocds-148610-70324548-c0d8-4d12-bbaa-72c0462efb97

1.7.) Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

1.8.) Przedmiot działalności zamawiającego: Ogólne usługi publiczne

SEKCJA II – INFORMACJE PODSTAWOWE

2.1.) Ogłoszenie dotyczy:

Zamówienia publicznego

2.2.) Ogłoszenie dotyczy usług społecznych i innych szczególnych usług: Nie

2.3.) Nazwa zamówienia albo umowy ramowej:

Budowa zadaszonego kortu tenisowego w Trzebini wraz z zapleczem socjalnym.

2.4.) Identyfikator postępowania: ocds-148610-70324548-c0d8-4d12-bbaa-72c0462efb97

2.5.) Numer ogłoszenia: 2025/BZP 00094493

2.6.) Wersja ogłoszenia: 01

2.7.) Data ogłoszenia: 2025-02-07

2.8.) Zamówienie albo umowa ramowa zostały ujęte w planie postępowań: Tak

2.9.) Numer planu postępowań w BZP: 2024/BZP 00044123/09/P

2.10.) Identyfikator pozycji planu postępowań:

1.1.15 Budowa zadaszonego kortu tenisowego w Trzebini wraz z zapleczem socjalnym.

2.11.) Czy zamówienie albo umowa ramowa dotyczy projektu lub programu współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie

2.13.) Zamówienie/umowa ramowa było poprzedzone ogłoszeniem o zamówieniu/ogłoszeniem o zamiarze zawarcia umowy: Tak

2.14.) Numer ogłoszenia: 2024/BZP 00576084

SEKCJA III – TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA LUB ZAWARCIA UMOWY RAMOWEJ

3.1.) Tryb udzielenia zamówienia wraz z podstawą prawną Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy

SEKCJA IV – PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

4.1.) Numer referencyjny: BR.RIR.271.67.2024

4.2.) Zamawiający udziela zamówienia w częściach, z których każda stanowi przedmiot odrębnego postępowania: Nie

4.3.) Wartość zamówienia: 1806684,72 PLN

4.4.) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane

4.5.1.) Krótki opis przedmiotu zamówienia

Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie i wybudowanie obiektu budowlanego z funkcją zada-szonego kortu tenisowego o nawierzchni twardej wraz z zapleczem socjalnym w Trzebini przy ulicy Ochronkowej, na działkach ewidencyjnych nr 795/100; 817/9; 817/10; 1841; 795/96; 795/99; 815/1; 806/5; 806/7; 806/9; 1143/24; 817/11; 1143/22, jedn. ewid. TRZEBINIA-MIASTO obr. TRZEBINIA, nr obr. 0013

w zakresie:
a) Zaprojektowania – opracowania – zgodnie z przepisami – kompletnej dokumentacji projek-towej dla zamierzenia inwestycyjnego pn. ” Budowa zadaszonego kortu tenisowego w Trze-bini wraz z zapleczem socjalnym” w zakresie wszystkich branż wraz z wymaganymi uzgod-nieniami i pozwoleniami, przygotowanie wniosku o pozwolenie na budowę i uzyskanie na jego podstawie w imieniu Zamawiającego decyzji o pozwoleniu na budowę.
b) Budowy – wykonania, na podstawie zatwierdzonej przez Zamawiającego dokumentacji pro-jektowej dla niniejszego zadania inwestycyjnego, robót budowlanych związanych z ” Budowa zadaszonego kortu tenisowego w Trzebini wraz z zapleczem socjalnym” w zakresie umożli-wiającym uzyskanie, zgodnie z przepisami prawa budowlanego, pozwolenia na użytkowanie obiektu oraz użytkowanie tego obiektu zgodnie z jego przeznaczeniem.
c) Uzyskanie wszelkich uzgodnień, pozwoleń, odbiorów przez wszystkich gestorów sieci i instytucje tj. Państwowego Powiatowego Inspektora Sanitarnego w Chrzanowie, Komen-danta Powiatowej Państwowej Straży Pożarnej w Chrzanowie oraz uzyskanie decyzji o po-zwoleniu na użytkowanie obiektu.
d) Zapewnienia nadzoru autorskiego – pełnienia nadzoru autorskiego przez projektantów (au-torów projektów) przez cały czas trwania inwestycji, w szczególności poprzez: udział projek-tantów w naradach roboczych w trakcie realizacji robót budowlanych (na terenie budowy), wpisy do dziennika budowy, weryfikacje dokumentacji powykonawczej w zakresie jej zgodno-ści z faktycznym wykonaniem robót. Weryfikacja dokumentacji zostanie potwierdzona poprzez oświadczenie projektantów – autorów projektu, załączone do dokumentacji powykonawczej.
Materiałem wyjściowym do realizacji przedmiotu zamówienia jest koncepcja oraz powstały na jej bazie Program Funkcjonalno – Użytkowy wraz z niezbędnymi załącznikami, które stanowią załączniki do przedmiotowego opisu przedmiotu zamówienia.
Zamawiający zastrzega możliwość bieżącej kontroli i analizy tworzenia przez Wykonawcę dokumentacji projektowej budowlanej – bieżące konsultacje co najmniej 1 raz w tygodniu z Zamawiającym. Konsultacje dokumentacji wykonawczej tylko w przypadku zaistnienia zmian względem zaakceptowanej już budowlanej.
W przyjętych rozwiązaniach projektowych muszą być użyte wyroby budowlane (materiały i urządzenia) dopuszczone do obrotu i powszechnego stosowania. Projektant zobowiązuje się do opisu przedmiotu zamówienia zgodnie z wymogami art. 99, art. 101, art. 102 i art. 103 Ustawą z dnia 11 września 2019 r. Prawo zamówień publicznych (Dziennik Ustaw z 2024 roku, pozycja 1320 ze zmianami).
W przypadku powoływania się podczas opisywania przyjętych rozwiązań projektowych na konkretne nazwy własne gotowych produktów i/lub gotowe rozwiązania systemowe producentów (tylko w przypadku określonym w ustawie), wykonawca ma obowiązek określić konkretne parametry techniczne i jakościowe danego rozwiązania projektowego oraz umieścić informację o możliwości zastosowania rozwiązania równoważnego pod warunkiem spełnienia wskazanych parametrów technicznych i jakościowych.

Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera:
a) Program Funkcjonalno-Użytkowy wraz z załącznikami graficznymi.
b) Miejscowy planu zagospodarowania przestrzennego: uchwała nr III/8/VIII/2018 Rady Miasta Trzebini z dnia 12 grudnia 2018 r. w sprawie miejscowego planu zagospodarowania
przestrzennego obszaru Śródmieście – Południe w Trzebini.
c) Mapa do celów projektowych skala 1:500.
Zakres prac oraz odpowiedzialność Wykonawcy w zakresie objętym proponowaną ceną ofertową obejmuje również:
a. organizację, zagospodarowanie i utrzymanie zaplecza budowy, roboty przygotowawcze
i porządkowe;
b. oznakowanie i zabezpieczenie placu budowy zgodnie z BHP oraz obowiązującymi przepisami;
c. koszty ewentualnego zgłoszenia i ustanowienia nadzoru nad prowadzonymi robotami przez
odpowiednich właścicieli sieci zgodnie z uzgodnieniami branżowymi;
d. dokonanie ewentualnego zgłoszenia zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych odbiorów;
e. ponoszenie kosztów związanych ze zużyciem wody i energii elektrycznej na potrzeby budowy;
f. zapewnienie na terenie budowy należytego ładu i porządku, przestrzeganie przepisów BHP oraz utrzymanie terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych;
g. zapewnienie i ponoszenie kosztów związanych z usunięciem oraz składowaniem odpadów
powstałych w czasie realizacji przedmiotu zamówienia;
h. po zakończeniu robót uporządkowaniu terenu w terminie nie późniejszym niż termin odbioru przedmiotu zamówienia;
i. odpowiedzialność za wszelkie szkody i straty, które spowoduje w czasie trwania prac przy
realizacji zadania od daty ich rozpoczęcia do daty odbioru ostatecznego;
j. wywóz drewna i karpiny z wycinki drzew oraz gruzu i materiałów z prac rozbiórkowych, nadmia-ru ziemi z wykopów. W związku z powyższym, oferta Wykonawcy winna uwzględniać wszystkie koszty z tym związane (w tym koszty utylizacji odpadów). Obowiązkiem Wykonawcy również
będzie zapewnienie nadzoru ornitologicznego z uwagi na wycinkę drzew.
k. Wykonanie prób i badań zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót;
l. Zapewnienie obsługi geodezyjnej i geologicznej w zakresie koniecznym do wykonania inwesty-cji, tj. bieżącą obsługę w trakcie realizacji inwestycji oraz wykonanie dokumentacji geodezyjnej
powykonawczej z naniesieniem wyników na zasoby geodezyjne;
m. Sporządzenie dokumentacji powykonawczej;
n. Dokonanie stosownych zgłoszeń o zakończeniu inwestycji i uzyskanie decyzji o pozwoleniu na użytkowanie.

4.5.3.) Główny kod CPV: 45000000-7 - Roboty budowlane

4.5.4.) Dodatkowy kod CPV:

71000000-8 - Usługi architektoniczne, budowlane, inżynieryjne i kontrolne

45000000-7 - Roboty budowlane

45100000-8 - Przygotowanie terenu pod budowę

45110000-1 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne

45111000-8 - Roboty w zakresie burzenia, roboty ziemne

45200000-9 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej

45220000-5 - Roboty inżynieryjne i budowlane

45223000-6 - Roboty budowlane w zakresie konstrukcji

45230000-8 - Roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów, linii komunikacyjnych i elektroenergetycznych, autostrad, dróg, lotnisk i kolei; wyrównywanie terenu

45236000-0 - Wyrównywanie terenu

45260000-7 - Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistycze

45262000-1 - Specjalne roboty budowlane inne niż dachowe

45300000-0 - Roboty instalacyjne w budynkach

45310000-3 - Roboty instalacyjne elektryczne

45320000-6 - Roboty izolacyjne

45330000-9 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne

45340000-2 - Instalowanie ogrodzeń, płotów i sprzętu ochronnego

45400000-1 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych

45420000-7 - Roboty w zakresie zakładania stolarki budowlanej oraz roboty ciesielskie

45430000-0 - Pokrywanie podłóg i ścian

45440000-3 - Roboty malarskie i szklarskie

45450000-6 - Roboty budowlane wykończeniowe, pozostałe

SEKCJA V ZAKOŃCZENIE POSTĘPOWANIA

5.1.) Postępowanie zakończyło się zawarciem umowy albo unieważnieniem postępowania: Postępowanie/cześć postępowania zakończyła się zawarciem umowy

SEKCJA VI OFERTY

6.1.) Liczba otrzymanych ofert lub wniosków: 9

6.1.1.) Liczba otrzymanych ofert wariantowych: 0

6.1.2.) Liczba ofert dodatkowych: 0

6.1.3.) Liczba otrzymanych od MŚP: 9

6.1.4.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwach EOG innych niż państwo zamawiającego: 0

6.1.5.) Liczba ofert wykonawców z siedzibą w państwie spoza EOG: 0

6.1.6.) Liczba ofert odrzuconych, w tym liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 1

6.1.7.) Liczba ofert zawierających rażąco niską cenę lub koszt: 0

6.2.) Cena lub koszt oferty z najniższą ceną lub kosztem: 3735000,00 PLN

6.3.) Cena lub koszt oferty z najwyższą ceną lub kosztem: 6965413,20 PLN

6.4.) Cena lub koszt oferty wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: 3900000,00 PLN

6.5.) Do wyboru najkorzystniejszej oferty zastosowano aukcję elektroniczną: Nie

6.6.) Oferta wybranego wykonawcy jest ofertą wariantową: Nie

SEKCJA VII WYKONAWCA, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA

7.1.) Czy zamówienie zostało udzielone wykonawcom wspólnie ubiegającym się o udzielenie zamówienia: Nie

7.2.) Wielkość przedsiębiorstwa wykonawcy: Mały przedsiębiorca

7.3.) Dane (firmy) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia:

7.3.1) Nazwa (firma) wykonawcy, któremu udzielono zamówienia: Sport Halls Sp. z o.o.

7.3.2) Krajowy Numer Identyfikacyjny: REGON 021469864

7.3.3) Ulica: Krakowska 41/76

7.3.4) Miejscowość: Wrocław

7.3.5) Kod pocztowy: 50-424

7.3.6.) Województwo: dolnośląskie

7.3.7.) Kraj: Polska

7.4.) Czy wykonawca przewiduje powierzenie wykonania części zamówienia podwykonawcom?: Nie


SEKCJA VIII UMOWA

8.1.) Data zawarcia umowy: 2025-01-29

8.2.) Wartość umowy/umowy ramowej: 3900000,00 PLN

8.3.) Okres realizacji zamówienia albo umowy ramowej:

do 2025-09-30

8.4.) Zamawiający przewiduje następujące wymagania związane z realizacją zamówienia:

w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy, w okolicznościach, o których mowa w art. 95 ustawy

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.